Hai. Ik heb niet zo heel veel met de onderwerpen over BNW, maar zag Inso hier toevallig postenquote:
Misschien als je hier nu wat rondkijkt dat je wat tegenkomt wat je wél interesseert. En verder gaat het hier over allerlei dingen. Gewoon een gezellige bendequote:Op maandag 15 juni 2015 15:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hai. Ik heb niet zo heel veel met de onderwerpen over BNW, maar zag Inso hier toevallig posten
de Britse wel.quote:
Hoeveel is dat omgerekend ?quote:Op maandag 15 juni 2015 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
de Britse wel.
maar nu betaal ik gewoon poolse prijs op ambassade 140 zloty
Ben je op de Poolse gedoken?quote:Op maandag 15 juni 2015 17:17 schreef Blaadjes het volgende:
Hierbij verklaar ik het duinwip seizoen voor geopend
Nu snap ik emquote:Op maandag 15 juni 2015 17:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Had ik ergens opgevangen. GRTD ofzo. Niks mis mee natuurlijk.
Nee maar de zomer is nog vroeg en ruimte zat in de duinen nu camping duin en strand niet meer is wat het is geweestquote:
Ja, waar is MFquote:Op maandag 15 juni 2015 17:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu snap ik em. Niets mis mee idd! Alleen maar goed, minder concurrentie voor ons met al die hete dames hier!
.
Heerlijk al dat zandquote:Op maandag 15 juni 2015 17:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee maar de zomer is nog vroeg en ruimte zat in de duinen nu camping duin en strand niet meer is wat het is geweest
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou dat komen omdat je de groene vrienden hebt afgeschaft?
Jaa weet ikquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan is het nu even doorbijten Div. Gaat lukken
Er is nooit een goed moment voor dit soort dingen Div. Als je het nu allemaal tegelijk aanpakt heb je straks een heel goed gevoel. Dan is het je gelukt en ben je die last kwijt.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaa weet ik
Maar 't komt allemaal tegelijk. Bah
't is nooit 1 zure appel, maar gelijk een hele boomgaard.
Slecht moment om te stoppen met blowen
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er is nooit een goed moment voor dit soort dingen Div. Als je het nu allemaal tegelijk aanpakt heb je straks een heel goed gevoel. Dan is het je gelukt en ben je die last kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een zinnetje wat ik nog ergens in huis op de muur ga kalken.
'Geluk is een seconde die een eeuwigheid wil duren'
oh ah toma toma vem vem vem vem
Maakt niet uit. Begrijp wat je bedoelt.En ja, dat soort dagen hebben we allemaal denk ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:41 schreef Divje het volgende:
Ik mis nu even de relevantie van mijn verhaaltje tot jouw post
Het is weer zo'n dag
Elke dagquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Begrijp wat je bedoelt.En ja, dat soort dagen hebben we allemaal denk ik.
Himmelhoch jauchzend zum Tode betrübt.
de wat?quote:Op maandag 15 juni 2015 17:17 schreef Blaadjes het volgende:
Hierbij verklaar ik het duinwip seizoen voor geopend
Haha zie haar al rennen door de duinen, B op z'n golfkarretje à la GTA er achteraanquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
B gaat konijnen imiteren. Met een Poolse schone.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha zie haar al rennen door de duinen, B op z'n golfkarretje à la GTA er achteraan
Ze is al rennend op zoek naar een mooi plekje natuurlijkquote:
Hee hij is ook weer onder z'n hunebed vandaanquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:18 schreef schommelstoel het volgende:
Hallo allemaal![]()
Hoe is het hier met alle rakkers ?
(Rakkers, vond het altijd maar smerig als Ome Willem dat zei)
duitse helm bedoel je?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Ze is al rennend op zoek naar een mooi plekje natuurlijk
Waar het helm-gras niet in B z'n eh.. helm prikt.
Hey Schommeltje hoe is het met jou?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:18 schreef schommelstoel het volgende:
Hallo allemaal![]()
Hoe is het hier met alle rakkers ?
(Rakkers, vond het altijd maar smerig als Ome Willem dat zei)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |