Dit vond ik wel interessant destijds:quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zijn optredens zijn natuurlijk niet bepaald objectieve analyses van de Amerikaanse politiek, maar meer een soort cabaretvoorstelling waarin hij zijn eigen meningen deelt.
Mwah, je hebt ook clowns zoals Koen Petersen op de radio en televisie. Een VVDer en Republikeinen fan.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:23 schreef Homey het volgende:
[..]
Niet echt, want zoals ik zei ben ik zelf geen fan van de Republikeinen. Misschien is het stuk online nog in te zien. De NOS had tijdens de vorige verkiezingen 5 correspondenten afgevaardigd naar de Democratische Partij conventie, en maar 1 naar de Republikeinse om nog een voorbeeld te noemen.
Ik kan me nog een tv debat herinneren van destijds waar iedereen aan tafel duidelijk voor de Democraten was, en maar 1 gast zei dat hij wat meer balans en uitleg wilde in de media, terwijl hij toegaf persoonlijk eerder op de Democraten te stemmen dan de Republikeinen. De lezer/kijker kan toch best zelf oordelen?
Dat lolbetarische Calimerogedrag blijft ook wel vermakelijkquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:46 schreef Homey het volgende:
Overigens heeft Gary Johnson van de Libertarian Party een interessante rechtszaak lopen om third parties toegang te verlenen tot de tv debatten, om beetje het kip en ei verhaal te doorbreken. De kans dat hij wint is klein, maar toch, het is een begin.
En die zat er ook nog werkelijk altijd naast met zijn analyses.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:58 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Mwah, je hebt ook clowns zoals Koen Petersen op de radio en televisie. Een VVDer en Republikeinen fan.
Een pleidooi voor meer pluriformiteit in de politiek van de VS lijkt me niet direct Calimerogedrag. Daar valt best wat voor te zeggen. Je ziet het in het VK bijvoorbeeld langzaam kantelen de laatste jaren, maar in de VS staat het tweepartijenstelsel nog fier overeind.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat lolbetarische Calimerogedrag blijft ook wel vermakelijk![]()
Altijd voor alles de schuld bij anderen neerleggen...
Met de SNP erbij wellicht maar de hele Britse politiek blijft een elitair gezelschap.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een pleidooi voor meer pluriformiteit in de politiek van de VS lijkt me niet direct Calimerogedrag. Daar valt best wat voor te zeggen. Je ziet het in het VK bijvoorbeeld langzaam kantelen de laatste jaren, maar in de VS staat het tweepartijenstelsel nog fier overeind.
Pluriformiteit is heel goed. Af gaan dwingen dat je als volstrekt marginale beweging bij debatten uitgenodigd moet worden is Calimerogedrag. Evenals de media de schuld geven van je eigen falen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een pleidooi voor meer pluriformiteit in de politiek van de VS lijkt me niet direct Calimerogedrag. Daar valt best wat voor te zeggen. Je ziet het in het VK bijvoorbeeld langzaam kantelen de laatste jaren, maar in de VS staat het tweepartijenstelsel nog fier overeind.
Ik heb het nergens over elitair of niet gehad, maar over meer partijen. De LibDems zijn natuurlijk een tijdje vrij groot geweest, nu is het de SNP,maar ook de partij van Farage krijgt in ieder geval voldoende aandacht.quote:Op woensdag 1 juli 2015 01:23 schreef Slaro het volgende:
[..]
Met de SNP erbij wellicht maar de hele Britse politiek blijft een elitair gezelschap.
Het scheelt ook wel dat de derde partijen in GB nooit echt weg zijn geweest. Ook in zeer slechte jaren hielden de LibDems een zekere basis van waaruit ze verder konden blijven werken.quote:Op woensdag 1 juli 2015 07:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over elitair of niet gehad, maar over meer partijen. De LibDems zijn natuurlijk een tijdje vrij groot geweest, nu is het de SNP,maar ook de partij van Farage krijgt in ieder geval voldoende aandacht.
In de VS kun je niet echt van partijen zoals we deze in de Europese context verstaan spreken.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Inderdaad aandacht, maar dat is niet hetzelfde als representatie, ik dacht dat je dit bedoelde onder pluriformiteit overigens.quote:Op woensdag 1 juli 2015 07:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over elitair of niet gehad, maar over meer partijen. De LibDems zijn natuurlijk een tijdje vrij groot geweest, nu is het de SNP,maar ook de partij van Farage krijgt in ieder geval voldoende aandacht.
Sinds wanneer is die trend geboren, bekend maken wanneer je bekend maakt dat je je kandidaat stelt?quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:12 schreef martijnde3de het volgende:
John Kasich gaat joinen op 21 juli en Scott Walker in de week van 13 juli.
Het is komkommertijd, dan is alles nieuws en dus aandacht.quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:34 schreef Terecht het volgende:
[..]
Sinds wanneer is die trend geboren, bekend maken wanneer je bekend maakt dat je je kandidaat stelt?
Christie is voor uitbreiding voor de war on drugs, wat een ahum nogal dubieus standpunt is. De pharma en private prisons lobby hebben hem aardig in de tas.quote:Op woensdag 1 juli 2015 07:02 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom mocht de groene partij dan wel meedoen ?
Trouwens er zijn debatten zat geweest waarin Ron Paul mee mocht doen
Christie is wel een sterke kandidaat
Zie ook de schadevergoeding voor New Jersey Staat,die hij genomen heeft.quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:33 schreef Homey het volgende:
[..]
Christie is voor uitbreiding voor de war on drugs, wat een ahum nogal dubieus standpunt is. De pharma en private prisons lobby hebben hem aardig in de tas.
Was ook een goede speech trouwens van Sanders. Je ziet dat hij daarin gecoacht is. Vroeger pauzeerde hij vaak tussen zinnen door met een hinderlijk 'uuuuhm....' maar daar is (bijna) geen sprake meer van. Actie vanaf 10:50quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:46 schreef Monolith het volgende:
https://www.washingtonpos(...)me-problems-in-iowa/
Nog een artikel over de onverwachte populariteit van Sanders.
Klopt. Trump is in vele opzichten de personificatie van een Republikeinse Homo Universalis. Er zijn weinig punten waarop GOP kandidaten hem kunnen aanvallen zonder zichzelf daarbij in de voet te snijden.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:51 schreef Niox het volgende:
Doorklikkend vanaf bovenstaand artikel kwam ik hier terecht: http://www.washingtonpost(...)7ee8eaa61_story.html.
Geen onterechte analyse lijkt me.
Hij trekt het meeste publiek van alle kandidaten. Zonder het uitdelen van giftcards etc. En dat terwijl de GOP'ers, en ook Hillary, bureaus inschakelen om klapvee in te huren.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:07 schreef Terecht het volgende:
[..]
Was ook een goede speech trouwens van Sanders. Je ziet dat hij daarin gecoacht is. Vroeger pauzeerde hij vaak tussen zinnen door met een hinderlijk 'uuuuhm....' maar daar is (bijna) geen sprake meer van. Actie vanaf 10:50
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |