oei Maximaquote:Op zondag 5 juli 2015 02:17 schreef the_legend_killer het volgende:
De beesten van Chili gelukkig gewonnen van die kut Argentijnen
Zie hier een voorbeeld.quote:Op zondag 5 juli 2015 01:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Messi was zo ongeveer de enige Argentijn die offensief nog dreiging had, maar oké
Het was juist de trainer die Messi verpestte door enorm statische spelers om hem heen te zetten met de wissels, waardoor de ruimte minder werd
Naja dat dus ongeveer in een normale toon danquote:Op zondag 5 juli 2015 02:17 schreef the_legend_killer het volgende:
De beesten van Chili gelukkig gewonnen van die kut Argentijnen
Vond juist dat deze scheids overdreven floot als messi "aangepakt" werd. Soms was er nog niks aan de hand en floot hij al...quote:Op zondag 5 juli 2015 10:29 schreef Lemsterr het volgende:
Het is wel schandelijk om te zien hoe weinig een sterspeler als Messi in bescherming wordt genomen. Die jongen krijgt zoveel schoppen per wedstrijd. Het was dat de scheidsrechter het niet aandurfde om een speler van Chili een tweede gele kaart te geven.
Argentinie was behoorlijk matig (slecht), maar dat ophemelen van Chili was ook too much. Met een degelijke tactiek win je makkelijk van ze (Van Gaal).
Dat werd ook door de analisten gezegd, maar ach. Blijf lekker in jullie sprookjes geloven.quote:Op zondag 5 juli 2015 05:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We gaan nu de trainer de schuld geven
Messi onzichtbaar, hoezo?quote:Op zondag 5 juli 2015 12:42 schreef Beathoven het volgende:
Chili verdient het.
Messi is het hele toernooi onzichtbaar geweest. Hij kreeg bij ieder optreden de "man of the match" award van sponsor Mastercard maar dat was gewoon omdat hij Messi is. Had niets met 't spel te maken.
Verassingen van 't toernooi vond ik de sterkte van Peru en om Brazilie beter en met vlagen leuk aantrekkelijk voetval te zien spelen zonder Neymar.
Het was een beetje z'n vakantie-optreden daar. Daar stond niet de man met de Maradona acties zoals voorheen. Bij Barca gaat de handrem er weer af.quote:
Ospina had de keepersaward mogen krijgen.quote:Op zondag 5 juli 2015 12:49 schreef Nober het volgende:
Awards
Most Valuable Player:
Best Young Player: Jeison Murillo
Best Goalkeeper: Claudio Bravo
Fair Play Trophy: Peru
Messi heeft de Most Valuable Player award nog niet terwijl het overduidelijk was.
Het was inderdaad niet meer wat het bij Barça was, maar dan nog vind ik het veelzeggend dat hij samen met Di Maria de beste Argentijn was. En als Argentinië de penalty's had gewonnen hadden we deze discussie niet eens gehad.quote:Op zondag 5 juli 2015 12:51 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het was een beetje z'n vakantie-optreden daar. Daar stond niet de man met de Maradona acties zoals voorheen. Bij Barca gaat de handrem er weer af.
Wat maakt dat uit?quote:Op zondag 5 juli 2015 12:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Het was inderdaad niet meer wat het bij Barça was, maar dan nog vind ik het veelzeggend dat hij samen met Di Maria de beste Argentijn was. En als Argentinië de penalty's had gewonnen hadden we deze discussie niet eens gehad.
Niet veel, maar ik wil gewoon aangeven hoe dun de lijn is geweest tussen wanneer ze wel of niet hadden gewonnen en welke discussies dat oplevert.quote:
De grote druk van het thuispubliek in de finalequote:Op zondag 5 juli 2015 13:40 schreef Durmada het volgende:
Toch knap dat Chili niet onder de grote druk bezweek, na het Vidal-incident dacht ik niet dat ze het nog zouden redden. Topprestatie in ieder geval!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |