In Rotterdam zijn het allemaal pleurislijers, dacht ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:50 schreef Ringo het volgende:
Eigenaardig trouwens dat dit in Rotterdam is gebeurd. Van Amsterdamse buschauffeurs is allang bekend dat het allemaal klootzakken zijn.
Niet man! Ik tref er ook wel eens een die echt mooi is!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:39 schreef Ringo het volgende:
Vrouwelijke buschauffeurs zijn altijd blond met uitgroei en bovendien focking lelijk.
Wij hebben hier een MILF, als ik die hitsige jochies achter in de bus moest geloven.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:39 schreef Ringo het volgende:
Vrouwelijke buschauffeurs zijn altijd blond met uitgroei en bovendien focking lelijk.
Hier in Noord-Brabant zijn het allemaal travestieten.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:51 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Niet man! Ik tref er ook wel eens een die echt mooi is!
O ja, een... Laat maar...
Ja, MILF van 31 dan zeker?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:52 schreef Voszje het volgende:
[..]
Wij hebben hier een MILF, als ik die hitsige jochies achter in de bus moest geloven.
Bus 6?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:52 schreef Voszje het volgende:
[..]
Wij hebben hier een MILF, als ik die hitsige jochies achter in de bus moest geloven.
Ik heb haar leeftijd niet gevraagd.quote:
Maar dat is in 010 een koosnaampje.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:51 schreef Ryan3 het volgende:
In Rotterdam zijn het allemaal pleurislijers, dacht ik.
Zit ik nooit in, maar zover ik me herinner was het bus 2 of 3.quote:
Hm. Misschien zijn er dan twee mooie vrouwelijke buschauffeurs.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:55 schreef Voszje het volgende:
[..]
Zit ik nooit in, maar zover ik me herinner was het bus 2 of 3.
Wat een mazzelquote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hm. Misschien zijn er dan twee mooie vrouwelijke buschauffeurs.
Ja, maar jochies die een MILF zien, kan nooit veel ouder zijn 31... anders is het meteen een pleuris oud wijf.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:54 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik heb haar leeftijd niet gevraagd.Maar het was wel een knappe vrouw.
Zou je nog wel eens gelijk in kunnen hebben. Hehequote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar jochies die een MILF zien, kan nooit veel ouder zijn 31... anders is het meteen een pleuris oud wijf.
Op zich vreemd, althans ik neem toch aan dat open TB niet meer zoveel voorkomt bij buschauffeurs in de Maasstad, toch?quote:
Ja, en dan zeg ik wat een leuk meisje hè... whehehehe.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:57 schreef Voszje het volgende:
[..]
Zou je nog wel eens gelijk in kunnen hebben. Hehe
Alleen op Zuid nog, daar neemt men het niet zo nauw met de hygiëne.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:58 schreef Ryan3 het volgende:
Op zich vreemd, althans ik neem toch aan dat open TB niet meer zoveel voorkomt bij buschauffeurs in de Maasstad, toch?
Verkeerde ziekte.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Op zich vreemd, althans ik neem toch aan dat open TB niet meer zoveel voorkomt bij buschauffeurs in de Maasstad, toch?
Wat ik zeg laatste keer sinds mensenheugenis in Noord-Brabant in een bus gezeten en dat was een travestiet van middelbare leeftijd met een bierbuik.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:04 schreef Ringo het volgende:
Het zijn er véél! Maar de meeste van hen zijn wel heel mooi,.
Moet je aan buschauffeurs vragen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, maar dat kwam alleen in de 19de eeuw voor, toch?
Weinig ervaring mee meer. Ik begreep wel altijd dat al die bakvisjes flieft werden op de buschauffeur. Maar om nu flieft te worden op een persoon die pleuritis heeft, ik weet niet....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |