ja die was wel redelijk gelukt, nu ook geverft en zo..quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Lukt vast weljouw Goku was ook treffend.
Arnie
[..]
Oe party-time dus
'Hyperfocus: activated'quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja die was wel redelijk gelukt, nu ook geverft en zo..
Moet er wel een hele dag de tijd voor nemen aan 1 stuk door anders gaat het mis!
Vertelquote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:55 schreef Tjacka het volgende:
ik heb een dilemma divje
je moet mij helpen
vriend vraagt of ik vanaf 10 juli twee weken bij hem kom werkenquote:
2 weken werken, hoeveel uren maak je dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vriend vraagt of ik vanaf 10 juli twee weken bij hem kom werken
het betaald alleen maar iets van 6,5 per uur ofzo
minimumloon
maar wel veel uur
ik weet niet
ben nu ook aan het werk voor 11,50quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:04 schreef Divje het volgende:
[..]
2 weken werken, hoeveel uren maak je dan?
Beetje bijverdienen is niks mis mee toch
Hmm. Dan ligt het er puur aan wat voor werk het is.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben nu ook aan het werk voor 11,50
iets van 90 uur ofzo
quote:
Kijken of het hier leuk is, verveel mequote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm. Dan ligt het er puur aan wat voor werk het is.
Als je je normale werk er voor aan de kant moet zetten zou ik het niet doen.
[..]
Jij bent wel érrug nieuw
normale werk is dan afquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm. Dan ligt het er puur aan wat voor werk het is.
Als je je normale werk er voor aan de kant moet zetten zou ik het niet doen.
[..]
Jij bent wel érrug nieuw
Hier is het altijd leukquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:09 schreef Wingding het volgende:
[..]
Kijken of het hier leuk is, verveel me
Dan zou ik het gewoon doen, als het maar voor 2 weken is. Kan je daarna weer genieten van je vrijheid, mét extra geldquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
normale werk is dan af
dat is juist het probleem
links zegt wel doen lekker geld en een van je beste vrienden dus super gezellig
rechts zegt niet doen
wat is nou geld vrijheid is ook lekker
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Hier is het altijd leuk
[..]
Dan zou ik het gewoon doen, als het maar voor 2 weken is. Kan je daarna weer genieten van je vrijheid, mét extra geld
Ja eh, je moet het idd ook zelf leuk maken.quote:
ik zou niet weten wat, ja blij dat het weekend is bijna, vanavond lekekr drinken en stappenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja eh, je moet het idd ook zelf leuk maken.
Maargoed, jij bent nieuw. Dus hup, vertel eens wat over jezelf
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:14 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik zou niet weten wat, ja blij dat het weekend is bijna, vanavond lekekr drinken en stappen![]()
Jij?
Ik morgen weerquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:14 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik zou niet weten wat, ja blij dat het weekend is bijna, vanavond lekekr drinken en stappen![]()
Jij?
WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!!quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!!
das wel waarquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Hier is het altijd leuk
[..]
Dan zou ik het gewoon doen, als het maar voor 2 weken is. Kan je daarna weer genieten van je vrijheid, mét extra geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |