Gestruikeld in de duinenquote:
Haha, zolang het een leuk feestje was tochquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik begon ook al last van mijn rug te krijgen, zijn zwaarder dan je denkt, die stenen.
Normaal zou ik geen nee zeggen tegen een gele rakker, maar afgelopen weekend een feestje gehad/gemaakt dat lang geleden is.
Ik heb een halfje snoepje gehad en wishkey..
Weet ook meteen waarom ik dat soort dingen nooit zo vaak deed in het verleden, maar was wel top
[..]
Gaat lekker hoor, afgezien van het feit dat ik 'moeilijke' gevoelens begin te krijgen voor iemand.
Nooit gedacht dat ik nog gevoellens zou hebben![]()
(ja ik ben van de zelfspot, meestal het beste medicijn)
Maar hoe is het met jullie allen tegenwoordig ?
Ohh dat is een lastige situatie idd. Herkenbaar wel, maar hebben het toch geprobeerd en die hele vriendschap was over daarnaquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat heb ik nu dus ook, geen plaats voor die gevoelens, misschien dat het door het snoepje kwam.
Maar om een erg goede vriendschap op die manier te verpesten zou ik erg zonde vinden namelijk.
Het vervelende is ook dat anderen al veel langer dachten en er bijna vanuit gingen dat wij een relatie hadden.
Als ik vroeg hoe komen jullie daarbij, is het antwoord dat we veel samen dingen doen, altijd met zijn twee op pad gaan.
Dingen als naar een festival gaan of wandelen ( ja dat is relaxed en niet alleen voor 50+ers) ect ect.
Ik maak hen dan duidelijk dat niet elke omgang die op die manier gaat meteen hoeft te betekenen dat je een relatie hebt.
Moet er ook niet aan denken eigenlijk, die ketting om je nek.
Gelukkig weet ik dat zij er ook zo over denkt, wat mijn gevoel juist 'moeilijk' maakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Zal eensop google zoeken naar etenswaar dat er voor zorgt dat die stoffen of effecten minder maakt!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:05 schreef Divje het volgende:
Haha goed bezig
Mss zwakt het wel af na een paar dagen, geen idee hoe dat werkt met candy
Het is idd beter om sommige dingen gewoon niet te weten. Of er niet bij nadenken. Moeilijk
Worms everywhere
Haha, en dan op naar de supermarkt!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:12 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zal eensop google zoeken naar etenswaar dat er voor zorgt dat die stoffen of effecten minder maakt!![]()
Was trouwens weer lekker mis hier in Emmen zeg, kleine koters op een brommer die door het centrum scheuren en een gevecht op een school tussen een stel kindermeisjes.
En nog geen maand geleden een man in zijn been gestoken in de avond.
Vakantiequote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mooi mooi
Als in vakantie of werk ?
Ah lekker!quote:
6e keer Berlijn in 3 jaar.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah lekker!
Veel te bezichtigen daar, alleen heb ik nog wel het betonnen gevoel daar.
Zal mij niets verbazen, sowieso de jeugd in Emmen heeft nog al een bewijs drang.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, en dan op naar de supermarkt!
Het is weer raak idden zijn het geen draaideurcrimineeltjes is het wel zo'n crimineel hek dat besluit op bezoekers van RetroPop te vallen
Zal binnenkort ook wel weer van alles gebeuren, rond C'est La Vie enzo
Stoer, fancy en over the top beschrijft dat filmpje van die meiden goed jaquote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zal mij niets verbazen, sowieso de jeugd in Emmen heeft nog al een bewijs drang.
Ze wonen in een technisch gezien in een net niet stad ( oke qua inwoners aantallen mag je het een stad noemen) en willen zich wel zo gedragen, stoer, fancy en over the top.
Waarschijnlijk is dit wel op meer plaatsen het geval natuurlijk, maar het lijkt erger en erger te worden.
X haalt je voorraad endorfine in 1 keer leeg zover ik weet. Vandaar de extreem blije bedoeling met zo'n pilletje. Punt is; de dagen erna ben je meestal down, soms wat depri, omdat je endorfine een paar dagen nodig is om bij te vullen. Vroeger was er het verhaal dat je dan bananen moest eten, dat zou endorfine aanmaak stimuleren ofzo. Maar of dat echt zo is...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:12 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zal eensop google zoeken naar etenswaar dat er voor zorgt dat die stoffen of effecten minder maakt!![]()
Klopt, het verhaal over die persoon die in zijn been is gestoken komt uit Bargeres, in de avond is het niet zo verstandig meer om over de dijk te lopen langs het oranje kanaal door de bargeres.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Stoer, fancy en over the top beschrijft dat filmpje van die meiden goed jawat een wereld
Ik weet niet hoe het in andere wijken is maar hier in emmermeer lijkt het steeds beter te gaan wb jeugd. Rijdt dan ook wel erg veel politie rond. Die jeugd zal zich wel verplaatst hebben
Sommige delen van emmen zijn ook gewoon niet veilig. Dat is ook wel eens anders geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Jup ik ben bekent met endorfine, een eigen lichaamsstof.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
X haalt je voorraad endorfine in 1 keer leeg zover ik weet. Vandaar de extreem blije bedoeling met zo'n pilletje. Punt is; de dagen erna ben je meestal down, soms wat depri, omdat je endorfine een paar dagen nodig is om bij te vullen. Vroeger was er het verhaal dat je dan bananen moest eten, dat zou endorfine aanmaak stimuleren ofzo. Maar of dat echt zo is...
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klopt, het verhaal over die persoon die in zijn been is gestoken komt uit Bargeres, in de avond is het niet zo verstandig meer om over de dijk te lopen langs het oranje kanaal door de bargeres.
Erg zonde, aangezien dat een mooie tocht is.
Dus jij woont in Emmermeer?Dat is idd een mooie wandelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tegenover die spoorbrug gewoond, 20 meter de deur uit en stond op die dijk
Nu idd emmermeerhet soort van goede gedeelte (sinds kort)
Mooi wonen wel
oh ah toma toma vem vem vem vem
Ja hoor geweldigquote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Hellohoe voelt dat nou?
Goede/leuke verjaardag gehad?
Dat kan wel wat enthousiaster toch..? Tenzij het 'mwoahh' was.quote:
Het was lekker knus met zn 4en, lekker uiteten geweest.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat kan wel wat enthousiaster toch..? Tenzij het 'mwoahh' was.
Ahh leukquote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:44 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Het was lekker knus met zn 4en, lekker uiteten geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |