SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Thanks, zal het eens lezenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:41 schreef Scrummie het volgende:
Gewoon posten daar DivGod. Ermee blijven zitten lost in elk geval sowieso niets op.
En zo'n cirkel is kut om uit te komen. Kost ongelofelijk veel wilskracht, en daar is niet iedereen mee geboren. Ken iemand die 30 jaar ofzo verslaafd was, alcohol, blowen, en periodes ook harddrugs. Die is in 1 keer cold turkey gegaan, omdat ie het niet meer wou. Daarna nog altijd moeilijk moeilijk, maar hield het vol. Hier, misschien heb je wat aan zijn verhalen: https://medium.com/@marnixamsterdam/recommended
En dan vooral deze, vond ik zelf heel treffend; https://medium.com/@marni(...)t-maakt-68a8c723cb23
quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:26 schreef sararaats het volgende:
Verdomme verdomme verdomme. Dacht ik heel serieus aanvalvrij (paniekaanvallen) te zijn, begint het opnieuw.
Stress is kak
Alleen maar beter toch?quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:27 schreef Scrummie het volgende:
Dat appartement he, in Duitsland. Dat gaat dus niet meer door. Mooier en beter appartement gezien
. Ook wel in Duitsland
.
Als ze niet op je simkaart staan niet dacht ik. Maar je kan zo een backup maken toch?quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:37 schreef schommelstoel het volgende:
Vraagje, als ik mijn smartphone klik op terug naar fabrieksinstellingen, behoud ik dan wel mijn telefoon nummers?
Erg lang geleden dat ik even een goede cleanup heb gedaan, heb alleen even geen idee meer of ik ook een backup maakte van mijn telefoonboek.
Telefoonboek, wanneer gebruik je dat woord nog.
Telefoonlijst is de gangbare naam tegenwoordig
quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:27 schreef Scrummie het volgende:
Dat appartement he, in Duitsland. Dat gaat dus niet meer door. Mooier en beter appartement gezien
. Ook wel in Duitsland
.
Hartstikke leuk al die apparaten maar het is soms wel gedoe om alles goed voor elkaar te hebben.quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:43 schreef schommelstoel het volgende:
Nou kan wel een backup gaan maken, alleen is het even dubbel werk.
Ik gebruik nu op de mac Android File Transfer om bestanden heen en weer te slepen tussen laptop en telefoon.
Zodra ik dat bagger programma KIES van Samsung installeer voor alleen even een backup te maken van mijn contacten, werkt dus Android File Transfer niet meer, en moet ik om AFT weer te kunnen gerbuiken KIES verwijderen via de uninstaller van KIES.
Waarom kunnen die twee programma's niet gelijktijdig op de mac aanwezig zijn
O das handig jaquote:Op woensdag 17 juni 2015 11:43 schreef schommelstoel het volgende:
Nou kan wel een backup gaan maken, alleen is het even dubbel werk.
Ik gebruik nu op de mac Android File Transfer om bestanden heen en weer te slepen tussen laptop en telefoon.
Zodra ik dat bagger programma KIES van Samsung installeer voor alleen even een backup te maken van mijn contacten, werkt dus Android File Transfer niet meer, en moet ik om AFT weer te kunnen gerbuiken KIES verwijderen via de uninstaller van KIES.
Waarom kunnen die twee programma's niet gelijktijdig op de mac aanwezig zijn
Het is genoeg iddquote:Op woensdag 17 juni 2015 11:48 schreef Lavenderr het volgende:
En hoi luitjes. Div, heb teruggelezen en wens je sterkte en hoop dat je emmertje langzamerhand weer leger wordt. Het is weleens genoeg he?
Jawel, maar het heeft me wel een ochtend gedoe opgeleverd. Puur omdat ik geen keuzes kan maken. Word compleet gestoord van dat twijfel gedoe van mij. Zelfde verhaal als bij een film uitzoeken waar ik al tig keer over geklaagd heb hier, heb ik overal mee geloof ikquote:
Ja, hoor dus morgen wanneer ik kan bezichtigenquote:Op woensdag 17 juni 2015 11:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Gelukkig wel weer wat anders op het oog Scrum.
Precies!quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hartstikke leuk al die apparaten maar het is soms wel gedoe om alles goed voor elkaar te hebben.
Dus die google backup zorgt er ook voor dat mijn contacten aanwezig blijven nadat ik heb geklikt op fabrieksinstellingen ?quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:50 schreef Divje het volgende:
[..]
O das handig ja
Mjah, heb altijd Google Backup (!!)aanstaan. Hoef ik er niet bij na te denken
anders gebeurt het nooit en dan komt er zo'n moment dat je alles kwijt bent
[..]
Zit nu even te kijken, maar kan niet vinden of het ook een backup maakt van je contactenquote:Op woensdag 17 juni 2015 11:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Precies!
Ben zeker geen digibeet hoor, maar soms is het gewoon onlogisch allemaal!
[..]
Dus die google backup zorgt er ook voor dat mijn contacten aanwezig blijven nadat ik heb geklikt op fabrieksinstellingen ?
Maar pas natuurlijk na dat ik weer ben ingelogd met mijn google account neem ik aan ?
Twijfels. Moet direct aan een nummer van Fresku denken.quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel, maar het heeft me wel een ochtend gedoe opgeleverd. Puur omdat ik geen keuzes kan maken. Word compleet gestoord van dat twijfel gedoe van mij. Zelfde verhaal als bij een film uitzoeken waar ik al tig keer over geklaagd heb hier, heb ik overal mee geloof ik.
Maar goed, morgen hoor ik voor bezichtiging afspraak. Twee balkonsMeer vierkante meter
geen zolder
De mongool die twijfelen heeft uitgevonden mag een enkeltje timboektoe. De klootzak.quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Twijfels. Moet direct aan een nummer van Fresku denken.
"Het enige wat mij nu nog kan stoppen op 't pad die ik bewandel onderweg naar succes, is m'n eigen twijfel. "
of.
"Voor zij die aan mij twijfelen, twijfel je meer aan mij dan mij ik betwijfel het. Eigenlijk weet ik niet wat ik moet op deze wereld maar ik ben er en zit alleen te twijfelen. Voor alle mensen die twijfelen, kom je daar mee verder? Nee, Ik betwijfel het."
Heb genoeg van twijfels![]()
Twee balkonsnice. Hopen dat het er allemaal goed uit ziet
Eerste zin is wel goed, dat tweede komt vooral veel twijfel in voorquote:Op woensdag 17 juni 2015 12:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De mongool die twijfelen heeft uitgevonden mag een enkeltje timboektoe. De klootzak.
En ja, goed stukje tekst..
Hebbon!quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:05 schreef MotherFoker het volgende:
Elke keer als ik de TT lees begint Lionel Richie in mijn hoofd te zingen.
Ja, dat zei een vriendin net ook tegen me. Punt is, als ik eenmaal een besluit heb genomen, ga ik twijfelen of dat wel het juiste besluit is geweest. Kom niet verder op die manierquote:Op woensdag 17 juni 2015 12:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Eerste zin is wel goed, dat tweede komt vooral veel twijfel in voor
Hup Scrum, knopen doorhakken
Maargoed, soms is twijfel ook wel goedKan je afwegingen gaan maken, en uiteindelijk tot een beter besluit komen denk ik
Lastig jaquote:Op woensdag 17 juni 2015 12:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat zei een vriendin net ook tegen me. Punt is, als ik eenmaal een besluit heb genomen, ga ik twijfelen of dat wel het juiste besluit is geweest. Kom niet verder op die manier.
lolquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
B gaat konijnen imiteren. Met een Poolse schone.
Oh het geld bij alle keuze's. Voor en tegens helpen, maar dan ga ik twijfelen over die tegen of voor, of het wel echt een voor of tegen is.quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Lastig ja
Ook als het overduidelijk is dat je de juiste keuze hebt gemaakt? Bv pro's en con's tegenover elkaar
Niet echt toepasselijk bij het kiezen van een film bedenk ik me
quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh het geld bij alle keuze's. Voor en tegens helpen, maar dan ga ik twijfelen over die tegen of voor, of het wel echt een voor of tegen is..
quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:55 schreef Scrummie het volgende:
Maar over dit appartement ben ik wel een stuk enthousiaster. Kan het al in mijn hoofd inrichten, dat ontbrak er nogal aan bij het vorige. Dus
Dan gewoon dóen Scrumquote:Op woensdag 17 juni 2015 12:55 schreef Scrummie het volgende:
Maar over dit appartement ben ik wel een stuk enthousiaster. Kan het al in mijn hoofd inrichten, dat ontbrak er nogal aan bij het vorige. Dus
Ja hahaquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh je was al aan het inrichten adhv foto's en plattegrond?
Yep yepquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Maar als het je bevalt meteen de knoop doorhakken bedoel ik.
Leuk is dat hequote:
Motiveer me even Divquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Leuk is dat he
Tot je erachter komt dat je de verhoudingen verkeerd hebt en alles weer overnieuw kan bedenken![]()
Meer bedoeld als tipquote:
Hehe je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Meer bedoeld als tip
Ben er zelf behoorlijk mee op m'n bek gegaan waardoor ik heel wat spullen van de hand moest doen
Plus de fikse teleurstelling dat het blijkbaar toch niet ingericht kon worden zoals ik het voor ogen had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |