Mijn zolder is nog zo leeg als watquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:51 schreef HostiMeister het volgende:
Staan er anders ook maar ruimte in te nemen, niets voo rhet leger des heils?
Maken we er 21 vanquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
20-21 zijn ook nog gewoon meisjes hoor.
Ik ben een meisje en schoenen koop ik het allerliefste. Dus dit valt enorm mee. Zo'n 12 paar sneakers die ik allemaal regelmatig draag. 1 paar laarzen, 2 paar Clarks, sportschoenen, hardloopschoenen, werkschoenen en slippers.quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:52 schreef artelligence het volgende:
Ik heb binnen korte tijd 6 notes erbij
[..]
Wat in de berging staat bij mij boeit me ook niet, het staat me niet in de weg verder, kom er ook nooit alleen als ik echt iets zoekquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn zolder is nog zo leeg als wat
Yup, maarja moet je maar net aan denken op t juiste tijdstip enzo
Prima, Uggs na 21 is verbotenquote:
Neequote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:59 schreef UitStraling het volgende:
Of Uggs, kunnen best staan als je wat klasse en stijl hebt en slank en lang bent,
Dat valt idd best meequote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben een meisje en schoenen koop ik het allerliefste. Dus dit valt enorm mee. Zo'n 12 paar sneakers die ik allemaal regelmatig draag. 1 paar laarzen, 2 paar Clarks, sportschoenen, hardloopschoenen, werkschoenen en slippers.
Denk dat dat voor een meisje enorm meevalt.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:59 schreef UitStraling het volgende:
Of Uggs, kunnen best staan als je wat klasse en stijl hebt en slank en lang bent
Er zijn vrouwen die echt letterlijk alles kunnen hebben, maar die zijn wel zeldzaamquote:
Ik vind het een behoorlijk aantal. Maar als dat het liefste is wat je koopt, dan valt het misschien nog wel meequote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben een meisje en schoenen koop ik het allerliefste. Dus dit valt enorm mee. Zo'n 12 paar sneakers die ik allemaal regelmatig draag. 1 paar laarzen, 2 paar Clarks, sportschoenen, hardloopschoenen, werkschoenen en slippers.
Denk dat dat voor een meisje enorm meevalt.
Nooit.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:59 schreef UitStraling het volgende:
Of Uggs, kunnen best staan als je wat klasse en stijl hebt en slank en lang bent, echter zie je Uggs vaak in combinatie met een gezichtsuitdrukking die doet vermoeden dat tijgerprint de lievelingskleur van de desbetreffende dame is
En dan nog maakt het ze lelijker. Ze zijn alleen zo knap/leuk dat het in percentage meevalt.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die echt letterlijk alles kunnen hebben, maar die zijn wel zeldzaam.
Fuck skills. Looks!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:02 schreef Cue_ het volgende:
De sollicitant is in ieder geval niet uber lelijk, dat scheelt dan weer
Dan ken jij waarschijnlijk weinig upper class vrouwen met smaak en stijl en dito perfecte lichaamsbouw, Uggs zijn lelijk juist omdat Mandy van de friettent op de hoek ze ook draagt.quote:
Ach, het boeit me ook niet zo. Het is net als met witte sokken bij een man, het kan niet blijkbaar,maar een reden waarom het niet kan is nog nooit gegevenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dan nog maakt het ze lelijker. Ze zijn alleen zo knap/leuk dat het in percentage meevalt.
Zonder zouden ze nog leuker zijn.
You say it like it's a bad thingquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
Dit soort jurkjes
[ afbeelding ]
1 ruk er aan en je staat in je nakie
Goeie jurkjesquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
Dit soort jurkjes
[ afbeelding ]
Binnen-vijf-seconden-seks-jurkjes.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
Dit soort jurkjes
[ afbeelding ]
Why?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik moet trouwens wel lachen om vrouwen die op enorme hakken op de uni paraderen
Sommige vrouwen kunnen alles hebben: maar is typisch het verhaaltje met pittig kort kapsel: Bij sommige vrouwen staat het mooi, maar lang haar / pumps staat altijs beter...quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan ken jij waarschijnlijk weinig upper class vrouwen met smaak en stijl en dito perfecte lichaamsbouw, Uggs zijn lelijk juist omdat Mandy van de friettent op de hoek ze ook draagt.
Lijkt me in dit topic eigenlijk niet meer dan normaal, sterker nog, het zou raar zijn als je iets anders dachtquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou.. nee, maar dat is het eerste wat ik dacht
[..]
Ja makkelijk uit![]()
Daarom draag ik nooit witquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:08 schreef HeatWave het volgende:
.
Hagelnieuw wit shirt aan, meteen een kleine koffievlek, je ziet hem niet eens onder mijn colbert, maar daar gaat het niet om.
ik draag bijna altijd hakken. Op de uni, niet op de uni... Kick ik nu op aandacht als ik dat gewoon mooier vind staan dan platte schoenenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Omdat ze wel erg op de aandacht lijken te kicken.
Het gaat om de hele vibe er omheen he. Kan ik bij jou niet beoordelen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:10 schreef Californium het volgende:
[..]
ik draag bijna altijd hakken. Op de uni, niet op de uni... Kick ik nu op aandacht als ik dat gewoon mooier vind staan dan platte schoenen?
Ik normaal ook niet,maar ja, lekker zomers etc. Gisteren dus maar even gekocht, kan nu wel weg vanavond vrees ikquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom draag ik nooit wit
maar ken dat. Heb ik met een nieuw blauw shirt, allemaal vet erop door spetters uit een pan
ja spaghettisausquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom draag ik nooit wit
maar ken dat. Heb ik met een nieuw blauw shirt, allemaal vet erop door spetters uit een pan
Ik heb zelf de klasse van een wilde straathond maar ik ken wel veel van dat soort typetjes, toevalligquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:09 schreef Californium het volgende:
[..]
en jij denken dat je upper class vrouwen kent!
Dan moet je hem ook meteen dragen met trots. Colbert weg enzo.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet,maar ja, lekker zomers etc. Gisteren dus maar even gekocht, kan nu wel weg vanavond vrees ik.
ben benieuwd wat de definitie van upper class is van iemand zoals jij...quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb zelf de klasse van een wilde straathond maar ik ken wel veel van dat soort typetjes, toevallig
Het is een basic t-shirt, niet echt een pronkstuk verderquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:14 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Dan moet je hem ook meteen dragen met trots. Colbert weg enzo.
Anders heeft je shirt zijn 1 dag of fame niet eens kunnen hebben.
En bedankt hè!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:59 schreef UitStraling het volgende:
Of Uggs, kunnen best staan als je wat klasse en stijl hebt en slank en lang bent, echter zie je Uggs vaak in combinatie met een gezichtsuitdrukking die doet vermoeden dat tijgerprint de lievelingskleur van de desbetreffende dame is
Vreemde discussie. Iemand wordt verweten dat ze geen tetten heeft en dan plaatst ze foto's van der body ofzo.quote:
Waar dat dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:16 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Vreemde discussie. Iemand wordt verweten dat ze geen tetten heeft en dan plaatst ze foto's van der body ofzo.
Ik leer steeds meer hier.
Ik zag er verder geen kwaads in. De reacties zijn in die topics toch om te huilen, of ze branden je af of ze prijzen je de hemel in.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:16 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Vreemde discussie. Iemand wordt verweten dat ze geen tetten heeft en dan plaatst ze foto's van der body ofzo.
Ik leer steeds meer hier.
Wel beetje opletten he, in het fototopic, klik op zijn username en klaarquote:
Van die types die 100+ dure flesjes parfum op de plee hebben staan als luchtverfrisser.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:14 schreef Californium het volgende:
[..]
ben benieuwd wat de definitie van upper class is van iemand zoals jij...
Ja, was ik ook al achter.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel beetje opletten he, in het fototopic, klik op zijn username en klaar.
Maar wel een tijgerprint slipjequote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:15 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En bedankt hè!
Maar ik draag tenminste geen Uggs
Nee, alleen panterprintlingerie vooralsnog, maar ik zet het op mijn verlanglijstje as we speak!quote:
Oh, daarvoor zet ik altijd DQOD inquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die types die 100+ dure flesjes parfum op de plee hebben staan als luchtverfrisser.
/no joke.
L'air du kakaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:21 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Oh, daarvoor zet ik altijd DQOD in
Ik ben topfit om de een of andere reden, werd uit mezelf wakker om 7:10, alsof het mijn verjaardag is ofzoquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, was ik ook al achter.Nog niet wakker.
Dat zijn van die vrouwen met een vriend in de drugsquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die types die 100+ dure flesjes parfum op de plee hebben staan als luchtverfrisser.
/no joke.
Is Dqod miljonair?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:21 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Oh, daarvoor zet ik altijd DQOD in
Ik heb het over upper class, geen criminelenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat zijn van die vrouwen met een vriend in de drugs
Gewoon geen slipje maar alleen jarretelles a.u.b.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee, alleen panterprintlingerie vooralsnog, maar ik zet het op mijn verlanglijstje as we speak!
Potato "Potato"quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb het over upper class, geen criminelen
Oh dan is panterprint ineens niet erg genoeg wil je zeggen?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon geen slipje maar alleen jarretelles a.u.b.![]()
Jarretelles, mijn Achilles hiel
Zeeman oma onderbroekenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee, alleen panterprintlingerie vooralsnog, maar ik zet het op mijn verlanglijstje as we speak!
I haz themquote:
Ik zie er ook geen kwaads in hoor. Ik vind het alleen maar fascinerend dat mensen zo erg bevestiging nodig hebben ofzo.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zag er verder geen kwaads in. De reacties zijn in die topics toch om te huilen, of ze branden je af of ze prijzen je de hemel in.
Daarbij mag Fripsel echt wel trots op zich zelf zijn, ze werkt hard voor zo'n figuur.
Had ooit van de Wibra met een poesje erop. Humor in bed wordt niet zo gewaardeerd als gedacht, merkte ik..quote:
Kom je wel eens vaker in dat topic, ken je de mensen daar?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:28 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Ik zie er ook geen kwaads in hoor. Ik vind het alleen maar fascinerend dat mensen zo erg bevestiging nodig hebben ofzo.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Had ooit van de Wibra met een poesje erop. Humor in bed wordt niet zo gewaardeerd als gedacht, merkte ik..
Een mooi strak Karen Millen jurkje tijdens het etentje met daaronder jarretelles voor het toetjequote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh dan is panterprint ineens niet erg genoeg wil je zeggen?
En stiekem ben jij zelf ook zo lekker onzekerquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:28 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Ik zie er ook geen kwaads in hoor. Ik vind het alleen maar fascinerend dat mensen zo erg bevestiging nodig hebben ofzo.
Las net in het sexy en gewaagdtopic. Waarom wil je in vredesnaam foto's posten als je reacties ziet als hey, ik zie je tepels door je shirt en wil wel aan die knoppen draaien.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:28 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Omdat negatieve aandacht ook aandacht is. En heel veel mensen vinden dat juist een prima reactie.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Las net in het sexy en gewaagdtopic. Waarom wil je in vredesnaam foto's posten als je reacties ziet als hey, ik zie je tepels door je shirt en wil wel aan die knoppen draaien.
Dat zijn toch de standaardreacties daar?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Las net in het sexy en gewaagdtopic. Waarom wil je in vredesnaam foto's posten als je reacties ziet als hey, ik zie je tepels door je shirt en wil wel aan die knoppen draaien.
Vaak wel, hoe onaantrekkelijk ook, er is altijd wel iemand die geile posts maaktquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zijn toch de standaardreacties daar?
Maar niet zo dat ik bevestiging wil van bijzondere types op een forum. Daar waak ik dan weer voor.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:29 schreef Californium het volgende:
[..]
En stiekem ben jij zelf ook zo lekker onzeker
Oh, dat merk heb ik niet, dus dan gaat het feestje niet door..quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een mooi strak Karen Millen jurkje tijdens het etentje met daaronder jarretelles voor het toetje
Ik lees wel eens mee, hoezo?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kom je wel eens vaker in dat topic, ken je de mensen daar?
Echt, Nederlands is best een rijke taal. Het kan zoveel leukerquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat negatieve aandacht ook aandacht is. En heel veel mensen vinden dat juist een prima reactie.
Waarom wil je dat Überhaupt plaatsen? Los van de reacties.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja nogal. Als je naar de beginperiode kijkt van de foto's in KPD, man man manquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vaak wel, hoe onaantrekkelijk ook, er is altijd wel iemand die geile posts maakt.
Weet ik niet, echt waar?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zijn toch de standaardreacties daar?
Dat schiet het doel een beetje voorbij denk ikquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Echt, Nederlands is best een rijke taal. Het kan zoveel leuker
Wie zegt dat ik jou in zo'n jurkje wens te zienquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh, dat merk heb ik niet, dus dan gaat het feestje niet door..
Hahahaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat schiet het doel een beetje voorbij denk ik.
En is het zoveel erger dan het virtuele gegeil in dit topic?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |