Als de voertaal hier maar wel gewoon Nederlands blijftquote:
In Tanger?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Was tussendoor nog wel even in Marokko natuurlijk.
Ik ben ook aan het onthuisinpuinen. Nog ff afwassen en dan start ik mijn laptoppie op.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:00 schreef Specularium het volgende:
Nou, kamertje opgeruimd, 9 vuilniszakken.
Ook nog 2 vuilniszakken kleding voor het Rode Kruis, want ik ben een heel betrokken jongen.
Morgen lekker poetsen en dweilen.
#Viva
Ik moest ook een beetje huilen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:04 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb even bijgelezen en ik moest lachen.
Dit is dan ook een hilarisch topic.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:04 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb even bijgelezen en ik moest lachen.
Tekenenenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het onthuisinpuinen. Nog ff afwassen en dan start ik mijn laptoppie op.
Ik vond deze van de week wel leuk, is alleen wel in het Duits Who Am I - Kein System ist sicher (2014) - IMDbquote:
Backdoorsluts 8quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:08 schreef Specularium het volgende:
Ik zoek zelf wel weer iets uit.
Ontzettend bedankt.
Nee klopt ook wel, dit topic is eigenlijk gewoon een soort emotionele achtbaan waarin alles aan bod komt. Alleen hilarisch doet het tekort natuurlijk.quote:
Kan je eindelijk weer binnen slapen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:18 schreef Uccie het volgende:
Pff ik ben er wel klaar mee voor vandaag.
Maar morgen even verder en dan volgend weekend en dan zouden alle kamers weer bewoonbaar moeten zijn.
Ja, ik moet nog wel mijn bergbeklim uitrusting aan om er te komen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kan je eindelijk weer binnen slapen.
Maar dat is dan ook gewoon oprecht een kutstad.quote:
Niet zo erg als Rotterdam.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook gewoon oprecht een kutstad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |