Heeft niets met comfort te maken voor mij, ze zijn hondenproof door het materiaal.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Denken dat comfort in dit geval acceptabel is.... Zijn genoeg andere schoenen die ook fijn zitten...
Zit je vanavond op het terras in Nijmegen? Dan hak.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:43 schreef Californium het volgende:
Over schoenen gesproken: Plat of hak doen vandaag... hmmmzzz..
Elke dag plat.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:43 schreef Californium het volgende:
Mij uitlachenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:43 schreef UitStraling het volgende:
Moet er vaak een beetje om lachen als een vrouw hippe schoenen draagt omdat ze in de mode zijn terwijl ze er dan bij loopt als een hobbezak of een 12 jarig grietje op hoge hakken
#firstworldproblemsquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:43 schreef Californium het volgende:
Ja maar moet nog werken eerst...quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zit je vanavond op het terras in Nijmegen? Dan hak.
Deze week 2 dagen plat, 2 dagen hak... Normaal 5 dagen hakquote:
nee... straks terug om in te pakken...quote:
Plat werken, hak terrasjequote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:45 schreef Californium het volgende:
[..]
nee... straks terug om in te pakken...
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:43 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook niet zoveel schoenen eigenlijk. Ik heb alles dat ik nooit droeg weggedaan en heb nu denk ik nog 20 paar.
check!quote:
Wel of niet gebruiken maakt het niet minderquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
" die ik gebruik " moest er wss nog specifiek bij vermeld worden?
Is toch zo, ik zie vaak vrouwen schoenen dragen die ze helemaal niet kunnen hebben, onder andere door het type figuur, vrouwelijke collega had laatst hippe felgekleurde sportschoentjes aan, ze heeft schoenmaat 35 en ze weegt over de 100 kiloquote:
Ik heb ook wel ergens 15 paar in een vuilniszak op zolder staan. Tja moet ze eens weggooien.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:49 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Wel of niet gebruiken maakt het niet minder
Staan er anders ook maar ruimte in te nemen, niets voo rhet leger des heils?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb ook wel ergens 15 paar in een vuilniszak op zolder staan. Tja moet ze eens weggooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |