Alisonquote:Op vrijdag 19 juni 2015 02:13 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb net trouwens deze film gekeken Joh, kun jij vast wel waarderen evenals jouw tijdelijk niet beschikbare hartsvriendin.
[ afbeelding ]
Tim is geen mod, en het mocht van moemoe.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 02:23 schreef LTVDK het volgende:
Kaapmongooltimmmmm gaat nu een ban aanvragen voor je
.
Lekker boeiend, kansloos kaapgedrag van je altijdquote:Op vrijdag 19 juni 2015 02:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tim is geen mod, en het mocht van moemoe.
Moemoe wist geen TT dus ik mocht doen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 02:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker boeiend, kansloos kaapgedrag van je altijd.
quote:
Ik wil keiharde onweerlegbare bewijzen zien.quote:
Join onze Skype sessie maar.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 02:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ik wil keiharde onweerlegbare bewijzen zien.
Die zijn op skype.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 02:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ik wil keiharde onweerlegbare bewijzen zien.
Ja jullie zoeken het maar uit.quote:
Heb je daar een tekening van?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 03:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik noem het zes voor half vier.
Ik weet toevallig dat je een mapje bijhoudt van briljante tekeningen, eigenlijk hoort al mijn werk daar thuis, maar deze zeker.quote:
Dit jaar ga ik jou slachten vriend.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 03:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaan jullie binnenkort ook een schaap slachten op het balkon?
Ik wilde je net een vrolijke ramadan wensen maar dat hoeft nu ook niet meer.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 03:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dit jaar ga ik jou slachten vriend.
Mja, Ramadan is suikerfeest lan, geen slachtfeest.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 03:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wilde je net een vrolijke ramadan wensen maar dat hoeft nu ook niet meer.
Ramadan,.
Ewa nu ben ik verward door je toewensing en belediging.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 03:55 schreef Specularium het volgende:
Ik kan al die Turkse dingen toch niet uit elkaar houden.
Maar wel succes hoor,.
drm ga jij ook naar de hel tochquote:Op vrijdag 19 juni 2015 04:08 schreef Specularium het volgende:
Lijkt me wel lastig, dat je niet mag eten terwijl het nergens op slaat.
Ja oke, sowieso verloren zaak jij dus.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 04:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat schijn ik al te gaan omdat ik moet lachen om het woordje dobberneger.
Dat weet ik niet zo goed, ben daar niet zo in thuis.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 04:11 schreef Triggershot het volgende:
specularium, jij bent een ouwe lul.. dus...
ik heb een laptop gekocht voor 12 euro met XP.
noem eens wat leuke oldskool spellen?
Maar wel een voorhuid, zo is het ook weer.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 04:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja oke, sowieso verloren zaak jij dus.
Aan jou heb ik ook niks.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 04:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zo goed, ben daar niet zo in thuis.
Speel zelf ook nauwelijks spelletjes, al heb ik wel 1 cool flipperspelletje.
Aan jou heb ik ook niks.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 04:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar wel een voorhuid, zo is het ook weer.
Ga je toch lekker naar je eigen land?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 04:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Aan jou heb ik ook niks.
[..]
Aan jou heb ik ook niks.
Ik wil niet de reden zijn voor je verdriet.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 04:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je toch lekker naar je eigen land?
Dat is Elflettering met zijn splitsquotes al, ik moet dat steeds gaan lezen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 04:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik wil niet de reden zijn voor je verdriet.
Stuur een mailtje naar isis?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 04:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is Elflettering met zijn splitsquotes al, ik moet dat steeds gaan lezen.
hehehequote:Op vrijdag 19 juni 2015 04:31 schreef Specularium het volgende:
Hahaha, het wordt weer licht, mag je niet meer eten.
Doei.
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 04:31 schreef Specularium het volgende:
Doei.
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 04:31 schreef Specularium het volgende:
Doei.
gahahahahahaah:pquote:Op vrijdag 19 juni 2015 04:31 schreef Specularium het volgende:
Doei.
Hoe is et daar?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 07:13 schreef Peunage het volgende:
Gruwelijk heet hier. Nadat het heeft geregend is het wel afgekoeld. Tot 27 graden. Midden in de nacht
Het is wel vette shit. Overdag een beetje in de pool ronddobberen. In de avond en nacht beetje chillen. S'middags pas weer wakker worden. Eten, drinken, etc. Redelijk goedkoop allemaal. (Nog) Niet ziek geworden dus het begint goedquote:
Klinkt super chill alemaal!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is wel vette shit. Overdag een beetje in de pool ronddobberen. In de avond en nacht beetje chillen. S'middags pas weer wakker worden. Eten, drinken, etc. Redelijk goedkoop allemaal. (Nog) Niet ziek geworden dus het begint goed
Klinkt als een topshow!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is wel vette shit. Overdag een beetje in de pool ronddobberen. In de avond en nacht beetje chillen. S'middags pas weer wakker worden. Eten, drinken, etc. Redelijk goedkoop allemaal. (Nog) Niet ziek geworden dus het begint goed
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 04:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is Elflettering met zijn splitsquotes al, ik moet dat steeds gaan lezen.
Kut-dDos danquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet.Wat is er loos?
Ik was gelijk in paniek, vraag maar aan Yasquote:
Ik geloof je zo ook wel hoor...quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was gelijk in paniek, vraag maar aan Yas.
Gelukkig hebben jullie elkaar nog.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja wel sneu als je iemand zo in paniek ziet maar niks kunt doen.
Ja, browsercheck.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:23 schreef Uccie het volgende:
Ik kreeg een ddos beschermingsschermpje ofzoiets.
1:10.950quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:23 schreef Uccie het volgende:
Ik kreeg een ddos beschermingsschermpje ofzoiets.
LTKDV,quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:25 schreef LTVDK het volgende:
Het werkt wel goed voor de views op de FPDit bericht krijgt er zo'n 1000 views per minuut bij
Mens binnen 100 jaar uitgeroeid
Doe eens normaal joh.quote:
Loopt inderdaad erg goed, ook qua reacties.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:25 schreef LTVDK het volgende:
Het werkt wel goed voor de views op de FPDit bericht krijgt er zo'n 1000 views per minuut bij
Mens binnen 100 jaar uitgeroeid
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Loopt inderdaad erg goed, ook qua reacties.
In NWS gooien ze het topic dan weer dicht.
Begrijpelijk, meer zeg ik er niet overquote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Loopt inderdaad erg goed, ook qua reacties.
In NWS gooien ze het topic dan weer dicht.
Omdat jij graag aan Frutsel zijn penis wil zitten.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begrijpelijk, meer zeg ik er niet over.
Vind ik niet, maar die discussie kan in NWS-FB.quote:
Nee, dit is geen issue waarom ik hier wegblijf. Doodsbedreigingen bijvoorbeeld wel.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:31 schreef Fokker89 het volgende:
Doe nou niet, straks blijft hij weer weken weg hier![]()
Heb je die gehad?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik niet, maar die discussie kan in NWS-FB.
[..]
Nee, dit is geen issue waarom ik hier wegblijf. Doodsbedreigingen bijvoorbeeld wel.
Nee dat staat hierbuiten, gaat mij meer om de inhoud.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat jij graag aan Frutsel zijn penis wil zitten.
Je ontkend het niet eens...quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat staat hierbuiten, gaat mij meer om de inhoud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |