SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officiele site
Wikipedia
Voor het bekijken van deze wedstrijden kunt u terecht op Sport1.
[ Bericht 5% gewijzigd door Sked op 13-06-2015 23:55:32 ]
Argentino's zullen wel lamlendig wordenquote:Op zondag 14 juni 2015 00:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit gaat pijnlijk worden voor Paraguay
Dat zijn ze al , dat maakt het ergerquote:Op zondag 14 juni 2015 00:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
Argentino's zullen wel lamlendig worden
Net Nederland.quote:
Met deze selectie lijkt Tardelli me de meest logische optie, alhoewel ik de voorkeur zou geven aan Neymar in een vrije rol daar met jongens als Willian en Firmino eromheenquote:Op zondag 14 juni 2015 00:32 schreef showtimer het volgende:
wie wordt de spits van brazilie dit toernooi zonder fredj?
Spits van Shakhtar is hier niet?quote:Op zondag 14 juni 2015 00:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Met deze selectie lijkt Tardelli me de meest logische optie, alhoewel ik de voorkeur zou geven aan Neymar in een vrije rol daar met jongens als Willian en Firmino eromheen
Bijna de 3-1quote:
watskeburtquote:
whehehehehequote:
man man man die argentijnenquote:
neequote:Op zondag 14 juni 2015 01:48 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
man man man die argentijnen
speelt messi wel?
maakte de 2-0quote:Op zondag 14 juni 2015 01:48 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
man man man die argentijnen
speelt messi wel?
Vooral Argentinië - Paraguay was echt leuk, maar het werd ook wel weer duidelijk dat Argentinië nog wel wat moet verbeterenquote:
samenvattinkje met El Sierd was wel lachen ja.quote:Op zondag 14 juni 2015 13:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Vooral Argentinië - Paraguay was echt leuk, maar het werd ook wel weer duidelijk dat Argentinië nog wel wat moet verbeteren
Hoe laat? 21.00 NL tijd?quote:
Rondon speelde dit jaar nog twee keer tegen PSV, Rosales jaren bij Twente gezeten. Ook Arango, Rincon, Vargas en Amorebieta zijn zeer bekend van de Europese velden.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken bijna niemand bij Venezuela.
Bij Colombia wel. Ik ben fan van Bacca.
Rosales, Rondon en Arango ken ik. Die andere 2 zeggen me niks.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Rondon speelde dit jaar nog twee keer tegen PSV, Rosales jaren bij Twente gezeten. Ook Arango, Rincon en Amorebieta zijn zeer bekend van de Europese velden.
Louis heeft hem verpestquote:Op zondag 14 juni 2015 22:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Falcao kan er helemaal geen kut meer van.
Wat vond je van Colombia?quote:Op zondag 14 juni 2015 23:13 schreef Cavaliers het volgende:
Peru had dit met dubbele cijfers gewonnen als Tapia had meegedaan.
zoveel kansenquote:Op zondag 14 juni 2015 23:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Afstandsbediening-naar-tv-gooien waardig.
Over 7 minutenquote:Op zondag 14 juni 2015 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe laat begint Brazilie - Peru nu? Over 7 minuten of over een uur?
7.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe laat begint Brazilie - Peru nu? Over 7 minuten of over een uur?
Op welke zender? Sport1 Select?quote:
Jaquote:Op zondag 14 juni 2015 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op welke zender? Sport1 Select?
Enorm ergerlijke wedstrijd. Begon al met Murillo die in de eerste drie minuten 28 keer de bal niet naar de linksback kon krijgen en ze gewoon de tribune inschopte.quote:
Vandaag is Colombia - Venezuela (0-1) al geweest, Brazilië - Peru is net begonnen en dan morgen pas weer wedstrijdjesquote:
Had ie maar niet geblesseerd moeten rakenquote:Op zondag 14 juni 2015 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was nooit gebeurd als Renato Tapia had gespeeld
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:40 schreef Cavaliers het volgende:
Miranda is ook maar B-garnituur van Atléti. Giménez is zoveel beter.
Waar zie jij een oranje balk?quote:Op zondag 14 juni 2015 23:51 schreef Cavaliers het volgende:
Die oranje balk bovenin valt me nu pas op. Sinds wanneer is dat en waar slaat het op?
Boven het topic.quote:
Oh, die onzin.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Boven het topic.
Voetbal [VBL]
Van strafschop tot schwalbe. Hier vind je Voetbal en alles wat daarmee te maken heeft. VBL - United in Voetbal.
Die.
Zodat je weet in welk forum je post.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Boven het topic.
Voetbal [VBL]
Van strafschop tot schwalbe. Hier vind je Voetbal en alles wat daarmee te maken heeft. VBL - United in Voetbal.
Die.
En er is een nieuw beleid zie ik.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ohja, daarover gesproken, er zijn wat users geband sinds je weg bent geweest.
Doe dat nou niet hier, voor je ook op je flikker krijgtquote:Op zondag 14 juni 2015 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ohja, daarover gesproken, er zijn wat users geband sinds je weg bent geweest.
Mag je dat niet zeggen? Dit is een livetopic. Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Doe dat nou niet hier, voor je ook op je flikker krijgt
Nee, dat mag nietquote:Op zondag 14 juni 2015 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag je dat niet zeggen? Dit is een livetopic. Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff.
Oke. Nou, het is nu gepost, als nu niemand een TR plaatst zal ik het er verder niet meer over hebben.quote:
Waar is die eigenlijk?quote:
Speelt helemaal niet mee?quote:
Toplanden vallen wat tegen, maar dat maakt het wel spannendquote:Op maandag 15 juni 2015 00:11 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Leuk ja.
Hoe is het toernooi tot nu toe?
De 2 potjes die ik zag waren wel lachen. Ook al wat upsets, nog geen gedoodverfde favoriet.quote:Op maandag 15 juni 2015 00:11 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Leuk ja.
Hoe is het toernooi tot nu toe?
Colombia voetbalde rommelig met lange doelloze ballen, ordinair kick and rush. Bij lange na niet de ploeg die het vorig jaar was.quote:Op maandag 15 juni 2015 00:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Toplanden vallen wat tegen, maar dat maakt het wel spannend
Op basis van de selecties en het spel kan ik niet anders dan concluderen dat Dunga ook gewoon aan het falen is, als je Brazilië maximaal laat presteren hebben ze een wereldploegquote:Op maandag 15 juni 2015 00:48 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Colombia voetbalde rommelig met lange doelloze ballen, ordinair kick and rush. Bij lange na niet de ploeg die het vorig jaar was.
Brazilie is nog dezelfde ploeg als die door Duitsland en Nederland werd opgerold. Het is vrijwel in evenwicht met Peru. Het sambavoetbal is niet zichtbaar en Neymar is geen Pele, Romario of Ronaldo.
wie?quote:
oh die knakkerquote:
Hij is fan van vallen.quote:
Ik las een niet-inspirerend interview met Dunga begin dit jaar en dat was niet erg hoopgevend. Hij ging niet teveel veranderen want hij geloofde in z'n team en z'n sterspeler. Vrij ouderwets in een tijd dat het hele team bij coaches meer centraal komt en wat ook een reden was dat Duitsland het WK won en Nederland zo ver kwam. Zuid-Korea en Griekenland waren nog zulke voorbeelden uit 't verleden.quote:Op maandag 15 juni 2015 00:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Op basis van de selecties en het spel kan ik niet anders dan concluderen dat Dunga ook gewoon aan het falen is, als je Brazilië maximaal laat presteren hebben ze een wereldploeg
Dat is het probleem ook, dat was op het WK het probleem van Brazilië ook. En dan ben je toch zo'n gruwelijk slechte coach als je normaal gesproken ook jongens als Oscar, Willian, Firmino om maar wat te noemen tot je beschikking hebtquote:Op maandag 15 juni 2015 01:04 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik las een niet inspirerend interview met Dunga begin dit jaar en dat was niet erg hoopgevend. Hij ging niet teveel veranderen want hij geloofde in z'n team en z'n sterspeler. Vrij ouderwets in een tijd dat het hele team bij coaches meer centraal komt en wat ook een reden was dat Duitsland het WK won en Nederland zo ver kwam. Zuid-Korea en Griekenland waren nog zulke voorbeelden uit 't verleden.
Ik weet niet wat de strategie van Brazlie is, maar als alle ballen op Neymar moeten dan zie ik daar geen team van komen. Bij Colombia hebben ze nu Falcao terug, die sterspelers die van het publiek erin moeten zijn een beetje de bottleneck als ze niet in hun beste periode zitten. Vorig jaar deed Colombia het leuk omdat Falcao er niet bij was en James Rodriguez z'n moment kon pakken en die was gretig om zich te bewijzen.
Groepsfase is tot nu toe tig keer boeiender dan bij het gemiddelde EKquote:Op maandag 15 juni 2015 01:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch wel een leuk potje weer. Alleraardigst toernooi.
EK heeft altijd 1 of 2 leuke groepen, 1 matige groep en 1 of 2 kutgroepenquote:Op maandag 15 juni 2015 01:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Groepsfase is tot nu toe tig keer boeiender dan bij het gemiddelde EK
Hoe speelde Jamaica?quote:Op maandag 15 juni 2015 01:29 schreef Sked het volgende:
Conclusie is wel dat het toernooi nog helemaal open ligt na de eerste speelronde, geen favoriet die overtuigt en kleinere ploegen ballen redelijk mee
Jamaica maakte het Uruguay best lastig, alhoewel Uruguay ook niet meeviel, maar zo'n Peru en Venezuela ballen best heel aardig meequote:Op maandag 15 juni 2015 01:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe speelde Jamaica?
En wat zijn de kleine ploegen?Bolivia/V/Peru en de invitatieteams?
Peru is ook niet zo'n zwak team. Venezuela schijnt ook niet al te zwak te zijn. Paraguay was opeens echt nergens afgelopen kwalificatiereeks maar die schenen dus ook aardig mee te ballenquote:Op maandag 15 juni 2015 01:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Jamaica maakte het Uruguay best lastig, alhoewel Uruguay ook niet meeviel, maar zo'n Peru en Venezuela ballen best heel aardig mee
Nou, die teams zijn echt wel zwak als je je bedenkt dat Brazilië, Argentinië oa gewoon wereldtop zijnquote:Op maandag 15 juni 2015 01:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Peru is ook niet zo'n zwak team. Venezuela schijnt ook niet al te zwak te zijn. Paraguay was opeens echt nergens afgelopen kwalificatiereeks maar die schenen dus ook aardig mee te ballen
Nouja, die teams spelen gewoon op het niveau van, pak m beet de nummers 3 in de huidige UEFA poules of beter. Natuurlijk, Argentinie en Brazilie spelen op goede jaren op het niveau van de nummer 1, maar in de conmebol zijn er zelden echt kleintjes. Soms zit er 1 land onder dat niveau (ik denk dat Bolivia daar wel voor doorgaat) en het is 20 jaar geleden dat Venezuela nog echt ruk wasquote:Op maandag 15 juni 2015 01:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou, die teams zijn echt wel zwak als je je bedenkt dat Brazilië, Argentinië oa gewoon wereldtop zijn
Bolivia is schier onklopbaar in La Paz.quote:Op maandag 15 juni 2015 01:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, die teams spelen gewoon op het niveau van, pak m beet de nummers 3 in de huidige UEFA poules of beter. Natuurlijk, Argentinie en Brazilie spelen op goede jaren op het niveau van de nummer 1, maar in de conmebol zijn er zelden echt kleintjes. Soms zit er 1 land onder dat niveau (ik denk dat Bolivia daar wel voor doorgaat) en het is 20 jaar geleden dat Venezuela nog echt ruk was
Ik vond zowel colombia als venezuela er maar vreemd in rondtrappen vandaag. En Brazilie is eerder een paar tanden teruggeschakeld dan dat Peru sterker is geworden. Dit Brazilie is één van de zwakste in jaren. Zo'n beetje alles is op niveau 3 europacup in de eerste ronde.quote:Op maandag 15 juni 2015 01:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet zeker dat een Tsjechie het gewoon heel zwaar heeft tegen een Peru of Venezuela.
Een zwak Brazilië zit nog wel op of boven niveau Tsjechië hoor. En die zijn echt niet zo goed hoor.quote:Op maandag 15 juni 2015 06:32 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik vond zowel colombia als venezuela er maar vreemd in rondtrappen vandaag. En Brazilie is eerder een paar tanden teruggeschakeld dan dat Peru sterker is geworden. Dit Brazilie is één van de zwakste in jaren. Zo'n beetje alles is op niveau 3 europacup in de eerste ronde.
Ja dat helpt ook mee, Bolivia en Ecuador zijn hier flink verzwakt tegenover thuispotjes in de kwalificatiequote:Op maandag 15 juni 2015 01:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bolivia is schier onklopbaar in La Paz.
En toch ga ik kijkenquote:Op maandag 15 juni 2015 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over een uurtje Ecuador - Bolivia. De wedstrijd die niemand boeit.
Ik ook.quote:
De Oranjedames wil ik wel even zienquote:Op maandag 15 juni 2015 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daarna Chili - Mexico of Nederland - Canada?
Je bedoelt diegene die de vorige pot een tegengoal inleidde?quote:
Ja, maar dat is gewoon omdat hij nog niet goed is ingespeeld op zijn ploeggenoten omdat ze hem veels te weinig in de basis zettenquote:Op maandag 15 juni 2015 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bedoelt diegene die de vorige pot een tegengoal inleidde?
Jij vergezelt ons om half twee toch?quote:Op maandag 15 juni 2015 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zet deze wedstrijd maar even op, ik verwacht er niks van.
Ik heb mijn leeuwinnen pakje nu al aan.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vergezelt ons om half twee toch?
Picsquote:Op maandag 15 juni 2015 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb mijn leeuwinnen pakje nu al aan.
quote:
wat ben jij veranderd sinds de VI oranje meetquote:
De operaties zijn geslaagd.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
wat ben jij veranderd sinds de VI oranje meet
Dat was de goaltune van Ibarraquote:Op maandag 15 juni 2015 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet trouwens nog een erg leuk liedje getiteld Ecuador.
Ja, maar ik luister nu naar The War on Drugs.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet trouwens nog een erg leuk liedje getiteld Ecuador.
Helaas voor hem weet Venezuela hoe ze Colombiaantjes kort moeten houden.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hey ik zie Cavaliers in dit topic.
Chili - Mexico Bquote:
Ik heb ook van ene Miguel verrassend weinig vernomen dit seizoen.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas voor hem weet Venezuela hoe ze Colombiaantjes kort moeten houden.
Die doet het toch wel aardig in Suisse nu.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook van ene Miguel verrassend weinig vernomen dit seizoen.
Dat blijkt.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens Cavaliers kan Bolivia alleen voetballen in La Paz.
Ecuador heeft nog 70 minuten om de achterstand goed te maken gelukkigquote:Op maandag 15 juni 2015 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chili had het lastig tegen dit Ecuador. Tsja.
Hoe lang moeten we wachten?quote:Op maandag 15 juni 2015 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kijk op een stream dus jullie moeten even wachten met posten als er een goal is.
quote:
Dan loopt jouw stream voorquote:
Doet jouw held Bruno Silva eigenlijk mee bij Uruguay?quote:
Ik verwacht een basisplaats bij de volgende wedstrijd voor David Texeira.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doet jouw held Bruno Silva eigenlijk mee bij Uruguay?
Ik heb niet te horen gekregen hoe lang ik moet wachten, tot die tijd wacht ik ook nietquote:Op maandag 15 juni 2015 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal spoilers voor mij
2 minuten ofzoquote:Op maandag 15 juni 2015 23:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb niet te horen gekregen hoe lang ik moet wachten, tot die tijd wacht ik ook niet
49 secondenquote:Op maandag 15 juni 2015 23:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb niet te horen gekregen hoe lang ik moet wachten, tot die tijd wacht ik ook niet
Oké, ik zal mijn best doenquote:Op maandag 15 juni 2015 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wacht anders maar 53 seconden.
Die kunnen alleen winnen in La Paz.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:44 schreef Sked het volgende:
Dit hadden de Boliviaantjes niet durven dromen
de nieuwe Toivonenquote:Op maandag 15 juni 2015 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een heerlijk toernooi dit.
Kunnen wij die Zweed niet naar Eindhoven halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |