SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierwe don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Wel een beetje. Soms drop je ook wel goeie bangers qua RnB/hiphop weetje. Daar ligt het niet aan.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:53 schreef McNulty het volgende:
Awesome zijn smaakt overlapt het meest met de mijne. Onverwacht deze.
Waaaaaaaaat die koelie chick.quote:
Ik vind haar leuk, ze lijkt me echt grappig persoon irl. Echt zo'n girlfriend type die eigenlijk 6/10 is maar gewoon leuk gezelschap.quote:
Hey C_cquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echt zo'n girlfriend type die eigenlijk 6/10 is maar gewoon leuk gezelschap.
C_C zou een goede wingman zijnquote:
.quote:
Lekker bekkie ook.quote:
Mwah, d'r zit wel wat leuks tussen maar de echte wow factor ontbreektquote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:21 schreef McNulty het volgende:
Oke boys wat is jullie smaak qua vrouwen. Rustig scrollen, goed kijken en dan stad+land droppen.
oxford uk
[ afbeelding ]
Ik dacht meteen 'haha, superzielig eigenlijk want ze wil helemaal niet one of the guys zijn maar ook een keer op een voetstuk geplaatst worden en zoquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Altijd de wingman, nooit de target
Think again.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:53 schreef McNulty het volgende:
Ze speelt gewoon in op onze feels. Ik voelde het ook. Maar ze is nog niet slank genoeg om sterke whiteknight urges voor te krijgen.
Post een progressie pic. Als we zien dat je slanker bent geworden gaat onze whiteknight meter omhoog.quote:
Sap waar kijk nou je naar?quote:
Ircute did it.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Geen behoefte aan jullie gewhiteknight, tenzij het in de vorm van Amazon-wishlist-items wordt bezorgd.
Zou je schoonlikken net als snitch?quote:
DAT VROEG IK NIET. Zou je die kont schoonlikken was de vraag.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als hij het lief vraagt zou hij me anaal mogen fisten
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als hij het lief vraagt zou hij me anaal mogen fisten
Als een overenthousiaste puppy die de pindakaaspot te pakken krijgt.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
DAT VROEG IK NIET. Zou je die kont schoonlikken was de vraag.
thats wut im talkin boutquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als een overenthousiaste puppy die de pindakaaspot te pakken krijgt.
Ligt het aan mij of heeft deze chick kaolo grote voeten?quote:
pls stahpquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:05 schreef Sapstengel het volgende:
Moet er ook pindakaas uit komen? Zou je dirty rimjob geven?
Ja lijkt wel zo idd, lolquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of heeft deze chick kaolo grote voeten?
Nee, maar rechts is hoe cor zich zou gedragen op hedonism.quote:
mcnulty heeft ook wel een chocolade avontuurtje voor jequote:Op woensdag 10 juni 2015 00:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Ieder meisje snakt ergens in haar leven naar een chocolade avontuurtje.
Zat twee minuten en 7 seconden tussen die post en een dm van 'mquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:18 schreef Beach het volgende:
[..]
mcnulty heeft ook wel een chocolade avontuurtje voor je
You always say the right thingsquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:19 schreef Sapstengel het volgende:
Ik wil mn piemel wel in een wolkentoetje chocolade dopen.
Wat is de grootste (non)bbc die je hebt gehad?quote:
die gasten kunnen vallen, jij zou meteen je rug brekenquote:
Wat verwacht je als antwoord dan? Dat ze met haar kutje een 22cm bij 8cm girth heeft gepopt?quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat is de grootste (non)bbc die je hebt gehad?
Nah te veel zandneger genen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:41 schreef Sapstengel het volgende:
Niet Iraans maar dit is wel een cutie
[ afbeelding ]
Ik ben bij hoofdstuk 4 van 72quote:Op woensdag 10 juni 2015 08:32 schreef fathank het volgende:
c_c hoe staat 't met je Duits? En is Frans ook niet handig om te leren als je naar Zwitserland gaat?
Deutschland über allesquote:Op woensdag 10 juni 2015 08:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben bij hoofdstuk 4 van 72. Heb dit weekend vrijgehouden om er een slag in te slaan. Supertoll.
En ik vond duits wel genoeg. Blijf in het Duitssprekende deel ook
daar is niks mis mee vriend, een vrouw met gevoel voor ritmequote:Op woensdag 10 juni 2015 00:19 schreef Sapstengel het volgende:
Ik wil mn piemel wel in een wolkentoetje chocolade dopen.
Beetje jelly welquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Deutschland über alles
Nu weer onderweg die kant op
Vanavond weer zieke Cordon bleu eten
Wanneer niet?quote:
Definieer af en toe.quote:
Kan niet kijken hier.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nee, maar rechts is hoe cor zich zou gedragen op hedonism.
Niet blij zijn met wat je aangeboden wordtquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
DAT VROEG IK NIET. Zou je die kont schoonlikken was de vraag.
Wat is dit?quote:
Oh, jij bent er zo een die haar stofwisseling om zeep helpt door niet te ontbijten?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Vanaf 7 uur ah werk en nog steeds niet klaar en/of gegeten crew.
Als die kilo's er nu niet afvliegen weet ik het ook niet meer.
Is hij nou zo groot of zij nou zo klein?quote:
Wederom een waardeloze NcNulty OP.quote:
Lost je vriend dat niet voor je op?quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:35 schreef Fripsel het volgende:
Omg ik het het hele huis bij elkaar gekrijst. Die kutkat had een facking mol gevangen en mee naar binnen genomen. Omg ik shake helemaalmuizen ok, maar mollen zijn toch weer een slagje groter
Lekker heel de dag eten met genoeg tussendoortjes. Lekker t kacheltje hooghoudenquote:Op woensdag 10 juni 2015 10:34 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Oh, jij bent er zo een die haar stofwisseling om zeep helpt door niet te ontbijten?
Cor, cor, cor.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:34 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Oh, jij bent er zo een die haar stofwisseling om zeep helpt door niet te ontbijten?
nog levend?quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:35 schreef Fripsel het volgende:
Omg ik het het hele huis bij elkaar gekrijst. Die kutkat had een facking mol gevangen en mee naar binnen genomen. Omg ik shake helemaalmuizen ok, maar mollen zijn toch weer een slagje groter
Hier ging je ook al zo hard de mist in, wilde het eigenlijk door de vingers zien mjaquote:Op maandag 8 juni 2015 10:14 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hoeveel lager zit ze? << 2000 KCal is niet gezond. Beter schroeft ze haar onderhoud omhoog door krachttraining te gaan doen.
Wow een molquote:Op woensdag 10 juni 2015 10:35 schreef Fripsel het volgende:
Ik vond dat wel meevallen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hier ging je ook al zo hard de mist in, wilde het eigenlijk door de vingers zien mja
Dan bel je een van je scharrelsquote:
hij lekker aan het werk en zij een beetje thuis andere kerels neukenquote:Op woensdag 10 juni 2015 10:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan bel je een van je scharrels
Vrouwen en hun probleemoplossende vermogens
Je weet dat het om een vrouw ging he? Je weet dat '2000kcals voor vrouwen' en '2500kcals voor mannen'een vuistregel is van het voedingscentrum en niet de gulden snede he? Je weet dat een onderhoudsniveau van een hoop variabelen afhankelijk is? Je weet dat niet iedereen 1,93m is toch?quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik vond dat wel meevallen.
<< 2000 is veel minder dan 2000 kcal en dat is in de meeste gevallen toch echt niet aan te raden, tenzij je een 1.60m 45kg twijgje bent.
Ik zit thuis doordat ik ziek ben maar ga na de zomer waarschijnlijk toch met afstuderen beginnen. Dus hou lekker je mond dicht.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:45 schreef seto het volgende:
[..]
hij lekker aan het werk en zij een beetje thuis andere kerels neuken
ZIEK word ik hiervan
Ja, ja en ja.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je weet dat het om een vrouw ging he? Je weet dat '2000kcals voor vrouwen' en '2500kcals voor mannen'een vuistregel is van het voedingscentrum en niet de gulden snede he? Je weet dat een onderhoudsniveau van een hoop variabelen afhankelijk is? Je weet dat niet iedereen 1,93m is toch?
Als ik 2000 kcal tot me zou nemen iedere dag zou ik geen gram afvallen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ja, ja en ja.
Ik zie niet in hoe dit in tegenspraak met elkaar is.
Omdat je stofwisseling niet kapot gaat als je je ontbijt skipt. Omdat je niet doodgaat van <2000kcals. Je predikt een pittig staaltje broscience. Daar attendeer ik je alleen op.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ja, ja en ja.
Ik zie niet in hoe dit in tegenspraak met elkaar is.
Dat zeg ik dus ook niet.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:49 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als ik 2000 kcal tot me zou nemen iedere dag zou ik geen gram afvallen.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik vond dat wel meevallen.
<< 2000 is veel minder dan 2000 kcal en dat is in de meeste gevallen toch echt niet aan te raden, tenzij je een 1.60m 45kg twijgje bent.
Die ontbijtreactie op c_c's hongerpost was gewoon poken: dit is een ONZ topic.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:49 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Omdat je stofwisseling niet kapot gaat als je je ontbijt skipt. Omdat je niet doodgaat van <2000kcals. Je predikt een pittig staaltje broscience. Daar attendeer ik je alleen op.
Hij is gewoon jaloers dat hij niet lekker thuis zit / geneukt wordt.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:46 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik zit thuis doordat ik ziek ben maar ga na de zomer waarschijnlijk toch met afstuderen beginnen. Dus hou lekker je mond dicht.
quote mij niet aubquote:Op woensdag 10 juni 2015 10:46 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik zit thuis doordat ik ziek ben maar ga na de zomer waarschijnlijk toch met afstuderen beginnen. Dus hou lekker je mond dicht.
Ah, dè 'verlaat de gevangenis zonder te betalen'-kaart van de gym. Heb je gelijk, dan heb je gelijk. Zit je totaal mis dan was het een grapje want -> ONZ.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die ontbijtreactie op c_c's hongerpost was gewoon poken: dit is een ONZ topic.
En ik schrijf nergens dat je doodgaat van < 2000 Kcal.
Ik zal de volgende keer wat duidelijker proberen te zijn, OK?quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ah, dè 'verlaat de gevangenis zonder te betalen'-kaart van de gym. Heb je gelijk, dan heb je gelijk. Zit je totaal mis dan was het een grapje want -> ONZ.
Nee. ok.
Mooi. Sorry dat ik zo moet reageren maar als iedereen hier maar gewoon zijn gang gaat dan loopt het helemaal in het honderd snapjequote:Op woensdag 10 juni 2015 10:56 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer wat duidelijker proberen te zijn, OK?
Duiken, rum drinken en sigaren roken op de Dominicaanse Republiekquote:Op woensdag 10 juni 2015 10:56 schreef Questular het volgende:
[..]
Vakantie als in : niet hoeven te werken of lekker backpacken in Australië ?
Rum en sigaren prima combinatiequote:Op woensdag 10 juni 2015 10:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Duiken, rum drinken en sigaren roken op de Dominicaanse Republiek
Ik vlieg nog even over vanuit Cubaquote:Op woensdag 10 juni 2015 10:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Duiken, rum drinken en sigaren roken op de Dominicaanse Republiek
Cuba staat hoog op t lijstje voordat de commercie daar de hele zooi verneukt en de US multinationals daar voet aan de grond krijgenquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik vlieg nog even over vanuit Cuba
Ja toggggg nu is egt de tijd om te gaan!!quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Cuba staat hoog op t lijstje voordat de commercie daar de hele zooi verneukt en de US multinationals daar voet aan de grond krijgen
SPOILER: >8,5/10Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:27 schreef Awesome_ het volgende:
SPOILER: >8,5/10Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
T zou toch jammer zijn om in Havanna vanuit je hotel naar de McDonald's te gaan voor een 'burger' en een coca-cola. En gezien de toenadering van de laatste tijd op diplomatiek gebied is dat scenario niet heel onrealistisch binnen nu en pak em beet 5 jaar.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja toggggg nu is egt de tijd om te gaan!!
helemaal waar henkiequote:Op woensdag 10 juni 2015 12:47 schreef fathank het volgende:
[..]
T zou toch jammer zijn om in Havanna vanuit je hotel naar de McDonald's te gaan voor een 'burger' en een coca-cola. En gezien de toenadering van de laatste tijd op diplomatiek gebied is dat scenario niet heel onrealistisch binnen nu en pak em beet 5 jaar.
Het lekkerste van de Mac hebben ze niet eens in het buitenlandquote:Op woensdag 10 juni 2015 12:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
helemaal waar henkie
Eet liever de culinaire hoogstandjes van Cuba! Lekker rijst met zwarte bonen.
Goeie vraag. Ik hou t wel bij de McKroket en milkshake voortaan.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:06 schreef Ethanolic het volgende:
Waarom ga je dan niet voor big tasty bacon?
Yep. Het enige wat een beetje binnen te houden is bij de mac.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Is die mckroket lekker ja? Nooit gehad.
Die eer is gewoon van mij. Had haar prachthoofd speciaal hier gepost voor jullie. Denken aan de medemens ditdat. Maar ok. Zoek voortaan je eigen fapmateriaal maar. Is goed.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:24 schreef Awesome_ het volgende:
Clumsy probeert weer de eer op te strijken. Echt walgelijk.
laat de quasi beledigde posts maar aan awesome overquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die eer is gewoon van mij. Had haar prachthoofd speciaal hier gepost voor jullie. Denken aan de medemens ditdat. Maar ok. Zoek voortaan je eigen fapmateriaal maar. Is goed.
Naast zo'n popje word ik iedere ochtend wakkerquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Vandaag een stagiaire bij me die asociaal knap is met goed lichaam. Negerin met gigantische ogen die ze subtiel opgemaakt heeft.
Steekt extra mooi af bij mijn 4-uur-geslapen-geen-tijd-voor-make-up-kont.
best wel interessant topic deze weetjequote:Op woensdag 10 juni 2015 12:12 schreef clumsy_clown het volgende:
hey seto
R&P / antisociale persoonlijkheidsstoornis (sociapathie)
Denk dat ik met die post wel sex heb veiliggesteld.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:44 schreef Questular het volgende:
Trapt JB in dit soort geslijm? Of neemt ze het maar voor lief?
quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Naast zo'n popje word ik iedere ochtend wakker
Wat is er zo bijzonder? Die opgespoten lippen? Ze had beter een neuscorrectie kunnen nemen. Word er niet warm van. Zou voorbijlopen/10quote:
Jij had al eerder gevraagd aan haar wat de grootste was die ze had gehad.quote:Op woensdag 10 juni 2015 07:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat verwacht je als antwoord dan? Dat ze met haar kutje een 22cm bij 8cm girth heeft gepopt?
Zoiets?
Dit geslijm vindenquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:44 schreef Questular het volgende:
Trapt JB in dit soort geslijm? Of neemt ze het maar voor lief?
Ik had niet anders van je verwacht, vriend.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder? Die opgespoten lippen? Ze had beter een neuscorrectie kunnen nemen. Word er niet warm van. Zou voorbijlopen/10
Op is prima dinosaurus.quote:
Damnquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit geslijm vindenje bent zeker zo'n nuchtere hollandse jongen die niet verder komt dan 'je ziet er vandaag minder slecht uit dan normaal' tegen z'n vriendin
Och mijn vriendin houd me tenminste niet in de gaten op fok!quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit geslijm vindenje bent zeker zo'n nuchtere hollandse jongen die niet verder komt dan 'je ziet er vandaag minder slecht uit dan normaal' tegen z'n vriendin
vriend, ben gewoon romantiesquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:02 schreef Awesome_ het volgende:
Vind altijd wel leuk om te zien hoe etha altijd whiteknight, maar door het zelf specifiek te benoemen ons ook ff veilig stelt.
Een pientere jongen, dat zeg ik je.
Oke!quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:05 schreef Questular het volgende:
[..]
Och mijn vriendin houd me tenminste niet in de gaten op fok!
quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:05 schreef Questular het volgende:
[..]
Och mijn vriendin houd me tenminste niet in de gaten op fok!
Geeft niet, heb een keylogger geïnstalleerd op je laptop voor optimale indegatenhoudingquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:10 schreef Ethanolic het volgende:
heb niets te verberge oor quest
en anders heb k me tweakers accountje nog
Hey mcnulty wat doe je?quote:
Ik had em destijds ook gedropt hier. Maakt niet uit verder.quote:
Vanmorgen verslapen, dus dat word 17:10 - 18:00 pompenquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik had em destijds ook gedropt hier. Maakt niet uit verder.
Train je nog sochtends of hoe zit dat!?
's ochtends rock ik mijn cardio. 's avonds liftenquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vanmorgen verslapen, dus dat word 17:10 - 18:00 pompenPulldagje.
Jij dan?
Je kan ook gewoon zeggen dat je uitsluitend op blank valt. Zoveel is immers wel duidelijk.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder? Die opgespoten lippen? Ze had beter een neuscorrectie kunnen nemen. Word er niet warm van. Zou voorbijlopen/10
Had deze van clumsy gekregenquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:17 schreef Ethanolic het volgende:
wow, sprakeloos van deze motivatie
kijk je dan van te voren ook van die filmpjes?
Was een onmisbare voorzet maar toch: awwquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Naast zo'n popje word ik iedere ochtend wakker
Het is ook pas sinds 2 weken. Etha heeft me aan de early workouts gekregen. Bevalt goed though.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:18 schreef JackieBrown het volgende:
damn awesumdat is echt zo iets wat ik me altijd voorneem om te doen maar nooit daadwerkelijk doe
Ff srs, toen ik hardliep (quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:19 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Had deze van clumsy gekregen
[ afbeelding ]
Voel je je nu al te goed om een stukje hard te lopen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ff srs, toen ik hardliep () deed ik dat voor werk uit. 6 uur buiten staan ditdat. Die energierush die je ervan krijgt is wel echt heerlijk.
Ja 's ochtends vind ik ook lekker, het is juist het 's avonds weer gaan. Wetende dat je 'sochtends al geweest bent en na je werk enz. Chapeau hoor.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Het is ook pas sinds 2 weken. Etha heeft me aan de early workouts gekregen. Bevalt goed though.
Tijden gedaan. Ik vind het juist in de zomer kak man. Zweten als een otter, droge bek. Tenzij heel vroeg 's ochtends.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:22 schreef Ethanolic het volgende:
Het is nu dan ook wel het weer voor ochtend hardlopings.
Dat zie ik jullie in december niet doen, gluiperds.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:24 schreef Awesome_ het volgende:
Kaolo lekkere kersen bij de Lidl. Brotip dit.
Haat je me nog steeds???quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:22 schreef Ethanolic het volgende:
Het is nu dan ook wel het weer voor ochtend hardlopings.
Dat zie ik jullie in december niet doen, gluiperds.
Ja idd, je begint de dag gewoon goed als je al een overwinning voor jezelf geboekt hebt. De rest van de dag gaat toch wel zoals die moet lopen omdat andere mensen van je afhankelijk zijn of het gewoon verplichtingen zijn. Als je savonds dan wat lager in de wilskracht zit voor je persoonlijke doelen hoef je je niet zo schuldig te voele als je xtje flaked!! Ga er ook gewoon voor, meid!!quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja 's ochtends vind ik ook lekker, het is juist het 's avonds weer gaan. Wetende dat je 'sochtends al geweest bent en na je werk enz. Chapeau hoor.
Ik typte het ook in die stem, maar kwam niet over volgens mij.quote:
Je hebt wel het deductieve vermogen van fripsel he?quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:22 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Voel je je nu al te goed om een stukje hard te lopen?Wauw.
Excuses.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je hebt wel het deductieve vermogen van fripsel he?
Waarom zou ik me in godesnaam te goed voelen? Ging er meer om dat ik het nu niet meer kan/doe.
hahah dat zal nog wel vaker gaan gebeuren nu danquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:41 schreef Fripsel het volgende:
Ok na soort van deadlift poging 2 voel ik mijn hamstrings wel
quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:41 schreef Fripsel het volgende:
Ok na soort van deadlift poging 2 voel ik mijn hamstrings wel
Berlijn is een bazenstad ja. Samen met London wel mijn favoriete EU stad.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:03 schreef McNulty het volgende:
Toch maar een keer berlijn doen dan. Klinkt wel chill.
+1quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Berlijn is een bazenstad ja. Samen met London wel mijn favoriete EU stad.
Er is meer dan Berghainquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:07 schreef Ethanolic het volgende:
Vooral gaan stappen in Berlijn. Brb uur in de rij staan om ergens binnen te komen om vervolgens zonder reden te worden geweigerd door een uitsmijter.
wat vind je leuk aan londen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Berlijn is een bazenstad ja. Samen met London wel mijn favoriete EU stad.
Is echt enorm veel te doen. Veel bars, pubs, nachtleven. Winkelen, toeristische attracties, veel chicks. Hangt een leuke en fijne sfeer in de stad.quote:
Whaha heb ik ook wel eens gedaan, smaakt niet eens heel gek.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Lekker zuur.
Ken iemand die kiwi uit het vuistje eet, met schil en al. Viel bijna flauw van ongeloof toen ik het zag.
gwn elke dag dit posten dat is pas echt goede content jatogquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:34 schreef seto het volgende:
loooooooool een plaatje van een hont
mijn dag is weer gemaakt
quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:36 schreef JackieBrown het volgende:
ik hoop echt dat er nu nog veel meer dieren gepost worden
Tyfus wat een lelijke beesten ahahahahquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:34 schreef Sapstengel het volgende:
[ [url=http://cdn-www.dailypuppy.com/dog-im(...)_w450.jpg]afbeelding[/url] ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |