SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierDeathlift or Die.
Nou ja, man...quote:
Dit dus. Het wachten is op de onthulling dat ie omgebouwd blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nee komende van een vrouw die zich voordoet als een man.
hey corquote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:10 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nou ja, man...
--
Advies vragen aan deze "kerel"
Volgens mij heb jij niet (nog) meer succes nodig, bro.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:25 schreef seto het volgende:
[..]
hey cor
hoe krijg ik meer succes bij de vrouwtjes?
Welk blad is dit? Midi?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Oh Bastiaan, jij malle man.
Oh, dat is die bijlage die nog conservatiever is dan het oud papier de krant waar het een bijlage van is? Wat moet jij daar, zeker als Rotterdamse, nou mee?quote:
nouja je geniet toch een zeker aanzien hierquote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niet (nog) meer succes nodig, bro.
En wie zegt dat ik wel goede adviezen geef? Heb ik zelf i.i.g. niet beweerd.
Tsja, moeilijke keuze. De volgende keer gewoon opzichtig megalullen bekijken op je telefoon.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij lag in de koffiekamer en ik had geen zin om vakantiefoto's van collega's te bekijken.
"Wauw, die kan zo in de national geographic"
Allemaal overbewerkte onscherpe kutkliekjes van negerkindjes. Rot op.
Zeker zeker, zware spanningen. Vandaag sollicitatiegesprek gehad, vrijdag krijg ik het te horen.quote:
Oeh spannend! Zal voor je duimen!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:53 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zeker zeker, zware spanningen. Vandaag sollicitatiegesprek gehad, vrijdag krijg ik het te horen.
Succes bro!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:53 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zeker zeker, zware spanningen. Vandaag sollicitatiegesprek gehad, vrijdag krijg ik het te horen.
En dan gepopt worden met een AK, no thanks.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:56 schreef seto het volgende:
hey jaqen je kan altijd nog vertrouwenspersoon van holleeder worden
positie is net geopend
er zijn ergere dingen in het levenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:56 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
En dan gepopt worden met een AK, no thanks.
Zoals?quote:
Hoeft niet, ik post hier ook en begin donderdag in de fabriek.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dankje! Dat is een van de vereisten om hier te mogen posten toch? 10K a day leef.
Wat ga je maken?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik post hier ook en begin donderdag in de fabriek.
Maar succes iig, future CEO 10k/day
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik post hier ook en begin donderdag in de fabriek.
Maar succes iig, future CEO 10k/day
Goed punt.quote:
Fabrieks/Magazijn werk kan best ok zijn. Ik heb een tijdje magazijnwerk gedaan en vond het prima werk.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vooral onderdelen voor hang- en sluitwerk, kleinmetaal valt het onder.
Klopt ja, magazijn heb ik altijd gedaan na schooltijd, orderpicken. Later tijd gewerkt in een fabriek die displays maakte, van die reclamedisplays en spul voor productpresentaties. Was wel chill, beetje metaal bewerken, dingen in elkaar zetten enzo.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:54 schreef Questular het volgende:
[..]
Fabrieks/Magazijn werk kan best ok zijn. Ik heb een tijdje magazijnwerk gedaan en vond het prima werk.
Bek houwe over mij snitchquote:
Grieks restaurant?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:06 schreef VMSDKR het volgende:
Ik kan gewoon m'n vader opvolgen. #nostress
gyroszaakje?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:06 schreef VMSDKR het volgende:
Mijn vader is best future, speelt gewoon CS:GO, Left 4 Dead en Killing Floor 2 met wat andere gasten van zijn leeftijd over Steam. Toen ik een kleine boy van 12 was speelden we al OFP:Resistance over de LAN.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:25 schreef seto het volgende:
ik heb gehoord dat vms zijn pa hem wil onterven omdat hij naar trap luistert
Grieks of Turks eten is voor mij als onwetende Brabander toch lastig van elkaar te onderscheiden hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:31 schreef Sapstengel het volgende:
Klinkt wel als een goede combinatie ja, een Grieks-Turks restaurant
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mijn vader is best future, speelt gewoon CS:GO, Left 4 Dead en Killing Floor 2 met wat andere gasten van zijn leeftijd over Steam. Toen ik een kleine boy van 12 was speelden we al OFP:Resistance over de LAN.
baasquote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mijn vader is best future, speelt gewoon CS:GO, Left 4 Dead en Killing Floor 2 met wat andere gasten van zijn leeftijd over Steam. Toen ik een kleine boy van 12 was speelden we al OFP:Resistance over de LAN.
Joh doe er ook nog een aantal Libanese gerechten bij en het is een compleet gokfestijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Grieks of Turks eten is voor mij als onwetende Brabander toch lastig van elkaar te onderscheiden hoorHeb al bij een aantal gerechten gehad dat ik dacht dat het Grieks was, maar dat het Turks bleek.
Grieks = tyfus veel knoflookquote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Grieks of Turks eten is voor mij als onwetende Brabander toch lastig van elkaar te onderscheiden hoorHeb al bij een aantal gerechten gehad dat ik dacht dat het Grieks was, maar dat het Turks bleek.
Die landen hebben dan ook 2000 jaar bij elkaar gehoord niet zo gek.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Die #tienervaderleef.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mwah, Grieks en Turks lijkt op elkaar ja, sommige dingen zijn gewoon hetzelfde, maar het heeft wel echt verschil met de rest.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:41 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Joh doe er ook nog een aantal Libanese gerechten bij en het is een compleet gokfestijn.
Nee, verder is hij gewoon net als jouw vader. Behalve het slaan dan, dat doet hij ook niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Die #tienervaderleef.
Ga je ook samen op stap?
Oh en Libanees vind jij daar niet op lijken? Want ik heb er regelmatig toch wel een beetje veel moeite mee.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah, Grieks en Turks lijkt op elkaar ja, sommige dingen zijn gewoon hetzelfde, maar het heeft wel echt verschil met de rest.
Spar in Ulrum?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:06 schreef VMSDKR het volgende:
vriend ik weet niet wat je nu probeert te insinueren maar mijn vader kon me op mijn 5de al niet meer de baas zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee, verder is hij gewoon net als jouw vader. Behalve het slaan dan, dat doet hij ook niet.
M.a.w.: je hebt gisteravond niet naar NPO 2 gekeken.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ulrum, Oude Pekela, make up your mind Cor.
Goeie shopquote:
Er is zeker veel bejaardenmeuk op NPO, maar ook veel goede documentaires.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:15 schreef Awesome_ het volgende:
Vanavond weer Rijdende Rechter (vervolg), Cor. Ben benieuwd of Mevrouw Duinker aan het langste eind trekt vanavond.
Die chubsterleef, gewoon op je vader gaan zitten.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:07 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
vriend ik weet niet wat je nu probeert te insinueren maar mijn vader kon me op mijn 5de al niet meer de baas zijn.
Ga je naar die trainingsboederij van die PT-er uit obese?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:15 schreef Ethanolic het volgende:
Yeeeaaaahhh komende 3 weken 5 keer naar de achterhoek!! Kankertje veel zin in!!!!!
Zou haar gezicht volkliederen, np.quote:
Zow koekoek.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Valt mee.
[ afbeelding ]
http://www.24kitchen.nl/n(...)ezicht-bij-24kitchen
Dag 1,2,3 vandaag. Lekker dus. Bij jou?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:34 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hey Awesome hoe staat het met de NoFap.
Dag 6. Het moeilijkste stuk is bijna gedaan (de eerste week)quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dag 1,2,3 vandaag. Lekker dus. Bij jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |