SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
egt zon zin in he:@:@ wae wordt zo kankertje hard.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:19 schreef no1uknow het volgende:
gaan we X en 4FMP anaal inbrengen bij elkaar awesome?![]()
waar ga jij sowieso heen?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
egt zon zin in he:@:@ wae wordt zo kankertje hard.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:44 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
naar de graf kk!
'oh awesome, leuk, waar ligt dat?'
VAN DE KAART xDD
lol niet de afkorting vdk gebruikenquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:44 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
naar de graf kk!
'oh awesome, leuk, waar ligt dat?'
VAN DE KAART xDD
Nah man. Het is niet heel echt future housy. Mike Mago en Philip George alleen. Geen idee wat ik daar van kan verwachten. Mike Mago ooit een half uurtje gezien vorig jaar bij WAE. Dat was wel tof opzich.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:46 schreef no1uknow het volgende:
hey awesome, zijn er ook dj's ala Tchiami? Welke moet ik checken?
hahaquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:45 schreef Awesome_ het volgende:
http://www.reddit.com/r/all
Zieke anarchy. Beetje hetzelfde als toen ze de gym op slot gooiden. Je wil ons echt niet over je forum heen hebben.
Kan altijd wel genieten van de kracht van de massa weetje. Gold zal wel een old time low hitten vandaag. Iedereen naait elkaar ook op om een adblocker te fixen en zo.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:54 schreef seto het volgende:
[..]
haha
fucking mooi dit
reddit gaat echt ten onder met die nieuwe CEO
Is ook een vrouw he. Dan weet je al dat het de verkeerde kant op gaat.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:54 schreef seto het volgende:
[..]
haha
fucking mooi dit
reddit gaat echt ten onder met die nieuwe CEO
niet alleen daardoor, je hebt ook van die zogenaamde powermods die mod zijn bij meer dan 100 subreddits en er niet voor schromen je van al die reddits te bannen als je mening hun niet bevaltquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is ook een vrouw he. Dan weet je al dat het de verkeerde kant op gaat.
Had je beter op moeten letten, had je nu precies geweten wat mijn figuur wasquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:24 schreef seto het volgende:
ik heb gehoord dat daar voornamelijk vrouwen posten die bang zijn dat de zonnebank in elkaar stort als ze erop liggen
quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Had je beter op moeten letten, had je nu precies geweten wat mijn figuur was
Zie ook nu pas dat een pro dit had gedaanquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:14 schreef Sapstengel het volgende:
Sicke photoshop skills wel deze
[ afbeelding ]
http://www.reddit.com/r/f(...)y_attempt_at_fixing/
dag kutjequote:Op donderdag 11 juni 2015 10:59 schreef Montelly het volgende:
Dit begint echt een vrouwonvriendelijk topic te worden. Ik ben weg.
Veel naar de Mac geweest dus. ;Pquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ben een beetje tot rust gekomen. Heb veel momentjes voor mezelf gehad.
Bij die handdoek zie je ook dat de strepen niet helemaal kloppen idd.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:50 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zie ook nu pas dat een pro dit had gedaan![]()
Zeker netjes een uitsnede van die vrouw gemaakt, die apart aanpassen en weer terugzetten. En dan is het een kwestie van de achtergrond bijwerken. Denk dat die handdoek het kutstuk is geweest.
Geile brunette dat je me dr bent. Zou je boren 4life jwz.quote:
1. Welcome back bruhquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nee. Wel vier dagen achter elkaar een 500ml pot Ben & Jerry's gehad, en vier dagen Subway.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:41 schreef McNulty het volgende:
[..]
Geile brunette dat je me dr bent. Zou je boren 4life jwz.
nou begin ik ook te twijfelenquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:18 schreef Questular het volgende:
He, stond hier niet net nog een post van No1?
Redditmods zijn weer bezigquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:19 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nou begin ik ook te twijfelen
al zou ik gepost hebben, dan was het niet ban-waardig, iets expliciets had ik wel onthouden
Niet lang geleden nog een album uitgebracht. Was vrij slecht, maar toch, zo'n tachtiger die los gaat is mooiquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:32 schreef Questular het volgende:
Wist niet dat ie ook metal maakte, ouwe baas.
Gister nog even nostalgische gevoelens opgehaald met Project Onequote:Op donderdag 11 juni 2015 14:34 schreef VMSDKR het volgende:
Ben zelf niet zo van de metal. Zit een beetje in de hardstyle nu. Nog een dikke shoutout naar Henk trouwens, die heeft me geintroduceerd aan dit heerlijke nummertje!![]()
Volgens sommigen is hij verdronken toen hij een lading zaad uit een vagijn aan het slurpen was.quote:
wat praat jij raarquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens sommigen is hij verdronken toen hij een lading zaad uit een vagijn aan het slurpen was.
Mja, ik hecht niet veel waarde aan geruchten.
Je komt niet aan Weissman!! Praat niet over zaad uit vagijnen slurpen als je er geen klote vanaf weet. Praat niet over Weiss of vagijnen als je er godverdomme helemaal geen kut vanaf weet. Blijf weg van dat soort shit want anders kom je dat maar in mijn gezicht zeggen!!!!quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens sommigen is hij verdronken toen hij een lading zaad uit een vagijn aan het slurpen was.
Mja, ik hecht niet veel waarde aan geruchten.
Neem gewoon abptjequote:Op donderdag 11 juni 2015 15:01 schreef Awesome_ het volgende:
ik zeg gewoon eerlijk die banner is kaolo voor schut
ublock is lichterquote:
reddit is dan ook een verkankerde feministische hugbox waar de waarheid niet gezegd mag wordenquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:45 schreef Awesome_ het volgende:
http://www.reddit.com/r/all
Zieke anarchy. Beetje hetzelfde als toen ze de gym op slot gooiden. Je wil ons echt niet over je forum heen hebben.
Wel genoeg water drinken he. En vergeet het vuurwerk niet te filmen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:34 schreef VMSDKR het volgende:
Ben zelf niet zo van de metal. Zit een beetje in de hardstyle nu. Nog een dikke shoutout naar Henk trouwens, die heeft me geintroduceerd aan dit heerlijke nummertje!![]()
beach komt weer met de harde waarheidquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:19 schreef Beach het volgende:
[..]
reddit is dan ook een verkankerde feministische hugbox waar de waarheid niet gezegd mag worden
Beach komt niet met de waarheid. FPH is niet geband vanwege hun controversiële "ideologie", maar omdat ze individuen gingen lastig vallen waaronder on- en offline bedreigen.quote:
Beach wel mongoolquote:
HA, McNulty is een dikzakquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
Beach komt niet met de waarheid. FPH is niet geband vanwege hun controversiële "ideologie", maar omdat ze individuen gingen lastig vallen waaronder on- en offline bedreigen.
Als de gymmers leden van dieetclub zouden bedreigen zou het doek hier ook snel vallen hoor. En terecht. Dus alle hooivorken kunnen terug op stal.
haha zieke burnquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:30 schreef seto het volgende:
mja wat verwacht je van iemand die niet eens hdd kabels kan aansluiten haha....
r/all staat vol met topics over fph huilies die lopen te klagen dat hun subreddit gesloten is. Jij gebruikt dat als argument om te stellen reddit een hugbox is.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:30 schreef seto het volgende:
Dat is al veel langer zo hoor. Gaat niet om /r/all (waar ik overigens nooit keek sowieso tot gisteren)quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
r/all staat vol met topics over fph huilies die lopen te klagen dat hun subreddit gesloten is. Jij gebruikt dat als argument om te stellen reddit een hugbox is.
Ben geen nerd zoals jullie.quote:
Een harddisk aansluiten is basiskennis, de gemiddelde bejaarde of 8 jarige digibeet kan dat nog.quote:
Niet liegen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Een harddisk aansluiten is basiskennis, de gemiddelde bejaarde of 8 jarige digibeet kan dat nog.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jezus christus.
Ik ben ook geen wielrenner maar ik kan wel fietsen.
Mwah, een pc is gewoon een puzzelstukje. Zolang je 'm open durft te schroeven en dingen in elkaar durft te passen is er weinig bijzonders aan.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:37 schreef McNulty het volgende:
Elitaire pc-nerdjes willen mij burnen vanwege gebrek aan pc kennis. Ook echt een doelgroep die burns moet uitdelen hoor.![]()
Een usb-muis aansluiten is zeker ook te moeilijk.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:37 schreef McNulty het volgende:
Elitaire pc-nerdjes willen mij burnen vanwege gebrek aan pc kennis. Ook echt een doelgroep die burns moet uitdelen hoor.![]()
neequote:Op donderdag 11 juni 2015 15:43 schreef seto het volgende:
weten jullie nog toen hij fanta helemaal uit begon te schelden in dm HAHAHA
Heb je ook video's van hoe je pc in elkaar zet?quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah, een pc is gewoon een puzzelstukje. Zolang je 'm open durft te schroeven en dingen in elkaar durft te passen is er weinig bijzonders aan.
Srry nulty.
is een echte gym klassieker vriendquote:
Gebruik ff je searchskills om dat terug te halenquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:49 schreef seto het volgende:
[..]
is een echte gym klassieker vriend
fanta had definitief onthuld dat mcnulty neger is en die begon helemaal te flippen in dm en toen had zij screenshot daarvan gepost, had nulty uit "wraak" een ander stuk dm gepost over dat ze vingerde oid
Een mok met mń gezicht erop krijgen of een snapchat met sideboob.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:50 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb 84 punten nu wat kan ik daar mee doen
quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:49 schreef seto het volgende:
[..]
fanta had definitief onthuld dat mcnulty neger is en die begon helemaal te flippen in dm en toen had zij screenshot daarvan gepost, had nulty uit "wraak" een ander stuk dm gepost over dat ze vingerde oid
bij 1500 punten schrijft ze je naam op een briefje en stopt dat in dr vaginaquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:50 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb 84 punten nu wat kan ik daar mee doen
Oeh een meisje dat masturbeert. Wereldschokkend.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:49 schreef seto het volgende:
[..]
Ik ga voor de sideboobquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een mok met mń gezicht erop krijgen of een snapchat met sideboob.
goeie neg vriendquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:29 schreef Beach het volgende:
bedankt voor het doorsturen sap
geeft weer prima motivatie voor mn nofap
quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:49 schreef seto het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:29 schreef Beach het volgende:
bedankt voor het doorsturen sap
geeft weer prima motivatie voor mn nofap
Oh? Ik weet ook wel iets over jou.quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:47 schreef no1uknow het volgende:
Mooi man die Nulty beerput. Ik weet ook nog wel iets maar heb beloofd dat voor me te houden.
Kinderachtig. Godverdomme.quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:47 schreef no1uknow het volgende:
Mooi man die Nulty beerput. Ik weet ook nog wel iets maar heb beloofd dat voor me te houden.
DM mij wat je hebt "gehoord".quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik zeg niks hoor, ik houd me aan m'n belofte
heeft hij een snor?quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:52 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb van een zekere user vernomen dat hij/zij turks is. Noem geen namen.
Nu gn mensene ook fokken mt jw prive omdat jy hebt gefkt met de hunne.quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:56 schreef Ethanolic het volgende:
Ik weet ook wel wat dingen van mensen
Sap houdt bijv helemaal niet van trannies
C_C is kloon van Ossum
Deuce heeft een penispomp
Champy lift wél
Cor heeft humor
No1 doet Crossfit
Quest woont in de randstad
JB is geen kloon van etha
Etc etc
quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:08 schreef fathank het volgende:
Ik hoorde dat deuce vroeger z'n konijn een rimjob heeft gegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow much Sylvanaquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:12 schreef McNulty het volgende:
Ik hoorde dat Fathank eerst met jb heeft gedate en nu doet hij alsof hij alleen arische chicks leuk vindt.
Best eng ditquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:56 schreef Ethanolic het volgende:
Ik weet ook wel wat dingen van mensen
Sap houdt bijv helemaal niet van trannies
C_C is kloon van Ossum
Deuce heeft een penispomp
Champy lift wél
Cor heeft humor
No1 doet Crossfit
Quest woont in de randstad
JB is geen kloon van etha
Etc etc
quote:
quote:
quote:
Nu weer iets lager dus.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:36 schreef Questular het volgende:
Jij hebt het niet voor het zeggen hier.... na je ban moet je die ladder weer beklimmen, en jij staat nog niet bovenaan. Door de ban van Deuce ben je wel een trede hoger komen te staan.
mag ik vragen als jij stikem dierengifjes super leuk vindt?quote:
Gewoon gemiddelde grootte hoor.quote:
Echt hè. You don't know what you've got till it's gone.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Het topic mist toch een beetje deuce. Awesome had ook al fantoomposts
Vriend, zeker vind ik die leuk. Maar niet drie pagina's achter elkaar.quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:22 schreef Deuce92 het volgende:
mag ik vragen als jij stikem dierengifjes super leuk vindt?
ies mcdonalds kip krijg je geen honger broquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:27 schreef Deuce92 het volgende:
Toen ik het plaatje zag wist ik meteen wie het gepost had.
Ik eet nooit kip bij McDonald's.quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
ies mcdonalds kip krijg je geen honger bro
Ben je niet van die McChicken/chili chicken life? Shame on you.quote:
Hey Nultyquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ben je niet van die McChicken/chili chicken life? Shame on you.
Haar hoofd vind ik niet zo. Lichaam wel doe.quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey Nulty
https://instagram.com/p/3y0P0NuJxP/
Jb had vroeger 2 konijnenquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:08 schreef fathank het volgende:
Ik hoorde dat deuce vroeger z'n konijn een rimjob heeft gegeven
Echt hè...Armen groter dan je hoofd. Sorry, misschien als je CT Fletcher heet en niet Tess Monsterquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:00 schreef no1uknow het volgende:
https://www.facebook.com/(...)7231/?type=1&fref=nf
Ga fittie doen met haar. Fatty vs. Fattier.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:09 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Echt hè...Armen groter dan je hoofd. Sorry, misschien als je CT Fletcher heet en niet Tess Monster
#fyourbeautystandardsindeedtuboflard
Ik ga niet promoten dat het allemaal maar goed is om godnodeju een laag op je reet te hebben van een superstuiterbal, je nooit zwembandjes nodig zal hebben omdat je toch niet kan verzuipen en je denkt dat je aantrekkingskracht zo groot is als een planeet, maar de enige satellieten die je ziet de vliegen zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:11 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ga fittie doen met haar. Fatty vs. Fattier.
ik heb zelfs screenshots van fanta gehad toenquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:49 schreef seto het volgende:
[..]
Echt fucked up zijn de maten op de wiki-pagina. 124cm middelquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:26 schreef Sapstengel het volgende:
Precies ja er is echt iets mis in haar hoofd. Ik snap niet hoe zij zich kan gedragen als miss universe maar eigenlijk meer een miss mcdonalds is. Echt ergens iets fout waardoor ze zo'n misplaatste arrogantie krijgt.
En dan mensen die zeggen dat ze mooi is door haar zelfvertrouwensorry hoor maar dat is bij haar compleet doorgeslagen en maakt haar juist afzichtelijk. Als je zelfvertrouwen hebt durf je ook toe te geven dat er iets aan je mankeert en ga je niet janken als een kind dat zijn zin niet krijgt.
En dat bij 1,65quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Echt fucked up zijn de maten op de wiki-pagina. 124cm middel![]()
Heb het verder niet gelezen, zal weer zo'n standaard jankverhaal zijn over weet ik het wat voor moeilijke jeugd bladibladibla.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tess_Holliday
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Beiden zijn ze kankerzielig.
Dus komt wel overeen.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
gast kom net kijken in de gym ( of niet in case van mcnulty) en dan een beetje doen alsof ie mij al lang kent en beetje hookah noemen.
Ik kan veel hebben maar noem me geen hookah als ik je niet ken.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waarom post je niet onder je McNulty account of bang dat mensen er achter komen dat je een kleurtje hebt?.
124cm waist en 124cm chest. watquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Echt fucked up zijn de maten op de wiki-pagina. 124cm middel![]()
Heb het verder niet gelezen, zal weer zo'n standaard jankverhaal zijn over weet ik het wat voor moeilijke jeugd bladibladibla.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tess_Holliday
Ik ga zwaar over m'n nek van dat... ding. Ik ben niet iemand die een ander de dood toewenst, maar in haar geval zou het beter zijn als ze over een jaar of 3 overlijdt tijdens een 20voudige bypass.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:37 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Effectief gezien heeft ze als je haar andere maten bekijkt niet eens een middel![]()
Whaha inderdaad echt smerig. Ik haat niet zo snel mensen maar haar haat ik echt. Vooral hoe ze dan zo hip doet op haar instagram alsof ze echt een modellenfiguur heeftquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:37 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Effectief gezien heeft ze als je haar andere maten bekijkt niet eens een middel![]()
Als ze nou ook nog een snor had was ze binnen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha inderdaad echt smerig. Ik haat niet zo snel mensen maar haar haat ik echt. Vooral hoe ze dan zo hip doet op haar instagram alsof ze echt een modellenfiguur heeftbitch please ze hebben je alleen voor de novelty factor, beetje zoals de freakshows in het circus van vroeger.
Mja die had ik al voor hem gepost destijds.quote:
Als ONZ mod mag ik hopelijk toch wel meelezen? En maak je maar geen zorgen hoorquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:25 schreef no1uknow het volgende:
Geeft overigens temeer aan hoe ernstig er hier gelurkt wordt
Dit is ook wel een blijvertje:quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:36 schreef Deuce92 het volgende:
Ik mis Fanta wel een beetje.
[..]
[..]
[..]
quote:Ik kan veel hebben maar noem me geen hookah als ik je niet ken.
Suggereer ik anders dan?quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:50 schreef Fopje het volgende:
[..]
Als ONZ mod mag ik hopelijk toch wel meelezen? En maak je maar geen zorgen hoor
Deze is ook wel memorabelquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:51 schreef Fanta-stick het volgende:
Wie is die Teddyburrr hij is van mij.
Serieus ik kom erachter wie je bent.
Ik vroeg gewoon netjes om je toestemmingquote:
ik vroer helemaal nergens omquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:53 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik vroer gewoon netjes om je toestemming
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:14 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik wou met haar strijden om jou te winnen. Gevoelloze eikel. Waarom trap je steeds tegen mijn hart aan? Ik denk maar dat ik weer een r&p topic moet gaan openen, want al deze feels worden mij nu te veel.
NEE!quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:50 schreef Fopje het volgende:
[..]
Als ONZ mod mag ik hopelijk toch wel meelezen? En maak je maar geen zorgen hoor
Ja mooi die gephotoshopte billen op beide foto's.quote:
ja we moeten gewoon wat meer liefde verspreiden imoquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:01 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben de eerste die ff lekker nostalgisch doet. Maar gaat wel weer betere kant op momenteel.
Mag ook wel eens gezegd worden.
Idd die heeft zon lekker lichaam hequote:Op donderdag 11 juni 2015 19:05 schreef Deuce92 het volgende:
Lekker dikke ass, tits, en een pussy, in één gifje. Winning.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:02 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja mooi die gephotoshopte billen op beide foto's.
Waarom?Ze heeft toch een goede (mogelijk wel gekochte) Braziliaanse reet van haarzelf.
Is toch een baasje.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:06 schreef kaasplankje het volgende:
deuce waarom heb jij die rare plaatje
Gewoon benoemen als het goed is, silent treatment als het fout gaat. Ik doe voortaan deze 'quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja we moeten gewoon wat meer liefde verspreiden imo
Goede bulkarmen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:10 schreef McNulty het volgende:
Jullie zijn wel boefjes ofniet? Eerlijk zeggen.
[ afbeelding ]
Nice op deze.quote:
Leg eens uit.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:13 schreef kaasplankje het volgende:
zou wel weten wat te doen met die benen
haha snap je
om wat te doen dan? :Squote:Op donderdag 11 juni 2015 19:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
uit elkaar duwen vriend haha snap je
zit je me soms in de meling te nemen vriend ik trap er gwn in lolquote:
Wat heb je met Asians trouwens? Heb je het liefst een onderdanige, kneedbare vrouw die je niet tegenspreekt en piept als een muis terwijl je haar balt?quote:
je slaat de spijker op zn kopquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:08 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat heb je met Asians trouwens? Heb je het liefst een onderdanige, kneedbare vrouw die je niet tegenspreekt en piept als een muis terwijl je haar balt?
Wordt snel saai een vrouw die altijd ja en amen zegt.quote:
Ik blijf stuk gaan om die laatste. Telkens weer.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:06 schreef seto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dan neem ik er toch gewoon eentje bijquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:14 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wordt snel saai een vrouw die altijd ja en amen zegt.
Twee schoothondjes i.p.v een. Echt nice.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:17 schreef Beach het volgende:
[..]
dan neem ik er toch gewoon eentje bij
Dat is wel triest voor de aanwezige christenen, sjiieten en alawieten.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:20 schreef McNulty het volgende:
Bij de weg Beach je geliefde Assad krijgt klop in Syrie volgens het laatste nieuws. Ik weet niet of het verder bijhoudt of wat.
Ik zeg het maar gewoon hardop. Ik vind dit echt niet kunnen beach.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:35 schreef Beach het volgende:
na onze maand nofap kunnen we een verspuit wedstrijdje doen xD
niks dat ik wil spelen nogquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:38 schreef seto het volgende:
al geld weggegooid bij de steam sale beach?
[ afbeelding ]
ik heb autismequote:Op donderdag 11 juni 2015 21:38 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik zeg het maar gewoon hardop. Ik vind dit echt niet kunnen beach.
primaquote:
Stukken beter. Die zou ik aan mn moeder voorstellenquote:
Of Yuri's recepten (kipfiletblokjes op een bedje van ijsbergsla met drie Yildriz sauzen eroverheen)quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:30 schreef Awesome_ het volgende:
Vroeger maakte henk, cor of klokov nog wel eens een multiquote en deden we wie het meeste gequote was.
#whatsensitiveguysthink #nostalgie #mantears
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:00 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Of Yuri's recepten (kipfiletblokjes op een bedje van ijsbergsla met drie Yildriz sauzen eroverheen)
#sickening
Van voor jouw tijd.quote:
Waarom post jij nog wel?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:18 schreef McNulty het volgende:
Waarom post yuri eigenlijk niet meer mee?
Beaverquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:27 schreef Faeroer het volgende:
Hey Sapstengel, lekkere tranny's voor jou!
Bek houwe broekie ik post al vanaf 43 mee snotaap.quote:
Stijf van alles.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Beaver
Is meer iets voor Cor, dit zijn nou die crossfit "chicks", staan stijf van de anavar
Haha kankeraap.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
Bek houwe broekie ik post al vanaf 43 mee snotaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |