Toplanden vallen wat tegen, maar dat maakt het wel spannendquote:Op maandag 15 juni 2015 00:11 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Leuk ja.
Hoe is het toernooi tot nu toe?
De 2 potjes die ik zag waren wel lachen. Ook al wat upsets, nog geen gedoodverfde favoriet.quote:Op maandag 15 juni 2015 00:11 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Leuk ja.
Hoe is het toernooi tot nu toe?
Colombia voetbalde rommelig met lange doelloze ballen, ordinair kick and rush. Bij lange na niet de ploeg die het vorig jaar was.quote:Op maandag 15 juni 2015 00:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Toplanden vallen wat tegen, maar dat maakt het wel spannend
Op basis van de selecties en het spel kan ik niet anders dan concluderen dat Dunga ook gewoon aan het falen is, als je Brazilië maximaal laat presteren hebben ze een wereldploegquote:Op maandag 15 juni 2015 00:48 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Colombia voetbalde rommelig met lange doelloze ballen, ordinair kick and rush. Bij lange na niet de ploeg die het vorig jaar was.
Brazilie is nog dezelfde ploeg als die door Duitsland en Nederland werd opgerold. Het is vrijwel in evenwicht met Peru. Het sambavoetbal is niet zichtbaar en Neymar is geen Pele, Romario of Ronaldo.
wie?quote:
oh die knakkerquote:
Hij is fan van vallen.quote:
Ik las een niet-inspirerend interview met Dunga begin dit jaar en dat was niet erg hoopgevend. Hij ging niet teveel veranderen want hij geloofde in z'n team en z'n sterspeler. Vrij ouderwets in een tijd dat het hele team bij coaches meer centraal komt en wat ook een reden was dat Duitsland het WK won en Nederland zo ver kwam. Zuid-Korea en Griekenland waren nog zulke voorbeelden uit 't verleden.quote:Op maandag 15 juni 2015 00:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Op basis van de selecties en het spel kan ik niet anders dan concluderen dat Dunga ook gewoon aan het falen is, als je Brazilië maximaal laat presteren hebben ze een wereldploeg
Dat is het probleem ook, dat was op het WK het probleem van Brazilië ook. En dan ben je toch zo'n gruwelijk slechte coach als je normaal gesproken ook jongens als Oscar, Willian, Firmino om maar wat te noemen tot je beschikking hebtquote:Op maandag 15 juni 2015 01:04 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik las een niet inspirerend interview met Dunga begin dit jaar en dat was niet erg hoopgevend. Hij ging niet teveel veranderen want hij geloofde in z'n team en z'n sterspeler. Vrij ouderwets in een tijd dat het hele team bij coaches meer centraal komt en wat ook een reden was dat Duitsland het WK won en Nederland zo ver kwam. Zuid-Korea en Griekenland waren nog zulke voorbeelden uit 't verleden.
Ik weet niet wat de strategie van Brazlie is, maar als alle ballen op Neymar moeten dan zie ik daar geen team van komen. Bij Colombia hebben ze nu Falcao terug, die sterspelers die van het publiek erin moeten zijn een beetje de bottleneck als ze niet in hun beste periode zitten. Vorig jaar deed Colombia het leuk omdat Falcao er niet bij was en James Rodriguez z'n moment kon pakken en die was gretig om zich te bewijzen.
Groepsfase is tot nu toe tig keer boeiender dan bij het gemiddelde EKquote:Op maandag 15 juni 2015 01:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch wel een leuk potje weer. Alleraardigst toernooi.
EK heeft altijd 1 of 2 leuke groepen, 1 matige groep en 1 of 2 kutgroepenquote:Op maandag 15 juni 2015 01:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Groepsfase is tot nu toe tig keer boeiender dan bij het gemiddelde EK
Hoe speelde Jamaica?quote:Op maandag 15 juni 2015 01:29 schreef Sked het volgende:
Conclusie is wel dat het toernooi nog helemaal open ligt na de eerste speelronde, geen favoriet die overtuigt en kleinere ploegen ballen redelijk mee
Jamaica maakte het Uruguay best lastig, alhoewel Uruguay ook niet meeviel, maar zo'n Peru en Venezuela ballen best heel aardig meequote:Op maandag 15 juni 2015 01:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe speelde Jamaica?
En wat zijn de kleine ploegen?Bolivia/V/Peru en de invitatieteams?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |