niet het standaard model, scheelt dat?quote:Op maandag 22 juni 2015 22:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas...
Minpunten. Crocs ook nog???
want iedereen heeft kinderen en gaat dan op vakantie?quote:
Dan sta je dus op +1 nu.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:47 schreef Molo het volgende:
[..]
niet het standaard model, scheelt dat?
Ja Crocs ook, nepperds uit Franse supermarkt zelfs, maar die alleen voor tuinwerk of dingen als schilder/stucwerk. Want makkelijk schoon te maken
-300 punten nu
Ik ga heel brutaal soort van eisen dat er iig een poging gedaan wordt op een dag dat ik iig kan....quote:Op maandag 22 juni 2015 22:47 schreef Molo het volgende:
[..]
want iedereen heeft kinderen en gaat dan op vakantie?
Ja de Haagse regio mensen hier bijna allemaal wel geloof ik he... mehhh....
ok, wanneer is handig dan?
Eind juli, eerder lukt niet.quote:
Nee, de GP van belgie is ook wel een ding wat ik wil zien ja. Maar niet onoverkomelijk.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Zolang het maar niet in het Spa-weekend valt.
Jij mag datquote:Op maandag 22 juni 2015 22:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ga heel brutaal soort van eisen dat er iig een poging gedaan wordt op een dag dat ik iig kan....
En dat zijn er heel veel, behalve de laatste drie weken van juli...
Wij overwegen nog om heen te gaan, dus in dat opzicht is het wel een handige om vrij te houden voor me.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, de GP van belgie is ook wel een ding wat ik wil zien ja. Maar niet onoverkomelijk.
4 kan ik en 8 kan ik.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:52 schreef Molo het volgende:
Zaterdag 4 juli?
En anders 1 augustus of 8 augustus? Later kan ik dan weer niet
zie edit van mijn postquote:Op maandag 22 juni 2015 22:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
4 kan ik en 8 kan ik.En nu ga ik slapen.
Truste!
had je dan niet allang kaartjes moeten hebben?quote:Op maandag 22 juni 2015 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij overwegen nog om heen te gaan, dus in dat opzicht is het wel een handige om vrij te houden voor me.
Ooowh. LoL..quote:Op maandag 22 juni 2015 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij overwegen nog om heen te gaan, dus in dat opzicht is het wel een handige om vrij te houden voor me.
IJs is gelinkt aan mij he, dus half manwijfquote:Op maandag 22 juni 2015 22:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ooowh. LoL..
ik dacht grap te maken die je niet zou snappen,.. ik dacht dat je een verwenweekend bedoelde of zo met spa.....
He getver, doe maar niet, da's zo definitiefquote:
Ik kan ook 4 juli, zie ik nu. Maar voorkeur voor 8 augustus.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
4 kan ik en 8 kan ik.En nu ga ik slapen.
Truste!
Nah, kunnen zat mensen op.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:54 schreef Molo het volgende:
[..]
had je dan niet allang kaartjes moeten hebben?
Nee joh, ik volg het al sinds ik een mini-IJs was.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ooowh. LoL..
ik dacht grap te maken die je niet zou snappen,.. ik dacht dat je een verwenweekend bedoelde of zo met spa.....
En wat gaan we dan waar doen?quote:Op maandag 22 juni 2015 22:57 schreef Molo het volgende:
Doen we 4 juli én 8 augustus, kunnen de mensen die willen/kunnen kiezen
ok, dus jij komt niet begrijp ik?quote:
Den Haag, Boterwaag iig, mojito bestellen voor jou ergens.quote:
dus nergens in de Randstadquote:Op maandag 22 juni 2015 23:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Als ik er maar fatsoenlijk kan komen, vinnik het best.
Bij voorkeur ergens waar het makkelijk/goeikoop parkeren is.
Oh, OV pak ik net zo makkelijk hoor. Alleen voorkeur uitspreken.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:02 schreef Molo het volgende:
[..]
dus nergens in de Randstad
Nou, doe maar een voorstel dan
Ik flikker auto altijd gewoon in de parkeergarage, om vervolgens te ranten over hoe duur het is (want, zo ben ik dan ook wel weer), of ik gooi 'm bij een P&R en zit dan te ranten over het kut OV naar de stad toe
http://www.parkeren-denhaag.nl/pr-hoornwijckquote:Op maandag 22 juni 2015 23:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, OV pak ik net zo makkelijk hoor. Alleen voorkeur uitspreken.
hij wordt ook wat ouder jaquote:Op maandag 22 juni 2015 23:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, lol. Volgens mij gaat vent met me meedoen wat betreft geen/minder zooi vreten en braver sporten.
Dan moetmoetmoet het de 8e worden.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Den Haag, Boterwaag iig, mojito bestellen voor jou ergens.
Bowlen met AI.
En verder boeit met mij niet zo, gezelligheid is belangrijkste![]()
beide opties staan nog open ATMquote:Op maandag 22 juni 2015 23:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moetmoetmoet het de 8e worden.
Roggel ik een slaapplek en reis de 9e door naar Amselveen voor de volgende FOK!meet.
Hij schrok vooral van de weegschaal vanmorgen geloof ik.quote:
Ik lig nog steeds lekker te whalen op het strand, buikje vol met olie, Thaise chicks voor wènâg om me heen. That's the lifequote:
Jou meeten, ik wil datquote:Op maandag 22 juni 2015 22:52 schreef Molo het volgende:
Zaterdag 4 juli?
En anders 1 augustus of 8 augustus? Later kan ik dan weer niet
Ervaring leert ook dat hoe veel verder het weg is, hoe minder vast afspraken staan en mensen dingen af zeggen. Dus ik opper gewoon 4 juli.
Thema: Frankrijk, allemaal graag met baguette onder de arm komen opdagen
Dadelijk in de OP zetten. BAM!quote:
Ah, dat kan ik handelen.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:04 schreef Molo het volgende:
[..]
http://www.parkeren-denhaag.nl/pr-hoornwijck
is eigenlijk heel prima hoor, goedkoop en snel. Maar ik heb een hekel aan OV
insgelijks, my lovequote:Op maandag 22 juni 2015 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jou meeten, ik wil dat![]()
4 juli kan ik
ja ik ook, nog netquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |