Twee doen alleen maar snuffelen maar onze grote rode kater kruipt elke keer ergens anders in als ie de kans krijgt, boef is hetquote:Op maandag 15 juni 2015 13:13 schreef kazy het volgende:
[..]
Haha +1 voor de kat, dus denk niet dat die van jou stuk isDe kat hier vindt het wel interessant om aan de meubels te snuffelen als ze even in de babykamer mag (doorgaans is de deur dicht), maar ze gaat nergens in of op en de box in de woonkamer was echt totaal niet boeiend. (De doos waar deze in zat daarentegen
)
En hier ook hetzelfde dilemma voor het eerste pakje. Genoeg leuke dingen maar of het ook lekker zit als je net bent geboren..?
Ik weet iemand uit onze buurt die haar kind voor babytv zette in zo'n automatische stoel. Al vanaf maand 2 of zo. "Wat dan vind ze zo leuk". ja en je hoeft er zelf niks aan te doen, en dat deed ze dan ook nietquote:Op maandag 15 juni 2015 14:45 schreef silliegirl het volgende:
Vraag: Is er een meerwaarde van zo'n "babyswing?". Je hebt er waarvan je de wipstoel er zeg maar af kunt pakken (dan heb je dus een losse wipstoel) maar waar je baby dus ook in kan schommelen. Is dat wat? Mij lijkt dat je zo moe wordt van dat geluid van zo'n schommel...
Jeujquote:Op maandag 15 juni 2015 14:49 schreef mignonne het volgende:
alles zag er keurig uit. Groei gemiddeld en buikje iets groter. Wordt vast weer een speklap
Joepie!quote:Op maandag 15 juni 2015 14:49 schreef mignonne het volgende:
alles zag er keurig uit. Groei gemiddeld en buikje iets groter. Wordt vast weer een speklap
Hmm. En dan heb je ook nog van die bouncers met trilstanden en melodietjes. Iemand daar ervaring mee? Zo'n wipstoeltje wil ik toch (lijkt me handig om soms even mijn handen vrij te hebben).quote:Op maandag 15 juni 2015 14:49 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik weet iemand uit onze buurt die haar kind voor babytv zette in zo'n automatische stoel. Al vanaf maand 2 of zo. "Wat dan vind ze zo leuk". ja en je hoeft er zelf niks aan te doen, en dat deed ze dan ook nietMijn mening: nee ik zou niet weten wat de toegevoegde waarde is. En voor je het weet staat je hele huis vol met dat soort spul.
Yes, fijn!quote:Op maandag 15 juni 2015 14:49 schreef mignonne het volgende:
Jeeej!quote:Op maandag 15 juni 2015 14:49 schreef mignonne het volgende:
Wat moet ik mij voorstellen bij babytv?quote:Op maandag 15 juni 2015 14:49 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik weet iemand uit onze buurt die haar kind voor babytv zette in zo'n automatische stoel. Al vanaf maand 2 of zo. "Wat dan vind ze zo leuk". ja en je hoeft er zelf niks aan te doen, en dat deed ze dan ook nietMijn mening: nee ik zou niet weten wat de toegevoegde waarde is. En voor je het weet staat je hele huis vol met dat soort spul.
Ik heb er heel kort een gehad om te kijken of hij dan iets langer zou slapen overdag ipv alleen in de doek, maar dat was niet het geval dus toen is weer terug op Marktplaats gegaan. Het geluid stoorde me niet echt.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:45 schreef silliegirl het volgende:
Vraag: Is er een meerwaarde van zo'n "babyswing?". Je hebt er waarvan je de wipstoel er zeg maar af kunt pakken (dan heb je dus een losse wipstoel) maar waar je baby dus ook in kan schommelen. Is dat wat? Mij lijkt dat je zo moe wordt van dat geluid van zo'n schommel...
quote:Op maandag 15 juni 2015 15:02 schreef mignonne het volgende:
[..]
liedjes die nooit meer uit je hoofd gaan en filmpjes die er bij passen
Tv gemaakt door de duivel himself. OMG het is werkelijk vreselijk. Avoid if you can :-Pquote:
Bij de oudste hebben we zo'n stoel gekocht, hij vond het heel fijn en viel er altijd snel in in slaap. Ik weet niet meer precies waarom we m toen gekocht hebben trouwensquote:Op maandag 15 juni 2015 14:45 schreef silliegirl het volgende:
Na twee uur stopte het weerquote:Op maandag 15 juni 2015 14:14 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Klinkt in elk geval als werk... Hopelijk doet het wat!
Luie mamaskindjes die jochies van ons... Ik ga ook ff bewegen weer, boodschappen en mini ophalen.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:59 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Na twee uur stopte het weerHet is een hoax, die die hele bevalling. Nu ben ik de baby aan het stimuleren door een rondje te wandelen... Zwaartekracht zou moeten helpen toch? Leerde ik bij m'n pufcursus
Oh ja, dat doet die van ons ook altijd, moet echt áltijd een kast in als die openstaat. Homo'tje is het.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:41 schreef Daui het volgende:
[..]
Twee doen alleen maar snuffelen maar onze grote rode kater kruipt elke keer ergens anders in als ie de kans krijgt, boef is het![]()
[ afbeelding ]
HEMA (alleen online geloof ik), maar nogal basic, niet echt feestelijk. Of je moet het combineren met gekleurde pumpssandaaltjes, opvallende sieraden enz. Prenatal heeft korting op jurkjes, maar ik weet wel waarom als ik het assortiment zie (:x). Mamalicious heeft wel leuke en betaalbare (rond de 40 euro) jurkjes, deze vind ik best leuk bv:quote:Op maandag 15 juni 2015 17:09 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Iemand nog tips voor goedkope jurkjes? Over twee weken nog een bruiloft, maar denk dat het een van mijn standaardjurkjes wordt, kan verder niet iets leuk feestelijks vinden.
quote:Op maandag 15 juni 2015 14:49 schreef mignonne het volgende:
poeh klinkt pittig! gefeliciteerdquote:Op maandag 15 juni 2015 17:58 schreef lunapuella het volgende:
Ik heb niet meer bijgelezen, want...
Vanmiddag is onze zoon K.jeld L.eander P.etr geboren. Na een bevalling van 22 uur.
Gefeliciteeeeeeeerd! Daar is hij dan!quote:Op maandag 15 juni 2015 17:58 schreef lunapuella het volgende:
Vanmiddag is onze zoon K.jeld L.eander P.etr geboren. Na een bevalling van 22 uur. Ik ben kapot maar verliefd.
Jaaa gefeliciteerd met jullie zoon, daar is hij dan!quote:Op maandag 15 juni 2015 17:58 schreef lunapuella het volgende:
Vanmiddag is onze zoon K.jeld L.eander P.etr geboren. Na een bevalling van 22 uur. Ik ben kapot maar verliefd.
grootquote:Op maandag 15 juni 2015 17:40 schreef Svane het volgende:
Mignonne een goeie echo yeah! Hoe groot waren je meiskes bij geboorte?
Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 15 juni 2015 17:58 schreef lunapuella het volgende:
Haha hij kijkt wel heel onschuldigquote:Op maandag 15 juni 2015 14:41 schreef Daui het volgende:
[..]
Twee doen alleen maar snuffelen maar onze grote rode kater kruipt elke keer ergens anders in als ie de kans krijgt, boef is het![]()
[ afbeelding ]
Dat lijkt me niet echt een ramp, hier kwam ze niet verder dan de eetkamertafel en bij IMA was het niet eens bij haar thuis.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:45 schreef gestreeptestoel het volgende:
Vandaag afspraak gemaakt voor de intake kraamzorg. ZE komt precies als ons huis als t goed is nog in de steigers staat
Weet ik. Vorige keer kwamen ze ook niet verder dan de keukentafel. Maar ik vind t zelf een beetje, ja hoe zeg je dat.. Chaotisch/rommelig etc.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:58 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt een ramp, hier kwam ze niet verder dan de eetkamertafel en bij IMA was het niet eens bij haar thuis.
och... zolang de kakkerlakken niet over de tafel kruipen denken ze niet zoveel hoorquote:Op maandag 15 juni 2015 19:10 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Weet ik. Vorige keer kwamen ze ook niet verder dan de keukentafel. Maar ik vind t zelf een beetje, ja hoe zeg je dat.. Chaotisch/rommelig etc.
Heb niet graag dat ze denken dat ik zo'n rommelkont ben
Haha, dat hoop ik toch niet! Die kruimels boeien me niet zo. De kringels welquote:Op maandag 15 juni 2015 19:25 schreef Mariposas het volgende:
Nja dat analyseren ze wel. ze sturen dan wel iemand in de kraamtijd die heel rommelig is en niet aan opruimen of schoonmaken doet. Sterker nog: iemand die kringen op je koffietafel maakt en beschuit kruimelt op je bank.
En het is maar goed dat ik nog niet thuis mag bevallen deze week, want warm water is er nog steeds niet, net zo min als glas in de ramen van onze slaapkamerquote:Op maandag 15 juni 2015 18:58 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt een ramp, hier kwam ze niet verder dan de eetkamertafel en bij IMA was het niet eens bij haar thuis.
Nog bedankt voor je tip trouwens!! Heel dom maar daar had ik nog helemaal niet aan gedachtquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:55 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Even de dokter bellen! Ik kreeg iets wat wel gewoon mag en wat prima werkt.
Grootquote:Op maandag 15 juni 2015 18:22 schreef mignonne het volgende:
[..]
groot![]()
![]()
alle kindjes aan mijn kant van de familie zijn groot, ik kan er niet wakker van liggen.
LP gefeliciteerd!!toffe namen ♡ kom lekker bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus we peren m naar het babytopic.
Tabee!![]()
quote:Op maandag 15 juni 2015 20:51 schreef -Spring het volgende:
Yeah! Gefeliciteerd, Luna! Wat een kutklus, hè, maar you did it!
R is alweer een week oud!Belachelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus we peren m naar het babytopic.
Tabee!
Wat een schatje!Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
quote:Op maandag 15 juni 2015 20:51 schreef -Spring het volgende:
Yeah! Gefeliciteerd, Luna! Wat een kutklus, hè, maar you did it!
R is alweer een week oud!Belachelijk.
Heb je nou de sokjes eraf geknipt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus we peren m naar het babytopic.
Tabee!![]()
Luna gefeliciteerd! Mooie namen!ti amo più di ieri ma meno di domani
Andere fotoquote:Op maandag 15 juni 2015 20:58 schreef Estrys het volgende:
[..]
Heb je nou de sokjes eraf geknipt?![]()
Luna gefeliciteerd! Mooie namen!
jup. idem.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:44 schreef Svane het volgende:
[..]
Grootik vond de grootte van m'n eerste ook prima en heb het idee dat we mede daardoor zo'n chille start hadden. Al weet ik totaal niet of dat correleert. Zolang het onder de vijf kilo is vind ik het prima.
Dat heb ik deels meegekregen ja! Dan zijn al die onsjes extra toch even héél mooi meegenomen. Al vond ik mijne ondanks p95 nog steeds inieminiequote:Op maandag 15 juni 2015 21:03 schreef mignonne het volgende:
[..]
jup. idem.
Mn jongste heeft het echt nodig gehad ook. Die is qua gewicht van +2 naar -2 gezakt op de curve vanwege wat toestanden. De voorraad is goed benut zeg maar. Ik heb mijn kinderen liever wat groter dan aan de kleine kant.
ik vond mijn oudste héél groot omdat iedereen dat tegen me zei. Stom achteraf, 3765 gr was ze. Niks bijzonders. Pas achteraf zag ik op foto's hoe klein ze was. Bij mn tweede (4270gr) heb ik me niks aan laten praten qua groot. Mijn baby en net zo goed klein.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:09 schreef Svane het volgende:
[..]
Dat heb ik deels meegekregen ja! Dan zijn al die onsjes extra toch even héél mooi meegenomen. Al vond ik mijne ondanks p95 nog steeds inieminie
Jee!quote:Op maandag 15 juni 2015 22:12 schreef Frummeltje86 het volgende:
* schuifelt heel voorzichtig naar binnen *
Gefeliciteerd met jullie zoon, Luna!
Lunchen en in het boek bladeren. Dan rondlopen. Dan koffie en nadenken. Dan beneden al je zooi bij elkaar zoeken en nog een keer twijfelen over het fotolijstje. In de rij staan en de uitdaging van het inladen van de auto.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:13 schreef gestreeptestoel het volgende:
5 uur in de Ikea? Mijn hemel, wat doe je daar allemaal?
We hebben een pax kast gekocht, en dat kostte nogal wat tijd. Verder hadden we een heleboel kleine dingen nodig, en moesten we over een heleboel zaken nadenken. Plus lunchen en nog een keer koffiedrinken om rustig over de dingen te praten, en uiteindelijk een half uur in de rij staan bij de kassa.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:13 schreef gestreeptestoel het volgende:
5 uur in de Ikea? Mijn hemel, wat doe je daar allemaal?
Zo heet een kind bij mijn zoon op de crèchequote:Op zondag 14 juni 2015 20:16 schreef Estrys het volgende:
Zoon: mama, zullen we de baby Balthazar noemen?
Niet liegen! Alleen via de shortcuts van ingang naar kassa is al meer dan 5 minuten!quote:Op maandag 15 juni 2015 22:39 schreef Mariposas het volgende:
Omg 5 uur ikea! Ik besteed daar tegenwoordig 5 minuten aan.kijk eerst op internet en zoek op waar de producten staan, daarna in de winkel rechtstreeks op m'n doel af. En dan via de shortcuts lopen. Scheelt denk ik wel dat we er niet echt grote aankopen doen waarbij je verschillende producten moet bekijken en afwegen. Zo hebben we het ook met de babydump gedaan.
Het ergste wat ik heb meegemaakt is wel een complete keuken die ik op een Zaterdag uit het magazijn moest halen.en het restaurant dat regelmatig wordt gesloten 'à ochtends in verband met de drukte voor het ¤1,- ontbijt.
Frummeltje welkom, qat een bijzondere streepjes heb jij!
Die had je ook thuis online kunnen plannen he! En dan daar eventueel nog wat aanpassen. Wij hebben er ook net eentje enquote:Op maandag 15 juni 2015 22:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
We hebben een pax kast gekocht, en dat kostte nogal wat tijd. Verder hadden we een heleboel kleine dingen nodig, en moesten we over een heleboel zaken nadenken. Plus lunchen en nog een keer koffiedrinken om rustig over de dingen te praten, en uiteindelijk een half uur in de rij staan bij de kassa.
Oh, en 5 plaspauzes, natuurlijk...
Neequote:Op maandag 15 juni 2015 22:26 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Lunchen en in het boek bladeren. Dan rondlopen. Dan koffie en nadenken. Dan beneden al je zooi bij elkaar zoeken en nog een keer twijfelen over het fotolijstje. In de rij staan en de uitdaging van het inladen van de auto.
Nooit gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |