Peru is ook niet zo'n zwak team. Venezuela schijnt ook niet al te zwak te zijn. Paraguay was opeens echt nergens afgelopen kwalificatiereeks maar die schenen dus ook aardig mee te ballenquote:Op maandag 15 juni 2015 01:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Jamaica maakte het Uruguay best lastig, alhoewel Uruguay ook niet meeviel, maar zo'n Peru en Venezuela ballen best heel aardig mee
Nou, die teams zijn echt wel zwak als je je bedenkt dat Brazilië, Argentinië oa gewoon wereldtop zijnquote:Op maandag 15 juni 2015 01:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Peru is ook niet zo'n zwak team. Venezuela schijnt ook niet al te zwak te zijn. Paraguay was opeens echt nergens afgelopen kwalificatiereeks maar die schenen dus ook aardig mee te ballen
Nouja, die teams spelen gewoon op het niveau van, pak m beet de nummers 3 in de huidige UEFA poules of beter. Natuurlijk, Argentinie en Brazilie spelen op goede jaren op het niveau van de nummer 1, maar in de conmebol zijn er zelden echt kleintjes. Soms zit er 1 land onder dat niveau (ik denk dat Bolivia daar wel voor doorgaat) en het is 20 jaar geleden dat Venezuela nog echt ruk wasquote:Op maandag 15 juni 2015 01:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou, die teams zijn echt wel zwak als je je bedenkt dat Brazilië, Argentinië oa gewoon wereldtop zijn
Bolivia is schier onklopbaar in La Paz.quote:Op maandag 15 juni 2015 01:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, die teams spelen gewoon op het niveau van, pak m beet de nummers 3 in de huidige UEFA poules of beter. Natuurlijk, Argentinie en Brazilie spelen op goede jaren op het niveau van de nummer 1, maar in de conmebol zijn er zelden echt kleintjes. Soms zit er 1 land onder dat niveau (ik denk dat Bolivia daar wel voor doorgaat) en het is 20 jaar geleden dat Venezuela nog echt ruk was
Ik vond zowel colombia als venezuela er maar vreemd in rondtrappen vandaag. En Brazilie is eerder een paar tanden teruggeschakeld dan dat Peru sterker is geworden. Dit Brazilie is één van de zwakste in jaren. Zo'n beetje alles is op niveau 3 europacup in de eerste ronde.quote:Op maandag 15 juni 2015 01:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet zeker dat een Tsjechie het gewoon heel zwaar heeft tegen een Peru of Venezuela.
Een zwak Brazilië zit nog wel op of boven niveau Tsjechië hoor. En die zijn echt niet zo goed hoor.quote:Op maandag 15 juni 2015 06:32 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik vond zowel colombia als venezuela er maar vreemd in rondtrappen vandaag. En Brazilie is eerder een paar tanden teruggeschakeld dan dat Peru sterker is geworden. Dit Brazilie is één van de zwakste in jaren. Zo'n beetje alles is op niveau 3 europacup in de eerste ronde.
Ja dat helpt ook mee, Bolivia en Ecuador zijn hier flink verzwakt tegenover thuispotjes in de kwalificatiequote:Op maandag 15 juni 2015 01:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bolivia is schier onklopbaar in La Paz.
En toch ga ik kijkenquote:Op maandag 15 juni 2015 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over een uurtje Ecuador - Bolivia. De wedstrijd die niemand boeit.
Ik ook.quote:
De Oranjedames wil ik wel even zienquote:Op maandag 15 juni 2015 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daarna Chili - Mexico of Nederland - Canada?
Je bedoelt diegene die de vorige pot een tegengoal inleidde?quote:
Ja, maar dat is gewoon omdat hij nog niet goed is ingespeeld op zijn ploeggenoten omdat ze hem veels te weinig in de basis zettenquote:Op maandag 15 juni 2015 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bedoelt diegene die de vorige pot een tegengoal inleidde?
Jij vergezelt ons om half twee toch?quote:Op maandag 15 juni 2015 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zet deze wedstrijd maar even op, ik verwacht er niks van.
Ik heb mijn leeuwinnen pakje nu al aan.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vergezelt ons om half twee toch?
Picsquote:Op maandag 15 juni 2015 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb mijn leeuwinnen pakje nu al aan.
quote:
wat ben jij veranderd sinds de VI oranje meetquote:
De operaties zijn geslaagd.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
wat ben jij veranderd sinds de VI oranje meet
Dat was de goaltune van Ibarraquote:Op maandag 15 juni 2015 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet trouwens nog een erg leuk liedje getiteld Ecuador.
Ja, maar ik luister nu naar The War on Drugs.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet trouwens nog een erg leuk liedje getiteld Ecuador.
Helaas voor hem weet Venezuela hoe ze Colombiaantjes kort moeten houden.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hey ik zie Cavaliers in dit topic.
Chili - Mexico Bquote:
Ik heb ook van ene Miguel verrassend weinig vernomen dit seizoen.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas voor hem weet Venezuela hoe ze Colombiaantjes kort moeten houden.
Die doet het toch wel aardig in Suisse nu.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook van ene Miguel verrassend weinig vernomen dit seizoen.
Dat blijkt.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens Cavaliers kan Bolivia alleen voetballen in La Paz.
Ecuador heeft nog 70 minuten om de achterstand goed te maken gelukkigquote:Op maandag 15 juni 2015 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chili had het lastig tegen dit Ecuador. Tsja.
Hoe lang moeten we wachten?quote:Op maandag 15 juni 2015 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kijk op een stream dus jullie moeten even wachten met posten als er een goal is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |