Hai. Ik heb niet zo heel veel met de onderwerpen over BNW, maar zag Inso hier toevallig postenquote:
Misschien als je hier nu wat rondkijkt dat je wat tegenkomt wat je wél interesseert. En verder gaat het hier over allerlei dingen. Gewoon een gezellige bendequote:Op maandag 15 juni 2015 15:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hai. Ik heb niet zo heel veel met de onderwerpen over BNW, maar zag Inso hier toevallig posten
de Britse wel.quote:
Hoeveel is dat omgerekend ?quote:Op maandag 15 juni 2015 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
de Britse wel.
maar nu betaal ik gewoon poolse prijs op ambassade 140 zloty
Ben je op de Poolse gedoken?quote:Op maandag 15 juni 2015 17:17 schreef Blaadjes het volgende:
Hierbij verklaar ik het duinwip seizoen voor geopend
Nu snap ik emquote:Op maandag 15 juni 2015 17:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Had ik ergens opgevangen. GRTD ofzo. Niks mis mee natuurlijk.
Nee maar de zomer is nog vroeg en ruimte zat in de duinen nu camping duin en strand niet meer is wat het is geweestquote:
Ja, waar is MFquote:Op maandag 15 juni 2015 17:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu snap ik em. Niets mis mee idd! Alleen maar goed, minder concurrentie voor ons met al die hete dames hier!
.
Heerlijk al dat zandquote:Op maandag 15 juni 2015 17:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee maar de zomer is nog vroeg en ruimte zat in de duinen nu camping duin en strand niet meer is wat het is geweest
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou dat komen omdat je de groene vrienden hebt afgeschaft?
Jaa weet ikquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan is het nu even doorbijten Div. Gaat lukken
Er is nooit een goed moment voor dit soort dingen Div. Als je het nu allemaal tegelijk aanpakt heb je straks een heel goed gevoel. Dan is het je gelukt en ben je die last kwijt.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaa weet ik
Maar 't komt allemaal tegelijk. Bah
't is nooit 1 zure appel, maar gelijk een hele boomgaard.
Slecht moment om te stoppen met blowen
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er is nooit een goed moment voor dit soort dingen Div. Als je het nu allemaal tegelijk aanpakt heb je straks een heel goed gevoel. Dan is het je gelukt en ben je die last kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een zinnetje wat ik nog ergens in huis op de muur ga kalken.
'Geluk is een seconde die een eeuwigheid wil duren'
oh ah toma toma vem vem vem vem
Maakt niet uit. Begrijp wat je bedoelt.En ja, dat soort dagen hebben we allemaal denk ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:41 schreef Divje het volgende:
Ik mis nu even de relevantie van mijn verhaaltje tot jouw post
Het is weer zo'n dag
Elke dagquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Begrijp wat je bedoelt.En ja, dat soort dagen hebben we allemaal denk ik.
Himmelhoch jauchzend zum Tode betrübt.
de wat?quote:Op maandag 15 juni 2015 17:17 schreef Blaadjes het volgende:
Hierbij verklaar ik het duinwip seizoen voor geopend
Haha zie haar al rennen door de duinen, B op z'n golfkarretje à la GTA er achteraanquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
B gaat konijnen imiteren. Met een Poolse schone.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha zie haar al rennen door de duinen, B op z'n golfkarretje à la GTA er achteraan
Ze is al rennend op zoek naar een mooi plekje natuurlijkquote:
Hee hij is ook weer onder z'n hunebed vandaanquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:18 schreef schommelstoel het volgende:
Hallo allemaal![]()
Hoe is het hier met alle rakkers ?
(Rakkers, vond het altijd maar smerig als Ome Willem dat zei)
duitse helm bedoel je?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Ze is al rennend op zoek naar een mooi plekje natuurlijk
Waar het helm-gras niet in B z'n eh.. helm prikt.
Hey Schommeltje hoe is het met jou?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:18 schreef schommelstoel het volgende:
Hallo allemaal![]()
Hoe is het hier met alle rakkers ?
(Rakkers, vond het altijd maar smerig als Ome Willem dat zei)
Gestruikeld in de duinenquote:
Haha, zolang het een leuk feestje was tochquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik begon ook al last van mijn rug te krijgen, zijn zwaarder dan je denkt, die stenen.
Normaal zou ik geen nee zeggen tegen een gele rakker, maar afgelopen weekend een feestje gehad/gemaakt dat lang geleden is.
Ik heb een halfje snoepje gehad en wishkey..
Weet ook meteen waarom ik dat soort dingen nooit zo vaak deed in het verleden, maar was wel top
[..]
Gaat lekker hoor, afgezien van het feit dat ik 'moeilijke' gevoelens begin te krijgen voor iemand.
Nooit gedacht dat ik nog gevoellens zou hebben![]()
(ja ik ben van de zelfspot, meestal het beste medicijn)
Maar hoe is het met jullie allen tegenwoordig ?
Ohh dat is een lastige situatie idd. Herkenbaar wel, maar hebben het toch geprobeerd en die hele vriendschap was over daarnaquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat heb ik nu dus ook, geen plaats voor die gevoelens, misschien dat het door het snoepje kwam.
Maar om een erg goede vriendschap op die manier te verpesten zou ik erg zonde vinden namelijk.
Het vervelende is ook dat anderen al veel langer dachten en er bijna vanuit gingen dat wij een relatie hadden.
Als ik vroeg hoe komen jullie daarbij, is het antwoord dat we veel samen dingen doen, altijd met zijn twee op pad gaan.
Dingen als naar een festival gaan of wandelen ( ja dat is relaxed en niet alleen voor 50+ers) ect ect.
Ik maak hen dan duidelijk dat niet elke omgang die op die manier gaat meteen hoeft te betekenen dat je een relatie hebt.
Moet er ook niet aan denken eigenlijk, die ketting om je nek.
Gelukkig weet ik dat zij er ook zo over denkt, wat mijn gevoel juist 'moeilijk' maakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Zal eensop google zoeken naar etenswaar dat er voor zorgt dat die stoffen of effecten minder maakt!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:05 schreef Divje het volgende:
Haha goed bezig
Mss zwakt het wel af na een paar dagen, geen idee hoe dat werkt met candy
Het is idd beter om sommige dingen gewoon niet te weten. Of er niet bij nadenken. Moeilijk
Worms everywhere
Haha, en dan op naar de supermarkt!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:12 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zal eensop google zoeken naar etenswaar dat er voor zorgt dat die stoffen of effecten minder maakt!![]()
Was trouwens weer lekker mis hier in Emmen zeg, kleine koters op een brommer die door het centrum scheuren en een gevecht op een school tussen een stel kindermeisjes.
En nog geen maand geleden een man in zijn been gestoken in de avond.
Vakantiequote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mooi mooi
Als in vakantie of werk ?
Ah lekker!quote:
6e keer Berlijn in 3 jaar.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah lekker!
Veel te bezichtigen daar, alleen heb ik nog wel het betonnen gevoel daar.
Zal mij niets verbazen, sowieso de jeugd in Emmen heeft nog al een bewijs drang.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, en dan op naar de supermarkt!
Het is weer raak idden zijn het geen draaideurcrimineeltjes is het wel zo'n crimineel hek dat besluit op bezoekers van RetroPop te vallen
Zal binnenkort ook wel weer van alles gebeuren, rond C'est La Vie enzo
Stoer, fancy en over the top beschrijft dat filmpje van die meiden goed jaquote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zal mij niets verbazen, sowieso de jeugd in Emmen heeft nog al een bewijs drang.
Ze wonen in een technisch gezien in een net niet stad ( oke qua inwoners aantallen mag je het een stad noemen) en willen zich wel zo gedragen, stoer, fancy en over the top.
Waarschijnlijk is dit wel op meer plaatsen het geval natuurlijk, maar het lijkt erger en erger te worden.
X haalt je voorraad endorfine in 1 keer leeg zover ik weet. Vandaar de extreem blije bedoeling met zo'n pilletje. Punt is; de dagen erna ben je meestal down, soms wat depri, omdat je endorfine een paar dagen nodig is om bij te vullen. Vroeger was er het verhaal dat je dan bananen moest eten, dat zou endorfine aanmaak stimuleren ofzo. Maar of dat echt zo is...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:12 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zal eensop google zoeken naar etenswaar dat er voor zorgt dat die stoffen of effecten minder maakt!![]()
Klopt, het verhaal over die persoon die in zijn been is gestoken komt uit Bargeres, in de avond is het niet zo verstandig meer om over de dijk te lopen langs het oranje kanaal door de bargeres.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Stoer, fancy en over the top beschrijft dat filmpje van die meiden goed jawat een wereld
Ik weet niet hoe het in andere wijken is maar hier in emmermeer lijkt het steeds beter te gaan wb jeugd. Rijdt dan ook wel erg veel politie rond. Die jeugd zal zich wel verplaatst hebben
Sommige delen van emmen zijn ook gewoon niet veilig. Dat is ook wel eens anders geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Jup ik ben bekent met endorfine, een eigen lichaamsstof.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
X haalt je voorraad endorfine in 1 keer leeg zover ik weet. Vandaar de extreem blije bedoeling met zo'n pilletje. Punt is; de dagen erna ben je meestal down, soms wat depri, omdat je endorfine een paar dagen nodig is om bij te vullen. Vroeger was er het verhaal dat je dan bananen moest eten, dat zou endorfine aanmaak stimuleren ofzo. Maar of dat echt zo is...
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klopt, het verhaal over die persoon die in zijn been is gestoken komt uit Bargeres, in de avond is het niet zo verstandig meer om over de dijk te lopen langs het oranje kanaal door de bargeres.
Erg zonde, aangezien dat een mooie tocht is.
Dus jij woont in Emmermeer?Dat is idd een mooie wandelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tegenover die spoorbrug gewoond, 20 meter de deur uit en stond op die dijk
Nu idd emmermeerhet soort van goede gedeelte (sinds kort)
Mooi wonen wel
Ja hoor geweldigquote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Hellohoe voelt dat nou?
Goede/leuke verjaardag gehad?
Dat kan wel wat enthousiaster toch..? Tenzij het 'mwoahh' was.quote:
Het was lekker knus met zn 4en, lekker uiteten geweest.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat kan wel wat enthousiaster toch..? Tenzij het 'mwoahh' was.
Ahh leukquote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:44 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Het was lekker knus met zn 4en, lekker uiteten geweest.
Emmermeer heeft grote verschillen, gelukkig woon ik ook niet in het aso/pauper gedeelte.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is idd een mooie wandelingtegenover die spoorbrug gewoond, 20 meter de deur uit en stond op die dijk
Nu idd emmermeerhet soort van goede gedeelte (sinds kort)
Mooi wonen wel
Mohhquote:
Ja apart is dat met die stratenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Emmermeer heeft grote verschillen, gelukkig woon ik ook niet in het aso/pauper gedeelte.
Op bepaalde plekken hoef je maar één straat door of over te steken en je loopt voor je gevoel in een kamper straat.
Maar tijdens mijn opgroeien in Bargeres was juist Emmermeer een plek waar je niet heen zou willen.
Had net een cocktail besteld, komt de ober eraan om me te feliciteren, komt er nog ene ober aan met een hele ijs/cakeschaalquote:
Van harte gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:47 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Had net een cocktail besteld, komt de ober eraan om me te feliciteren, komt er nog ene ober aan met een hele ijs/cakeschaal
Gister 18 geworden.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:49 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd!![]()
Verjaardag? geslaagd?
Ah, achtien worden, helemaal leuk prachtig tot dat iemand je gaat vertellen, je bent pas volwassen als je 21 bentquote:
Stadsknoal!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Mohh
[..]
Ja apart is dat met die stratenik kreeg laatst te horen dat waar ik woon eerder (20/30 jaar terug) een soort van rosse buurt was
Gelukkig nu niet meer
Waar ik opgegroeid ben zou je nu ook niet willen wonen. Het verval van 'emmerhood' meegemaakt, niet leuk
Al valt alles in het niet bij stadskanaal.![]()
Knoalsternachtquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Stadsknoal!
En de mensen die er wonen vinden het maar al te prachtig, knoalsternacht![]()
Dat verval merk ik nu in bepaalde delen van Bargeres.
Emmen moet verdomme eens wat doen voor de dertigers of twintigers, of zelfs veertigers en niet alleen de focus op de bejaarden hier.
Natuurlijk is het een schande hoe dit land tegenwoordig omgaat met ouderen als je praat over de zorg.
Maar Emmen heeft alleen oog voor bobo's en mislukte projecten plus alleen maar hoog en ophokhuizen voor ouderen.
En het maar gek vinden dat jongeren meteen uit Emmen vertrekken als ze klaar zijn met hun opleiding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een aantal brinken in de bargeres zijn niet prettig om 's avonds over straat te gaan. Eigenlijk direct als je bargeres binnenreed (bij McDonalds) had je altijd 1 van de ergste flats van emmen. Was áltijd wat. Geen idee of dat al verbeterd is..
Die nieuwe flat bij de nieuwe dierentuin is ook weer voor ouderen toch? Dacht dat ze hier in emmermeer ook nog zo'n 3de flat op het winkelcentrum zouden plaatsen.
Voor 'ons' is er verdomd weinig geregeld hier. En laten we direct maar ophouden over die projecten![]()
al winnen ze er wel een prijs mee
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Knoalsternachtprachtig, wat heb ik gelachen. Pure gekte.
Ja klopt, volgens mij is die flat ook voor ouderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een aantal brinken in de bargeres zijn niet prettig om 's avonds over straat te gaan. Eigenlijk direct als je bargeres binnenreed (bij McDonalds) had je altijd 1 van de ergste flats van emmen. Was áltijd wat. Geen idee of dat al verbeterd is..
Die nieuwe flat bij de nieuwe dierentuin is ook weer voor ouderen toch? Dacht dat ze hier in emmermeer ook nog zo'n 3de flat op het winkelcentrum zouden plaatsen.
Voor 'ons' is er verdomd weinig geregeld hier. En laten we direct maar ophouden over die projecten![]()
al winnen ze er wel een prijs mee
Ik woon nog niet zo lang in Emmermeer dat ik ook alle weetjes weet![]()
Maar het kwam er dus op neer dat die twee 'hoge' flats niet voldoende waren?
Man man man die lichttunnel, dat die gewonnen heeft begrijp ik niet, nog niet zo heel lang geleden was er elke keer wel een verlichting stuk.
Moet wel zeggen dat het wel een leuke ervaring is als je met een aantal biertjes achter je kiezen met de bus door die tunnel gaat.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Woon er ook nog maar 3 jaarquote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja klopt, volgens mij is die flat ook voor ouderen.
Ik woon nog niet zo lang in Emmermeer dat ik ook alle weetjes weet![]()
Maar het kwam er dus op neer dat die twee 'hoge' flats niet voldoende waren?
Man man man die lichttunnel, dat die gewonnen heeft begrijp ik niet, nog niet zo heel lang geleden was er elke keer wel een verlichting stuk.
Moet wel zeggen dat het wel een leuke ervaring is als je met een aantal biertjes achter je kiezen met de bus door die tunnel gaat.
Het plein boven de tunnel bedoel je?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Woon er ook nog maar 3 jaar
Volgens mij was dat het originele plan, om die lange rijd te renoveren. Dat gedeelte bij Kruidvat ziet er ook niet uitZat al eens een wietplantage in, nu staat bijna alles leeg. Vraag me af of die winkels open blijven als er gebouwd gaat worden, weet niet meer hoe het bij die andere 2 is verlopen
Tunnel ziet er dan idd wel leuk uitVind het verder niet echt bijzonder ofzo. Het plein wordt wel tof
, alleen jammer dat je dan tegen lelijke achterkanten van winkels aan zit te kijken.
Staat ook nog een hek omheenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het plein boven de tunnel bedoel je?
Ik heb die nog niet echt goed bekeken, zag alleen dat er wel mooie speel toestellen staan voor kinderen.
Dacht namelijk dat er nog een hek omheen stond.
Gudeveninggquote:
Dat is volgens mij zo'n RC wagentje, hoorde hem ook namelijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Gudeveningg
Hoe staat het leven als Duitser-to-be?
Er rijdt hier al de héle dag iemand op een crossmotor/scooter rond, zou het..
Toch naar de shop geweestthe feels
Die blonde doet me zoveel aan m'n ex denken
Primaaaaa hier! Ook als Duitser to be. Zou vandaag alleen wat horen van die knakker, of ie wat gaat verven voor mij. Niks gehoord nogquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Gudeveningg
Hoe staat het leven als Duitser-to-be?
Er rijdt hier al de héle dag iemand op een crossmotor/scooter rond, zou het..
Toch naar de shop geweestthe feels
Die blonde doet me zoveel aan m'n ex denken
Erachteraan bellen! ACHTUNG!!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Primaaaaa hier! Ook als Duitser to be. Zou vandaag alleen wat horen van die knakker, of ie wat gaat verven voor mij. Niks gehoord nog. Afsprache ist afsprache!
Daar? En toch naar shop, jammer maar helaas joh. Geloof dat je het wel kan gebruiken als ik het zo lees vandaag. Morgen is weer een prachtige dag om te stoppen
.
Dat mag wel jaquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:05 schreef schommelstoel het volgende:
Herkenbaar hoor Div
Ik had het excuus ook vaak dat zo'n 80% van de bevolking bij thuiskomst of na het avond eten een wijntje/biertje neemt.
Dan mag ik zo nu en dan en af toe toch wel een pret sigaret roken in de avond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met het risico nu herkenbaar te worden..
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat mag wel ja
Maar rook hele dag door om shit te vergeten, en wordt elke keer geconfronteerd met die shit plus nieuwe shit. Als ik 't nou allemaal in 1x door kon trekken bij wijze van maar neee..
Komen en gaan van herinneringen met bijbehorende emoties.Oke, dit is dan wel makkelijker gezegd dan gedaan, maar niet gaan roken om bepaalde zaken te vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met het risico nu herkenbaar te worden..
In een ver verleden deed ik dat ook, in de avond roken als ik niet kon slapen, al snel werd dat eigenlijk elke avond.
In het begin werkt het zeker wel, maar je moet dan ook meteen plat gaan liggen.
Op langer termijn geeft het juist het tegenovergestelde effect.
Oftewel, het slapen zonder zal alleen maar moeilijker worden.
Je zal zeker door het roken dingen vergeten of op een laag pitje zetten, maar eigenlijk blijf je alleen maar vlak door dobberen.
Afleiding zoeken en misschien alleen als beloning in het weekend nog roken.
Nee hoor, zou nog niet weten wie je bent door de tekst in de spoiler
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Precies zoals je zegtquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oke, dit is dan wel makkelijker gezegd dan gedaan, maar niet gaan roken om bepaalde zaken te vergeten
In een ver verleden deed ik dat ook, in de avond roken als ik niet kon slapen, al snel werd dat eigenlijk elke avond.
In het begin werkt het zeker wel, maar je moet dan ook meteen plat gaan liggen.
Op langer termijn geeft het juist het tegenovergestelde effect.
Oftewel, het slapen zonder zal alleen maar moeilijker worden.
Je zal zeker door het roken dingen vergeten of op een laag pitje zetten, maar eigenlijk blijf je alleen maar vlak door dobberen.
Afleiding zoeken en misschien alleen als beloning in het weekend nog roken.
Nee hoor, zou nog niet weten wie je bent door de tekst in de spoiler
Misschien kijken of er mogelijkheden zijn om te praten.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Precies zoals je zegt
Eigenlijk vanaf het begin al teveel geblowd. Studie verwaarloost en gaan werken tot ontslag omdat ik amper op kwam dagen door geblow. Maar werkloos & geen studie = meer blowen = geen motivatie om werk & studie te zoeken en uiteindelijk alleen nog maar wakker zijn om te blowen.
Die ex heeft daarin niet geholpen, is compleet geëscaleerd. Waardoor nu psychich een studie of werk niet mogelijk is. -> Weer blowen.Maargoed, dat is voor R&P.
Dat slecht slapen ken ik ja van de stopweken. Maar meestal werd het dan weer blowen omdat nóg een nacht wakker niet te doen was
Nouja, zal het zien binnenkort. Alles op de schop
En gelukkig.
Sorry, moet blijkbaar gewoon iets kwijt.. *Gaat weer spijkeren aan 't R&P topic*
Over 2 weekjes kan ik weer bij de psych terecht. Psy-Q is te beperkt volgens de huisarts.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Misschien kijken of er mogelijkheden zijn om te praten.
Wat mij als eerst te boven schiet is psyq emmen.
Je emmer lijkt namelijk elke keer weer over te lopen, uitkijken dat je niet in een vicieuze cirkel terecht komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Thanks, zal het eens lezenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:41 schreef Scrummie het volgende:
Gewoon posten daar DivGod. Ermee blijven zitten lost in elk geval sowieso niets op.
En zo'n cirkel is kut om uit te komen. Kost ongelofelijk veel wilskracht, en daar is niet iedereen mee geboren. Ken iemand die 30 jaar ofzo verslaafd was, alcohol, blowen, en periodes ook harddrugs. Die is in 1 keer cold turkey gegaan, omdat ie het niet meer wou. Daarna nog altijd moeilijk moeilijk, maar hield het vol. Hier, misschien heb je wat aan zijn verhalen: https://medium.com/@marnixamsterdam/recommended
En dan vooral deze, vond ik zelf heel treffend; https://medium.com/@marni(...)t-maakt-68a8c723cb23
quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:26 schreef sararaats het volgende:
Verdomme verdomme verdomme. Dacht ik heel serieus aanvalvrij (paniekaanvallen) te zijn, begint het opnieuw.
Stress is kak
Alleen maar beter toch?quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:27 schreef Scrummie het volgende:
Dat appartement he, in Duitsland. Dat gaat dus niet meer door. Mooier en beter appartement gezien
. Ook wel in Duitsland
.
Als ze niet op je simkaart staan niet dacht ik. Maar je kan zo een backup maken toch?quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:37 schreef schommelstoel het volgende:
Vraagje, als ik mijn smartphone klik op terug naar fabrieksinstellingen, behoud ik dan wel mijn telefoon nummers?
Erg lang geleden dat ik even een goede cleanup heb gedaan, heb alleen even geen idee meer of ik ook een backup maakte van mijn telefoonboek.
Telefoonboek, wanneer gebruik je dat woord nog.
Telefoonlijst is de gangbare naam tegenwoordig
quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:27 schreef Scrummie het volgende:
Dat appartement he, in Duitsland. Dat gaat dus niet meer door. Mooier en beter appartement gezien
. Ook wel in Duitsland
.
Hartstikke leuk al die apparaten maar het is soms wel gedoe om alles goed voor elkaar te hebben.quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:43 schreef schommelstoel het volgende:
Nou kan wel een backup gaan maken, alleen is het even dubbel werk.
Ik gebruik nu op de mac Android File Transfer om bestanden heen en weer te slepen tussen laptop en telefoon.
Zodra ik dat bagger programma KIES van Samsung installeer voor alleen even een backup te maken van mijn contacten, werkt dus Android File Transfer niet meer, en moet ik om AFT weer te kunnen gerbuiken KIES verwijderen via de uninstaller van KIES.
Waarom kunnen die twee programma's niet gelijktijdig op de mac aanwezig zijn
O das handig jaquote:Op woensdag 17 juni 2015 11:43 schreef schommelstoel het volgende:
Nou kan wel een backup gaan maken, alleen is het even dubbel werk.
Ik gebruik nu op de mac Android File Transfer om bestanden heen en weer te slepen tussen laptop en telefoon.
Zodra ik dat bagger programma KIES van Samsung installeer voor alleen even een backup te maken van mijn contacten, werkt dus Android File Transfer niet meer, en moet ik om AFT weer te kunnen gerbuiken KIES verwijderen via de uninstaller van KIES.
Waarom kunnen die twee programma's niet gelijktijdig op de mac aanwezig zijn
Het is genoeg iddquote:Op woensdag 17 juni 2015 11:48 schreef Lavenderr het volgende:
En hoi luitjes. Div, heb teruggelezen en wens je sterkte en hoop dat je emmertje langzamerhand weer leger wordt. Het is weleens genoeg he?
Jawel, maar het heeft me wel een ochtend gedoe opgeleverd. Puur omdat ik geen keuzes kan maken. Word compleet gestoord van dat twijfel gedoe van mij. Zelfde verhaal als bij een film uitzoeken waar ik al tig keer over geklaagd heb hier, heb ik overal mee geloof ikquote:
Ja, hoor dus morgen wanneer ik kan bezichtigenquote:Op woensdag 17 juni 2015 11:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Gelukkig wel weer wat anders op het oog Scrum.
Precies!quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hartstikke leuk al die apparaten maar het is soms wel gedoe om alles goed voor elkaar te hebben.
Dus die google backup zorgt er ook voor dat mijn contacten aanwezig blijven nadat ik heb geklikt op fabrieksinstellingen ?quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:50 schreef Divje het volgende:
[..]
O das handig ja
Mjah, heb altijd Google Backup (!!)aanstaan. Hoef ik er niet bij na te denken
anders gebeurt het nooit en dan komt er zo'n moment dat je alles kwijt bent
[..]
Zit nu even te kijken, maar kan niet vinden of het ook een backup maakt van je contactenquote:Op woensdag 17 juni 2015 11:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Precies!
Ben zeker geen digibeet hoor, maar soms is het gewoon onlogisch allemaal!
[..]
Dus die google backup zorgt er ook voor dat mijn contacten aanwezig blijven nadat ik heb geklikt op fabrieksinstellingen ?
Maar pas natuurlijk na dat ik weer ben ingelogd met mijn google account neem ik aan ?
Twijfels. Moet direct aan een nummer van Fresku denken.quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel, maar het heeft me wel een ochtend gedoe opgeleverd. Puur omdat ik geen keuzes kan maken. Word compleet gestoord van dat twijfel gedoe van mij. Zelfde verhaal als bij een film uitzoeken waar ik al tig keer over geklaagd heb hier, heb ik overal mee geloof ik.
Maar goed, morgen hoor ik voor bezichtiging afspraak. Twee balkonsMeer vierkante meter
geen zolder
De mongool die twijfelen heeft uitgevonden mag een enkeltje timboektoe. De klootzak.quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Twijfels. Moet direct aan een nummer van Fresku denken.
"Het enige wat mij nu nog kan stoppen op 't pad die ik bewandel onderweg naar succes, is m'n eigen twijfel. "
of.
"Voor zij die aan mij twijfelen, twijfel je meer aan mij dan mij ik betwijfel het. Eigenlijk weet ik niet wat ik moet op deze wereld maar ik ben er en zit alleen te twijfelen. Voor alle mensen die twijfelen, kom je daar mee verder? Nee, Ik betwijfel het."
Heb genoeg van twijfels![]()
Twee balkonsnice. Hopen dat het er allemaal goed uit ziet
Eerste zin is wel goed, dat tweede komt vooral veel twijfel in voorquote:Op woensdag 17 juni 2015 12:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De mongool die twijfelen heeft uitgevonden mag een enkeltje timboektoe. De klootzak.
En ja, goed stukje tekst..
Hebbon!quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:05 schreef MotherFoker het volgende:
Elke keer als ik de TT lees begint Lionel Richie in mijn hoofd te zingen.
Ja, dat zei een vriendin net ook tegen me. Punt is, als ik eenmaal een besluit heb genomen, ga ik twijfelen of dat wel het juiste besluit is geweest. Kom niet verder op die manierquote:Op woensdag 17 juni 2015 12:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Eerste zin is wel goed, dat tweede komt vooral veel twijfel in voor
Hup Scrum, knopen doorhakken
Maargoed, soms is twijfel ook wel goedKan je afwegingen gaan maken, en uiteindelijk tot een beter besluit komen denk ik
Lastig jaquote:Op woensdag 17 juni 2015 12:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat zei een vriendin net ook tegen me. Punt is, als ik eenmaal een besluit heb genomen, ga ik twijfelen of dat wel het juiste besluit is geweest. Kom niet verder op die manier.
lolquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
B gaat konijnen imiteren. Met een Poolse schone.
Oh het geld bij alle keuze's. Voor en tegens helpen, maar dan ga ik twijfelen over die tegen of voor, of het wel echt een voor of tegen is.quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Lastig ja
Ook als het overduidelijk is dat je de juiste keuze hebt gemaakt? Bv pro's en con's tegenover elkaar
Niet echt toepasselijk bij het kiezen van een film bedenk ik me
quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh het geld bij alle keuze's. Voor en tegens helpen, maar dan ga ik twijfelen over die tegen of voor, of het wel echt een voor of tegen is..
quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:55 schreef Scrummie het volgende:
Maar over dit appartement ben ik wel een stuk enthousiaster. Kan het al in mijn hoofd inrichten, dat ontbrak er nogal aan bij het vorige. Dus
Dan gewoon dóen Scrumquote:Op woensdag 17 juni 2015 12:55 schreef Scrummie het volgende:
Maar over dit appartement ben ik wel een stuk enthousiaster. Kan het al in mijn hoofd inrichten, dat ontbrak er nogal aan bij het vorige. Dus
Ja hahaquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh je was al aan het inrichten adhv foto's en plattegrond?
Yep yepquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Maar als het je bevalt meteen de knoop doorhakken bedoel ik.
Leuk is dat hequote:
Motiveer me even Divquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Leuk is dat he
Tot je erachter komt dat je de verhoudingen verkeerd hebt en alles weer overnieuw kan bedenken![]()
Meer bedoeld als tipquote:
Hehe je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Meer bedoeld als tip
Ben er zelf behoorlijk mee op m'n bek gegaan waardoor ik heel wat spullen van de hand moest doen
Plus de fikse teleurstelling dat het blijkbaar toch niet ingericht kon worden zoals ik het voor ogen had
Zonder Kuijtschieten en Claasbazen is het heul nie leukquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Over 11 dagen alweer eerste training genot
Kuijtquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Zonder Kuijtschieten en Claasbazen is het heul nie leuk
zet ze gewoon in je google accountquote:Op woensdag 17 juni 2015 11:37 schreef schommelstoel het volgende:
Vraagje, als ik mijn smartphone klik op terug naar fabrieksinstellingen, behoud ik dan wel mijn telefoon nummers?
Erg lang geleden dat ik even een goede cleanup heb gedaan, heb alleen even geen idee meer of ik ook een backup maakte van mijn telefoonboek.
Telefoonboek, wanneer gebruik je dat woord nog.
Telefoonlijst is de gangbare naam tegenwoordig
Non-voetballer, pure middelmaat met bijna een kunstheup.quote:
wat attent van jequote:Op woensdag 17 juni 2015 14:56 schreef Tjacka het volgende:
er zijn ook nog wel meerdere manieren om je contacten te synchronisren met je gmail
als je er niet uit komt kan je mij altijd een dm sturen
Wegens Big Pharma tijdelijk even wat minder maar dat trekt morgen bij. Vanmorgen twee injecties gehad.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Fogel. Hoe is het in het hoge noorden?
Joh, lekker laten draven en er een paar in schieten. Daarna een mooi demagogisch praatje houden en iedereen is omquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Non-voetballer, pure middelmaat met bijna een kunstheup.
Zal het vast goed doen bij het feyenoord publiek dus
Oh wauwquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wegens Big Pharma tijdelijk even wat minder maar dat trekt morgen bij. Vanmorgen twee injecties gehad.
Maar daardoor kom ik wel de zomer zonder hooikoorts doorlang leve big pharma
En div, een maand ofzo?
praag en budapestquote:
hoezo niet naar istanbul, prima stadje. broertje heeft zich er prima vermaakt bij feyenoord - besiktas.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
praag en budapest![]()
![]()
![]()
en binnenkort paar dagen texel
en hopen op een toffe loting van ajax
ik ga alleen niet naar istanbul
en jij?
vind turken engquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo niet naar istanbul, prima stadje. broertje heeft zich er prima vermaakt bij feyenoord - besiktas.
berlijn volgende week vrij dag voor lang weekend en half juli lekker goedkoop 3 weken naar thailand.
en in augustus familiebezoek 3 weken polen maar is niet echt vakantie.
nee ga met vriendinquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vind turken eng
die steken enzo
ga je pataya haha
Hopelijk geeft Big Pharma waar voor je geldquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wegens Big Pharma tijdelijk even wat minder maar dat trekt morgen bij. Vanmorgen twee injecties gehad.
Maar daardoor kom ik wel de zomer zonder hooikoorts doorlang leve big pharma
En div, een maand ofzo?
Dat wordt een druk weekje. Maar wel top!quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
en na berlijn ga ik een week op mn sissa passen zodat mn ouders een weekje wegkunnen.
ik ga genieten van mn vrijheid
Laat een zeker iemand dit maar niet lezenquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:07 schreef Insomnia_ het volgende:
ik was laatst erg ziek geweest van vaccinaties.
volgens de doccie komt dat door een sterk afweersysteem
denk niet dat dat topshow wordt.quote:
nice roadtripje dusquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
denk niet dat dat topshow wordt.
nee bangkok chiang mai en eiland
en wat steden tussendoor
ja is vies goedkoop man alleen dure vlucht al had ik zelfs dat nog wel goedkoop.quote:
hoeveel ben je kwijt denk jequote:Op woensdag 17 juni 2015 15:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja is vies goedkoop man alleen dure vlucht al had ik zelfs dat nog wel goedkoop.
weet niet precies, maar hotels en eten enzo zijn wel cheap en geen drank dus daar zit het geld ook niet inquote:
dat is wel nicequote:Op woensdag 17 juni 2015 15:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet precies, maar hotels en eten enzo zijn wel cheap en geen drank dus daar zit het geld ook niet in
denk niet veel duurder dan zuipvakanties van jongeren in spanje
ja kloptquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is wel nice
naja ik haal dat met mijn vakanties ook nooit
ik was door een roadtrip in europa ook ongeveer net zoveel jaren ervoor kwijt als met zuipvakanties
echt zonde geld
zou het lachen vinden als er een grexit komtquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en gewoon beetje budgetteren op vakantie toch
heeft ie annuleringsverzekeringquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zou het lachen vinden als er een grexit komt
mijn broertje gaat daar heen in de zomer
en die is echt zon type zal zo'n vaart niet lopen etc
dom van hun dan als je naar griekenland gaatquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja een doorlopende
maar zijn vrienden niet
ukraine is ook wel leuk vakantieland voor je denk ikquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:33 schreef Tjacka het volgende:
kreta en kos en de rest van greece zijn echt de enigste plekken in europa die ik als vakantieganger zou mijden
grexit en vluchtelingen die er aanspoelen
mwa niet mijn ding
zou nog eerder naar roemenie gaan (al lijkt mij dat sowieso een heel tof land)
ja wou toen al naar kievquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ukraine is ook wel leuk vakantieland voor je denk ik
maar is wel duur vliegen had ik laatst toevallig gezien
Klopt, dan zou je eigenlijk enkeltjes aan elkaar moeten knopen. ryan air/easy jet naar een oostblok land en daar met wizz air of ukraine airlines naar ukraine vliegen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja wou toen al naar kiev
toen ajax tegen dnjepr de pepper moest
maar 300 voor ticket echt duur
quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zet ze gewoon in je google account
nooit meer problemen
alleen de illuminatie weet dan wel je contacten
Volgens mij is alles gebleven!quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:56 schreef Tjacka het volgende:
er zijn ook nog wel meerdere manieren om je contacten te synchronisren met je gmail
als je er niet uit komt kan je mij altijd een dm sturen
ja iddquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, dan zou je eigenlijk enkeltjes aan elkaar moeten knopen. ryan air/easy jet naar een oostblok land en daar met wizz air of ukraine airlines naar ukraine vliegen.
dat is erg liep ben er voor 5 jaar geleden (ongeveer) geweest!quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja idd
maja wacht gewoon even tot het daar iets rustigere is
wil ook nog naar pripyat
koelquote:Op woensdag 17 juni 2015 19:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
dat is erg liep ben er voor 5 jaar geleden (ongeveer) geweest!
Netflix.quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:22 schreef Tjacka het volgende:
weten jullie hoe ik online een serie kan kijken met subs
alleen zonder ..quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:22 schreef Tjacka het volgende:
weten jullie hoe ik online een serie kan kijken met subs
Die wil ik ook snel gaan kijken, ben erg benieuwdquote:Op donderdag 18 juni 2015 00:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
alleen zonder ..
http://www.shush.se
top site wel even add blocker aanzetten..
btw Jurassic world is top
Dan was 't vast een kut vaas. Een goeie vaas zou zoiets niet doen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 09:59 schreef Divje het volgende:
Mogge!![]()
![]()
![]()
In de zoektocht naar m'n aansteker vannacht is een vaas gesneuveld
't was een setje kutvazen, nu is de symmetrie verdwenenquote:Op donderdag 18 juni 2015 10:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan was 't vast een kut vaas. Een goeie vaas zou zoiets niet doen.
Beter dan 2 en 3 maar kan niet tippen aan deel 1!quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Die wil ik ook snel gaan kijken, ben erg benieuwd
Net klaar met Blow, zó goed
Dan weet je wat je moet doen. Een vaas sterft nooit alleen. Keihard zijn Div, in deze moeilijke situatie.quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:19 schreef Divje het volgende:
[..]
't was een setje kutvazen, nu is de symmetrie verdwenen![]()
quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan weet je wat je moet doen. Een vaas sterft nooit alleen. Keihard zijn Div, in deze moeilijke situatie.
Moge Divmeister!quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Noujaa, ze stonden eerst elk op een hoek van een plank, nu staat er 1 in het midden, de ander ligt nog op de grond
Goedemorgen Guyv
Oeh, wat gaat het worden?quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Moge Divmeister!
Heb nieuw klei projectje bedacht moet alleen een hele dag voor vrijmaken!
Comateuze toestandenquote:Op donderdag 18 juni 2015 13:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, lekker! Vannacht wat beter geslapen Div?
Top! Dan begint je dag heel anders he? Kan je er weer tegenquote:Op donderdag 18 juni 2015 13:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Comateuze toestandenalcohol
8 uur klaarwakker, beetje katerig maar wel uitgerust, erg fijn
quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Top! Dan begint je dag heel anders he? Kan je er weer tegen
Klinkt goedquote:Op donderdag 18 juni 2015 13:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Wel een hele sloot koffie naar binnen gegooid, omdat het kan. En lekker is. En al 2 uitsmijters op
Kater is foetsie
Hoe issie met jou?
Oeh da's ook lekkerquote:Op donderdag 18 juni 2015 13:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Baguetje rosbief op. Heerlijk.
Ik ga een sculptuur van bane maken en ipv tom hardy mijzelf gebruiken.quote:
Coolquote:Op donderdag 18 juni 2015 23:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik ga een sculptuur van bane maken en ipv tom hardy mijzelf gebruiken.
Mevr is fan van Bane/Batman etc .. vooral de quotes en ze heeft er zelfs een tat van ^^
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Cool![]()
Goedemorgen btw
Dat filmpje van Arnold is leuk
een vriend moet oppassen morgen op het huis van zijn zusquote:
Lukt vast welquote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:39 schreef theguyver het volgende:
[..]yess die vond ik wel leips hoop dat het me lukt.
die van arnold was wel goeie humor
Oe party-time dusquote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
een vriend moet oppassen morgen op het huis van zijn zus
we blijven ook slapen enzo
en mijn ouders zijn vanavond naar guus en hebben hotel
ja die was wel redelijk gelukt, nu ook geverft en zo..quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Lukt vast weljouw Goku was ook treffend.
Arnie
[..]
Oe party-time dus
'Hyperfocus: activated'quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja die was wel redelijk gelukt, nu ook geverft en zo..
Moet er wel een hele dag de tijd voor nemen aan 1 stuk door anders gaat het mis!
Vertelquote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:55 schreef Tjacka het volgende:
ik heb een dilemma divje
je moet mij helpen
vriend vraagt of ik vanaf 10 juli twee weken bij hem kom werkenquote:
2 weken werken, hoeveel uren maak je dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vriend vraagt of ik vanaf 10 juli twee weken bij hem kom werken
het betaald alleen maar iets van 6,5 per uur ofzo
minimumloon
maar wel veel uur
ik weet niet
ben nu ook aan het werk voor 11,50quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:04 schreef Divje het volgende:
[..]
2 weken werken, hoeveel uren maak je dan?
Beetje bijverdienen is niks mis mee toch
Hmm. Dan ligt het er puur aan wat voor werk het is.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben nu ook aan het werk voor 11,50
iets van 90 uur ofzo
quote:
Kijken of het hier leuk is, verveel mequote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm. Dan ligt het er puur aan wat voor werk het is.
Als je je normale werk er voor aan de kant moet zetten zou ik het niet doen.
[..]
Jij bent wel érrug nieuw
normale werk is dan afquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm. Dan ligt het er puur aan wat voor werk het is.
Als je je normale werk er voor aan de kant moet zetten zou ik het niet doen.
[..]
Jij bent wel érrug nieuw
Hier is het altijd leukquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:09 schreef Wingding het volgende:
[..]
Kijken of het hier leuk is, verveel me
Dan zou ik het gewoon doen, als het maar voor 2 weken is. Kan je daarna weer genieten van je vrijheid, mét extra geldquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
normale werk is dan af
dat is juist het probleem
links zegt wel doen lekker geld en een van je beste vrienden dus super gezellig
rechts zegt niet doen
wat is nou geld vrijheid is ook lekker
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Hier is het altijd leuk
[..]
Dan zou ik het gewoon doen, als het maar voor 2 weken is. Kan je daarna weer genieten van je vrijheid, mét extra geld
Ja eh, je moet het idd ook zelf leuk maken.quote:
ik zou niet weten wat, ja blij dat het weekend is bijna, vanavond lekekr drinken en stappenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja eh, je moet het idd ook zelf leuk maken.
Maargoed, jij bent nieuw. Dus hup, vertel eens wat over jezelf
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:14 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik zou niet weten wat, ja blij dat het weekend is bijna, vanavond lekekr drinken en stappen![]()
Jij?
Ik morgen weerquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:14 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik zou niet weten wat, ja blij dat het weekend is bijna, vanavond lekekr drinken en stappen![]()
Jij?
WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!!quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!!
das wel waarquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Hier is het altijd leuk
[..]
Dan zou ik het gewoon doen, als het maar voor 2 weken is. Kan je daarna weer genieten van je vrijheid, mét extra geld
Nope helaas, misschien een mooi vakantie plan voor jou dit jaar..quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:17 schreef Wingding het volgende:
[..]
Ik het liefst ieder dag maar dat gaat jammer genoeg niet
Het is wel een zekerheidje Tjacka..quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vriend vraagt of ik vanaf 10 juli twee weken bij hem kom werken
het betaald alleen maar iets van 6,5 per uur ofzo
minimumloon
maar wel veel uur
ik weet niet
vanalles meestal, waar de knappe bois zijn hahaquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nope helaas, misschien een mooi vakantie plan voor jou dit jaar..
Ibiza of zohele week feeschten!
wat voor tent ga je normaal gesproken heen?
wel 400 euro jaquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het is wel een zekerheidje Tjacka..
beter iets dan niets
Of 1 avond bij een paaldansverenigingquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel 400 euro ja
toch iets van 10 wedstrijden naar ajax
Maar deze verdiend meer denk ik? ook al is het maar 30 uur..quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:23 schreef Tjacka het volgende:
maja hangt er ook vanaf wat dit werk gaat doen
heb volgende week 30 uur
als ik die week daarop en die week daar weer op ook allebei 30 uur krijgt ben ik er wel even klaar mee
ik verwacht het werk wat ik nu heb dat dat 10 juli af is snap jequote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Maar deze verdiend meer denk ik? ook al is het maar 30 uur..
die ander verdiend minder maar heb je meer uren... hmm heb je het ongeveer uitgerekend?
en wat vind je het leukste om te doen?
Welkom Wingding. Hier zijn alleen máár knappe boys.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:22 schreef Wingding het volgende:
[..]
vanalles meestal, waar de knappe bois zijn haha
sof ik dat geloofquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welkom Wingding. Hier zijn alleen máár knappe boys.
Ik zeg doen, extra geld is altijd top!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik verwacht het werk wat ik nu heb dat dat 10 juli af is snap je
dan zou ik daar dus aan de slag kunnen gaan
maar als ik de komende drie weken 30 uur werk ben ik al 5 weken fulltime aan het werk
dan zijn die laatste 2 weken best lekker nog
maar voor het geld hoef ik het dan niet meer te doen voor mijn gevoel
Nog nooit gemeet hier. Of uberhaupt met iemand van Fok!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:29 schreef Wingding het volgende:
[..]
meeten jullie wel eens elkaar in het echt of kennen jullie elkaar niet?
oooh maar leuke mensen hier?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Nog nooit gemeet hier. Of uberhaupt met iemand van Fok!
Weet wel hoe een paar er uit zien, dat dan weer wel.
Vol energie dezequote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:32 schreef Wingding het volgende:
ik moet ervandoor, taxi staat voor, vrijdag drinken wooooohoeeeeeee
Straks in Nordhorn ben je van harte welkom!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:32 schreef theguyver het volgende:
Nu je het zegt ik kan binnen kort wel eens naar scrum op de koffie die woont hier om de hoek..
En scrum heb ik ooit onbewust mee samengewerkt dus zal m vast eens gezien hebben
Gaat het echt door? Yeahhhquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Straks in Nordhorn ben je van harte welkom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |