Ja denk et. Schoonheid ofzo toch?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je weet wel wat het betekent?
Dat klopt dan toch ook gewoon?quote:
Ik zie als definitie jonge vrouw in de regel uit een volkse buurt.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Godver trek dat wijf gewoon een keer uit elkaar ipv hier zo lopen te kwijlen.
Maar dat durf je natuurlijk niet.
Ik ken het voornamelijk uit het Vlaams waar het iets als 'mooie dame' betekent.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie als definitie jonge vrouw in de regel uit een volkse buurt.
Dat klopt toch?
Het was niet onaardig bedoeld hoor.
Klopt wel ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:15 schreef Specularium het volgende:
Deerne betekent in het Turks iets als 'harige greppel'.
Dan zie ik het probleem niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken het voornamelijk uit het Vlaams waar het iets als 'mooie dame' betekent.
Ze kunnen ook een keer samen gaan sketchen, dat is pas echt gezelligquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:21 schreef moemoe het volgende:
Misschien is het een idee om laagdrempelig te beginnen Yasmin en LTVDK.
Skype een keer met z'n tweetjes mee.
De lente is bijna voorbij, HET seizoen bij uitstek om verliefd te worden.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Of jullie houden gewoon allemaal jullie smoel?
Nounou wat een taal.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Of jullie houden gewoon allemaal jullie smoel?
Zeker! Zelfs als je niks weet te zeggen of verlegen bent! Dan kun je het gewoon over de tekening hebben.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze kunnen ook een keer samen gaan sketchen, dat is pas echt gezellig
Hou het gewoon op Koerdisch Armeen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Penage schijnt ook Armeen te zijn, of Koerd.
Die haal ik altijd door elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |