SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officiele site
Wikipedia
Voor het bekijken van deze wedstrijden kunt u terecht op Sport1.
[ Bericht 5% gewijzigd door Sked op 13-06-2015 23:55:32 ]
Argentino's zullen wel lamlendig wordenquote:Op zondag 14 juni 2015 00:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit gaat pijnlijk worden voor Paraguay
Dat zijn ze al , dat maakt het ergerquote:Op zondag 14 juni 2015 00:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
Argentino's zullen wel lamlendig worden
Net Nederland.quote:
Met deze selectie lijkt Tardelli me de meest logische optie, alhoewel ik de voorkeur zou geven aan Neymar in een vrije rol daar met jongens als Willian en Firmino eromheenquote:Op zondag 14 juni 2015 00:32 schreef showtimer het volgende:
wie wordt de spits van brazilie dit toernooi zonder fredj?
Spits van Shakhtar is hier niet?quote:Op zondag 14 juni 2015 00:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Met deze selectie lijkt Tardelli me de meest logische optie, alhoewel ik de voorkeur zou geven aan Neymar in een vrije rol daar met jongens als Willian en Firmino eromheen
Bijna de 3-1quote:
watskeburtquote:
whehehehehequote:
man man man die argentijnenquote:
neequote:Op zondag 14 juni 2015 01:48 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
man man man die argentijnen
speelt messi wel?
maakte de 2-0quote:Op zondag 14 juni 2015 01:48 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
man man man die argentijnen
speelt messi wel?
Vooral Argentinië - Paraguay was echt leuk, maar het werd ook wel weer duidelijk dat Argentinië nog wel wat moet verbeterenquote:
samenvattinkje met El Sierd was wel lachen ja.quote:Op zondag 14 juni 2015 13:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Vooral Argentinië - Paraguay was echt leuk, maar het werd ook wel weer duidelijk dat Argentinië nog wel wat moet verbeteren
Hoe laat? 21.00 NL tijd?quote:
Rondon speelde dit jaar nog twee keer tegen PSV, Rosales jaren bij Twente gezeten. Ook Arango, Rincon, Vargas en Amorebieta zijn zeer bekend van de Europese velden.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken bijna niemand bij Venezuela.
Bij Colombia wel. Ik ben fan van Bacca.
Rosales, Rondon en Arango ken ik. Die andere 2 zeggen me niks.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Rondon speelde dit jaar nog twee keer tegen PSV, Rosales jaren bij Twente gezeten. Ook Arango, Rincon en Amorebieta zijn zeer bekend van de Europese velden.
Louis heeft hem verpestquote:Op zondag 14 juni 2015 22:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Falcao kan er helemaal geen kut meer van.
Wat vond je van Colombia?quote:Op zondag 14 juni 2015 23:13 schreef Cavaliers het volgende:
Peru had dit met dubbele cijfers gewonnen als Tapia had meegedaan.
zoveel kansenquote:Op zondag 14 juni 2015 23:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Afstandsbediening-naar-tv-gooien waardig.
Over 7 minutenquote:Op zondag 14 juni 2015 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe laat begint Brazilie - Peru nu? Over 7 minuten of over een uur?
7.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe laat begint Brazilie - Peru nu? Over 7 minuten of over een uur?
Op welke zender? Sport1 Select?quote:
Jaquote:Op zondag 14 juni 2015 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op welke zender? Sport1 Select?
Enorm ergerlijke wedstrijd. Begon al met Murillo die in de eerste drie minuten 28 keer de bal niet naar de linksback kon krijgen en ze gewoon de tribune inschopte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |