SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierDeathlift or Die.
Nou ja, man...quote:
Dit dus. Het wachten is op de onthulling dat ie omgebouwd blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nee komende van een vrouw die zich voordoet als een man.
hey corquote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:10 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nou ja, man...
--
Advies vragen aan deze "kerel"
Volgens mij heb jij niet (nog) meer succes nodig, bro.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:25 schreef seto het volgende:
[..]
hey cor
hoe krijg ik meer succes bij de vrouwtjes?
Welk blad is dit? Midi?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Oh Bastiaan, jij malle man.
Oh, dat is die bijlage die nog conservatiever is dan het oud papier de krant waar het een bijlage van is? Wat moet jij daar, zeker als Rotterdamse, nou mee?quote:
nouja je geniet toch een zeker aanzien hierquote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niet (nog) meer succes nodig, bro.
En wie zegt dat ik wel goede adviezen geef? Heb ik zelf i.i.g. niet beweerd.
Tsja, moeilijke keuze. De volgende keer gewoon opzichtig megalullen bekijken op je telefoon.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij lag in de koffiekamer en ik had geen zin om vakantiefoto's van collega's te bekijken.
"Wauw, die kan zo in de national geographic"
Allemaal overbewerkte onscherpe kutkliekjes van negerkindjes. Rot op.
Zeker zeker, zware spanningen. Vandaag sollicitatiegesprek gehad, vrijdag krijg ik het te horen.quote:
Oeh spannend! Zal voor je duimen!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:53 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zeker zeker, zware spanningen. Vandaag sollicitatiegesprek gehad, vrijdag krijg ik het te horen.
Succes bro!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:53 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zeker zeker, zware spanningen. Vandaag sollicitatiegesprek gehad, vrijdag krijg ik het te horen.
En dan gepopt worden met een AK, no thanks.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:56 schreef seto het volgende:
hey jaqen je kan altijd nog vertrouwenspersoon van holleeder worden
positie is net geopend
er zijn ergere dingen in het levenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:56 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
En dan gepopt worden met een AK, no thanks.
Zoals?quote:
Hoeft niet, ik post hier ook en begin donderdag in de fabriek.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dankje! Dat is een van de vereisten om hier te mogen posten toch? 10K a day leef.
Wat ga je maken?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik post hier ook en begin donderdag in de fabriek.
Maar succes iig, future CEO 10k/day
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik post hier ook en begin donderdag in de fabriek.
Maar succes iig, future CEO 10k/day
Goed punt.quote:
Fabrieks/Magazijn werk kan best ok zijn. Ik heb een tijdje magazijnwerk gedaan en vond het prima werk.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vooral onderdelen voor hang- en sluitwerk, kleinmetaal valt het onder.
Klopt ja, magazijn heb ik altijd gedaan na schooltijd, orderpicken. Later tijd gewerkt in een fabriek die displays maakte, van die reclamedisplays en spul voor productpresentaties. Was wel chill, beetje metaal bewerken, dingen in elkaar zetten enzo.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:54 schreef Questular het volgende:
[..]
Fabrieks/Magazijn werk kan best ok zijn. Ik heb een tijdje magazijnwerk gedaan en vond het prima werk.
Bek houwe over mij snitchquote:
Grieks restaurant?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:06 schreef VMSDKR het volgende:
Ik kan gewoon m'n vader opvolgen. #nostress
gyroszaakje?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:06 schreef VMSDKR het volgende:
Mijn vader is best future, speelt gewoon CS:GO, Left 4 Dead en Killing Floor 2 met wat andere gasten van zijn leeftijd over Steam. Toen ik een kleine boy van 12 was speelden we al OFP:Resistance over de LAN.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:25 schreef seto het volgende:
ik heb gehoord dat vms zijn pa hem wil onterven omdat hij naar trap luistert
Grieks of Turks eten is voor mij als onwetende Brabander toch lastig van elkaar te onderscheiden hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:31 schreef Sapstengel het volgende:
Klinkt wel als een goede combinatie ja, een Grieks-Turks restaurant
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mijn vader is best future, speelt gewoon CS:GO, Left 4 Dead en Killing Floor 2 met wat andere gasten van zijn leeftijd over Steam. Toen ik een kleine boy van 12 was speelden we al OFP:Resistance over de LAN.
baasquote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mijn vader is best future, speelt gewoon CS:GO, Left 4 Dead en Killing Floor 2 met wat andere gasten van zijn leeftijd over Steam. Toen ik een kleine boy van 12 was speelden we al OFP:Resistance over de LAN.
Joh doe er ook nog een aantal Libanese gerechten bij en het is een compleet gokfestijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Grieks of Turks eten is voor mij als onwetende Brabander toch lastig van elkaar te onderscheiden hoorHeb al bij een aantal gerechten gehad dat ik dacht dat het Grieks was, maar dat het Turks bleek.
Grieks = tyfus veel knoflookquote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Grieks of Turks eten is voor mij als onwetende Brabander toch lastig van elkaar te onderscheiden hoorHeb al bij een aantal gerechten gehad dat ik dacht dat het Grieks was, maar dat het Turks bleek.
Die landen hebben dan ook 2000 jaar bij elkaar gehoord niet zo gek.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Die #tienervaderleef.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mwah, Grieks en Turks lijkt op elkaar ja, sommige dingen zijn gewoon hetzelfde, maar het heeft wel echt verschil met de rest.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:41 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Joh doe er ook nog een aantal Libanese gerechten bij en het is een compleet gokfestijn.
Nee, verder is hij gewoon net als jouw vader. Behalve het slaan dan, dat doet hij ook niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Die #tienervaderleef.
Ga je ook samen op stap?
Oh en Libanees vind jij daar niet op lijken? Want ik heb er regelmatig toch wel een beetje veel moeite mee.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah, Grieks en Turks lijkt op elkaar ja, sommige dingen zijn gewoon hetzelfde, maar het heeft wel echt verschil met de rest.
Spar in Ulrum?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:06 schreef VMSDKR het volgende:
vriend ik weet niet wat je nu probeert te insinueren maar mijn vader kon me op mijn 5de al niet meer de baas zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee, verder is hij gewoon net als jouw vader. Behalve het slaan dan, dat doet hij ook niet.
M.a.w.: je hebt gisteravond niet naar NPO 2 gekeken.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ulrum, Oude Pekela, make up your mind Cor.
Goeie shopquote:
Er is zeker veel bejaardenmeuk op NPO, maar ook veel goede documentaires.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:15 schreef Awesome_ het volgende:
Vanavond weer Rijdende Rechter (vervolg), Cor. Ben benieuwd of Mevrouw Duinker aan het langste eind trekt vanavond.
Die chubsterleef, gewoon op je vader gaan zitten.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:07 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
vriend ik weet niet wat je nu probeert te insinueren maar mijn vader kon me op mijn 5de al niet meer de baas zijn.
Ga je naar die trainingsboederij van die PT-er uit obese?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:15 schreef Ethanolic het volgende:
Yeeeaaaahhh komende 3 weken 5 keer naar de achterhoek!! Kankertje veel zin in!!!!!
Zou haar gezicht volkliederen, np.quote:
Zow koekoek.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Valt mee.
[ afbeelding ]
http://www.24kitchen.nl/n(...)ezicht-bij-24kitchen
Dag 1,2,3 vandaag. Lekker dus. Bij jou?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:34 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hey Awesome hoe staat het met de NoFap.
Dag 6. Het moeilijkste stuk is bijna gedaan (de eerste week)quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dag 1,2,3 vandaag. Lekker dus. Bij jou?
lekker. Dm me als je geil bent. We houden elkaar on track.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:39 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dag 6. Het moeilijkste stuk is bijna gedaan (de eerste week)
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
lekker. Dm me als je geil bent. We houden elkaar on track.
je lekt zeker al precumquote:
Ik ben niet zo thuis in het homo erotische jargon. Dus eh no homoquote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Bij je vorige nofap heb je zitten sexten met brabantsebeffer en nu dit.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook gewoon weer gaan daten. Libido waar je thee van kan zetten en dan nofap is niet het allerslimste idd.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bij je vorige nofap heb je zitten sexten met brabantsebeffer en nu dit.
Misschien moet jij je zaadcellen maar de vrije loop geven, voordat je een onschuldige bystander aanrandt.
Zou d'r wel Canoe Juices geven. Niet echt strawberry, maar wat anders.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:46 schreef Magnetronbroodje het volgende:
Euhhh......
Snel maar weer wat plaatsen wat on topic is
[ afbeelding ]
ga weg kutkloonquote:
Ik zou wel een beschuitje met strawberry willen eten. Niet met aardbeien, maar met "Strawberry".quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:48 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zou d'r wel Canoe Juices geven. Niet echt strawberry, maar wat anders.
je vergeetquote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:48 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zou d'r wel Canoe Juices geven. Niet echt strawberry, maar wat anders.
ga weg teringkloonquote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:53 schreef Magnetronbroodje het volgende:
[..]
Kutkloon was zo het vorige deeltje #772
Hier en daar een lijntje erbij, maar nog steeds zwaar bovengemiddelde facial aesthetics.quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:40 schreef Magnetronbroodje het volgende:
[..]
Zag bij deviantart ook nog iets staan wat je liefde voor manga kapot zou kunnen maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yuri komt uit de achterhoek. Waar moet je zijn?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:15 schreef Ethanolic het volgende:
Yeeeaaaahhh komende 3 weken 5 keer naar de achterhoek!! Kankertje veel zin in!!!!!
... Wauw.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:06 schreef Magnetronbroodje het volgende:
Vrouw uit Nijmegen creatief met voedsel na sluiting van de plaatselijke MacDonalds
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:04 schreef Beach het volgende:
die mag ook wel mijn slagroomspuit hanteren enz
Zullen we hier gewoon even mee ophouden jongens?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:08 schreef Awesome_ het volgende:
Valt tegen deze. Ik gaf em echt voor.
Nieuwe:
[ afbeelding ]
Go.
quote:Vermijd inferieure kwaliteit:
Sommige aanbieders zijn heel goedkoop en beweren ook topkwaliteit te verkopen;
Er zijn aanbieders die links en rechts partijen whey eiwitten opkopen van onduidelijke afkomst en deze dan (goedkoop) aanbieden als (huis)merk product. Bij ons heb je als één van de weinige partijen in Europa 100% garantie dat de Whey Eiwitten altijd zijn te herleiden naar de bron in de EU.
hey missblissquote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zullen we hier gewoon even mee ophouden jongens?
Niet daten, gewoon neuken. Verliefd worden heb je toch geen tijd voor als je een baas wil wordenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook gewoon weer gaan daten. Libido waar je thee van kan zetten en dan nofap is niet het allerslimste idd.
Wat staat er op d'r arm? Feline of Felicia?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:08 schreef Awesome_ het volgende:
Valt tegen deze. Ik gaf em echt voor.
Nieuwe:
[ afbeelding ]
Go.
Totdat ze je dagen voor je romantische trip naar Praag dumpen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Verliefd worden is tof manlekker romantisch en alles
vliefde feels is toch gwn chickcrack?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Sst we hadden beloofd te doen alsof we geloven dat híj het uit heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:20 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Totdat ze je dagen voor je romantische trip naar Praag dumpen.
Prioriteiten stellen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Srs een man gaat maar een keer op z'n bek voor een vrouw. Daarna is het gewoon altijd in je achterhoofd houden dat vrouwen hoe dan ook nooit 100% trouw kunnen zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sst we hadden beloofd te doen alsof we geloven dat híj het uit heeft gemaakt.
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:25 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Srs een man gaat maar een keer op z'n bek voor een vrouw. Daarna is het gewoon altijd in je achterhoofd houden dat vrouwen hoe dan ook nooit 100% trouw kunnen zijn.
Jij zuigt pikken buiten je relatie om. Ik denk niet dat je de juiste persoon bent om hierop te reageren.quote:
Ik lees mee, Henk.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen.
Lees je mee Ossum?
Niet zo verzuurd Jakkenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:25 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Srs een man gaat maar een keer op z'n bek voor een vrouw. Daarna is het gewoon altijd in je achterhoofd houden dat vrouwen hoe dan ook nooit 100% trouw kunnen zijn.
Setonegertje.gifquote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij zuigt pikken buiten je relatie om. Ik denk niet dat je de juiste persoon bent om hierop te reageren.
je moet die wijven altijd in de gaten houden vriendquote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:25 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Clumsy pls.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sst we hadden beloofd te doen alsof we geloven dat híj het uit heeft gemaakt.
Qftquote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:25 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
PUA master race. Koning manipulatie crew.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik had altijd het idee dat mannen veel oprechter zijn als ze verliefd zijn. Vrouwen zijn veel slinkser en manipulatiever.
awesome plsquote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
PUA master race. Koning manipulatie crew.
True that.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:35 schreef Awesome_ het volgende:
Je bent ook wel btje beta als je bedrogen wordt, laten we eerlijk zijn.
awesome plsquote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:38 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Last time I checked wist je niks van mij toch?
Niks weet je clumsy. Niks.
Ja. Naja, beetje nuance wel. Sommige zijn ook eckte skanks, mja. Zijn ook vaak dezelfde boys die in een soort broer/zus-relatie zitten na een tijdje. Dat heb ik echt nooit (meer).quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:38 schreef fathank het volgende:
[..]
True that.
Dan ben je gewoon niet vent genoeg om je chick te behagen.
Ja maar mannen geven volgens mij pas toe dat ze verliefd zijn als het echt tot over hun oren is.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik had altijd het idee dat mannen veel oprechter zijn als ze verliefd zijn. Vrouwen zijn veel slinkser en manipulatiever.
Ik zeg het wel eens bewust supersnel hehe. Een Ted Mosby'tje pullen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:41 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar mannen geven volgens mij pas toe dat ze verliefd zijn als het echt tot over hun oren is.
Beetje fucken met de mind togquote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:42 schreef JaqenHghar het volgende:
Echt he waarom uberhaubt willen manipuleren en niet gewoon eerlijk zijn.
quote:
Nee. Gewoon 1 strike out systeem. Anders ga je slecht gedrag belonen snap je. Zo krijg je ook bedelende honden.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
je moet die wijven altijd in de gaten houden vriend
Zou willen dat ik manipulatiever was man.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:42 schreef JaqenHghar het volgende:
Echt he waarom uberhaubt willen manipuleren en niet gewoon eerlijk zijn.
Elkaar uitdagen is prima leuk en geil, maar spelletjes spelen is vermoeiend en destructief man. No tnx.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:50 schreef Awesome_ het volgende:
Leukste is als je allebei denkt de ander te slim af te zijn. Sowieso een chick die te makkelijk ingaat op slechte avances is een no-go. De jacht is where the party is at.
Vooral vermoeiend ja. Dagen zo niet weken aan tijd erin steken terwijl je allebei al lang weet wat de ander wil.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Elkaar uitdagen is prima leuk en geil, maar spelletjes spelen is vermoeiend en destructief man. No tnx.
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:52 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk ook altijd een schaakgrootmeester te zijn maar krijg achteraf altijd te horen dat ik 's werelds slechtste acteur ben en mijn gezicht echt boekdelen spreekt.
Ok, misschien moeten we een tussenweg vinden met aan de ene kant ossums mindgames en aan de andere kant jouw inseminatie-avond.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vooral vermoeiend ja. Dagen zo niet weken aan tijd erin steken terwijl je allebei al lang weet wat de ander wil.
Gewoon: ik vind jou leuk, jij mij. Okay prima broek naar beneden piemel erin hey ik bel je morgen weer
waarom ga jij niet poolse chick hosselen vriendquote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vooral vermoeiend ja. Dagen zo niet weken aan tijd erin steken terwijl je allebei al lang weet wat de ander wil.
Gewoon: ik vind jou leuk, jij mij. Okay prima broek naar beneden piemel erin hey ik bel je morgen weer
Whahhaha inseminatie-avondquote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok, misschien moeten we een tussenweg vinden met aan de ene kant ossums mindgames en aan de andere kant jouw inseminatie-avond.
je moet ff naar de plattelandsdisco vriend, daar zitten ze gwn allemaalquote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahhaha inseminatie-avond![]()
okay zo zakelijk hoeft het ook niet, maar gewoon direct zijn kan wel toch.
En goede ja kaas, Poolse chicks zijn wel lekker vaak. Hier in de gym komen er een paar misschien die hosselen.
heb je weleens destructieve mindfuck ervaren ja?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Elkaar uitdagen is prima leuk en geil, maar spelletjes spelen is vermoeiend en destructief man. No tnx.
Bro klik op mijn video. U will not be dissapointquote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
heb je weleens destructieve mindfuck ervaren ja?
Ik wil vaak alleen dick in pussy. Eerste 2 a 3 afspraken werkt dit prima, totdat ze met "hey laten we iets leuks gaan doen"komt. Bitch no, ik kom alleen filmpje kijken en chillen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
ja,.is een oudjequote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
Bro klik op mijn video. U will not be dissapoint
Hahaha "filmpje kijken"quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik wil vaak alleen dick in pussy. Eerste 2 a 3 afspraken werkt dit prima, totdat ze met "hey laten we iets leuks gaan doen"komt. Bitch no, ik kom alleen filmpje kijken en chillen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol2quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
En kan die persoon het nog navertellen?
tjingtjongtjingtjongtjingtjongtjingtjongtjingtjongtjingtjongtjingtjongquote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:50 schreef seto het volgende:
ghehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehhe
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:52 schreef VMSDKR het volgende:
Das wel echt McNulty materiaal die MissandeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De snitchende chinees wilt zelfs kont schoonlikken ghehehequote:
ik haat seto zoals ik ben&jerries haatquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:02 schreef seto het volgende:
daarom gewoon zo vaak mogelijk TR zetten bij mcnulty, wordt het topic alleen maar beter van
ik weet dat ik een paar medestanders heb hier en jullie inzet wordt op prijs gesteld
Nodig seto uit voor een kopje koffie bij jou en jb zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik haat seto zoals ik ben&jerries haat
ik haat mcnulty gewoon
Wayyyyy too much dit.quote:
Stel je even voor dat ze dat op je pik doet en hij dubbelknapt.quote:
Whahah ik denk dat je gewoon dubbele klaplong krijgt als ze dat doet.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Stel je even voor dat ze dat op je pik doet en hij dubbelknapt.
Geen idee. Ik volgde het niet. Volgens mij iets met Curacao of zo. Ik zit nos.nl al te refreshen voor de link straksquote:
Beach, wat hadden we nu afgesproken?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:23 schreef Beach het volgende:
ik kijk geen journaal van de nos gesponsord door de zionisten
ik kijk wel naar al jazeera of russia today
wat heeft de nofap hiermee te makenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Geen idee. Ik volgde het niet. Volgens mij iets met Curacao of zo. Ik zit nos.nl al te refreshen voor de link straks
[..]
Beach, wat hadden we nu afgesproken?
Pareltje he die psycho tjik.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:25 schreef Sapstengel het volgende:
Zionisten is de enige reden dat ik NOS kijk
Zo weer even zieke fap zetten op deze chick
I for one welcome our Jew overlords.
wel lekkere army chicksquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:28 schreef seto het volgende:
israel is denk ik wel het meest alpha land op aarde
Hoog we-hebben-een-moeilijke-jeugd-gehad-gehalte wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:28 schreef seto het volgende:
israel is denk ik wel het meest alpha land op aarde
Nee man. Helaas niet. Anders had ik er wel 1 bij de neus genomen als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zijn er ook lekkere jew meisjes daar?
en na afloop douchenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:32 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nee man. Helaas niet. Anders had ik er wel 1 bij de neus genomen als je begrijpt wat ik bedoel.
Dan krijgen we dalijk weer van die walvisplaatjes. Doe maar niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:30 schreef McNulty het volgende:
Ik wil jullie vrouwensmaak ff peilen. Wie doet mee?
Sean is red pill as fuckquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Hep Jakkenstengel. Voer voor jullie vrouwenhaat.
http://imgur.com/gallery/iZZn5
En dan deze lezen: http://imgur.com/gallery/NKS3T
Nee professioneel fotograaf. Zie mijn future wifey pic hierboven. Maar hoeft niet meer, men heeft geen interesse.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:39 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dan krijgen we dalijk weer van die walvisplaatjes. Doe maar niet.
Als je A zegt moet je ook C zeggen enzo, laat maar komen die test.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nee professioneel fotograaf. Zie mijn future wifey pic hierboven. Maar hoeft niet meer, men heeft geen interesse.
Dat jew meisje van die videoquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:30 schreef McNulty het volgende:
Ik wil jullie vrouwensmaak ff peilen. Wie doet mee?
You flipped like pancake ghehehequote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:46 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Als je A zegt moet je ook C zeggen enzo, laat maar komen die test.
Ik hou hier van he.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Hep Jakkenstengel. Voer voor jullie vrouwenhaat.
http://imgur.com/gallery/iZZn5
En dan deze lezen: http://imgur.com/gallery/NKS3T
Ja idd. 'APOLOGIZE NOW AND..'quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind vooral de 'als je je excuses aanbiedt, zal ik niet boos worden dat je weg bent gegaan' mooi.
Ik snap het niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:01 schreef Awesome_ het volgende:
http://nos.nl/uitzending/nos-journaal.html
@18:22
xDDD
dat is het.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
De overheid doet niets
dat is het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Die Iran vrouw eh, die doek gaat uit en ze gaat helemaal los...quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:44 schreef McNulty het volgende:
Weinig love voor de blondines.
Wat gebeurt hier???
Ja wilde deze ook nog callen mja keuzes he. Wel echt zo'n luna lovegoodje.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:46 schreef McNulty het volgende:
Ik had meer lobi voor deze verwacht
[ afbeelding ]
Te zachte facial features daar val ik nooit echt opquote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:46 schreef McNulty het volgende:
Ik had meer lobi voor deze verwacht
[ afbeelding ]
Ik zeg gewoon eerlijk, dit is wel echt de knapste.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:36 schreef Sapstengel het volgende:
Hey McNulty
deze hoort er ook nog bij, uit Colombia
Die plaats ik ook in mijn top3
[ afbeelding ]
bron: http://merakiii.com/merak(...)-noroc-atlas-beauty/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |