SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierDeathlift or Die.
Nou ja, man...quote:
Dit dus. Het wachten is op de onthulling dat ie omgebouwd blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nee komende van een vrouw die zich voordoet als een man.
hey corquote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:10 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nou ja, man...
--
Advies vragen aan deze "kerel"
Volgens mij heb jij niet (nog) meer succes nodig, bro.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:25 schreef seto het volgende:
[..]
hey cor
hoe krijg ik meer succes bij de vrouwtjes?
Welk blad is dit? Midi?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Oh Bastiaan, jij malle man.
Oh, dat is die bijlage die nog conservatiever is dan het oud papier de krant waar het een bijlage van is? Wat moet jij daar, zeker als Rotterdamse, nou mee?quote:
nouja je geniet toch een zeker aanzien hierquote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niet (nog) meer succes nodig, bro.
En wie zegt dat ik wel goede adviezen geef? Heb ik zelf i.i.g. niet beweerd.
Tsja, moeilijke keuze. De volgende keer gewoon opzichtig megalullen bekijken op je telefoon.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij lag in de koffiekamer en ik had geen zin om vakantiefoto's van collega's te bekijken.
"Wauw, die kan zo in de national geographic"
Allemaal overbewerkte onscherpe kutkliekjes van negerkindjes. Rot op.
Zeker zeker, zware spanningen. Vandaag sollicitatiegesprek gehad, vrijdag krijg ik het te horen.quote:
Oeh spannend! Zal voor je duimen!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:53 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zeker zeker, zware spanningen. Vandaag sollicitatiegesprek gehad, vrijdag krijg ik het te horen.
Succes bro!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:53 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zeker zeker, zware spanningen. Vandaag sollicitatiegesprek gehad, vrijdag krijg ik het te horen.
En dan gepopt worden met een AK, no thanks.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:56 schreef seto het volgende:
hey jaqen je kan altijd nog vertrouwenspersoon van holleeder worden
positie is net geopend
er zijn ergere dingen in het levenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:56 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
En dan gepopt worden met een AK, no thanks.
Zoals?quote:
Hoeft niet, ik post hier ook en begin donderdag in de fabriek.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dankje! Dat is een van de vereisten om hier te mogen posten toch? 10K a day leef.
Wat ga je maken?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik post hier ook en begin donderdag in de fabriek.
Maar succes iig, future CEO 10k/day
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik post hier ook en begin donderdag in de fabriek.
Maar succes iig, future CEO 10k/day
Goed punt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |