Alisonquote:Op vrijdag 19 juni 2015 02:13 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb net trouwens deze film gekeken Joh, kun jij vast wel waarderen evenals jouw tijdelijk niet beschikbare hartsvriendin.
[ afbeelding ]
Tim is geen mod, en het mocht van moemoe.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 02:23 schreef LTVDK het volgende:
Kaapmongooltimmmmm gaat nu een ban aanvragen voor je
.
Lekker boeiend, kansloos kaapgedrag van je altijdquote:Op vrijdag 19 juni 2015 02:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tim is geen mod, en het mocht van moemoe.
Moemoe wist geen TT dus ik mocht doen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 02:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker boeiend, kansloos kaapgedrag van je altijd.
quote:
Ik wil keiharde onweerlegbare bewijzen zien.quote:
Join onze Skype sessie maar.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 02:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ik wil keiharde onweerlegbare bewijzen zien.
Die zijn op skype.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 02:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ik wil keiharde onweerlegbare bewijzen zien.
Ja jullie zoeken het maar uit.quote:
Heb je daar een tekening van?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 03:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik noem het zes voor half vier.
Ik weet toevallig dat je een mapje bijhoudt van briljante tekeningen, eigenlijk hoort al mijn werk daar thuis, maar deze zeker.quote:
Dit jaar ga ik jou slachten vriend.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 03:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaan jullie binnenkort ook een schaap slachten op het balkon?
Ik wilde je net een vrolijke ramadan wensen maar dat hoeft nu ook niet meer.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 03:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dit jaar ga ik jou slachten vriend.
Mja, Ramadan is suikerfeest lan, geen slachtfeest.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 03:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wilde je net een vrolijke ramadan wensen maar dat hoeft nu ook niet meer.
Ramadan,.
Ewa nu ben ik verward door je toewensing en belediging.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 03:55 schreef Specularium het volgende:
Ik kan al die Turkse dingen toch niet uit elkaar houden.
Maar wel succes hoor,.
drm ga jij ook naar de hel tochquote:Op vrijdag 19 juni 2015 04:08 schreef Specularium het volgende:
Lijkt me wel lastig, dat je niet mag eten terwijl het nergens op slaat.
Ja oke, sowieso verloren zaak jij dus.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 04:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat schijn ik al te gaan omdat ik moet lachen om het woordje dobberneger.
Dat weet ik niet zo goed, ben daar niet zo in thuis.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 04:11 schreef Triggershot het volgende:
specularium, jij bent een ouwe lul.. dus...
ik heb een laptop gekocht voor 12 euro met XP.
noem eens wat leuke oldskool spellen?
Maar wel een voorhuid, zo is het ook weer.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 04:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja oke, sowieso verloren zaak jij dus.
Aan jou heb ik ook niks.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 04:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zo goed, ben daar niet zo in thuis.
Speel zelf ook nauwelijks spelletjes, al heb ik wel 1 cool flipperspelletje.
Aan jou heb ik ook niks.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 04:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar wel een voorhuid, zo is het ook weer.
Ga je toch lekker naar je eigen land?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 04:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Aan jou heb ik ook niks.
[..]
Aan jou heb ik ook niks.
Ik wil niet de reden zijn voor je verdriet.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 04:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je toch lekker naar je eigen land?
Dat is Elflettering met zijn splitsquotes al, ik moet dat steeds gaan lezen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 04:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik wil niet de reden zijn voor je verdriet.
Stuur een mailtje naar isis?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 04:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is Elflettering met zijn splitsquotes al, ik moet dat steeds gaan lezen.
hehehequote:Op vrijdag 19 juni 2015 04:31 schreef Specularium het volgende:
Hahaha, het wordt weer licht, mag je niet meer eten.
Doei.
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 04:31 schreef Specularium het volgende:
Doei.
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 04:31 schreef Specularium het volgende:
Doei.
gahahahahahaah:pquote:Op vrijdag 19 juni 2015 04:31 schreef Specularium het volgende:
Doei.
Hoe is et daar?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 07:13 schreef Peunage het volgende:
Gruwelijk heet hier. Nadat het heeft geregend is het wel afgekoeld. Tot 27 graden. Midden in de nacht
Het is wel vette shit. Overdag een beetje in de pool ronddobberen. In de avond en nacht beetje chillen. S'middags pas weer wakker worden. Eten, drinken, etc. Redelijk goedkoop allemaal. (Nog) Niet ziek geworden dus het begint goedquote:
Klinkt super chill alemaal!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is wel vette shit. Overdag een beetje in de pool ronddobberen. In de avond en nacht beetje chillen. S'middags pas weer wakker worden. Eten, drinken, etc. Redelijk goedkoop allemaal. (Nog) Niet ziek geworden dus het begint goed
Klinkt als een topshow!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is wel vette shit. Overdag een beetje in de pool ronddobberen. In de avond en nacht beetje chillen. S'middags pas weer wakker worden. Eten, drinken, etc. Redelijk goedkoop allemaal. (Nog) Niet ziek geworden dus het begint goed
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 04:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is Elflettering met zijn splitsquotes al, ik moet dat steeds gaan lezen.
Kut-dDos danquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet.Wat is er loos?
Ik was gelijk in paniek, vraag maar aan Yasquote:
Ik geloof je zo ook wel hoor...quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was gelijk in paniek, vraag maar aan Yas.
Gelukkig hebben jullie elkaar nog.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja wel sneu als je iemand zo in paniek ziet maar niks kunt doen.
Ja, browsercheck.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:23 schreef Uccie het volgende:
Ik kreeg een ddos beschermingsschermpje ofzoiets.
1:10.950quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:23 schreef Uccie het volgende:
Ik kreeg een ddos beschermingsschermpje ofzoiets.
LTKDV,quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:25 schreef LTVDK het volgende:
Het werkt wel goed voor de views op de FPDit bericht krijgt er zo'n 1000 views per minuut bij
Mens binnen 100 jaar uitgeroeid
Doe eens normaal joh.quote:
Loopt inderdaad erg goed, ook qua reacties.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:25 schreef LTVDK het volgende:
Het werkt wel goed voor de views op de FPDit bericht krijgt er zo'n 1000 views per minuut bij
Mens binnen 100 jaar uitgeroeid
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Loopt inderdaad erg goed, ook qua reacties.
In NWS gooien ze het topic dan weer dicht.
Begrijpelijk, meer zeg ik er niet overquote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Loopt inderdaad erg goed, ook qua reacties.
In NWS gooien ze het topic dan weer dicht.
Omdat jij graag aan Frutsel zijn penis wil zitten.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begrijpelijk, meer zeg ik er niet over.
Vind ik niet, maar die discussie kan in NWS-FB.quote:
Nee, dit is geen issue waarom ik hier wegblijf. Doodsbedreigingen bijvoorbeeld wel.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:31 schreef Fokker89 het volgende:
Doe nou niet, straks blijft hij weer weken weg hier![]()
Heb je die gehad?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik niet, maar die discussie kan in NWS-FB.
[..]
Nee, dit is geen issue waarom ik hier wegblijf. Doodsbedreigingen bijvoorbeeld wel.
Nee dat staat hierbuiten, gaat mij meer om de inhoud.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat jij graag aan Frutsel zijn penis wil zitten.
Je ontkend het niet eens...quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat staat hierbuiten, gaat mij meer om de inhoud.
Cum?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat staat hierbuiten, gaat mij meer om de inhoud.
ontkendquote:
Doe dan, misschien krijg je wel een splitsquote om je oren. #YOLOquote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik niet, maar die discussie kan in NWS-FB.
Je bent zelf...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je bent zelf........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook voor het eerst.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:45 schreef LTVDK het volgende:
Hoewel ik het wel met hem eens ben in deze natuurlijk.
knuppel.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ook voor het eerst.
Voelt wel fijn, dat we op dezelfde lijn zitten.
Komt gewoon omdat Yasminquote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ook voor het eerst.
Als jij je dan ook normaal gaat gedragenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gast, kap toch eens met dat sneue gedoe man
Ik had dat een keer een hele avond.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ook voor het eerst.
Sorry nog daarvoor ja, was niet mijn bedoelingquote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had dat een keer een hele avond.
Ben meteen 2 mnd weggebleven.
deal.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als jij je dan ook normaal gaat gedragen.
Dit is zijn maximaal haalbare. Je leer ervan houden.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als jij je dan ook normaal gaat gedragen.
Kijk, als ze nou ook eens zo efficiënt zouden onderhandelen in het Midden-Oosten was dat gezeik daar al lang klaar geweestquote:
Haalbaret.quote:
Nee. Tervan.quote:
Oneven is leuker.quote:
Kan niet. Staat choking hazard waarschuwing op.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ga jij hier maar mee spelen
[ afbeelding ]
Dan zoek ik wel wat andersquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kan niet. Staat choking hazard waarschuwing op.
Uhh wat?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:26 schreef arjan1112 het volgende:
Jasmin ik zit bier te drinken van een foto van jou word ik heel blij
Hoeveelste kratje zit je al aan?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:26 schreef arjan1112 het volgende:
Jasmin ik zit bier te drinken van een foto van jou word ik heel blij
Tussen drinken en van, hoort een komma.quote:
Ahh thnx.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tussen drinken en van, hoort een komma.
Dan is het nog steeds wel een beetje raarquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tussen drinken en van, hoort een komma.
Spannend, ben je al aan het oefenen: Allah akbar!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:34 schreef Specularium het volgende:
Update: het gaat de goede kant op met mijn haatbaard.
Nee.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Spannend, ben je al aan het oefenen: Allah akbar!
Bomgordels macrameëen?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:34 schreef arjan1112 het volgende:
Niet mekkeren taal nazi's gewoon die foto posten
Kijk maar op mijn fb.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:39 schreef LTVDK het volgende:
Yasmin ik zit water te drinken van een foto van jou word ik heel blij
Ok.quote:
Godver trek dat wijf gewoon een keer uit elkaar ipv hier zo lopen te kwijlen.quote:
Pardon?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Godver trek dat wijf gewoon een keer uit elkaar ipv hier zo lopen te kwijlen.
Maar dat durf je natuurlijk niet.
Nu welquote:
Beetje respect he, dit zeg je maar tegen je vader.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
dat het zo langzamerhand een behoorlijk vervelend begint te worden.
Dit zou ook wel iets genuanceerder mogen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
/Nolibellequote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Beetje respect he, dit zeg je maar tegen je vader.
hehehehquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Afvallige.quote:
Zo flauw.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik wil je best mede delen dat ik geen behoefte heb je overtuigen?
Geachte collega, Fokker en ik zouden graag zien dat u de daad bij het woord voegt en dat u eens afspreekt met Yasmin, de schone Haagse deerne.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit zou ook wel iets genuanceerder mogen.
Ik ben je enige Armeen lan.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:58 schreef Specularium het volgende:
Triggersnor is mijn favoriete Armeen.
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geachte collega, Fokker en ik zouden graag zien dat u de daad bij het woord voegt en dat u eens afspreekt met Yasmin, de schone Haagse deerne.
Fokker, een ex collega en plaatsgenoot van mij, achten de tijd hier rijp voor.
Hoogachtend
Johannes
hoe?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja anders had je mij allang proberen te overtuigen.
Dit is al een stuk beschaafder geformuleerd. Helaas moet ik u mededelen dat de tijd daarvoor nog niet rijp genoeg wordt geacht.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geachte collega, Fokker en ik zouden graag zien dat u de daad bij het woord voegt en dat u eens afspreekt met Yasmin, de schone Haagse deerne.
Fokker, een ex collega en plaatsgenoot van mij, achten de tijd hier rijp voor.
Hoogachtend
Johannes
Ja zij zijn zo opdringerig dat ik opdringerig moet gaan doenquote:
Kweek eens een ruggengraat.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zij zijn zo opdringerig dat ik opdringerig moet gaan doen.
Ja wat joh, wat wil je nou eigenlijk mensquote:
Ja denk et. Schoonheid ofzo toch?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je weet wel wat het betekent?
Dat klopt dan toch ook gewoon?quote:
Ik zie als definitie jonge vrouw in de regel uit een volkse buurt.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ken het voornamelijk uit het Vlaams waar het iets als 'mooie dame' betekent.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie als definitie jonge vrouw in de regel uit een volkse buurt.
Dat klopt toch?
Het was niet onaardig bedoeld hoor.
Klopt wel ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:15 schreef Specularium het volgende:
Deerne betekent in het Turks iets als 'harige greppel'.
Dan zie ik het probleem niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken het voornamelijk uit het Vlaams waar het iets als 'mooie dame' betekent.
Ze kunnen ook een keer samen gaan sketchen, dat is pas echt gezelligquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:21 schreef moemoe het volgende:
Misschien is het een idee om laagdrempelig te beginnen Yasmin en LTVDK.
Skype een keer met z'n tweetjes mee.
De lente is bijna voorbij, HET seizoen bij uitstek om verliefd te worden.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Of jullie houden gewoon allemaal jullie smoel?
Nounou wat een taal.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Of jullie houden gewoon allemaal jullie smoel?
Zeker! Zelfs als je niks weet te zeggen of verlegen bent! Dan kun je het gewoon over de tekening hebben.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze kunnen ook een keer samen gaan sketchen, dat is pas echt gezellig
Hou het gewoon op Koerdisch Armeen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Penage schijnt ook Armeen te zijn, of Koerd.
Die haal ik altijd door elkaar.
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mutantttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
Ben je verloofd?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er kwamen verlovingsperikelen tussen.
Gefeliciteerdquote:
Was tussendoor nog wel even in Marokko natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat schattig. Mutant en Mutana gaan trouwen
Gelukkig hebben wij daar geen last van want we kunnen het altijd nog hebben over onze voorliefde om fok! users te huggen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zeker! Zelfs als je niks weet te zeggen of verlegen bent! Dan kun je het gewoon over de tekening hebben.
Altijd gespreksstof, geen angstvallige stiltes.
Ja, bedankt, je mag weer gaan.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:48 schreef Uccie het volgende:
Ik hoorde dat er allochtonenmeldplicht was hier.
quote:
Verwarrend dit!quote:
Als de voertaal hier maar wel gewoon Nederlands blijftquote:
In Tanger?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Was tussendoor nog wel even in Marokko natuurlijk.
Ik ben ook aan het onthuisinpuinen. Nog ff afwassen en dan start ik mijn laptoppie op.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:00 schreef Specularium het volgende:
Nou, kamertje opgeruimd, 9 vuilniszakken.
Ook nog 2 vuilniszakken kleding voor het Rode Kruis, want ik ben een heel betrokken jongen.
Morgen lekker poetsen en dweilen.
#Viva
Ik moest ook een beetje huilen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:04 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb even bijgelezen en ik moest lachen.
Dit is dan ook een hilarisch topic.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:04 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb even bijgelezen en ik moest lachen.
Tekenenenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het onthuisinpuinen. Nog ff afwassen en dan start ik mijn laptoppie op.
Ik vond deze van de week wel leuk, is alleen wel in het Duits Who Am I - Kein System ist sicher (2014) - IMDbquote:
Backdoorsluts 8quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:08 schreef Specularium het volgende:
Ik zoek zelf wel weer iets uit.
Ontzettend bedankt.
Nee klopt ook wel, dit topic is eigenlijk gewoon een soort emotionele achtbaan waarin alles aan bod komt. Alleen hilarisch doet het tekort natuurlijk.quote:
Kan je eindelijk weer binnen slapen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:18 schreef Uccie het volgende:
Pff ik ben er wel klaar mee voor vandaag.
Maar morgen even verder en dan volgend weekend en dan zouden alle kamers weer bewoonbaar moeten zijn.
Ja, ik moet nog wel mijn bergbeklim uitrusting aan om er te komen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kan je eindelijk weer binnen slapen.
Maar dat is dan ook gewoon oprecht een kutstad.quote:
Niet zo erg als Rotterdam.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook gewoon oprecht een kutstad.
Nou, de mensen zijn wel leuk. Maar het feit dat ze hier willen zijn op dat momentquote:
Rotterdam en Den Haag zijn de enige steden die ik in de randstad nog enigszins kan tolereren, de rest is gewoon niks.quote:
Op rtl7 is nu ook een topshow.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:12 schreef Specularium het volgende:
Ardennes Fury (2014) - IMDb
Een 2,1.
Dan moet ik het eigenlijk wel zien.
Utrecht is ook prima hoor.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rotterdam en Den Haag zijn de enige steden die ik in de randstad nog enigszins kan tolereren, de rest is gewoon niks.
Jij moet echt even normaal doen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rotterdam en Den Haag zijn de enige steden die ik in de randstad nog enigszins kan tolereren, de rest is gewoon niks.
Dat is ook nog randstad ja, valt ook nog wel mee. Zitten wel leuke tentjes daar aan het waterquote:
HIj woont beneden de rivieren...dan krijg je dat.quote:
Jij beoordeelt een stad op het centrumquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook nog randstad ja, valt ook nog wel mee. Zitten wel leuke tentjes daar aan het water.
LTDKVquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij beoordeelt een stad op het centrum.
Wat is dat nou weer voor een verwijt, mijn voorouders komen al honderden jaren uit het gebied tussen Dordt en Den Haagquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
HIj woont beneden de rivieren...dan krijg je dat.
Ja wat dan, moet ik er eerst 5 jaar gaan wonen om een objectieve mening te gaan vormen?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij beoordeelt een stad op het centrum.
1, omdat het kanquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een verwijt, mijn voorouders komen al honderden jaren uit het gebied tussen Dordt en Den Haag
[..]
Ja wat dan, moet ik er eerst 5 jaar gaan wonen om een objectieve mening te gaan vormen?
Ja ik kom er niet zo heel erg vaak, maar vind het gebied rond Het Plein en het Binnenhof wel leuker inderdaad, weet niet in hoeverre dat nog onder centrum valt?.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
1, omdat het kan
2. Nee, maar een centrum is nou niet echt representatief voor de hele stad. Ik woon in Den Haag, maar het centrum is tegenwoordig echt 10x kut.
Dat blijft wel hetzelfde, de grote Markt is wel compleet vernaggeld.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik kom er niet zo heel erg vaak, maar vind het gebied rond Het Plein en het Binnenhof wel leuker inderdaad, weet niet in hoeverre dat nog onder centrum valt?.
Zoals ik al zei, ik kom daar niet zo vaak. Mijn pa vindt het schijnbaar wel een geweldige stad, die heeft er jaren gewoond en werkt er ondertussen al zo'n +40 jaar ondanks dat 'ie gewoon in Brabant woontquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat blijft wel hetzelfde, de grote Markt is wel compleet vernaggeld.
Valt ook obder centrum. Achter bij pathe buitenhof en korte voorhout is het chillstquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik kom er niet zo heel erg vaak, maar vind het gebied rond Het Plein en het Binnenhof wel leuker inderdaad, weet niet in hoeverre dat nog onder centrum valt?.
Ik altijd Opstelten of Timmerfransquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Valt ook obder centrum. Achter bij pathe buitenhof en korte voorhout is het chillstVaak Markie tegengekomen tijdens het luchen
Jij moet een keer naar cafe haagsche bluff gaan. Midden in de stad maar ze hebben een dakterrasquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat blijft wel hetzelfde, de grote Markt is wel compleet vernaggeld.
Ja ik ben er weleens geweest met mooi weer. Maar dat is het tegenwoordig nooit meer in het weekend.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij moet een keer naar cafe haagsche bluff gaan. Midden in de stad maar ze hebben een dakterras
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |