Zonder Kuijtschieten en Claasbazen is het heul nie leukquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Over 11 dagen alweer eerste training genot
Kuijtquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Zonder Kuijtschieten en Claasbazen is het heul nie leuk
zet ze gewoon in je google accountquote:Op woensdag 17 juni 2015 11:37 schreef schommelstoel het volgende:
Vraagje, als ik mijn smartphone klik op terug naar fabrieksinstellingen, behoud ik dan wel mijn telefoon nummers?
Erg lang geleden dat ik even een goede cleanup heb gedaan, heb alleen even geen idee meer of ik ook een backup maakte van mijn telefoonboek.
Telefoonboek, wanneer gebruik je dat woord nog.
Telefoonlijst is de gangbare naam tegenwoordig
Non-voetballer, pure middelmaat met bijna een kunstheup.quote:
wat attent van jequote:Op woensdag 17 juni 2015 14:56 schreef Tjacka het volgende:
er zijn ook nog wel meerdere manieren om je contacten te synchronisren met je gmail
als je er niet uit komt kan je mij altijd een dm sturen
Wegens Big Pharma tijdelijk even wat minder maar dat trekt morgen bij. Vanmorgen twee injecties gehad.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Fogel. Hoe is het in het hoge noorden?
Joh, lekker laten draven en er een paar in schieten. Daarna een mooi demagogisch praatje houden en iedereen is omquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Non-voetballer, pure middelmaat met bijna een kunstheup.
Zal het vast goed doen bij het feyenoord publiek dus
Oh wauwquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wegens Big Pharma tijdelijk even wat minder maar dat trekt morgen bij. Vanmorgen twee injecties gehad.
Maar daardoor kom ik wel de zomer zonder hooikoorts doorlang leve big pharma
En div, een maand ofzo?
praag en budapestquote:
hoezo niet naar istanbul, prima stadje. broertje heeft zich er prima vermaakt bij feyenoord - besiktas.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
praag en budapest![]()
![]()
![]()
en binnenkort paar dagen texel
en hopen op een toffe loting van ajax
ik ga alleen niet naar istanbul
en jij?
vind turken engquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo niet naar istanbul, prima stadje. broertje heeft zich er prima vermaakt bij feyenoord - besiktas.
berlijn volgende week vrij dag voor lang weekend en half juli lekker goedkoop 3 weken naar thailand.
en in augustus familiebezoek 3 weken polen maar is niet echt vakantie.
nee ga met vriendinquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vind turken eng
die steken enzo
ga je pataya haha
Hopelijk geeft Big Pharma waar voor je geldquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wegens Big Pharma tijdelijk even wat minder maar dat trekt morgen bij. Vanmorgen twee injecties gehad.
Maar daardoor kom ik wel de zomer zonder hooikoorts doorlang leve big pharma
En div, een maand ofzo?
Dat wordt een druk weekje. Maar wel top!quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
en na berlijn ga ik een week op mn sissa passen zodat mn ouders een weekje wegkunnen.
ik ga genieten van mn vrijheid
Laat een zeker iemand dit maar niet lezenquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:07 schreef Insomnia_ het volgende:
ik was laatst erg ziek geweest van vaccinaties.
volgens de doccie komt dat door een sterk afweersysteem
denk niet dat dat topshow wordt.quote:
nice roadtripje dusquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
denk niet dat dat topshow wordt.
nee bangkok chiang mai en eiland
en wat steden tussendoor
ja is vies goedkoop man alleen dure vlucht al had ik zelfs dat nog wel goedkoop.quote:
hoeveel ben je kwijt denk jequote:Op woensdag 17 juni 2015 15:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja is vies goedkoop man alleen dure vlucht al had ik zelfs dat nog wel goedkoop.
weet niet precies, maar hotels en eten enzo zijn wel cheap en geen drank dus daar zit het geld ook niet inquote:
dat is wel nicequote:Op woensdag 17 juni 2015 15:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet precies, maar hotels en eten enzo zijn wel cheap en geen drank dus daar zit het geld ook niet in
denk niet veel duurder dan zuipvakanties van jongeren in spanje
ja kloptquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is wel nice
naja ik haal dat met mijn vakanties ook nooit
ik was door een roadtrip in europa ook ongeveer net zoveel jaren ervoor kwijt als met zuipvakanties
echt zonde geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |