Ja die discussie bedoelde ik. Van Rossum is zo kinderachtig.quote:Op maandag 29 juni 2015 12:52 schreef De_Kaas- het volgende:
[..]
Doel je op die man die met Maarten van Rossum in discussie ging en dat Maarten maar bleef herhalen dat republikeinen volslagen debielen zijn en daardoor geen aandacht verdienen?Is inderdaad meer slapstick dan serieuze journalistiek.
Voor de huidige groep Republikeinen is dat dan ook gewoon de waarheid.quote:Op maandag 29 juni 2015 12:52 schreef De_Kaas- het volgende:
[..]
Doel je op die man die met Maarten van Rossum in discussie ging en dat Maarten maar bleef herhalen dat republikeinen volslagen debielen zijn en daardoor geen aandacht verdienen?Is inderdaad meer slapstick dan serieuze journalistiek.
Een debat tussen Trump, Bilzerian en Bush lijkt me anders veel leuker om te kijken dan tussen Clinton en O'Malley.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Voor de huidige groep Republikeinen is dat dan ook gewoon de waarheid.
Prima dat jij dat vindt, maar dat hoeft Maarten van Rossum niet op een hele schreeuwerige manier voor iedereen te bepalen.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Voor de huidige groep Republikeinen is dat dan ook gewoon de waarheid.
Is dat werkelijk zo vreemd of is dat omdat de strijd binnen de democratische partij nog niet echt is losgebarsten? Er is nog niemand die het serieus op lijkt te kunnen nemen tegen Clinton. Bij de Republikeinen ligt het veld echter nog geheel open.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:11 schreef Homey het volgende:
[..]
Prima dat jij dat vindt, maar dat hoeft Maarten van Rossum niet op een hele schreeuwerige manier voor iedereen te bepalen.
Overigens zijn de meeste kandidaten aan Republikeinse zijde niet best, maar aan de Democraten is het deze keer helemaal triest (vreemd genoeg hoor je daar niets over in de Nederlandse media).
Donaldquote:Op maandag 29 juni 2015 13:11 schreef De_Kaas- het volgende:
[..]
Een debat tussen Trump, Bilzerian en Bush lijkt me anders veel leuker om te kijken dan tussen Clinton en O'Malley.
Ik verwacht nog wat meer kandidaten aan de Democratische zijde. Ik hoop het voor hen, want Clinton en Sanders zijn wel twee hele extreme kandidaten. De eerste is door en door corrupt en de tweede is een marxist.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is dat werkelijk zo vreemd of is dat omdat de strijd binnen de democratische partij nog niet echt is losgebarsten? Er is nog niemand die het serieus op lijkt te kunnen nemen tegen Clinton. Bij de Republikeinen ligt het veld echter nog geheel open.
Daarom is het ook nu weer logisch dat er in Nederland veel meer aandacht is voor de Republikeinen dan voor de Democraten.
Meer kandidaten lijkt me voor hen zeer wenselijk inderdaad. Maar doordat die vooralsnog uitblijven is het niet onlogisch dat de Democraten minder aandacht krijgen in Nederland dan de Republikeinen.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:17 schreef Homey het volgende:
[..]
Ik verwacht nog wat meer kandidaten aan de Democratische zijde. Ik hoop het voor hen, want Clinton en Sanders zijn wel twee hele extreme kandidaten. De eerste is door en door corrupt en de tweede is een marxist.
Al die publiciteit voor de presidentsverkiezingen is ook begonnen bij de Republikeinen. Dat was nogal vroeg zelfs, omdat ze zoveel mogelijk sponsors willen vergaren voor hun feitelijke presidentscampagne, ten koste van de andere mogelijke presidentskandidaten.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is dat werkelijk zo vreemd of is dat omdat de strijd binnen de democratische partij nog niet echt is losgebarsten? Er is nog niemand die het serieus op lijkt te kunnen nemen tegen Clinton. Bij de Republikeinen ligt het veld echter nog geheel open.
Daarom is het ook nu weer logisch dat er in Nederland veel meer aandacht is voor de Republikeinen dan voor de Democraten.
Wat een eindbaas.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:37 schreef De_Kaas- het volgende:
[..]
Donald "I will be the best jobs president God ever created" Trump.
Wat ik al zei, de lezer/kijker kan prima zelf oordelen. Dat hoeft de media niet zo opzichting voor hen te doen.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Meer kandidaten lijkt me voor hen zeer wenselijk inderdaad. Maar doordat die vooralsnog uitblijven is het niet onlogisch dat de Democraten minder aandacht krijgen in Nederland dan de Republikeinen.
Ondanks dat de balans dan wellicht doorschiet naar de Republikeinen en de Nederlandse kijkers dat volgens jou eigenlijk niet aankunnen
Die enkele keer dat een Van Rossum wat zegt als maatlat voor alles nemen is ook wat overdreven hoor.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:47 schreef Homey het volgende:
[..]
Wat ik al zei, de lezer/kijker kan prima zelf oordelen. Dat hoeft de media niet zo opzichting voor hen te doen.
Maarten van Rossum moet je als die over Amerika gaat praten ook niet serieus nemen.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die enkele keer dat een Van Rossum wat zegt als maatlat voor alles nemen is ook wat overdreven hoor.
Wordt tegenwoordig ook meer als entertainer dan als analist ingezet.quote:Op maandag 29 juni 2015 17:09 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Maarten van Rossum moet je als die over Amerika gaat praten ook niet serieus nemen.
Ik heb het idee dat als hij dan ook maar een enigszins significante rol zou spelen, hij de overwinning in de schoot van de Democraten werpt.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:55 schreef Hexagon het volgende:
Die Trum kan trouwens toch beter als onafhankelijk kandidaat meedoen? Bij de republikeinen maakt ie geen schijn van kans en hij heft toch geld zat.
Het is alleen maar zijn vakgebied, inderdaad.quote:Op maandag 29 juni 2015 17:09 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Maarten van Rossum moet je als die over Amerika gaat praten ook niet serieus nemen.
Zijn optredens zijn natuurlijk niet bepaald objectieve analyses van de Amerikaanse politiek, maar meer een soort cabaretvoorstelling waarin hij zijn eigen meningen deelt.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het is alleen maar zijn vakgebied, inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |