Ik zie er ook geen kwaads in hoor. Ik vind het alleen maar fascinerend dat mensen zo erg bevestiging nodig hebben ofzo.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zag er verder geen kwaads in. De reacties zijn in die topics toch om te huilen, of ze branden je af of ze prijzen je de hemel in.
Daarbij mag Fripsel echt wel trots op zich zelf zijn, ze werkt hard voor zo'n figuur.
Had ooit van de Wibra met een poesje erop. Humor in bed wordt niet zo gewaardeerd als gedacht, merkte ik..quote:
Kom je wel eens vaker in dat topic, ken je de mensen daar?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:28 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Ik zie er ook geen kwaads in hoor. Ik vind het alleen maar fascinerend dat mensen zo erg bevestiging nodig hebben ofzo.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Had ooit van de Wibra met een poesje erop. Humor in bed wordt niet zo gewaardeerd als gedacht, merkte ik..
Een mooi strak Karen Millen jurkje tijdens het etentje met daaronder jarretelles voor het toetjequote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh dan is panterprint ineens niet erg genoeg wil je zeggen?
En stiekem ben jij zelf ook zo lekker onzekerquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:28 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Ik zie er ook geen kwaads in hoor. Ik vind het alleen maar fascinerend dat mensen zo erg bevestiging nodig hebben ofzo.
Las net in het sexy en gewaagdtopic. Waarom wil je in vredesnaam foto's posten als je reacties ziet als hey, ik zie je tepels door je shirt en wil wel aan die knoppen draaien.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:28 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Omdat negatieve aandacht ook aandacht is. En heel veel mensen vinden dat juist een prima reactie.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Las net in het sexy en gewaagdtopic. Waarom wil je in vredesnaam foto's posten als je reacties ziet als hey, ik zie je tepels door je shirt en wil wel aan die knoppen draaien.
Dat zijn toch de standaardreacties daar?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Las net in het sexy en gewaagdtopic. Waarom wil je in vredesnaam foto's posten als je reacties ziet als hey, ik zie je tepels door je shirt en wil wel aan die knoppen draaien.
Vaak wel, hoe onaantrekkelijk ook, er is altijd wel iemand die geile posts maaktquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zijn toch de standaardreacties daar?
Maar niet zo dat ik bevestiging wil van bijzondere types op een forum. Daar waak ik dan weer voor.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:29 schreef Californium het volgende:
[..]
En stiekem ben jij zelf ook zo lekker onzeker
Oh, dat merk heb ik niet, dus dan gaat het feestje niet door..quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een mooi strak Karen Millen jurkje tijdens het etentje met daaronder jarretelles voor het toetje
Ik lees wel eens mee, hoezo?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kom je wel eens vaker in dat topic, ken je de mensen daar?
Echt, Nederlands is best een rijke taal. Het kan zoveel leukerquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat negatieve aandacht ook aandacht is. En heel veel mensen vinden dat juist een prima reactie.
Waarom wil je dat Überhaupt plaatsen? Los van de reacties.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja nogal. Als je naar de beginperiode kijkt van de foto's in KPD, man man manquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vaak wel, hoe onaantrekkelijk ook, er is altijd wel iemand die geile posts maakt.
Weet ik niet, echt waar?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zijn toch de standaardreacties daar?
Dat schiet het doel een beetje voorbij denk ikquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Echt, Nederlands is best een rijke taal. Het kan zoveel leuker
Wie zegt dat ik jou in zo'n jurkje wens te zienquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh, dat merk heb ik niet, dus dan gaat het feestje niet door..
Hahahaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat schiet het doel een beetje voorbij denk ik.
En is het zoveel erger dan het virtuele gegeil in dit topic?.
Ik heb twee sollicitatiegesprekken staan, heb je nog tips?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:02 schreef Cue_ het volgende:
De sollicitant is in ieder geval niet uber lelijk, dat scheelt dan weer
Er is altijd nog wel een deel FOK!kers die denken (en deels zal het ook lukken) dat als je maar genoeg lijntjes uitgooit krijg je altijd wel een keer beetquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja nogal. Als je naar de beginperiode kijkt van de foto's in KPD, man man man
Iedereen zoekt zijn bevestiging elders. Ik zoek het eerder in vriendenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:31 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Maar niet zo dat ik bevestiging wil van bijzondere types op een forum. Daar waak ik dan weer voor.
Nou ja, het is tegenwoordig bon ton om je snufferd overal vast te leggen en dan te posten. Dat het dan ook op een forum wordt gegooid, verbaast me dan opzich niet..quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom wil je dat Überhaupt plaatsen? Los van de reacties.
Welkom op fokquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:28 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Geil tochquote:
Wat HW zegt:quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vaak wel, hoe onaantrekkelijk ook, er is altijd wel iemand die geile posts maakt.
Vind het wel meevallen. Of je nou reageert op een foto waar je ook daadwerkelijk iets ziet of dat je "hard geworden" post na een simpele opmerkingquote:
Ja, is ook niet my cup of tea, maar mensen kennen elkaar hier in het echie tenminste nog een beetje. Dan heb je tenminste nog een beeld van de tegenpartij ofzo..quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat schiet het doel een beetje voorbij denk ik.
En is het zoveel erger dan het virtuele gegeil in dit topic?.
Ik denk dat veel mensen geen bevestiging zoeken. Ik zeg niet dat het schandalig is. Ik vind het fascinerend en benoem het. Ik laat zulke mensen natuurlijk verder leven.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Iedereen zoekt zijn bevestiging elders. Ik zoek het eerder in vriendenDie zijn belangrijkste in mijn leven. Maar ieder zo zijn eigen ding, leef en laat leven:)
Ik vind wel een verschil zitten tussen 'normale' foto's en S&G foto's.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou ja, het is tegenwoordig bon ton om je snufferd overal vast te leggen en dan te posten. Dat het dan ook op een forum wordt gegooid, verbaast me dan opzich niet..
Daar ook, letterlijk een beeldquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja, is ook nietmy cup of tea, maar mensen kennen elkaar hier in het echie tenminste nog een beetje. Dan heb je tenminste nog een beeld van de tegenpartij ofzo..
True, maar je mag bijna geen kritiek leveren als je een foto niet mooi vindt. Tuurlijk gaat het om de manier waarop, maar toch vind ik dat dat moet kunnen. Elke vorm van kritiek, hoe netjes ook, wordt meteen als negatief en vijandig beschouwd.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is altijd nog wel een deel FOK!kers die denken (en deels zal het ook lukken) dat als je maar genoeg lijntjes uitgooit krijg je altijd wel een keer beet.
Om over je jurkjes nog maar te zwijgenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:35 schreef Samzz het volgende:
35 paar and counting. Waaronder 3 paar Uggs, want warm in de winter.
Oh ik ben niet knap genoegquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik jou in zo'n jurkje wens te zien
Ah. Is de context waarin het geplaatst worden niet belangrijker dan de opmerking an sich? Zo zie ik het althans. Alles wat ik hier zeg is met een knipoog, dat durf ik niet te beweren van die kpd geilerts, maar kan ook aan mij liggen natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen. Of je nou reageert op een foto waar je ook daadwerkelijk iets ziet of dat je "hard geworden" post na een simpele opmerking.
Wat goed, toitoitoi!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:33 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb twee sollicitatiegesprekken staan, heb je nog tips?
Dit fascinerend vindenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:35 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen geen bevestiging zoeken. Ik zeg niet dat het schandalig is. Ik vind het fascinerend en benoem het. Ik laat zulke mensen natuurlijk verder leven.
Ik las toiboiquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah. Is de context waarin het geplaatst worden niet belangrijker dan de opmerking an sich? Zo zie ik het althans. Alles wat ik hier zeg is met een knipoog, dat durf ik niet te beweren van die kpd geilerts, maar kan ook aan mij liggen natuurlijk.
Dat is nou eenmaal zo gegroeid daar denk ik. Natuurlijk moet kritiek kunnen vind ik, maar het verzandt dan alleen maar in bashen en mensen afkraken tot op het bot. Dan maar gewoon het liefst geen reactiesquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True, maar je mag bijna geen kritiek leveren als je een foto niet mooi vindt. Tuurlijk gaat het om de manier waarop, maar toch vind ik dat dat moet kunnen. Elke vorm van kritiek, hoe netjes ook, wordt meteen als negatief en vijandig beschouwd.
IRL ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
Iedereen vindt het wel eens fijn om een complimentje te krijgen, of te geven.
Swingdress nummer elf is onderwegquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Om over je jurkjes nog maar te zwijgen
Jahoor. Maar laten zien dat je niet plat bent om bevestiging/aandacht gaat verder dan een random complimentje ontvangen van hoe leuk je eruitziet en dat je dat fijn vindt. Echt zelfdde met mensen die tieten foto's plaatsenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
Niet in je broek poepenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:33 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb twee sollicitatiegesprekken staan, heb je nog tips?
True, maar gezien het imago van de gemiddelde fokker, is er toch enige inflatie gaande danquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
Tuurlijk wel, maar ik zie er nou ook weer niet zoveel verschil in. Het is vaak met een knipoog, maar mocht het toch anders opgevat worden is het ook primaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah. Is de context waarin het geplaatst worden niet belangrijker dan de opmerking an sich? Zo zie ik het althans. Alles wat ik hier zeg is met een knipoog, dat durf ik niet te beweren van die kpd geilerts, maar kan ook aan mij liggen natuurlijk.
Zelfs foto-technische kritiek mag niet volgens mijquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal zo gegroeid daar denk ik. Natuurlijk moet kritiek kunnen vind ik, maar het verzandt dan alleen maar in bashen en mensen afkraken tot op het bot. Dan maar gewoon het liefst geen reacties.
Soms is je naaktfoto's versturen een stukje narcisme. :$quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:37 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Jahoor. Maar laten zien dat je niet plat bent om bevestiging/aandacht gaat verder dan een random complimentje ontvangen van hoe leuk je eruitziet en dat je dat fijn vindt. Echt zelfdde met mensen die tieten foto's plaatsen
Dat bedoelde ik en dat vind ik dan bijzonder maar heb er geen mening over verder.
* LovelyLady haalt haar tietfoto's gelijk offlinequote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:37 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Jahoor. Maar laten zien dat je niet plat bent om bevestiging/aandacht gaat verder dan een random complimentje ontvangen van hoe leuk je eruitziet en dat je dat fijn vindt. Echt zelfdde met mensen die tieten foto's plaatsen
Dat bedoelde ik en dat vind ik dan bijzonder maar heb er geen mening over verder.
Zie PIquote:
We zien de foto wel in het fototopic verschijnenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie PI. Het is wel een beeldschone
. Cremewit met bloemen
.
Ja, post zo'n potentiële knoppendraaier gelijk een foto terug? Bij tegenreactie gaan ze door voor een date ofzo?quote:
ach kom, zit je hier nou ook al te luchten? stel je aan zegquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:28 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Idd. Als bouwvakkers of gemeente mensjes naar mij fluiten ben ik dus ook niet happy. Zie het eerder als een beledigingquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
IRL ja.
En dat is het. Ik snap echt niet wat er fijn is aan een complimentje van iemand die je niet kent.
In dit geval die een stukje huid ziet en dan een compliment geeft.
Sterker nog van de mensen die reageren zou ik het zelfs liever niet hebben.
Vast welquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We zien de foto wel in het fototopic verschijnen
Nee, maar dat is toch ook niet zo boeiend? Ik kan ook slecht tegen foto-freaks die een foto gaan afkraken omdat het onderwerp in het midden staat en de horizon niet goed isquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zelfs foto-technische kritiek mag niet volgens mij
Daar is FOT voor.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zelfs foto-technische kritiek mag niet volgens mij
Een belediging? Hoe dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:39 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Idd. Als bouwvakkers of gemeente mensjes naar mij fluiten ben ik dus ook niet happy. Zie het eerder als een beledigingTerwijl sommige meisjes dat weer leuk en fijn vinden.. Zo verschilt de mens, maar vind het wel grappig om te zien.
Hahahaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soms is je naaktfoto's versturen een stukje narcisme. :$
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:40 schreef Barbusse het volgende:
Ja nee nope niet gaat hem niet meer worden vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |