En bedankt hè!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:59 schreef UitStraling het volgende:
Of Uggs, kunnen best staan als je wat klasse en stijl hebt en slank en lang bent, echter zie je Uggs vaak in combinatie met een gezichtsuitdrukking die doet vermoeden dat tijgerprint de lievelingskleur van de desbetreffende dame is
Vreemde discussie. Iemand wordt verweten dat ze geen tetten heeft en dan plaatst ze foto's van der body ofzo.quote:
Waar dat dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:16 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Vreemde discussie. Iemand wordt verweten dat ze geen tetten heeft en dan plaatst ze foto's van der body ofzo.
Ik leer steeds meer hier.
Ik zag er verder geen kwaads in. De reacties zijn in die topics toch om te huilen, of ze branden je af of ze prijzen je de hemel in.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:16 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Vreemde discussie. Iemand wordt verweten dat ze geen tetten heeft en dan plaatst ze foto's van der body ofzo.
Ik leer steeds meer hier.
Wel beetje opletten he, in het fototopic, klik op zijn username en klaarquote:
Van die types die 100+ dure flesjes parfum op de plee hebben staan als luchtverfrisser.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:14 schreef Californium het volgende:
[..]
ben benieuwd wat de definitie van upper class is van iemand zoals jij...
Ja, was ik ook al achter.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel beetje opletten he, in het fototopic, klik op zijn username en klaar.
Maar wel een tijgerprint slipjequote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:15 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En bedankt hè!
Maar ik draag tenminste geen Uggs
Nee, alleen panterprintlingerie vooralsnog, maar ik zet het op mijn verlanglijstje as we speak!quote:
Oh, daarvoor zet ik altijd DQOD inquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die types die 100+ dure flesjes parfum op de plee hebben staan als luchtverfrisser.
/no joke.
L'air du kakaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:21 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Oh, daarvoor zet ik altijd DQOD in
Ik ben topfit om de een of andere reden, werd uit mezelf wakker om 7:10, alsof het mijn verjaardag is ofzoquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, was ik ook al achter.Nog niet wakker.
Dat zijn van die vrouwen met een vriend in de drugsquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die types die 100+ dure flesjes parfum op de plee hebben staan als luchtverfrisser.
/no joke.
Is Dqod miljonair?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:21 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Oh, daarvoor zet ik altijd DQOD in
Ik heb het over upper class, geen criminelenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat zijn van die vrouwen met een vriend in de drugs
Gewoon geen slipje maar alleen jarretelles a.u.b.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee, alleen panterprintlingerie vooralsnog, maar ik zet het op mijn verlanglijstje as we speak!
Potato "Potato"quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb het over upper class, geen criminelen
Oh dan is panterprint ineens niet erg genoeg wil je zeggen?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon geen slipje maar alleen jarretelles a.u.b.![]()
Jarretelles, mijn Achilles hiel
Zeeman oma onderbroekenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee, alleen panterprintlingerie vooralsnog, maar ik zet het op mijn verlanglijstje as we speak!
I haz themquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |