SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierDeathlift or Die.
Nou ja, man...quote:
Dit dus. Het wachten is op de onthulling dat ie omgebouwd blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nee komende van een vrouw die zich voordoet als een man.
hey corquote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:10 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nou ja, man...
--
Advies vragen aan deze "kerel"
Volgens mij heb jij niet (nog) meer succes nodig, bro.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:25 schreef seto het volgende:
[..]
hey cor
hoe krijg ik meer succes bij de vrouwtjes?
Welk blad is dit? Midi?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Oh Bastiaan, jij malle man.
Oh, dat is die bijlage die nog conservatiever is dan het oud papier de krant waar het een bijlage van is? Wat moet jij daar, zeker als Rotterdamse, nou mee?quote:
nouja je geniet toch een zeker aanzien hierquote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niet (nog) meer succes nodig, bro.
En wie zegt dat ik wel goede adviezen geef? Heb ik zelf i.i.g. niet beweerd.
Tsja, moeilijke keuze. De volgende keer gewoon opzichtig megalullen bekijken op je telefoon.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij lag in de koffiekamer en ik had geen zin om vakantiefoto's van collega's te bekijken.
"Wauw, die kan zo in de national geographic"
Allemaal overbewerkte onscherpe kutkliekjes van negerkindjes. Rot op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |