de teerling is geworpen...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:31 schreef DO2 het volgende:
Er was hier net ook nog een auto die niet stopte voor een zebrapad terwijl een moslima op het punt stond over te steken. Dat kan geen toeval meer zijn.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:50 schreef Basp1 het volgende:
Oorzaak en gevolg wordt door sommigen nog wel eens door elkaar gehaald.
Het moslima zijn is niet de oorzaak van het doorrijden geweest. De oorzaak is gewoon dat er flapdrol chauffeurs zijn die wel vaker slecht opletten en schijt aan hun klanten hebben. Het gevolg is dat vaker voor mensen de deur sluit.
Het gevolg van dit bericht is dat nog meer mensen een schijthekel krijgen aan de geloof gerelateerde slachtoffer rol waarin sommige moslims perse willen manoeuvreren terwijl het totaal niet hoeft.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:31 schreef DO2 het volgende:
Er was hier net ook nog een auto die niet stopte voor een zebrapad terwijl een moslima op het punt stond over te steken. Dat kan geen toeval meer zijn.
Ja, en dan kun je je dus afvragen of het islamofobie is wmb.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:50 schreef Basp1 het volgende:
Oorzaak en gevolg wordt door sommigen nog wel eens door elkaar gehaald.
Het moslima zijn is niet de oorzaak van het doorrijden geweest. De oorzaak is gewoon dat er flapdrol chauffeurs zijn die wel vaker slecht opletten en schijt aan hun klanten hebben. Het gevolg is dat vaker voor mensen de deur sluit.
Het gevolg van dit bericht is dat nog meer mensen een schijthekel krijgen aan de geloof gerelateerde slachtoffer rol waarin sommige moslims perse willen manoeuvreren terwijl het totaal niet hoeft.
Dat ook inderdaad, je hebt soms gewoon de pech om een eikel van een chauffeur tegen het lijf te lopen. Ik vind trouwens dat er sowieso veel arrogante lui onder die chauffeurs zitten, gezien hoe velen van hen zich door het verkeer manoeuvreren. Soms maak je het mee dat je een bus bij een halte passeert, die als je er naast rijdt ineens in beweging komt waardoor je vol in je rem kunt, en dan zo'n debiele grijns in die buitenspiegel zien. King of the road mentaliteit.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:12 schreef Voszje het volgende:
Ik ben ook wel eens aan komen rennen waarna de buschauffeur gewoon wegreed, overigens ook vaak genoeg meegemaakt dat ze wél wachten.
Ook dit heb ik vaak genoeg gezien inderdaad. Ik heb ook wel eens in de bus gezeten en geroepen dat er nog iemand in wilde, de bus stond gewoon nog stil, maar nee hoor, de deur ging niet meer open. Er zit inderdaad arrogante lui tussen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad, je hebt soms gewoon de pech om een eikel van een chauffeur tegen het lijf te lopen. Ik vind trouwens dat er sowieso veel arrogante lui onder die chauffeurs zitten, gezien hoe velen van hen zich door het verkeer manoeuvreren. Soms maak je het mee dat je een bus bij een halte passeert, die als je er naast rijdt ineens in beweging komt waardoor je vol in je rem kunt, en dan zo'n debiele grijns in die buitenspiegel zien. King of the road mentaliteit.
Het is dan ook een kleine, maar zeer vocale groep die erover zeikt. Tenzij jij het kruis van je jongeheer om je nek draagt en volop de evangelie komt verkondigen, zal het niemand wat uitmaken dat jij een christen bent.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:16 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Racisme is trouwens niet zo groot zoals die linkse mensen beweren, ben zelf een allochtoon ben niet eens in Nederland geboren en ben nooit met racisme in aanraking geweest, mensen die steeds racisme schreeuwen zijn mensen die gewoon zielig zijn en aandacht nodig hebben, zelfde voor islamofobie, pure onzin
Maar hey misschien komt het wel doordat ik Christelijk ben dat ik niet gediscrimineerd word ofzo
Voeg daar dan meteen ook maar taxichauffeurs aan toe.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:53 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
[..]
Het is dan ook een kleine, maar zeer vocale groep die erover zeikt. Tenzij jij het kruis van je jongeheer om je nek draagt en volop de evangelie komt verkondigen, zal het niemand wat uitmaken dat jij een christen bent.
Waanbeelden over en toespelingen naar religiefobie terzijde, er moet wel echt iets gedaan worden aan de attitude van buschauffeurs over het algemeen.
Goed punt, wrs wordt op de seconde nauwkeurig bijgehouden in hoeverre buchauffeurs "op tijd" rijden, flik je het 3 x te laat te rijden dan kun je je vervoegen tot het U Wordt Veracht-bureau.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:09 schreef sp3c het volgende:
mjah gebeurt mij ook wel eens en ik draag geen hoofddoekje ... ook geen jurk trouwens
soms hebben die figuren gewoon haast omdat ze anders bijna letterlijk van de werkgever zweepslagen krijgen wat dan weer deels komt omdat de klant het rooster op de seconde nauwkeurig wil hebben
superkut enzo maar het zal wel geen haat zijn
Een jurk zou je best staan denk ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:09 schreef sp3c het volgende:
mjah gebeurt mij ook wel eens en ik draag geen hoofddoekje ... ook geen jurk trouwens
soms hebben die figuren gewoon haast omdat ze anders bijna letterlijk van de werkgever zweepslagen krijgen wat dan weer deels komt omdat de klant het rooster op de seconde nauwkeurig wil hebben
superkut enzo maar het zal wel geen haat zijn
Die slachtofferrol is in dit soort gevallen niet zo heel gek.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:01 schreef Straatcommando. het volgende:
Weer die eeuwige slachtofferrol.
Het is eigenlijk heel erg grappig ware het niet dat het intens triest is. Zelfs de holocaust bij de haren erbij trekken
Ik heb ook wel eens voor een dichte deur gestaan die wegreed. Is discriminatie.
En wanneer jij overal in de krant zou lezen dat 'jouw soort' het land verziekt, zich misdraagt, dat het gros v/d mensen je eigenlijk haat of niet mag, je weg wil hebben, dan is er een grote kans dat je, ondanks dat jijzelf misschien een nette burger bent, op zo'n moment had gedacht dat het kwam doordat je bij een bepaalde soort behoorde.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:03 schreef maryen65 het volgende:
Man en ik met 2 kleine kinderen stonden op de bus te wachten, hij kwam eindelijk mijn man zwaaide met de paraplu (het regende) en de chauffeur rijd door. Hij moet ons gezien hebben maar omdat ik een bleekscheet ben reed hij door
Inderdaad, gewoon buschauffeurs die willen trollen. Soms lijkt het net alsof ze expres wachten en als je eenmaal bij de deur bent, gelijk doorrijden.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:12 schreef Voszje het volgende:
Ik ben ook wel eens aan komen rennen waarna de buschauffeur gewoon wegreed, overigens ook vaak genoeg meegemaakt dat ze wél wachten.
Dit. Bus vertrekt áltijd een minuutje later ofzo, behalve als mijn trein met vertraging aankomt. Kom ik aanrennen op het tijdstip dat de bus vertrekt, nergens een bus te bekennen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:46 schreef Morrigan het volgende:
[..]
En het ergste is als die bus ook nog eens te vroeg vertrekt.
In Rotterdam zijn het allemaal pleurislijers, dacht ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:50 schreef Ringo het volgende:
Eigenaardig trouwens dat dit in Rotterdam is gebeurd. Van Amsterdamse buschauffeurs is allang bekend dat het allemaal klootzakken zijn.
Niet man! Ik tref er ook wel eens een die echt mooi is!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:39 schreef Ringo het volgende:
Vrouwelijke buschauffeurs zijn altijd blond met uitgroei en bovendien focking lelijk.
Wij hebben hier een MILF, als ik die hitsige jochies achter in de bus moest geloven.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:39 schreef Ringo het volgende:
Vrouwelijke buschauffeurs zijn altijd blond met uitgroei en bovendien focking lelijk.
Hier in Noord-Brabant zijn het allemaal travestieten.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:51 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Niet man! Ik tref er ook wel eens een die echt mooi is!
O ja, een... Laat maar...
Ja, MILF van 31 dan zeker?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:52 schreef Voszje het volgende:
[..]
Wij hebben hier een MILF, als ik die hitsige jochies achter in de bus moest geloven.
Bus 6?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:52 schreef Voszje het volgende:
[..]
Wij hebben hier een MILF, als ik die hitsige jochies achter in de bus moest geloven.
Ik heb haar leeftijd niet gevraagd.quote:
Maar dat is in 010 een koosnaampje.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:51 schreef Ryan3 het volgende:
In Rotterdam zijn het allemaal pleurislijers, dacht ik.
Zit ik nooit in, maar zover ik me herinner was het bus 2 of 3.quote:
Hm. Misschien zijn er dan twee mooie vrouwelijke buschauffeurs.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:55 schreef Voszje het volgende:
[..]
Zit ik nooit in, maar zover ik me herinner was het bus 2 of 3.
Wat een mazzelquote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hm. Misschien zijn er dan twee mooie vrouwelijke buschauffeurs.
Ja, maar jochies die een MILF zien, kan nooit veel ouder zijn 31... anders is het meteen een pleuris oud wijf.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:54 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik heb haar leeftijd niet gevraagd.Maar het was wel een knappe vrouw.
Zou je nog wel eens gelijk in kunnen hebben. Hehequote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar jochies die een MILF zien, kan nooit veel ouder zijn 31... anders is het meteen een pleuris oud wijf.
Op zich vreemd, althans ik neem toch aan dat open TB niet meer zoveel voorkomt bij buschauffeurs in de Maasstad, toch?quote:
Ja, en dan zeg ik wat een leuk meisje hè... whehehehe.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:57 schreef Voszje het volgende:
[..]
Zou je nog wel eens gelijk in kunnen hebben. Hehe
Alleen op Zuid nog, daar neemt men het niet zo nauw met de hygiëne.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:58 schreef Ryan3 het volgende:
Op zich vreemd, althans ik neem toch aan dat open TB niet meer zoveel voorkomt bij buschauffeurs in de Maasstad, toch?
Verkeerde ziekte.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Op zich vreemd, althans ik neem toch aan dat open TB niet meer zoveel voorkomt bij buschauffeurs in de Maasstad, toch?
Wat ik zeg laatste keer sinds mensenheugenis in Noord-Brabant in een bus gezeten en dat was een travestiet van middelbare leeftijd met een bierbuik.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:04 schreef Ringo het volgende:
Het zijn er véél! Maar de meeste van hen zijn wel heel mooi,.
Moet je aan buschauffeurs vragen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, maar dat kwam alleen in de 19de eeuw voor, toch?
Weinig ervaring mee meer. Ik begreep wel altijd dat al die bakvisjes flieft werden op de buschauffeur. Maar om nu flieft te worden op een persoon die pleuritis heeft, ik weet niet....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |