quote:
wat ben jij veranderd sinds de VI oranje meetquote:
De operaties zijn geslaagd.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
wat ben jij veranderd sinds de VI oranje meet
Dat was de goaltune van Ibarraquote:Op maandag 15 juni 2015 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet trouwens nog een erg leuk liedje getiteld Ecuador.
Ja, maar ik luister nu naar The War on Drugs.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet trouwens nog een erg leuk liedje getiteld Ecuador.
Helaas voor hem weet Venezuela hoe ze Colombiaantjes kort moeten houden.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hey ik zie Cavaliers in dit topic.
Chili - Mexico Bquote:
Ik heb ook van ene Miguel verrassend weinig vernomen dit seizoen.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas voor hem weet Venezuela hoe ze Colombiaantjes kort moeten houden.
Die doet het toch wel aardig in Suisse nu.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook van ene Miguel verrassend weinig vernomen dit seizoen.
Dat blijkt.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens Cavaliers kan Bolivia alleen voetballen in La Paz.
Ecuador heeft nog 70 minuten om de achterstand goed te maken gelukkigquote:Op maandag 15 juni 2015 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chili had het lastig tegen dit Ecuador. Tsja.
Hoe lang moeten we wachten?quote:Op maandag 15 juni 2015 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kijk op een stream dus jullie moeten even wachten met posten als er een goal is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |