abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153581882
Lees hier het verhaal hoe de haat en islamofobie oprukken in Nederland!
(lees ook de commentaren onder het stukje)

quote:
Zojuist overkwam mij hetgeen waar ik vaak over hoor en lees.
De bus stopt voor mijn neus (ter hoogte van de achterdeur) en ik maak aanstalten om richting de voordeur te lopen. Ik zie dat een jongeman in stapt en meteen daarna zie ik dat de chauffeuse via de buitenspiegel de gebeurtenissen rondom de bus checkt.
Net een stap van de voordeur verwijderd, gaat de deze dicht. Compleet verrast (veel te snel voor een normale wachttijd voor een bus en de chauffeuse zag dat ik van plan was in te stappen) klopte ik zonder nadenken op de dichtgaande deur. De chauffeuse kijkt me aan en rijdt door!!!
Er stonden een man of 8 bij de bushalte te wachten op andere bussen waarvan een paar non-verbaal afkeurend reageerde en één persoon zei:" nou dit kan echt niet, ze zag dat je wilde instappen. Hier moet je echt een klacht over indienen".

Ik had toen net deze foto genomen van de wegrijdende bus en daarmee dus besloten dat ik het ZEKER hier niet bij zou laten.

Inmiddels heb ik een klacht ingediend bij #arriva en de beste man weigerde te vermelden dat ik een hoofddoek dragende vrouw ben. "Ik wil uw vervelende gevoel hiermee niet bagataliseren, maar ik vraag me af of dat van belang is te benoemen in deze".
Ik heb hem even verteld dat hetgeen ik wil vertellen, hij in de klacht dient op te nemen. Dat heeft ie dus ook maar uiteindelijk gedaan.

Nee, ik voel me niet snel gediscrimineerd en weet goed met bepaalde zaken om te gaan. Ja, ik weet dat sommige mensen zullen denken, ach stel je niet aan. Maar als dit soort zaken niet gemeld worden en maar getolereerd blijven worden, zullen ook deze voor normaal worden beschouwd en de geschiedenis zich herhalen!
bron

Iedereen denkt natuurlijk meteen dat dit een grap is van De Speld. Niets is minder waar, zoals dame in kwestie meldt. Want nu kan zo'n buschauffeuse nog de deur sluiten voor een willekeurige moslima met hoofddoek, maar morgen rijden de treinen weer!
I´m back.
  Forum Admin dinsdag 16 juni 2015 @ 14:01:20 #2
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_153581944
Weer die eeuwige slachtofferrol.

Het is eigenlijk heel erg grappig ware het niet dat het intens triest is. Zelfs de holocaust bij de haren erbij trekken _O-

Ik heb ook wel eens voor een dichte deur gestaan die wegreed. Is discriminatie.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:03:07 #3
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_153582011
Mwah. 'In de buurt van Rotterdam', daar zijn toch genoeg hoofddoekjes? Dan zou dit, als het discriminatie was, waarschijnlijk geen op zichzelf staand incident zijn (of de eerste in een reeks). Het kan ook gewoon zo zijn dat de buschauffeuse een rotwijf is :P
pi_153582036
Waarom stond ze te wachten ter hoogte van de achterdeur in plaats van de voordeur?
Waarom had ze de voordeur pas bereikt toen die al dicht was?
Waarom gebruikt ze zo vaak het woord "hetgeen"?
pi_153582038
Man en ik met 2 kleine kinderen stonden op de bus te wachten, hij kwam eindelijk mijn man zwaaide met de paraplu (het regende) en de chauffeur rijd door. Hij moet ons gezien hebben maar omdat ik een bleekscheet ben reed hij door
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_153582050
dat komt omdat andere allochtonen als :

zomaar oma's neersteken op straat.
en niet 1x , maar al 20 jaar lang komen zulke dingen in het nieuws...
dan creeer je inderdaad een angst voor zulke mensjes
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:05:32 #7
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_153582089
Eerst het verhaal van de chauffeur maar eens aanhoren lijkt me....
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:06:04 #8
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_153582102
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:01 schreef Straatcommando. het volgende:

Het is eigenlijk heel erg grappig ware het niet dat het intens triest is. Zelfs de holocaust bij de haren erbij trekken _O-

Waar lees jij de holocaust dan?

Jij maakt ervan dat ze een slachtofferrol in wilt, ik lees dat er niet in.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_153582120
De ervaring leert vaak dat dit soort klachten flink is aangedikt.
pi_153582137
Is mij ook wel eens overkomen hoor en ik ben geen godenaanbidder. En laat me raden..opnieuw geen getuigen, camerabeelden of ander bewijs. Als bewijs wordt een foto van de achterkant van een bus aangevoerd. Lekker overtuigend (not).
Mij bekruipt het gevoel dat we hier weer eens te maken hebben met een sterk staaltje islamofilie waarbij de gebruikelijke slachtofferrol maar weer eens van stal wordt gehaald.
God bestaat niet, dus leef en geniet
  Forum Admin dinsdag 16 juni 2015 @ 14:07:24 #11
pi_153582149
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:06 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Holocaust is misschien niet het juiste woord. Godwin eerder.

quote:
Maar als dit soort zaken niet gemeld worden en maar getolereerd blijven worden, zullen ook deze voor normaal worden beschouwd en de geschiedenis zich herhalen!
Verder riekt het hele nieuwsbericht naar een slachtofferrol. De chauffeuse is doorgereden wánt ik heb een hoofddoekje op en daar moeten we voor oppassen want dat is een precursor voor massale vervolging.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_153582194
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:06 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

quote:
Maar als dit soort zaken niet gemeld worden en maar getolereerd blijven worden, zullen ook deze voor normaal worden beschouwd en de geschiedenis zich herhalen!
Waar slaat het laatste deel van de zin op, schat je in?

[ Bericht 13% gewijzigd door Ryan3 op 16-06-2015 14:20:35 ]
I´m back.
pi_153582221
:') Hoe mensen zich kunnen aanstellen _O-
pi_153582251
Ik ben ook wel eens bij de bushalte aangekeken met een "haha fuck you, ik ga lekker niet stoppen :') " blik in de ogen van de chauffeur. Boeiend, gebeurt wel eens. Ook die mensen zijn soms chagrijnig of gewoon aso's. Om er nou een heel probleem van te gaan maken..
pi_153582268
Op dit soort berichten reageert iedereen op FOK! Weer vanuit zn onderbuik en men geloof al gelijk niets :)

[ Bericht 30% gewijzigd door Specularium op 16-06-2015 14:36:32 ]
Zie!
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:11:53 #16
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_153582273
Het zou een bak zijn als blijkt dat de betrokken chaffeur ook een moslima is :')

Anyway, al die verhaaltjes over moslima's die worden afgetuigt door blanke hooligans waren tot nu toe allemaal bullshit of het slachtoffer was geen slachtoffer omdat ze moslima was, maar gewoon een slachtoffer.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  Forum Admin dinsdag 16 juni 2015 @ 14:12:30 #17
pi_153582289
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:11 schreef johnson555 het volgende:
Op dit soort berichten reageert iedereen op FOK! Weer vanuit zn onderbuik en men geloof al gelijk niets :)
Het is dan ook gewoon een strontbericht over een verongelijkte moslima die door een kut chauffeuse een oor aangenaaid is, wat dagelijks zo vaak gebeurt. Nee, het is moslimhaat ditdatzuszo.

Best kans dat het niet eens echt gebeurd is.

[ Bericht 4% gewijzigd door Specularium op 16-06-2015 14:36:45 ]
pi_153582332
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:09 schreef vigen98 het volgende:
:') Hoe mensen zich kunnen aanstellen _O-
Je ziet een enorme inflatie van het gebruik van de term "islamofobie", vrees ik. Het woord is ineens populair geworden en nu het de gemene deler van de bevolking heeft bereikt zullen we er iedere dag mee om de oren geslagen worden, totdat het net zo inhoudsloos is geworden als de term die het verving "racisme".
I´m back.
pi_153582404
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:04 schreef YebCar het volgende:
dat komt omdat andere allochtonen als :

[ afbeelding ]

zomaar oma's neersteken op straat.
en niet 1x , maar al 20 jaar lang komen zulke dingen in het nieuws...
dan creeer je inderdaad een angst voor zulke mensjes
Je bent vooral een simpele inteeltmongool als je een hoofddoekje weigert omdat je bang bent voor stekende kut-Marokkaantjes.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_153582415
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je ziet een enorme inflatie van het gebruik van de term "islamofobie", vrees ik. Het woord is ineens populair geworden en nu het de gemene deler van de bevolking heeft bereikt zullen we er iedere dag mee om de oren geslagen worden, totdat het net zo inhoudsloos is geworden als de term die het verving "racisme".
Racisme is trouwens niet zo groot zoals die linkse mensen beweren, ben zelf een allochtoon ben niet eens in Nederland geboren en ben nooit met racisme in aanraking geweest, mensen die steeds racisme schreeuwen zijn mensen die gewoon zielig zijn en aandacht nodig hebben, zelfde voor islamofobie, pure onzin :)

Maar hey misschien komt het wel doordat ik Christelijk ben dat ik niet gediscrimineerd word ofzo :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Specularium op 16-06-2015 14:31:46 ]
pi_153582450
Vind het niet zo'n geloofwaardig verhaal.
pi_153582451
quote:
Was het andersom, dan waren nauwelijks twijfels geuit.

Want autochtonen, dat zijn pas de echte slachtoffers.

[ Bericht 10% gewijzigd door Specularium op 16-06-2015 14:37:03 ]
pi_153582533
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:16 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Racisme is trouwens niet zo groot zoals die linkse mensen beweren, ben zelf een allochtoon ben niet eens in Nederland geboren en ben nooit met racisme in aanraking geweest, mensen die steeds racisme schreeuwen zijn mensen die gewoon zielig zijn en aandacht nodig hebben, zelfde voor islamofobie, pure onzin :)

Maar hey misschien komt het wel doordat ik Christelijk ben dat ik niet gediscrimineerd word ofzo :P
dan ben je waarschijnlijk een blanke/lichte allochtoon
anders geloof ik er geen bal van

[ Bericht 0% gewijzigd door Specularium op 16-06-2015 14:32:08 ]
pi_153582543
Wil het verhaal best geloven hoor maar of haar hoofddoek er mee te maken heeft vraag ik mij af.

Zelf ook wel eens meegemaakt, jaren geleden, dat de buschaffeur de deuren dichtgooide terwijl er nog mensen waaronder ikzelf in wilden stappen.
pi_153582569
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:03 schreef Kansenjongere het volgende:
Waarom stond ze te wachten ter hoogte van de achterdeur in plaats van de voordeur?
Waarom had ze de voordeur pas bereikt toen die al dicht was?
sjok, sjok, sjok, de rest wacht wel.
Gok ik.
pi_153582611
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:21 schreef YebCar het volgende:

[..]

Ja een licht gekleurde allochtoon, dus? Ik kom wel uit Irak he dus waarom zou je het niet geloven? Op papier zou ik meer gediscrimineerd moeten worden dan Turken maar nope geen 1x ;)
pi_153582613
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Was het een blanke gebeurt was het niet eens een verhaal geweest, lees mijn verhaal hier boven. Ik heb er nooit geen ophef over gemaakt of een aanklacht ingediend. Misschien ben ik gewoon een sufferd
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_153582627
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:23 schreef computergirl het volgende:

[..]

Gok ik.
of met haar iPhone te spelen zoals zovaak.
als een bus wegrijdt en ik sta perplex te kijken kan ik echt niet zo snel mijn telefoon pakken om een kiekje te maken.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:26:38 #29
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_153582652
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:23 schreef computergirl het volgende:

[..]

Gok ik.
Precies. Mevrouw zat lekker binnen te wachten op de bus en sjokte op haar dooie gemakje naar de voordeur, lees ik in de OP. Alsof buschauffeurs alle tijd van de wereld hebben. :') Als ze gaan wachten op elke trage mongool krijgen ze bij de volgende halte boze blikken.
pi_153582655
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind het niet zo'n geloofwaardig verhaal.
Als je er even vanuit gaat dat het wel precies zo is gebeurd dan is het natuurlijk vele malen te kort door de bocht door te stellen dat dit is gebeurd uit islamofobie en dat als dit dus maar getolereerd blijft worden "de geschiedenis zich zal herhalen". En dan ga ik er even voor het gemak van uit dat ze op school geleerd heeft dat die laatste zinsnede vaak in verband wordt gebracht met de tweede wereldoorlog en het lot van de Joden tijdens de tweede wereldoorlog en niet dat ze naar iets heel anders verwijst.
I´m back.
pi_153582708
Ik geloof het best, het overkomt wel meer mensen. Ik denk niet dat het vanwege haar hoofddoek te maken heeft maar je weet het nooit.
pi_153582712
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:26 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Precies. Mevrouw zat lekker binnen te wachten op de bus en sjokte op haar dooie gemakje naar de voordeur, lees ik in de OP. Alsof buschauffeurs alle tijd van de wereld hebben. :') Als ze gaan wachten op elke trage mongool krijgen ze bij de volgende halte boze blikken.
Klopt, dat denk ik ook, bovendien 10 minuten later komt de volgende bus.
I´m back.
pi_153582730
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:25 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Was het een blanke gebeurt was het niet eens een verhaal geweest, lees mijn verhaal hier boven. Ik heb er nooit geen ophef over gemaakt of een aanklacht ingediend. Misschien ben ik gewoon een sufferd
Nou ja, een verhaal. Deze dame heeft het op Facebook geflikkerd en TS zag het blijkbaar voorbijkomen. Het is niet alsof de media hier uitgebreid aandacht aan besteden.

Verder wordt wel vaker aandacht besteed aan 'opvallende' incidenten.
pi_153582741
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:12 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Het is dan ook gewoon een strontbericht over een verongelijkte moslima die door een kut chauffeuse een oor aangenaaid is, wat dagelijks zo vaak gebeurt. Nee, het is moslimhaat ditdatzuszo.

Best kans dat het niet eens echt gebeurd is.

dit symboliseert al jouw denkwijze over berichten waar moslims in voorkomen, maar wanneer de rasechte Marrokkaan een diefstal pleegt, sta je wel vooraan om hem een enkeltje naar zn "eigen" land te geven. :*

Los daarvan kan t ook waar zijn, niet iedereen zegt wat hij denkt c_/

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

auto of alloch boeit niet , t gaat erom wat er is gebeurt.

deze mevrouw gooit t mss snel op moslimhaat, maar andersom gooien mensen t weer snel op de islam, dus het moddergooien komt van beide kanten _O-
Zie!
pi_153582755
quote:
En nog een verkapte godwin ook!
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_153582766
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:25 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ja een licht gekleurde allochtoon, dus? Ik kom wel uit Irak he dus waarom zou je het niet geloven? Op papier zou ik meer gediscrimineerd moeten worden dan Turken maar nope geen 1x ;)
omdat racisme in eerste instantie gebaseerd wordt op uiterlijk.
Zie je er westers uit dan kom je ook minder of niet in aanmerking met racisme.

maar om dan te zeggen dat racisme niet in Nederland voorkomt moet je wel je hoofd in je kontgat hebben zitten
pi_153582768
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:25 schreef vigen98 het volgende:

[..]

maar jij ben geen moslim _O-
Zie!
  Forum Admin dinsdag 16 juni 2015 @ 14:32:20 #38
pi_153582800
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:30 schreef johnson555 het volgende:

[..]

dit symboliseert al jouw denkwijze over berichten waar moslims in voorkomen, maar wanneer de rasechte Marrokkaan een diefstal pleegt, sta je wel vooraan om hem een enkeltje naar zn "eigen" land te geven. :*

Los daarvan kan t ook waar zijn, niet iedereen zegt wat hij denkt c_/

[..]

auto of alloch boeit niet , t gaat erom wat er is gebeurt.

deze mevrouw gooit t mss snel op moslimhaat, maar andersom gooien mensen t weer snel op de islam, dus het moddergooien komt van beide kanten _O-
Fijn dat jij voor mij kan denken, man. Kun je ook de winnende lottocijfers opnoemen voor me?
Ik zeg dat omdat het niet de eerste keer zou zijn dat het een uit de duim gezogen verhaal is, zelfde als die meid die zogenaamd door twee lichtgetinte jongeren in elkaar zou zijn getikt.

En verder ''ja maar zij doen het ook :') ''
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:32:48 #39
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_153582816
Zijn facebook paginas nu ook al nieuws?
are we infinite or am I alone
pi_153582830
Ts heeft zn internetfilter op #moslimstruggles staan
pi_153582833
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nou ja, een verhaal. Deze dame heeft het op Facebook geflikkerd en TS zag het blijkbaar voorbijkomen.
Sinds wanneer is Facebook toegestaan als bron op het NWS-forum?
pi_153582841
Die chauffeuse had dus geen zin in iemand die eigenlijk via de achterdeur wilde glippen.
Wat een islamofoob zeg.
pi_153582845
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:32 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Fijn dat jij voor mij kan denken, man. Kun je ook de winnende lottocijfers opnoemen voor me?
Ik zeg dat omdat het niet de eerste keer zou zijn dat het een uit de duim gezogen verhaal is.

En verder ''ja maar zij doen het ook :') ''
Goede comeback pik jij komt er wel :*
blijf vooral buiten een discussie :z

ah ninja edit, agreed
Zie!
  Forum Admin dinsdag 16 juni 2015 @ 14:34:20 #44
pi_153582855
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:33 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Goede comeback pik jij komt er wel :*
blijf vooral buiten een discussie :z

ah ninja edit, agreed
Ik kan het jou aanraden als je toch alleen maar op de man kan spelen en insinuaties naar iemands kop slingert nav een kort berichtje.
pi_153582884
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:34 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik kan het jou aanraden als je toch alleen maar op de man kan spelen en insinuaties naar iemands kop slingert nav een kort berichtje.
je insueert zelf dat t elke keer op moslimhaat wordt gegooid
kan je niet tegen een andersmans mening ofso?

ik laat t wel hierbij
Zie!
pi_153582895
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:33 schreef Irakees het volgende:

[..]

Sinds wanneer is Facebook toegestaan als bron op het NWS-forum?
Sinds onze TS is geobsedeerd door moslim-geneuzel.
  Forum Admin dinsdag 16 juni 2015 @ 14:36:24 #47
pi_153582908
quote:
13s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:35 schreef johnson555 het volgende:

[..]

je insueert zelf dat t elke keer op moslimhaat wordt gegooid
kan je niet tegen een andersmans mening ofso?

ik laat t wel hierbij
Ik? Dat doet het bericht _O- of beter gezegd, de mevrouw in het bericht.
pi_153582912
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:30 schreef YebCar het volgende:

[..]

maar om dan te zeggen dat racisme niet in Nederland voorkomt moet je wel je hoofd in je kontgat hebben zitten
Ik zie er niet Westers uit, maar dat kan komen omdat mijn afkomst ook bij de blanke afkomst hoort :P
pi_153582917
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:30 schreef johnson555 het volgende:

[..]

maar jij ben geen moslim _O-
Klopt :P
pi_153582925
quote:

Als ik aangeef dat dergelijke klachten de afgelopen tijd met regelmaat zijn aangedikt, is dat een puur inhoudelijke opmerking en constatering. Iets dat jou niet zint, is niet hetzelfde als de onderbuik.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2015 14:37:28 ]
pi_153582936
Maar serieus TS wat heb jij met dit soort topics :')
pi_153582985
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:36 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik? Dat doet het bericht _O- of beter gezegd, de mevrouw in het bericht.
haar goed recht toch, laat haar t maar ook bewijzen. eist bewijst etc.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:36 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Klopt :P
dan mag jij die excuus ook niet gebruiken :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:37 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Als ik aangeef dat dergelijke klachten de afgelopen tijd met regelmaat zijn aangedikt, is dat een puur inhoudelijke opmerking en constatering. Iets dat jou niet zint, is niet hetzelfde als de onderbuik.
dat mag jij vinden ja, ik heb er misschien 4 a 5 doorgekregen (ook die paar in Almere ofso) dus vind t wel meevallen :)
Zie!
pi_153582994
:')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153583080
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:39 schreef johnson555 het volgende:

[..]

haar goed recht toch, laat haar t maar ook bewijzen. eist bewijst etc.

[..]

dan mag jij die excuus ook niet gebruiken :P

[..]

dat mag jij vinden ja, ik heb er misschien 4 a 5 doorgekregen (ook die paar in Almere ofso) dus vind t wel meevallen :)
Vind jij niet dat ze heel vaak de slachtofferrol hebben zo van kijk mij boehoe omdat ik een andere geloof heb en geen christelijke ben ik minderwaardig in dit land boehoe :'( *richt camera op huilend persoon*

Vaak is het zo vaak aanstellerij maar klopt er zijn ook gewoon incidenten die gewoon echt erg zijn
pi_153583159
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:37 schreef vigen98 het volgende:
Maar serieus TS wat heb jij met dit soort topics :')
Sociologisch inkijkje in hoe ernstig haat en islamofobie aan het oprukken zijn in Nederland, als dit soort dingen maar getolereerd blijven worden dan zal de geschiedenis zich herhalen hè.
I´m back.
pi_153583174
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:43 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Vind jij niet dat ze heel vaak de slachtofferrol hebben zo van kijk mij boehoe omdat ik een andere geloof heb en geen christelijke ben ik minderwaardig in dit land boehoe :'( *richt camera op huilend persoon*

Vaak is het zo vaak aanstellerij maar klopt er zijn ook gewoon incidenten die gewoon echt erg zijn
Natuurlijk, elke volk komt ook hiermee, moslims hier, joden holocaust, christenen gooien t op seculieren etc etc. t is wel belangrijk om de echte cases eruit te halen, want het komt idd voor dat moslims gediscrimineerd worden, joden gehaat atheisten benadeeld of wat dan ook :)
Zie!
pi_153583260
Het zal wel weer licht overdreven zijn.
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:50:17 #58
117098 Hathor
Effe niet
pi_153583261
Sorry hoor mevrouw de moslima, maar dat is mij ook wel eens overkomen. Misschien stond mijn kop hem niet aan of zo, maar mij werd ook gewoon de deur recht in mijn gezicht dichtgeklapt terwijl ik net wilde instappen. Ik ben niet zwart of religieus, dus ik kan wel wat advies gebruiken over welke kaart ik moet trekken om mijn gram te halen. Of zou het misschien kunnen dat die chauffeur gewoon een kutdag heeft en er plezier in heeft om mensen te trollen ongeacht hoe ze eruit zien?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_153583415
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:50 schreef Hathor het volgende:
Sorry hoor mevrouw de moslima, maar dat is mij ook wel eens overkomen. Misschien stond mijn kop hem niet aan of zo, maar mij werd ook gewoon de deur recht in mijn gezicht dichtgeklapt terwijl ik net wilde instappen. Ik ben niet zwart of religieus, dus ik kan wel wat advies gebruiken over welke kaart ik moet trekken om mijn gram te halen. Of zou het misschien kunnen dat die chauffeur gewoon een kutdag heeft en er plezier in heeft om mensen te trollen ongeacht hoe ze eruit zien?
Kutdag is niet eens noodzakelijk, het overkomt mij vrij regelmatig op Schiphol. Daar komen altijd van alle kanten mensen aanrennen dus op gegeven moment moet je als chauffeur gewoon de deur dichtdoen en vertrekken. Gelukkig komt er elke 8 minuten een bus.
pi_153583423
TS, ik heb nog een pareltje voor je gevonden. Dat dit kan in Nederland.

FatimaSaar twitterde op dinsdag 16-06-2015 om 11:29:15 En dan zie je dit voorbijkomen: diep, diep triest. http://t.co/U3vBNcxuxf reageer retweet
pi_153583438
Had ik ook een keer. Ik zag de bus aan komen rijden, chauffeur ziet me naar de halte rennen, bus stopt, mensen stappen in, chauffeur sluit de deur, ik klop op de deur, chauffeur kijkt me aan, schudt z'n hoofd en kijkt weer naar voren. En zo stond ik nog dertig zo'n 30 seconden naast de bus, want die kon nog niet weg wegens een rood stoplicht even verderop.

Onder de buschauffeurs zijn er nu eenmaal een aantal eikels (m/v).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2015 14:59:02 ]
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:57:46 #62
155616 Proximo
For god, king & country
pi_153583440
Joehoe kutwijf, dit gebeurt zo vaak bij werkelijk alle groepen. Ook bij niet in middeleeuwse gewaden gehulde mensen rijden de bussen wel eens gewoon voorbij of gooien ze de deur dicht.
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:59:59 #63
117098 Hathor
Effe niet
pi_153583502
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:56 schreef computergirl het volgende:

[..]

Kutdag is niet eens noodzakelijk, het overkomt mij vrij regelmatig op Schiphol. Daar komen altijd van alle kanten mensen aanrennen dus op gegeven moment moet je als chauffeur gewoon de deur dichtdoen en vertrekken. Gelukkig komt er elke 8 minuten een bus.
Mjah...als de bus stampvol zit kan ik er nog wel inkomen, maar daar was in mijn geval in ieder geval geen sprake van, gewoon een eikel van een chauffeur dus. Ik heb ook wel eens een sprintje getrokken naar een bus die op het punt van vertrekken stond, en je ziet dat de chauffeur je aan ziet komen rennen, maar gewoon geen zin heeft om even 5 seconden te blijven staan en gewoon gas geeft. ;(
pi_153583507
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Sociologisch inkijkje in hoe ernstig haat en islamofobie aan het oprukken zijn in Nederland, als dit soort dingen maar getolereerd blijven worden dan zal de geschiedenis zich herhalen hè.
Welke geschiedenis?
pi_153583522
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:57 schreef Irakees het volgende:

FatimaSaar twitterde op dinsdag 16-06-2015 om 11:29:15 En dan zie je dit voorbijkomen: diep, diep triest. http://t.co/U3vBNcxuxf reageer retweet
[ afbeelding ]
Staat nog een bron bij ook.
Hoofddoek is de beste voorspeller voor moslimfundamentalisme
I´m back.
pi_153583547
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:57 schreef Irakees het volgende:

[ afbeelding ]
Dat onderzoek is overigens helemaal niet zo'n slechte onderbouwing bij de inderdaad nogal botte stelling.
pi_153583570
Bussen rijden bij deze man ook door.

pi_153583620
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Welke geschiedenis?
Meestal verwijst die zinsnede naar de uitsluiting en later vervolging van de Joden door nazi's in de periode 1933-1945.
I´m back.
pi_153583637
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:02 schreef luxerobots het volgende:
Bussen rijden bij deze man ook door.

[ afbeelding ]
Moest ie maar gewoon een religie beginnen. Eigen schuld dat ie niet over discriminatie mag zeiken.
pi_153583639
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:07 schreef Religieisfacisme het volgende:
Is mij ook wel eens overkomen hoor en ik ben geen godenaanbidder. En laat me raden..opnieuw geen getuigen, camerabeelden of ander bewijs. Als bewijs wordt een foto van de achterkant van een bus aangevoerd. Lekker overtuigend (not).
Mij bekruipt het gevoel dat we hier weer eens te maken hebben met een sterk staaltje islamofilie waarbij de gebruikelijke slachtofferrol maar weer eens van stal wordt gehaald.
:O
pi_153583651
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Meestal verwijst die zinsnede naar de uitsluiting en later vervolging van de Joden door nazi's in de periode 1933-1945.
Vind je dat een realistisch toekomstbeeld?
pi_153583693
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:05 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Vind je dat een realistisch toekomstbeeld?
Nee.
I´m back.
pi_153583735
Maareh, dus er is geen enkel bewijs dat het met racisme te maken zou hebben? Ik ben ook weleens tegen een lege busdeur opgelopen en heb toevallig een kleurtje, kan ik nu ergens geld krijgen ofzo? ;(
Conscience do cost.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 15:09:08 #74
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_153583746
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:21 schreef YebCar het volgende:

[..]

:')
  dinsdag 16 juni 2015 @ 15:12:00 #75
396550 Richestorags
pi_153583818
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:30 schreef YebCar het volgende:

[..]

Inderdaad. Racisme komt onder alle bevolkingsgroepen in Nederland voor. Het wordt alleen te makkelijk en te vaak geroepen en de ernst wordt nogal eens overdreven.
pi_153583917
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:12 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Inderdaad. Racisme komt onder alle bevolkingsgroepen in Nederland voor. Het wordt alleen te makkelijk en te vaak geroepen en de ernst wordt nogal eens overdreven.
racisme is per definitie in alle delen van de wereld al anders.

wat voor de 1 racisme is, is het bij een ander totaal niet ( zie zwarte pieten discussie )
daarom is het een eindeloze discussie.
pi_153583931
quote:

[..]

Misschien moet je eens een sociologisch onderzoekje doen naar de Jodenhaat onder moslims. Dat is een wat ernstiger probleem dan dit soort incidentjes.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 15:19:35 #78
396550 Richestorags
pi_153583983
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:16 schreef YebCar het volgende:

[..]

racisme is per definitie in alle delen van de wereld al anders.

wat voor de 1 racisme is, is het bij een ander totaal niet ( zie zwarte pieten discussie )
daarom is het een eindeloze discussie.
Zeker. Dus moeten we dit soort subjectief geblaat vooral niet te serieus nemen. Klagen over een dichte deur? Ok. Het gelijk linken aan racisme? Moet je ondersteunend bewijs voor kunnen aandragen.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 15:20:08 #79
396550 Richestorags
pi_153583993
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Misschien moet je eens een sociologisch onderzoekje doen naar de Jodenhaat onder moslims. Dat is een wat ernstiger probleem dan dit soort incidentjes.
En haat naar het Westen, denkbeelden over vrouwen etc.
pi_153584018
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:20 schreef Richestorags het volgende:

[..]

En haat naar het Westen, denkbeelden over vrouwen etc.
Vergeet de haat richting ex-moslims niet.
pi_153584034
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:21 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Vergeet de haat richting ex-moslims niet.
En de haat naar homo's.
pi_153584060
Vergeet de haat naar varkens niet jongens.
pi_153584065
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

En de haat naar homo's.
Vergeet de haat naar christenen en polytheïsten niet.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 15:23:38 #84
396550 Richestorags
pi_153584078
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Westerlingen en homo's zijn toch varkens?
  dinsdag 16 juni 2015 @ 15:23:43 #85
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_153584083
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:59 schreef Ryan3 het volgende:
een willekeurige moslima met hoofddoek
Hoe zie je of een willekeurig persoon met hoofddoek "moslima" is? Het is in Nederland niet toegestaan mensen op uiterlijk te discrimineren, en wat jij doet is precies dat: aan de hand van iemands uiterlijk er vanuit gaan dat die persoon in een gewelddadig sprookjesboek gelooft.
censuur :O
pi_153584130
quote:
als dit soort dingen maar getolereerd blijven worden dan zal de geschiedenis zich herhalen hè.
De geschiedenis herhaald zich inderdaad...als je discriminerende en gewelddadige religies gaat aanbidden en op een voetstuk gaat zetten. Kijk maar eens naar de landen en gebieden waar de islam het voor het zeggen heeft.
God bestaat niet, dus leef en geniet
pi_153584171
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:23 schreef Irakees het volgende:

[..]

Vergeet de haat naar christenen en polytheïsten niet.
Die valt in Nederland nogal mee onder moslims, heb ik het idee.
pi_153584204
Gebeurd in Den Haag net zo vaak met de trams of bussen daar.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_153584331
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Ook toevallig net gebeurd door Asscher:
Asscher geschokt over antisemitisme onder jongeren
12% van de moslimjongeren "denkt niet zo positief" over Joden.
I´m back.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 15:32:26 #90
117098 Hathor
Effe niet
pi_153584336
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Bacon. O+
pi_153584358
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:28 schreef Eufonie het volgende:
Gebeurd in Den Haag net zo vaak met de trams of bussen daar.
Juist, Ik heb het 2x eerder zien gebeuren alleen dan met blanke mensen maar die zijn dan niet zielig heh -O-
pi_153584381
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij loopt nu met droge ogen te beweren dat, omdat er iemand voor een dichte deur stond bij de bushalte, dat we weer de kant opgaan van de Jodenvervolging van 1933-1945?
Voel je je wel helemaal lekker?

Als dit al waar is, zo'n feestboekbericht is nu niet de meest geloofwaardige bron. En als dit ook nog eens waar is, dan weten we nog niets van de reden waarom de buschauffeuse niet stopte.
pi_153584396
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:25 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

De geschiedenis herhaald zich inderdaad...als je discriminerende en gewelddadige religies gaat aanbidden en op een voetstuk gaat zetten. Kijk maar eens naar de landen en gebieden waar de islam het voor het zeggen heeft.
De geschiedenis herhaalt zich idd door dit soort "incidenten" wordt de term 'islamofobie' al even inhoudsloos als de term 'racisme'.
I´m back.
pi_153584406
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Jij loopt nu met droge ogen te beweren dat, omdat er iemand voor een dichte deur stond bij de bushalte, dat we weer de kant opgaan van de Jodenvervolging van 1933-1945?
Voel je je wel helemaal lekker?

Als dit al waar is, zo'n feestboekbericht is nu niet de meest geloofwaardige bron. En als dit ook nog eens waar is, dan weten we nog niets van de reden waarom de buschauffeuse niet stopte.
Het was ironisch bedoeld uiteraard.
I´m back.
pi_153584422
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het was ironisch bedoeld uiteraard.
Gelukkig, maar dat zou je nu niet bepaald zeggen aan de hand van jouw postgedrag.
pi_153584560
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:33 schreef SkinnyJeans het volgende:

[..]

Juist, Ik heb het 2x eerder zien gebeuren alleen dan met blanke mensen maar die zijn dan niet zielig heh -O-
Idem, vaak meegemaakt daar. Schijnt te maken te hebben met de zeer strakke schema's die men dient te rijden, maar frustrerend is het wel. Ik kan de ergernis van de persoon in kwestie absoluut begrijpen, maar om er nu meteen racisme bij te halen is wel weer een makkelijke manier op even de frustratie te uiten op een te simpele manier welke jammergenoeg weer te serieus wordt opgepakt.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  dinsdag 16 juni 2015 @ 15:46:12 #97
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_153584699
Is inderdaad geen racisme, de arriva is gewoon kut.
Daarnaast moet je bij de bushalte gaan wachten als je in wilt stappen en niet verwachten dat wanneer je vanuit huis mensen in de bus ziet stappen je nog naar buiten kan rennen en de bus haalt.
pi_153584840
Oorzaak en gevolg wordt door sommigen nog wel eens door elkaar gehaald.

Het moslima zijn is niet de oorzaak van het doorrijden geweest. De oorzaak is gewoon dat er flapdrol chauffeurs zijn die wel vaker slecht opletten en schijt aan hun klanten hebben. Het gevolg is dat vaker voor mensen de deur sluit.

Het gevolg van dit bericht is dat nog meer mensen een schijthekel krijgen aan de geloof gerelateerde slachtoffer rol waarin sommige moslims perse willen manoeuvreren terwijl het totaal niet hoeft.
pi_153584846
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:40 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Idem, vaak meegemaakt daar. Schijnt te maken te hebben met de zeer strakke schema's die men dient te rijden, maar frustrerend is het wel. Ik kan de ergernis van de persoon in kwestie absoluut begrijpen, maar om er nu meteen racisme bij te halen is wel weer een makkelijke manier op even de frustratie te uiten op een te simpele manier welke jammergenoeg weer te serieus wordt opgepakt.
Als ik met de bus reis zorg ik dat ik er 3 minuten voor vertrektijd sta. Laat die bussen maar lekker strakke schema's hebben. Straks sta ik langer te wachten omdat sommige mensen niet op tijd bij de bushalte kunnen zijn.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 15:59:53 #100
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_153585049
Nou ja, dit gebeurt vaak genoeg met andere mensen. Dit meteen betrekken op je geloof en afkomst is mij wat vergezocht. :')
  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:08:10 #101
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_153585250
Die mensen hebben niks anders om trots op te zijn, ze hebben niks gepresteerd in het leven, hun hoofddoek/geloof is daarom alles voor ze, en dient overal bijgesleept te worden.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:12:11 #102
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_153585339
Ik ben ook wel eens aan komen rennen waarna de buschauffeur gewoon wegreed, overigens ook vaak genoeg meegemaakt dat ze wél wachten.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_153585593
Wanneer houdt het op om altijd en eeuwig in de slachtofferrol te gaan zitten en de racismekaart te trekken..
pi_153585752
De bus was gewoon vol. En vol is vol.
Men moet een grens trekken mensen. Ook bij het busbedrijf.
U MAD?
  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:31:13 #105
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_153585830
Er was hier net ook nog een auto die niet stopte voor een zebrapad terwijl een moslima op het punt stond over te steken. Dat kan geen toeval meer zijn.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_153585863
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:31 schreef DO2 het volgende:
Er was hier net ook nog een auto die niet stopte voor een zebrapad terwijl een moslima op het punt stond over te steken. Dat kan geen toeval meer zijn.
de teerling is geworpen...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153586207
Ik zag net een moslima en toen kwam er een wolk voor de zon. Wolken zijn racistisch.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:56:39 #108
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_153586470
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:50 schreef Basp1 het volgende:

Het moslima zijn is niet de oorzaak van het doorrijden geweest. De oorzaak is gewoon dat er flapdrol chauffeurs zijn die wel vaker slecht opletten en schijt aan hun klanten hebben. Het gevolg is dat vaker voor mensen de deur sluit.

Het gevolg van dit bericht is dat nog meer mensen een schijthekel krijgen aan de geloof gerelateerde slachtoffer rol waarin sommige moslims perse willen manoeuvreren terwijl het totaal niet hoeft.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:57:16 #109
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_153586487
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:31 schreef DO2 het volgende:
:D :D
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_153586551
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:50 schreef Basp1 het volgende:

Ja, en dan kun je je dus afvragen of het islamofobie is wmb.
I´m back.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 17:40:12 #111
117098 Hathor
Effe niet
pi_153587363
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:12 schreef Voszje het volgende:
Ik ben ook wel eens aan komen rennen waarna de buschauffeur gewoon wegreed, overigens ook vaak genoeg meegemaakt dat ze wél wachten.
Dat ook inderdaad, je hebt soms gewoon de pech om een eikel van een chauffeur tegen het lijf te lopen. Ik vind trouwens dat er sowieso veel arrogante lui onder die chauffeurs zitten, gezien hoe velen van hen zich door het verkeer manoeuvreren. Soms maak je het mee dat je een bus bij een halte passeert, die als je er naast rijdt ineens in beweging komt waardoor je vol in je rem kunt, en dan zo'n debiele grijns in die buitenspiegel zien. King of the road mentaliteit.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 17:44:10 #112
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_153587439
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 17:40 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat ook inderdaad, je hebt soms gewoon de pech om een eikel van een chauffeur tegen het lijf te lopen. Ik vind trouwens dat er sowieso veel arrogante lui onder die chauffeurs zitten, gezien hoe velen van hen zich door het verkeer manoeuvreren. Soms maak je het mee dat je een bus bij een halte passeert, die als je er naast rijdt ineens in beweging komt waardoor je vol in je rem kunt, en dan zo'n debiele grijns in die buitenspiegel zien. King of the road mentaliteit.
Ook dit heb ik vaak genoeg gezien inderdaad. Ik heb ook wel eens in de bus gezeten en geroepen dat er nog iemand in wilde, de bus stond gewoon nog stil, maar nee hoor, de deur ging niet meer open. Er zit inderdaad arrogante lui tussen.
pi_153587643
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:16 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Het is dan ook een kleine, maar zeer vocale groep die erover zeikt. Tenzij jij het kruis van je jongeheer om je nek draagt en volop de evangelie komt verkondigen, zal het niemand wat uitmaken dat jij een christen bent.

Waanbeelden over en toespelingen naar religiefobie terzijde, er moet wel echt iets gedaan worden aan de attitude van buschauffeurs over het algemeen.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 18:41:48 #114
117098 Hathor
Effe niet
pi_153588915
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 17:53 schreef GeorgeArArMartin het volgende:

[..]

Het is dan ook een kleine, maar zeer vocale groep die erover zeikt. Tenzij jij het kruis van je jongeheer om je nek draagt en volop de evangelie komt verkondigen, zal het niemand wat uitmaken dat jij een christen bent.

Waanbeelden over en toespelingen naar religiefobie terzijde, er moet wel echt iets gedaan worden aan de attitude van buschauffeurs over het algemeen.
Voeg daar dan meteen ook maar taxichauffeurs aan toe.
  Moderator dinsdag 16 juni 2015 @ 19:09:34 #115
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_153589824
mjah gebeurt mij ook wel eens en ik draag geen hoofddoekje ... ook geen jurk trouwens

soms hebben die figuren gewoon haast omdat ze anders bijna letterlijk van de werkgever zweepslagen krijgen wat dan weer deels komt omdat de klant het rooster op de seconde nauwkeurig wil hebben

superkut enzo maar het zal wel geen haat zijn
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 19:17:07 #116
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_153590117
goede reactie van de klachtopnemer, de aarzeling m.b.t. het hoofddoekverhaal
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_153590231
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 19:09 schreef sp3c het volgende:
mjah gebeurt mij ook wel eens en ik draag geen hoofddoekje ... ook geen jurk trouwens

soms hebben die figuren gewoon haast omdat ze anders bijna letterlijk van de werkgever zweepslagen krijgen wat dan weer deels komt omdat de klant het rooster op de seconde nauwkeurig wil hebben

Goed punt, wrs wordt op de seconde nauwkeurig bijgehouden in hoeverre buchauffeurs "op tijd" rijden, flik je het 3 x te laat te rijden dan kun je je vervoegen tot het U Wordt Veracht-bureau.
I´m back.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 19:22:42 #118
117098 Hathor
Effe niet
pi_153590356
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 19:09 schreef sp3c het volgende:

Een jurk zou je best staan denk ik.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 19:35:57 #119
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_153590744
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:01 schreef Straatcommando. het volgende:

Die slachtofferrol is in dit soort gevallen niet zo heel gek.

Je hebt mensen die de slachtofferrol misbruiken om er beter van te worden. Maar je hebt ook mensen die om te begrijpen reden soms (misschien veel te snel) bepaalde conclusie trekken. De mevrouw in deze kwestie wordt er zelf helemaal niet beter van. Dit in tegenstelling tot de luie donder die zich verschuilt achter discriminatie om zo bijvoorbeeld niet te hoeven werken (om maar wat te noemen).

Wanneer jij tot een groep behoort die totaal niet geliefd en door velen zelfs gehaat is en je leest dit continu overal, je hoort het in de politiek, etc., dan is de kans groot dat je bepaalde negatieve ervaringen zal toeschrijven aan het feit dat je tot die groep behoort of daarin wordt ingedeeld.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:03 schreef maryen65 het volgende:
Man en ik met 2 kleine kinderen stonden op de bus te wachten, hij kwam eindelijk mijn man zwaaide met de paraplu (het regende) en de chauffeur rijd door. Hij moet ons gezien hebben maar omdat ik een bleekscheet ben reed hij door
En wanneer jij overal in de krant zou lezen dat 'jouw soort' het land verziekt, zich misdraagt, dat het gros v/d mensen je eigenlijk haat of niet mag, je weg wil hebben, dan is er een grote kans dat je, ondanks dat jijzelf misschien een nette burger bent, op zo'n moment had gedacht dat het kwam doordat je bij een bepaalde soort behoorde.
Krekker is de bom!
  dinsdag 16 juni 2015 @ 19:39:38 #120
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_153590848
Vrouwelijke buschauffeurs zijn altijd blond met uitgroei en bovendien focking lelijk :r.

Eensch, dus, met deze nu al veel knappere amandelogige moslima. O+.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 19:44:11 #122
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_153591011
Wat is nou de andere kant van dit verhaal?

Ik vermoed een enigszins gekleurde samenvatting.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_153591091
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:12 schreef Voszje het volgende:
Inderdaad, gewoon buschauffeurs die willen trollen. Soms lijkt het net alsof ze expres wachten en als je eenmaal bij de deur bent, gelijk doorrijden. :') En het ergste is als die bus ook nog eens te vroeg vertrekt.
ROBODEMONS..................|:(
  dinsdag 16 juni 2015 @ 19:48:22 #124
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_153591145
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 19:46 schreef Morrigan het volgende:

[..]

En het ergste is als die bus ook nog eens te vroeg vertrekt.
Dit. Bus vertrekt áltijd een minuutje later ofzo, behalve als mijn trein met vertraging aankomt. Kom ik aanrennen op het tijdstip dat de bus vertrekt, nergens een bus te bekennen. ;(
  dinsdag 16 juni 2015 @ 19:50:31 #125
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_153591206
Eigenaardig trouwens dat dit in Rotterdam is gebeurd. Van Amsterdamse buschauffeurs is allang bekend dat het allemaal klootzakken zijn.
pi_153591234
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 19:50 schreef Ringo het volgende:
Eigenaardig trouwens dat dit in Rotterdam is gebeurd. Van Amsterdamse buschauffeurs is allang bekend dat het allemaal klootzakken zijn.
In Rotterdam zijn het allemaal pleurislijers, dacht ik.
I´m back.
pi_153591245
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 19:39 schreef Ringo het volgende:
Vrouwelijke buschauffeurs zijn altijd blond met uitgroei en bovendien focking lelijk :r.

Niet man! Ik tref er ook wel eens een die echt mooi is!

O ja, een... Laat maar...
  dinsdag 16 juni 2015 @ 19:52:49 #128
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_153591273
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 19:39 schreef Ringo het volgende:

Wij hebben hier een MILF, als ik die hitsige jochies achter in de bus moest geloven.
pi_153591279
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 19:51 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Niet man! Ik tref er ook wel eens een die echt mooi is!

O ja, een... Laat maar...
Hier in Noord-Brabant zijn het allemaal travestieten.
I´m back.
pi_153591314
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 19:52 schreef Voszje het volgende:

[..]

Wij hebben hier een MILF, als ik die hitsige jochies achter in de bus moest geloven.
Ja, MILF van 31 dan zeker? :').
I´m back.
pi_153591321
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 19:52 schreef Voszje het volgende:

[..]

Bus 6?
  dinsdag 16 juni 2015 @ 19:54:50 #132
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_153591333
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 19:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, MILF van 31 dan zeker? :').
Ik heb haar leeftijd niet gevraagd. :9 Maar het was wel een knappe vrouw.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 19:54:57 #133
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_153591336
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 19:51 schreef Ryan3 het volgende:

In Rotterdam zijn het allemaal pleurislijers, dacht ik.
Maar dat is in 010 een koosnaampje.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 19:55:11 #134
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_153591343
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 19:54 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Bus 6?
Zit ik nooit in, maar zover ik me herinner was het bus 2 of 3.
pi_153591372
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 19:55 schreef Voszje het volgende:

[..]

Zit ik nooit in, maar zover ik me herinner was het bus 2 of 3.
Hm. Misschien zijn er dan twee mooie vrouwelijke buschauffeurs.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 19:57:10 #136
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_153591410
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 19:55 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hm. Misschien zijn er dan twee mooie vrouwelijke buschauffeurs.
Wat een mazzel :D

Ook eens een echt knappe buschauffeur gespot hier, helaas was het eenmalig...
pi_153591426
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 19:54 schreef Voszje het volgende:

[..]

Ik heb haar leeftijd niet gevraagd. :9 Maar het was wel een knappe vrouw.
Ja, maar jochies die een MILF zien, kan nooit veel ouder zijn 31... anders is het meteen een pleuris oud wijf.
I´m back.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 19:57:58 #138
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_153591445
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 19:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar jochies die een MILF zien, kan nooit veel ouder zijn 31... anders is het meteen een pleuris oud wijf.
Zou je nog wel eens gelijk in kunnen hebben. Hehe :D
pi_153591476
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 19:54 schreef Ringo het volgende:

[..]

Maar dat is in 010 een koosnaampje.
Op zich vreemd, althans ik neem toch aan dat open TB niet meer zoveel voorkomt bij buschauffeurs in de Maasstad, toch?
I´m back.
pi_153591508
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 19:57 schreef Voszje het volgende:

[..]

Zou je nog wel eens gelijk in kunnen hebben. Hehe :D
Ja, en dan zeg ik wat een leuk meisje hè... whehehehe.
I´m back.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 20:01:39 #141
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_153591557
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 19:58 schreef Ryan3 het volgende:

Op zich vreemd, althans ik neem toch aan dat open TB niet meer zoveel voorkomt bij buschauffeurs in de Maasstad, toch?
Alleen op Zuid nog, daar neemt men het niet zo nauw met de hygiëne.
pi_153591576
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 19:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Verkeerde ziekte.
pi_153591583
Lol trouwens over Rotterdam gesproken Gerard Cox had het ook al aan de stok gekregen met een moslima vanwege zijn grapjes... Hoe is dat met moslima's in Rotterdam gesteld eigenlijk?
I´m back.
pi_153591610
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 20:02 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Verkeerde ziekte.
C.O.P.D.?
I´m back.
pi_153591650
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 20:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

C.O.P.D.?
Pleuritis.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 20:04:53 #146
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_153591672
Het zijn er véél! Maar de meeste van hen zijn wel heel mooi, O+.
pi_153591714
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 20:04 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Pleuritis.
Okee, maar dat kwam alleen in de 19de eeuw voor, toch?
I´m back.
pi_153591750
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 20:04 schreef Ringo het volgende:
Het zijn er véél! Maar de meeste van hen zijn wel heel mooi, O+.
Wat ik zeg laatste keer sinds mensenheugenis in Noord-Brabant in een bus gezeten en dat was een travestiet van middelbare leeftijd met een bierbuik.
I´m back.
pi_153591753
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 20:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Okee, maar dat kwam alleen in de 19de eeuw voor, toch?
Moet je aan buschauffeurs vragen.
pi_153591814
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 20:07 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Moet je aan buschauffeurs vragen.
Weinig ervaring mee meer. Ik begreep wel altijd dat al die bakvisjes flieft werden op de buschauffeur. Maar om nu flieft te worden op een persoon die pleuritis heeft, ik weet niet....
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')