abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153582657
edit

[ Bericht 99% gewijzigd door schommelstoel op 18-06-2015 13:32:21 (la la la) ]
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:31:00 #52
269692 Divje
brr brr patapim
pi_153582769
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoe
weet
jij
dat
O+
Gestruikeld in de duinen :@ niet zo spannend :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:26 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik begon ook al last van mijn rug te krijgen, zijn zwaarder dan je denkt, die stenen.

Normaal zou ik geen nee zeggen tegen een gele rakker, maar afgelopen weekend een feestje gehad/gemaakt dat lang geleden is.
Ik heb een halfje snoepje gehad en wishkey..
Weet ook meteen waarom ik dat soort dingen nooit zo vaak deed in het verleden, maar was wel top :@

[..]

Gaat lekker hoor, afgezien van het feit dat ik 'moeilijke' gevoelens begin te krijgen voor iemand.
Nooit gedacht dat ik nog gevoellens zou hebben :|W

(ja ik ben van de zelfspot, meestal het beste medicijn)

Maar hoe is het met jullie allen tegenwoordig ?
Haha, zolang het een leuk feestje was toch ^O^ dagen erna moet je incalculeren :P
Gevoelens, pff. Wil juist van moeilijke gevoelens voor iemand af _O-
Wat maakt het moeilijk als ik vragen mag :@ wil je niet voelen? :P
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_153582974

[ Bericht 50% gewijzigd door schommelstoel op 18-06-2015 13:32:55 (la la la) ]
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:43:35 #54
269692 Divje
brr brr patapim
pi_153583097
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:39 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dat heb ik nu dus ook, geen plaats voor die gevoelens, misschien dat het door het snoepje kwam.
Maar om een erg goede vriendschap op die manier te verpesten zou ik erg zonde vinden namelijk.
Het vervelende is ook dat anderen al veel langer dachten en er bijna vanuit gingen dat wij een relatie hadden.

Als ik vroeg hoe komen jullie daarbij, is het antwoord dat we veel samen dingen doen, altijd met zijn twee op pad gaan.
Dingen als naar een festival gaan of wandelen ( ja dat is relaxed en niet alleen voor 50+ers) ect ect.
Ik maak hen dan duidelijk dat niet elke omgang die op die manier gaat meteen hoeft te betekenen dat je een relatie hebt.
Moet er ook niet aan denken eigenlijk, die ketting om je nek.
Gelukkig weet ik dat zij er ook zo over denkt, wat mijn gevoel juist 'moeilijk' maakt.
Ohh dat is een lastige situatie idd. Herkenbaar wel, maar hebben het toch geprobeerd en die hele vriendschap was over daarna ;( maar het gevoel was ook wederzijds dus wel ietsjes anders dan jouw situatie..
Erg zonde zoiets. Moet je wel voorkomen O+
Maar misschien is het een tijdelijk iets? Nog een beetje naweeën van het snoepje ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153583474

[ Bericht 100% gewijzigd door schommelstoel op 18-06-2015 13:33:49 (la la la) ]
  dinsdag 16 juni 2015 @ 15:05:06 #56
269692 Divje
brr brr patapim
pi_153583652
Haha goed bezig _O-
Mss zwakt het wel af na een paar dagen, geen idee hoe dat werkt met candy :P
Het is idd beter om sommige dingen gewoon niet te weten. Of er niet bij nadenken. Moeilijk ;(

Worms everywhere _O_
pi_153583675
Over 10 dagen Berlijn *O*
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_153583823
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:05 schreef Divje het volgende:
Haha goed bezig _O-
Mss zwakt het wel af na een paar dagen, geen idee hoe dat werkt met candy :P
Het is idd beter om sommige dingen gewoon niet te weten. Of er niet bij nadenken. Moeilijk ;(

Worms everywhere _O_
Zal eensop google zoeken naar etenswaar dat er voor zorgt dat die stoffen of effecten minder maakt! :P

Was trouwens weer lekker mis hier in Emmen zeg, kleine koters op een brommer die door het centrum scheuren en een gevecht op een school tussen een stel kindermeisjes.
En nog geen maand geleden een man in zijn been gestoken in de avond.
pi_153583938
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Over 10 dagen Berlijn *O*
Mooi mooi :)
Als in vakantie of werk ?
  dinsdag 16 juni 2015 @ 15:17:49 #60
269692 Divje
brr brr patapim
pi_153583942
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:12 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Zal eensop google zoeken naar etenswaar dat er voor zorgt dat die stoffen of effecten minder maakt! :P

Was trouwens weer lekker mis hier in Emmen zeg, kleine koters op een brommer die door het centrum scheuren en een gevecht op een school tussen een stel kindermeisjes.
En nog geen maand geleden een man in zijn been gestoken in de avond.
Haha, en dan op naar de supermarkt! :Y)
Het is weer raak idd :') en zijn het geen draaideurcrimineeltjes is het wel zo'n crimineel hek dat besluit op bezoekers van RetroPop te vallen :r
Zal binnenkort ook wel weer van alles gebeuren, rond C'est La Vie enzo :P
pi_153583966
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:17 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Mooi mooi :)
Als in vakantie of werk ?
Vakantie :)
pi_153584052
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:18 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Vakantie :)
Ah lekker!
Veel te bezichtigen daar, alleen heb ik nog wel het betonnen gevoel daar.
pi_153584066
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:22 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ah lekker!
Veel te bezichtigen daar, alleen heb ik nog wel het betonnen gevoel daar.
6e keer Berlijn in 3 jaar.
Ik vind het echt een heerlijke stad. En niet duur.
pi_153584129
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:17 schreef Divje het volgende:

[..]

Haha, en dan op naar de supermarkt! :Y)
Het is weer raak idd :') en zijn het geen draaideurcrimineeltjes is het wel zo'n crimineel hek dat besluit op bezoekers van RetroPop te vallen :r
Zal binnenkort ook wel weer van alles gebeuren, rond C'est La Vie enzo :P
Zal mij niets verbazen, sowieso de jeugd in Emmen heeft nog al een bewijs drang.
Ze wonen in een technisch gezien in een net niet stad ( oke qua inwoners aantallen mag je het een stad noemen) en willen zich wel zo gedragen, stoer, fancy en over the top.
Waarschijnlijk is dit wel op meer plaatsen het geval natuurlijk, maar het lijkt erger en erger te worden.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 15:29:31 #65
269692 Divje
brr brr patapim
pi_153584254
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:25 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Zal mij niets verbazen, sowieso de jeugd in Emmen heeft nog al een bewijs drang.
Ze wonen in een technisch gezien in een net niet stad ( oke qua inwoners aantallen mag je het een stad noemen) en willen zich wel zo gedragen, stoer, fancy en over the top.
Waarschijnlijk is dit wel op meer plaatsen het geval natuurlijk, maar het lijkt erger en erger te worden.
Stoer, fancy en over the top beschrijft dat filmpje van die meiden goed ja :D wat een wereld _O-
Ik weet niet hoe het in andere wijken is maar hier in emmermeer lijkt het steeds beter te gaan wb jeugd. Rijdt dan ook wel erg veel politie rond. Die jeugd zal zich wel verplaatst hebben :P

Sommige delen van emmen zijn ook gewoon niet veilig. Dat is ook wel eens anders geweest :{
pi_153584302
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:12 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

X haalt je voorraad endorfine in 1 keer leeg zover ik weet. Vandaar de extreem blije bedoeling met zo'n pilletje. Punt is; de dagen erna ben je meestal down, soms wat depri, omdat je endorfine een paar dagen nodig is om bij te vullen. Vroeger was er het verhaal dat je dan bananen moest eten, dat zou endorfine aanmaak stimuleren ofzo. Maar of dat echt zo is...
pi_153584352
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:29 schreef Divje het volgende:

[..]

Stoer, fancy en over the top beschrijft dat filmpje van die meiden goed ja :D wat een wereld _O-
Ik weet niet hoe het in andere wijken is maar hier in emmermeer lijkt het steeds beter te gaan wb jeugd. Rijdt dan ook wel erg veel politie rond. Die jeugd zal zich wel verplaatst hebben :P

Sommige delen van emmen zijn ook gewoon niet veilig. Dat is ook wel eens anders geweest :{
Klopt, het verhaal over die persoon die in zijn been is gestoken komt uit Bargeres, in de avond is het niet zo verstandig meer om over de dijk te lopen langs het oranje kanaal door de bargeres.
Erg zonde, aangezien dat een mooie tocht is.

Dus jij woont in Emmermeer?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153584402
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:31 schreef Scrummie het volgende:

[..]

X haalt je voorraad endorfine in 1 keer leeg zover ik weet. Vandaar de extreem blije bedoeling met zo'n pilletje. Punt is; de dagen erna ben je meestal down, soms wat depri, omdat je endorfine een paar dagen nodig is om bij te vullen. Vroeger was er het verhaal dat je dan bananen moest eten, dat zou endorfine aanmaak stimuleren ofzo. Maar of dat echt zo is...
Jup ik ben bekent met endorfine, een eigen lichaamsstof.
Maar wel een goede tip, zo even bij de Jumbo bananen halen, wie weet werkt het niet, maar dan gok ik het maar even op het placebo effect :P
  dinsdag 16 juni 2015 @ 15:38:45 #69
269692 Divje
brr brr patapim
pi_153584507
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:33 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Klopt, het verhaal over die persoon die in zijn been is gestoken komt uit Bargeres, in de avond is het niet zo verstandig meer om over de dijk te lopen langs het oranje kanaal door de bargeres.
Erg zonde, aangezien dat een mooie tocht is.

Dus jij woont in Emmermeer?
SPOILER
Dat is idd een mooie wandeling :Y tegenover die spoorbrug gewoond, 20 meter de deur uit en stond op die dijk :P

Nu idd emmermeer :Y het soort van goede gedeelte (sinds kort) :P
Mooi wonen wel :Y
pi_153584540
Hello, hoe is het hier
  dinsdag 16 juni 2015 @ 15:40:12 #71
269692 Divje
brr brr patapim
pi_153584555
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:39 schreef MotherFoker het volgende:
Hello, hoe is het hier
Hello :W hoe voelt dat nou? :P
Goede/leuke verjaardag gehad?
pi_153584608
quote:
12s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:40 schreef Divje het volgende:

[..]

Hello :W hoe voelt dat nou? :P
Goede/leuke verjaardag gehad?
Ja hoor geweldig
  dinsdag 16 juni 2015 @ 15:43:34 #73
269692 Divje
brr brr patapim
pi_153584629
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:42 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Ja hoor geweldig
Dat kan wel wat enthousiaster toch..? Tenzij het 'mwoahh' was.
pi_153584653
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:43 schreef Divje het volgende:

[..]

Dat kan wel wat enthousiaster toch..? Tenzij het 'mwoahh' was.
Het was lekker knus met zn 4en, lekker uiteten geweest.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 15:44:52 #75
269692 Divje
brr brr patapim
pi_153584662
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:44 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Het was lekker knus met zn 4en, lekker uiteten geweest.
Ahh leuk :)
Wat heb je gegeten? :P
pi_153584682
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:44 schreef Divje het volgende:

[..]

Ahh leuk :)
Wat heb je gegeten? :P
Mexicaans
pi_153584707
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:38 schreef Divje het volgende:

[..]

Dat is idd een mooie wandeling :Y tegenover die spoorbrug gewoond, 20 meter de deur uit en stond op die dijk :P

Nu idd emmermeer :Y het soort van goede gedeelte (sinds kort) :P
Mooi wonen wel :Y
Emmermeer heeft grote verschillen, gelukkig woon ik ook niet in het aso/pauper gedeelte.
Op bepaalde plekken hoef je maar één straat door of over te steken en je loopt voor je gevoel in een kamper straat.

Maar tijdens mijn opgroeien in Bargeres was juist Emmermeer een plek waar je niet heen zou willen.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 15:46:31 #78
269692 Divje
brr brr patapim
pi_153584711
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:45 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Mexicaans
Mohh :~

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:46 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Emmermeer heeft grote verschillen, gelukkig woon ik ook niet in het aso/pauper gedeelte.
Op bepaalde plekken hoef je maar één straat door of over te steken en je loopt voor je gevoel in een kamper straat.

Maar tijdens mijn opgroeien in Bargeres was juist Emmermeer een plek waar je niet heen zou willen.
Ja apart is dat met die straten :D ik kreeg laatst te horen dat waar ik woon eerder (20/30 jaar terug) een soort van rosse buurt was :P Gelukkig nu niet meer _O-
Waar ik opgegroeid ben zou je nu ook niet willen wonen. Het verval van 'emmerhood' meegemaakt, niet leuk ;(

Al valt alles in het niet bij stadskanaal. :X :D
pi_153584734
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:46 schreef Divje het volgende:

[..]

Had net een cocktail besteld, komt de ober eraan om me te feliciteren, komt er nog ene ober aan met een hele ijs/cakeschaal
pi_153584781
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:47 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Had net een cocktail besteld, komt de ober eraan om me te feliciteren, komt er nog ene ober aan met een hele ijs/cakeschaal
Van harte gefeliciteerd! *O*

Verjaardag? geslaagd?
pi_153584793
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:49 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Van harte gefeliciteerd! *O*

Verjaardag? geslaagd?
Gister 18 geworden. ;)
pi_153585115
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:49 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Gister 18 geworden. ;)
Ah, achtien worden, helemaal leuk prachtig tot dat iemand je gaat vertellen, je bent pas volwassen als je 21 bent -O-
Maar wel genoten begreep ik.

quote:
17s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:46 schreef Divje het volgende:

[..]

[..]

Ja apart is dat met die straten :D ik kreeg laatst te horen dat waar ik woon eerder (20/30 jaar terug) een soort van rosse buurt was :P Gelukkig nu niet meer _O-
Waar ik opgegroeid ben zou je nu ook niet willen wonen. Het verval van 'emmerhood' meegemaakt, niet leuk ;(

Al valt alles in het niet bij stadskanaal. :X :D
Stadsknoal!
En de mensen die er wonen vinden het maar al te prachtig, knoalsternacht :')
Dat verval merk ik nu in bepaalde delen van Bargeres.
Emmen moet verdomme eens wat doen voor de dertigers of twintigers, of zelfs veertigers en niet alleen de focus op de bejaarden hier.
Natuurlijk is het een schande hoe dit land tegenwoordig omgaat met ouderen als je praat over de zorg.
Maar Emmen heeft alleen oog voor bobo's en mislukte projecten plus alleen maar hoog en ophokhuizen voor ouderen.

En het maar gek vinden dat jongeren meteen uit Emmen vertrekken als ze klaar zijn met hun opleiding.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:10:31 #83
269692 Divje
brr brr patapim
pi_153585296
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:02 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Stadsknoal!
En de mensen die er wonen vinden het maar al te prachtig, knoalsternacht :')
Dat verval merk ik nu in bepaalde delen van Bargeres.
Emmen moet verdomme eens wat doen voor de dertigers of twintigers, of zelfs veertigers en niet alleen de focus op de bejaarden hier.
Natuurlijk is het een schande hoe dit land tegenwoordig omgaat met ouderen als je praat over de zorg.
Maar Emmen heeft alleen oog voor bobo's en mislukte projecten plus alleen maar hoog en ophokhuizen voor ouderen.

En het maar gek vinden dat jongeren meteen uit Emmen vertrekken als ze klaar zijn met hun opleiding.
Knoalsternacht _O_ prachtig, wat heb ik gelachen. Pure gekte.
SPOILER
Een aantal brinken in de bargeres zijn niet prettig om 's avonds over straat te gaan. Eigenlijk direct als je bargeres binnenreed (bij McDonalds) had je altijd 1 van de ergste flats van emmen. Was áltijd wat. Geen idee of dat al verbeterd is..

Die nieuwe flat bij de nieuwe dierentuin is ook weer voor ouderen toch? Dacht dat ze hier in emmermeer ook nog zo'n 3de flat op het winkelcentrum zouden plaatsen.

Voor 'ons' is er verdomd weinig geregeld hier. En laten we direct maar ophouden over die projecten :D :') al winnen ze er wel een prijs mee
pi_153586928
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:10 schreef Divje het volgende:

[..]

Knoalsternacht _O_ prachtig, wat heb ik gelachen. Pure gekte.
SPOILER
Een aantal brinken in de bargeres zijn niet prettig om 's avonds over straat te gaan. Eigenlijk direct als je bargeres binnenreed (bij McDonalds) had je altijd 1 van de ergste flats van emmen. Was áltijd wat. Geen idee of dat al verbeterd is..

Die nieuwe flat bij de nieuwe dierentuin is ook weer voor ouderen toch? Dacht dat ze hier in emmermeer ook nog zo'n 3de flat op het winkelcentrum zouden plaatsen.

Voor 'ons' is er verdomd weinig geregeld hier. En laten we direct maar ophouden over die projecten :D :') al winnen ze er wel een prijs mee
Ja klopt, volgens mij is die flat ook voor ouderen.
Ik woon nog niet zo lang in Emmermeer dat ik ook alle weetjes weet :P
Maar het kwam er dus op neer dat die twee 'hoge' flats niet voldoende waren?

Man man man die lichttunnel, dat die gewonnen heeft begrijp ik niet, nog niet zo heel lang geleden was er elke keer wel een verlichting stuk.
Moet wel zeggen dat het wel een leuke ervaring is als je met een aantal biertjes achter je kiezen met de bus door die tunnel gaat.
pi_153586966
Wooohoe!

Net bericht gekregen dat ik 18 Juni toch naar het concert van Noah Gruthie kan! Had vorige week meegedaan voor kaartjes maar was het niet geworden, alleen toevallig heeft een van de prijswinnaars het afgezegd dus nu sta ik op de gastenlijst.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 17:23:39 #86
269692 Divje
brr brr patapim
pi_153587044
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 17:17 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ja klopt, volgens mij is die flat ook voor ouderen.
Ik woon nog niet zo lang in Emmermeer dat ik ook alle weetjes weet :P
Maar het kwam er dus op neer dat die twee 'hoge' flats niet voldoende waren?

Man man man die lichttunnel, dat die gewonnen heeft begrijp ik niet, nog niet zo heel lang geleden was er elke keer wel een verlichting stuk.
Moet wel zeggen dat het wel een leuke ervaring is als je met een aantal biertjes achter je kiezen met de bus door die tunnel gaat.
Woon er ook nog maar 3 jaar :P
Volgens mij was dat het originele plan, om die lange rijd te renoveren. Dat gedeelte bij Kruidvat ziet er ook niet uit :') Zat al eens een wietplantage in, nu staat bijna alles leeg. Vraag me af of die winkels open blijven als er gebouwd gaat worden, weet niet meer hoe het bij die andere 2 is verlopen :P

Tunnel ziet er dan idd wel leuk uit :D Vind het verder niet echt bijzonder ofzo. Het plein wordt wel tof _O_ , alleen jammer dat je dan tegen lelijke achterkanten van winkels aan zit te kijken.
pi_153587335
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 17:23 schreef Divje het volgende:

[..]

Woon er ook nog maar 3 jaar :P
Volgens mij was dat het originele plan, om die lange rijd te renoveren. Dat gedeelte bij Kruidvat ziet er ook niet uit :') Zat al eens een wietplantage in, nu staat bijna alles leeg. Vraag me af of die winkels open blijven als er gebouwd gaat worden, weet niet meer hoe het bij die andere 2 is verlopen :P

Tunnel ziet er dan idd wel leuk uit :D Vind het verder niet echt bijzonder ofzo. Het plein wordt wel tof _O_ , alleen jammer dat je dan tegen lelijke achterkanten van winkels aan zit te kijken.
Het plein boven de tunnel bedoel je?
Ik heb die nog niet echt goed bekeken, zag alleen dat er wel mooie speel toestellen staan voor kinderen.
Dacht namelijk dat er nog een hek omheen stond.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 17:40:44 #88
269692 Divje
brr brr patapim
pi_153587376
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 17:38 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Het plein boven de tunnel bedoel je?
Ik heb die nog niet echt goed bekeken, zag alleen dat er wel mooie speel toestellen staan voor kinderen.
Dacht namelijk dat er nog een hek omheen stond.
Staat ook nog een hek omheen :Y Maar dan valt er genoeg te zien wel. Je kan ook in het weekend kijken of het hek toevallig los is, dan kan je zo over het plein wandelen :P
pi_153589181
AAAAVOND!
  dinsdag 16 juni 2015 @ 18:53:58 #90
269692 Divje
brr brr patapim
pi_153589327
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 18:49 schreef Scrummie het volgende:
AAAAVOND!
Gudeveningg :W
Hoe staat het leven als Duitser-to-be? ;)

Er rijdt hier al de héle dag iemand op een crossmotor/scooter rond, zou het..

Toch naar de shop geweest :@ the feels
Die blonde doet me zoveel aan m'n ex denken :')
O+

[ Bericht 17% gewijzigd door Divje op 16-06-2015 19:00:48 ]
pi_153589628
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 18:53 schreef Divje het volgende:

[..]

O+
Dat is volgens mij zo'n RC wagentje, hoorde hem ook namelijk. ;)
Zit volgens mij best nog wel wat kracht in dat ding.
pi_153590632
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 18:53 schreef Divje het volgende:

[..]

O+
Primaaaaa hier! Ook als Duitser to be. Zou vandaag alleen wat horen van die knakker, of ie wat gaat verven voor mij. Niks gehoord nog :'). Afsprache ist afsprache!

Daar? En toch naar shop, jammer maar helaas joh. Geloof dat je het wel kan gebruiken als ik het zo lees vandaag ;). Morgen is weer een prachtige dag om te stoppen :).
pi_153590660
Oh, en niks mis met die blonde! :9~
  dinsdag 16 juni 2015 @ 19:55:11 #94
269692 Divje
brr brr patapim
pi_153591344
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 19:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Primaaaaa hier! Ook als Duitser to be. Zou vandaag alleen wat horen van die knakker, of ie wat gaat verven voor mij. Niks gehoord nog :'). Afsprache ist afsprache!

Daar? En toch naar shop, jammer maar helaas joh. Geloof dat je het wel kan gebruiken als ik het zo lees vandaag ;). Morgen is weer een prachtige dag om te stoppen :).
Erachteraan bellen! ACHTUNG!! :D
Was blijkbaar idd zo'n RC wagentje, dacht echt een crosser..
Morgen ga ik weer naar de shop, 99%.

Zwaar de pest in weer. :')
pi_153591705
Herkenbaar hoor Div ;)
Ik had het excuus ook vaak dat zo'n 80% van de bevolking bij thuiskomst of na het avond eten een wijntje/biertje neemt.

Dan mag ik zo nu en dan en af toe toch wel een pret sigaret roken in de avond? :+
  dinsdag 16 juni 2015 @ 20:11:56 #96
269692 Divje
brr brr patapim
pi_153591908
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 20:05 schreef schommelstoel het volgende:
Herkenbaar hoor Div ;)
Ik had het excuus ook vaak dat zo'n 80% van de bevolking bij thuiskomst of na het avond eten een wijntje/biertje neemt.

Dan mag ik zo nu en dan en af toe toch wel een pret sigaret roken in de avond? :+
Dat mag wel ja :+
Maar rook hele dag door om shit te vergeten, en wordt elke keer geconfronteerd met die shit plus nieuwe shit. Als ik 't nou allemaal in 1x door kon trekken bij wijze van maar neee..
Komen en gaan van herinneringen met bijbehorende emoties.
SPOILER
Met het risico nu herkenbaar te worden.. :')
pi_153592152
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 20:11 schreef Divje het volgende:

[..]

Dat mag wel ja :+
Maar rook hele dag door om shit te vergeten, en wordt elke keer geconfronteerd met die shit plus nieuwe shit. Als ik 't nou allemaal in 1x door kon trekken bij wijze van maar neee..
Komen en gaan van herinneringen met bijbehorende emoties.
SPOILER
Met het risico nu herkenbaar te worden.. :')
Oke, dit is dan wel makkelijker gezegd dan gedaan, maar niet gaan roken om bepaalde zaken te vergeten ;)
In een ver verleden deed ik dat ook, in de avond roken als ik niet kon slapen, al snel werd dat eigenlijk elke avond.
In het begin werkt het zeker wel, maar je moet dan ook meteen plat gaan liggen.
Op langer termijn geeft het juist het tegenovergestelde effect.
Oftewel, het slapen zonder zal alleen maar moeilijker worden.

Je zal zeker door het roken dingen vergeten of op een laag pitje zetten, maar eigenlijk blijf je alleen maar vlak door dobberen.
Afleiding zoeken en misschien alleen als beloning in het weekend nog roken.

Nee hoor, zou nog niet weten wie je bent door de tekst in de spoiler ;)
  dinsdag 16 juni 2015 @ 20:27:12 #98
269692 Divje
brr brr patapim
pi_153592403
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 20:19 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Oke, dit is dan wel makkelijker gezegd dan gedaan, maar niet gaan roken om bepaalde zaken te vergeten ;)
In een ver verleden deed ik dat ook, in de avond roken als ik niet kon slapen, al snel werd dat eigenlijk elke avond.
In het begin werkt het zeker wel, maar je moet dan ook meteen plat gaan liggen.
Op langer termijn geeft het juist het tegenovergestelde effect.
Oftewel, het slapen zonder zal alleen maar moeilijker worden.

Je zal zeker door het roken dingen vergeten of op een laag pitje zetten, maar eigenlijk blijf je alleen maar vlak door dobberen.
Afleiding zoeken en misschien alleen als beloning in het weekend nog roken.

Nee hoor, zou nog niet weten wie je bent door de tekst in de spoiler ;)
Precies zoals je zegt :Y
Eigenlijk vanaf het begin al teveel geblowd. Studie verwaarloost en gaan werken tot ontslag omdat ik amper op kwam dagen door geblow. Maar werkloos & geen studie = meer blowen = geen motivatie om werk & studie te zoeken en uiteindelijk alleen nog maar wakker zijn om te blowen.
Die ex heeft daarin niet geholpen, is compleet geëscaleerd. Waardoor nu psychich een studie of werk niet mogelijk is. -> Weer blowen. _O- Maargoed, dat is voor R&P.

Dat slecht slapen ken ik ja van de stopweken. Maar meestal werd het dan weer blowen omdat nóg een nacht wakker niet te doen was _O-

Nouja, zal het zien binnenkort. Alles op de schop :)

En gelukkig. :D

Sorry, moet blijkbaar gewoon iets kwijt.. *Gaat weer spijkeren aan 't R&P topic* :@
pi_153592759
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 20:27 schreef Divje het volgende:

[..]

Precies zoals je zegt :Y
Eigenlijk vanaf het begin al teveel geblowd. Studie verwaarloost en gaan werken tot ontslag omdat ik amper op kwam dagen door geblow. Maar werkloos & geen studie = meer blowen = geen motivatie om werk & studie te zoeken en uiteindelijk alleen nog maar wakker zijn om te blowen.
Die ex heeft daarin niet geholpen, is compleet geëscaleerd. Waardoor nu psychich een studie of werk niet mogelijk is. -> Weer blowen. _O- Maargoed, dat is voor R&P.

Dat slecht slapen ken ik ja van de stopweken. Maar meestal werd het dan weer blowen omdat nóg een nacht wakker niet te doen was _O-

Nouja, zal het zien binnenkort. Alles op de schop :)

En gelukkig. :D

Sorry, moet blijkbaar gewoon iets kwijt.. *Gaat weer spijkeren aan 't R&P topic* :@
Misschien kijken of er mogelijkheden zijn om te praten.
Wat mij als eerst te boven schiet is psyq emmen.
Je emmer lijkt namelijk elke keer weer over te lopen, uitkijken dat je niet in een vicieuze cirkel terecht komt ;)
  dinsdag 16 juni 2015 @ 20:40:09 #100
269692 Divje
brr brr patapim
pi_153592816
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 20:38 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Misschien kijken of er mogelijkheden zijn om te praten.
Wat mij als eerst te boven schiet is psyq emmen.
Je emmer lijkt namelijk elke keer weer over te lopen, uitkijken dat je niet in een vicieuze cirkel terecht komt ;)
Over 2 weekjes kan ik weer bij de psych terecht. Psy-Q is te beperkt volgens de huisarts.
Vicieuze cirkel, tjah.. Al jaaaren ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')