Emmermeer heeft grote verschillen, gelukkig woon ik ook niet in het aso/pauper gedeelte.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is idd een mooie wandelingtegenover die spoorbrug gewoond, 20 meter de deur uit en stond op die dijk
Nu idd emmermeerhet soort van goede gedeelte (sinds kort)
Mooi wonen wel
Mohhquote:
Ja apart is dat met die stratenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Emmermeer heeft grote verschillen, gelukkig woon ik ook niet in het aso/pauper gedeelte.
Op bepaalde plekken hoef je maar één straat door of over te steken en je loopt voor je gevoel in een kamper straat.
Maar tijdens mijn opgroeien in Bargeres was juist Emmermeer een plek waar je niet heen zou willen.
Had net een cocktail besteld, komt de ober eraan om me te feliciteren, komt er nog ene ober aan met een hele ijs/cakeschaalquote:
Van harte gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:47 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Had net een cocktail besteld, komt de ober eraan om me te feliciteren, komt er nog ene ober aan met een hele ijs/cakeschaal
Gister 18 geworden.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:49 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd!![]()
Verjaardag? geslaagd?
Ah, achtien worden, helemaal leuk prachtig tot dat iemand je gaat vertellen, je bent pas volwassen als je 21 bentquote:
Stadsknoal!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Mohh
[..]
Ja apart is dat met die stratenik kreeg laatst te horen dat waar ik woon eerder (20/30 jaar terug) een soort van rosse buurt was
Gelukkig nu niet meer
Waar ik opgegroeid ben zou je nu ook niet willen wonen. Het verval van 'emmerhood' meegemaakt, niet leuk
Al valt alles in het niet bij stadskanaal.![]()
Knoalsternachtquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Stadsknoal!
En de mensen die er wonen vinden het maar al te prachtig, knoalsternacht![]()
Dat verval merk ik nu in bepaalde delen van Bargeres.
Emmen moet verdomme eens wat doen voor de dertigers of twintigers, of zelfs veertigers en niet alleen de focus op de bejaarden hier.
Natuurlijk is het een schande hoe dit land tegenwoordig omgaat met ouderen als je praat over de zorg.
Maar Emmen heeft alleen oog voor bobo's en mislukte projecten plus alleen maar hoog en ophokhuizen voor ouderen.
En het maar gek vinden dat jongeren meteen uit Emmen vertrekken als ze klaar zijn met hun opleiding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een aantal brinken in de bargeres zijn niet prettig om 's avonds over straat te gaan. Eigenlijk direct als je bargeres binnenreed (bij McDonalds) had je altijd 1 van de ergste flats van emmen. Was áltijd wat. Geen idee of dat al verbeterd is..
Die nieuwe flat bij de nieuwe dierentuin is ook weer voor ouderen toch? Dacht dat ze hier in emmermeer ook nog zo'n 3de flat op het winkelcentrum zouden plaatsen.
Voor 'ons' is er verdomd weinig geregeld hier. En laten we direct maar ophouden over die projecten![]()
al winnen ze er wel een prijs mee
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Knoalsternachtprachtig, wat heb ik gelachen. Pure gekte.
Ja klopt, volgens mij is die flat ook voor ouderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een aantal brinken in de bargeres zijn niet prettig om 's avonds over straat te gaan. Eigenlijk direct als je bargeres binnenreed (bij McDonalds) had je altijd 1 van de ergste flats van emmen. Was áltijd wat. Geen idee of dat al verbeterd is..
Die nieuwe flat bij de nieuwe dierentuin is ook weer voor ouderen toch? Dacht dat ze hier in emmermeer ook nog zo'n 3de flat op het winkelcentrum zouden plaatsen.
Voor 'ons' is er verdomd weinig geregeld hier. En laten we direct maar ophouden over die projecten![]()
al winnen ze er wel een prijs mee
Ik woon nog niet zo lang in Emmermeer dat ik ook alle weetjes weet![]()
Maar het kwam er dus op neer dat die twee 'hoge' flats niet voldoende waren?
Man man man die lichttunnel, dat die gewonnen heeft begrijp ik niet, nog niet zo heel lang geleden was er elke keer wel een verlichting stuk.
Moet wel zeggen dat het wel een leuke ervaring is als je met een aantal biertjes achter je kiezen met de bus door die tunnel gaat.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Woon er ook nog maar 3 jaarquote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja klopt, volgens mij is die flat ook voor ouderen.
Ik woon nog niet zo lang in Emmermeer dat ik ook alle weetjes weet![]()
Maar het kwam er dus op neer dat die twee 'hoge' flats niet voldoende waren?
Man man man die lichttunnel, dat die gewonnen heeft begrijp ik niet, nog niet zo heel lang geleden was er elke keer wel een verlichting stuk.
Moet wel zeggen dat het wel een leuke ervaring is als je met een aantal biertjes achter je kiezen met de bus door die tunnel gaat.
Het plein boven de tunnel bedoel je?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Woon er ook nog maar 3 jaar
Volgens mij was dat het originele plan, om die lange rijd te renoveren. Dat gedeelte bij Kruidvat ziet er ook niet uitZat al eens een wietplantage in, nu staat bijna alles leeg. Vraag me af of die winkels open blijven als er gebouwd gaat worden, weet niet meer hoe het bij die andere 2 is verlopen
Tunnel ziet er dan idd wel leuk uitVind het verder niet echt bijzonder ofzo. Het plein wordt wel tof
, alleen jammer dat je dan tegen lelijke achterkanten van winkels aan zit te kijken.
Staat ook nog een hek omheenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het plein boven de tunnel bedoel je?
Ik heb die nog niet echt goed bekeken, zag alleen dat er wel mooie speel toestellen staan voor kinderen.
Dacht namelijk dat er nog een hek omheen stond.
Gudeveninggquote:
Dat is volgens mij zo'n RC wagentje, hoorde hem ook namelijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Gudeveningg
Hoe staat het leven als Duitser-to-be?
Er rijdt hier al de héle dag iemand op een crossmotor/scooter rond, zou het..
Toch naar de shop geweestthe feels
Die blonde doet me zoveel aan m'n ex denken
Primaaaaa hier! Ook als Duitser to be. Zou vandaag alleen wat horen van die knakker, of ie wat gaat verven voor mij. Niks gehoord nogquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Gudeveningg
Hoe staat het leven als Duitser-to-be?
Er rijdt hier al de héle dag iemand op een crossmotor/scooter rond, zou het..
Toch naar de shop geweestthe feels
Die blonde doet me zoveel aan m'n ex denken
Erachteraan bellen! ACHTUNG!!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Primaaaaa hier! Ook als Duitser to be. Zou vandaag alleen wat horen van die knakker, of ie wat gaat verven voor mij. Niks gehoord nog. Afsprache ist afsprache!
Daar? En toch naar shop, jammer maar helaas joh. Geloof dat je het wel kan gebruiken als ik het zo lees vandaag. Morgen is weer een prachtige dag om te stoppen
.
Dat mag wel jaquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:05 schreef schommelstoel het volgende:
Herkenbaar hoor Div
Ik had het excuus ook vaak dat zo'n 80% van de bevolking bij thuiskomst of na het avond eten een wijntje/biertje neemt.
Dan mag ik zo nu en dan en af toe toch wel een pret sigaret roken in de avond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met het risico nu herkenbaar te worden..
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat mag wel ja
Maar rook hele dag door om shit te vergeten, en wordt elke keer geconfronteerd met die shit plus nieuwe shit. Als ik 't nou allemaal in 1x door kon trekken bij wijze van maar neee..
Komen en gaan van herinneringen met bijbehorende emoties.Oke, dit is dan wel makkelijker gezegd dan gedaan, maar niet gaan roken om bepaalde zaken te vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met het risico nu herkenbaar te worden..
In een ver verleden deed ik dat ook, in de avond roken als ik niet kon slapen, al snel werd dat eigenlijk elke avond.
In het begin werkt het zeker wel, maar je moet dan ook meteen plat gaan liggen.
Op langer termijn geeft het juist het tegenovergestelde effect.
Oftewel, het slapen zonder zal alleen maar moeilijker worden.
Je zal zeker door het roken dingen vergeten of op een laag pitje zetten, maar eigenlijk blijf je alleen maar vlak door dobberen.
Afleiding zoeken en misschien alleen als beloning in het weekend nog roken.
Nee hoor, zou nog niet weten wie je bent door de tekst in de spoiler
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Precies zoals je zegtquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oke, dit is dan wel makkelijker gezegd dan gedaan, maar niet gaan roken om bepaalde zaken te vergeten
In een ver verleden deed ik dat ook, in de avond roken als ik niet kon slapen, al snel werd dat eigenlijk elke avond.
In het begin werkt het zeker wel, maar je moet dan ook meteen plat gaan liggen.
Op langer termijn geeft het juist het tegenovergestelde effect.
Oftewel, het slapen zonder zal alleen maar moeilijker worden.
Je zal zeker door het roken dingen vergeten of op een laag pitje zetten, maar eigenlijk blijf je alleen maar vlak door dobberen.
Afleiding zoeken en misschien alleen als beloning in het weekend nog roken.
Nee hoor, zou nog niet weten wie je bent door de tekst in de spoiler
Misschien kijken of er mogelijkheden zijn om te praten.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Precies zoals je zegt
Eigenlijk vanaf het begin al teveel geblowd. Studie verwaarloost en gaan werken tot ontslag omdat ik amper op kwam dagen door geblow. Maar werkloos & geen studie = meer blowen = geen motivatie om werk & studie te zoeken en uiteindelijk alleen nog maar wakker zijn om te blowen.
Die ex heeft daarin niet geholpen, is compleet geëscaleerd. Waardoor nu psychich een studie of werk niet mogelijk is. -> Weer blowen.Maargoed, dat is voor R&P.
Dat slecht slapen ken ik ja van de stopweken. Maar meestal werd het dan weer blowen omdat nóg een nacht wakker niet te doen was
Nouja, zal het zien binnenkort. Alles op de schop
En gelukkig.
Sorry, moet blijkbaar gewoon iets kwijt.. *Gaat weer spijkeren aan 't R&P topic*
Over 2 weekjes kan ik weer bij de psych terecht. Psy-Q is te beperkt volgens de huisarts.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Misschien kijken of er mogelijkheden zijn om te praten.
Wat mij als eerst te boven schiet is psyq emmen.
Je emmer lijkt namelijk elke keer weer over te lopen, uitkijken dat je niet in een vicieuze cirkel terecht komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |