SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierwe don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Wel een beetje. Soms drop je ook wel goeie bangers qua RnB/hiphop weetje. Daar ligt het niet aan.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:53 schreef McNulty het volgende:
Awesome zijn smaakt overlapt het meest met de mijne. Onverwacht deze.
Waaaaaaaaat die koelie chick.quote:
Ik vind haar leuk, ze lijkt me echt grappig persoon irl. Echt zo'n girlfriend type die eigenlijk 6/10 is maar gewoon leuk gezelschap.quote:
Hey C_cquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echt zo'n girlfriend type die eigenlijk 6/10 is maar gewoon leuk gezelschap.
C_C zou een goede wingman zijnquote:
.quote:
Lekker bekkie ook.quote:
Mwah, d'r zit wel wat leuks tussen maar de echte wow factor ontbreektquote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:21 schreef McNulty het volgende:
Oke boys wat is jullie smaak qua vrouwen. Rustig scrollen, goed kijken en dan stad+land droppen.
oxford uk
[ afbeelding ]
Ik dacht meteen 'haha, superzielig eigenlijk want ze wil helemaal niet one of the guys zijn maar ook een keer op een voetstuk geplaatst worden en zoquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Altijd de wingman, nooit de target
Think again.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:53 schreef McNulty het volgende:
Ze speelt gewoon in op onze feels. Ik voelde het ook. Maar ze is nog niet slank genoeg om sterke whiteknight urges voor te krijgen.
Post een progressie pic. Als we zien dat je slanker bent geworden gaat onze whiteknight meter omhoog.quote:
Sap waar kijk nou je naar?quote:
Ircute did it.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Geen behoefte aan jullie gewhiteknight, tenzij het in de vorm van Amazon-wishlist-items wordt bezorgd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |