ja die was wel redelijk gelukt, nu ook geverft en zo..quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Lukt vast weljouw Goku was ook treffend.
Arnie
[..]
Oe party-time dus
'Hyperfocus: activated'quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja die was wel redelijk gelukt, nu ook geverft en zo..
Moet er wel een hele dag de tijd voor nemen aan 1 stuk door anders gaat het mis!
Vertelquote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:55 schreef Tjacka het volgende:
ik heb een dilemma divje
je moet mij helpen
vriend vraagt of ik vanaf 10 juli twee weken bij hem kom werkenquote:
2 weken werken, hoeveel uren maak je dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vriend vraagt of ik vanaf 10 juli twee weken bij hem kom werken
het betaald alleen maar iets van 6,5 per uur ofzo
minimumloon
maar wel veel uur
ik weet niet
ben nu ook aan het werk voor 11,50quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:04 schreef Divje het volgende:
[..]
2 weken werken, hoeveel uren maak je dan?
Beetje bijverdienen is niks mis mee toch
Hmm. Dan ligt het er puur aan wat voor werk het is.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben nu ook aan het werk voor 11,50
iets van 90 uur ofzo
quote:
Kijken of het hier leuk is, verveel mequote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm. Dan ligt het er puur aan wat voor werk het is.
Als je je normale werk er voor aan de kant moet zetten zou ik het niet doen.
[..]
Jij bent wel érrug nieuw
normale werk is dan afquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm. Dan ligt het er puur aan wat voor werk het is.
Als je je normale werk er voor aan de kant moet zetten zou ik het niet doen.
[..]
Jij bent wel érrug nieuw
Hier is het altijd leukquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:09 schreef Wingding het volgende:
[..]
Kijken of het hier leuk is, verveel me
Dan zou ik het gewoon doen, als het maar voor 2 weken is. Kan je daarna weer genieten van je vrijheid, mét extra geldquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
normale werk is dan af
dat is juist het probleem
links zegt wel doen lekker geld en een van je beste vrienden dus super gezellig
rechts zegt niet doen
wat is nou geld vrijheid is ook lekker
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Hier is het altijd leuk
[..]
Dan zou ik het gewoon doen, als het maar voor 2 weken is. Kan je daarna weer genieten van je vrijheid, mét extra geld
Ja eh, je moet het idd ook zelf leuk maken.quote:
ik zou niet weten wat, ja blij dat het weekend is bijna, vanavond lekekr drinken en stappenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja eh, je moet het idd ook zelf leuk maken.
Maargoed, jij bent nieuw. Dus hup, vertel eens wat over jezelf
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:14 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik zou niet weten wat, ja blij dat het weekend is bijna, vanavond lekekr drinken en stappen![]()
Jij?
Ik morgen weerquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:14 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik zou niet weten wat, ja blij dat het weekend is bijna, vanavond lekekr drinken en stappen![]()
Jij?
WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!!quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!! WELKOM !!!
das wel waarquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Hier is het altijd leuk
[..]
Dan zou ik het gewoon doen, als het maar voor 2 weken is. Kan je daarna weer genieten van je vrijheid, mét extra geld
Nope helaas, misschien een mooi vakantie plan voor jou dit jaar..quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:17 schreef Wingding het volgende:
[..]
Ik het liefst ieder dag maar dat gaat jammer genoeg niet
Het is wel een zekerheidje Tjacka..quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vriend vraagt of ik vanaf 10 juli twee weken bij hem kom werken
het betaald alleen maar iets van 6,5 per uur ofzo
minimumloon
maar wel veel uur
ik weet niet
vanalles meestal, waar de knappe bois zijn hahaquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nope helaas, misschien een mooi vakantie plan voor jou dit jaar..
Ibiza of zohele week feeschten!
wat voor tent ga je normaal gesproken heen?
wel 400 euro jaquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het is wel een zekerheidje Tjacka..
beter iets dan niets
Of 1 avond bij een paaldansverenigingquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel 400 euro ja
toch iets van 10 wedstrijden naar ajax
Maar deze verdiend meer denk ik? ook al is het maar 30 uur..quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:23 schreef Tjacka het volgende:
maja hangt er ook vanaf wat dit werk gaat doen
heb volgende week 30 uur
als ik die week daarop en die week daar weer op ook allebei 30 uur krijgt ben ik er wel even klaar mee
ik verwacht het werk wat ik nu heb dat dat 10 juli af is snap jequote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Maar deze verdiend meer denk ik? ook al is het maar 30 uur..
die ander verdiend minder maar heb je meer uren... hmm heb je het ongeveer uitgerekend?
en wat vind je het leukste om te doen?
Welkom Wingding. Hier zijn alleen máár knappe boys.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:22 schreef Wingding het volgende:
[..]
vanalles meestal, waar de knappe bois zijn haha
sof ik dat geloofquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welkom Wingding. Hier zijn alleen máár knappe boys.
Ik zeg doen, extra geld is altijd top!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik verwacht het werk wat ik nu heb dat dat 10 juli af is snap je
dan zou ik daar dus aan de slag kunnen gaan
maar als ik de komende drie weken 30 uur werk ben ik al 5 weken fulltime aan het werk
dan zijn die laatste 2 weken best lekker nog
maar voor het geld hoef ik het dan niet meer te doen voor mijn gevoel
Nog nooit gemeet hier. Of uberhaupt met iemand van Fok!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:29 schreef Wingding het volgende:
[..]
meeten jullie wel eens elkaar in het echt of kennen jullie elkaar niet?
oooh maar leuke mensen hier?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Nog nooit gemeet hier. Of uberhaupt met iemand van Fok!
Weet wel hoe een paar er uit zien, dat dan weer wel.
Vol energie dezequote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:32 schreef Wingding het volgende:
ik moet ervandoor, taxi staat voor, vrijdag drinken wooooohoeeeeeee
Straks in Nordhorn ben je van harte welkom!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:32 schreef theguyver het volgende:
Nu je het zegt ik kan binnen kort wel eens naar scrum op de koffie die woont hier om de hoek..
En scrum heb ik ooit onbewust mee samengewerkt dus zal m vast eens gezien hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |