Mijn zolder is nog zo leeg als watquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:51 schreef HostiMeister het volgende:
Staan er anders ook maar ruimte in te nemen, niets voo rhet leger des heils?
Maken we er 21 vanquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
20-21 zijn ook nog gewoon meisjes hoor.
Ik ben een meisje en schoenen koop ik het allerliefste. Dus dit valt enorm mee. Zo'n 12 paar sneakers die ik allemaal regelmatig draag. 1 paar laarzen, 2 paar Clarks, sportschoenen, hardloopschoenen, werkschoenen en slippers.quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:52 schreef artelligence het volgende:
Ik heb binnen korte tijd 6 notes erbij
[..]
Wat in de berging staat bij mij boeit me ook niet, het staat me niet in de weg verder, kom er ook nooit alleen als ik echt iets zoekquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn zolder is nog zo leeg als wat
Yup, maarja moet je maar net aan denken op t juiste tijdstip enzo
Prima, Uggs na 21 is verbotenquote:
Neequote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:59 schreef UitStraling het volgende:
Of Uggs, kunnen best staan als je wat klasse en stijl hebt en slank en lang bent,
Dat valt idd best meequote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben een meisje en schoenen koop ik het allerliefste. Dus dit valt enorm mee. Zo'n 12 paar sneakers die ik allemaal regelmatig draag. 1 paar laarzen, 2 paar Clarks, sportschoenen, hardloopschoenen, werkschoenen en slippers.
Denk dat dat voor een meisje enorm meevalt.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:59 schreef UitStraling het volgende:
Of Uggs, kunnen best staan als je wat klasse en stijl hebt en slank en lang bent
Er zijn vrouwen die echt letterlijk alles kunnen hebben, maar die zijn wel zeldzaamquote:
Ik vind het een behoorlijk aantal. Maar als dat het liefste is wat je koopt, dan valt het misschien nog wel meequote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben een meisje en schoenen koop ik het allerliefste. Dus dit valt enorm mee. Zo'n 12 paar sneakers die ik allemaal regelmatig draag. 1 paar laarzen, 2 paar Clarks, sportschoenen, hardloopschoenen, werkschoenen en slippers.
Denk dat dat voor een meisje enorm meevalt.
Nooit.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:59 schreef UitStraling het volgende:
Of Uggs, kunnen best staan als je wat klasse en stijl hebt en slank en lang bent, echter zie je Uggs vaak in combinatie met een gezichtsuitdrukking die doet vermoeden dat tijgerprint de lievelingskleur van de desbetreffende dame is
En dan nog maakt het ze lelijker. Ze zijn alleen zo knap/leuk dat het in percentage meevalt.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die echt letterlijk alles kunnen hebben, maar die zijn wel zeldzaam.
Fuck skills. Looks!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:02 schreef Cue_ het volgende:
De sollicitant is in ieder geval niet uber lelijk, dat scheelt dan weer
Dan ken jij waarschijnlijk weinig upper class vrouwen met smaak en stijl en dito perfecte lichaamsbouw, Uggs zijn lelijk juist omdat Mandy van de friettent op de hoek ze ook draagt.quote:
Ach, het boeit me ook niet zo. Het is net als met witte sokken bij een man, het kan niet blijkbaar,maar een reden waarom het niet kan is nog nooit gegevenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dan nog maakt het ze lelijker. Ze zijn alleen zo knap/leuk dat het in percentage meevalt.
Zonder zouden ze nog leuker zijn.
You say it like it's a bad thingquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
Dit soort jurkjes
[ afbeelding ]
1 ruk er aan en je staat in je nakie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |