Cum?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat staat hierbuiten, gaat mij meer om de inhoud.
ontkendquote:
Doe dan, misschien krijg je wel een splitsquote om je oren. #YOLOquote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik niet, maar die discussie kan in NWS-FB.
Je bent zelf...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je bent zelf........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook voor het eerst.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:45 schreef LTVDK het volgende:
Hoewel ik het wel met hem eens ben in deze natuurlijk.
knuppel.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ook voor het eerst.
Voelt wel fijn, dat we op dezelfde lijn zitten.
Komt gewoon omdat Yasminquote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ook voor het eerst.
Als jij je dan ook normaal gaat gedragenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gast, kap toch eens met dat sneue gedoe man
Ik had dat een keer een hele avond.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ook voor het eerst.
Sorry nog daarvoor ja, was niet mijn bedoelingquote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had dat een keer een hele avond.
Ben meteen 2 mnd weggebleven.
deal.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als jij je dan ook normaal gaat gedragen.
Dit is zijn maximaal haalbare. Je leer ervan houden.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als jij je dan ook normaal gaat gedragen.
Kijk, als ze nou ook eens zo efficiënt zouden onderhandelen in het Midden-Oosten was dat gezeik daar al lang klaar geweestquote:
Haalbaret.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |