SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2015 14:09:10 ]
Jij zit bij de AIVD toch dan heb je een oneerlijk voordeel door al je combat trainingquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:50 schreef Questular het volgende:
Lekker gaan lasergamen zonder mij? Tis wel duidelijk dat de jonkies hier mij er niet bij willen hebben
denken dat ik hier nog intrapquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:48 schreef Awesome_ het volgende:
Yo boiis - en de sporadische girl - even tussendoor, met het aankomende mooie weer, zat ik te denken om een gymbarbeque te organiseren binnenkort. Groepje van het lasergamen was leuk vorige keer, maar zijn wel altijd dezelfde, wilde keertje wat grootschaliger aanpakken. Zijn er hier nog geïnteresseerden die (nog) niet in de meet-whatsappgroep zitten?
Contact hierover en aanmelding kan via dit topic of via dm mocht dat prettiger zijn. Ik hoor het wel.
Ps. VMS, ik had van jou die 31,50 nog niet ontvangen maat.![]()
Ps2. Etha, haal die foto's eens van je DSLR en knal ze eens op de groepsFlickr, flikker.
Waar is jouw foto die je zou posten vandaag?quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:48 schreef Awesome_ het volgende:
Yo boiis - en de sporadische girl - even tussendoor, met het aankomende mooie weer, zat ik te denken om een gymbarbeque te organiseren binnenkort. Groepje van het lasergamen was leuk vorige keer, maar zijn wel altijd dezelfde, wilde keertje wat grootschaliger aanpakken. Zijn er hier nog geïnteresseerden die (nog) niet in de meet-whatsappgroep zitten?
Contact hierover en aanmelding kan via dit topic of via dm mocht dat prettiger zijn. Ik hoor het wel.
Ps2. Etha, haal die foto's eens van je DSLR en knal ze eens op de groepsFlickr, flikker.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:50 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben een switch blijkbaar (nohomo)
[ afbeelding ]
38% brat tamer
wtf is dat
quote:== Results from http://bdsmtest.org/ ==
80% Bondage receiver
76% Submissive
58% Switch
57% Vanilla
52% Experimentalist
51% Voyeur
45% Masochist
44% Brat
40% Bondage giver
31% Dominant
20% All-Rounder
16% Exhibitionist
12% Master/Mistress
10% Non-monogamist
9% Degradation receiver
8% Brat tamer
3% Daddy/Mommy
3% Primal (Prey)
2% Slave
1% Primal (Hunter)
1% Sadist
0% Pet
0% Owner
0% Ageplayer
0% girl/boy
0% Degradation giver
See my results online at http://bdsmtest.org/result.php?id=393061
Verwend meisje op dr plek zetten fetish?quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:50 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben een switch blijkbaar (nohomo)
[ afbeelding ]
38% brat tamer
wtf is dat
DM rekeningnummer nog even, dan fix ik dat. Ik had systeemupdate op m'n telefoon dus ben m'n appjes kwjit.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:48 schreef Awesome_ het volgende:
waarom denk je dat we gingen laserschieten op een dag dat de henk niet konquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Jij zit bij de AIVD toch dan heb je een oneerlijk voordeel door al je combat training
Klinkt als een goede match.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
== Results from http://bdsmtest.org/ ==
80% Bondage receiver
76% Submissive
58% Switch
57% Vanilla
52% Experimentalist
51% Voyeur
45% Masochist
44% Brat
40% Bondage giver
31% Dominant
20% All-Rounder
16% Exhibitionist
12% Master/Mistress
10% Non-monogamist
9% Degradation receiver
8% Brat tamer
3% Daddy/Mommy
3% Primal (Prey)
2% Slave
1% Primal (Hunter)
1% Sadist
0% Pet
0% Owner
0% Ageplayer
0% girl/boy
0% Degradation giver
See my results online at http://bdsmtest.org/result.php?id=393061
Ook die foto dat Sander een naakte handstand glutespread deed?quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:48 schreef Awesome_ het volgende:
Ja ik loer blijkbaar graag. Wist ik zelf ook niet.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klinkt als een goede match.
Je bent wel 51% voyeur vind ik wel beetje creepy
Ff paardenkop kweken brbquote:Op donderdag 4 juni 2015 14:13 schreef McNulty het volgende:
Zo wordt je nooit meer gefriendzoned cc.
[ afbeelding ]
Ben niet van plan te transformeren naar een 14-jarig jongetje.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:16 schreef McNulty het volgende:
Het ging om de lichaamstransformatie gvd
Ik vroeg de vorige keer nog wie er meeging, had een deadline gezet en dan dm je me de dag erna savonds een keer. Had al gereserveerd en al, gek. Beter ben je op tijd.quote:
Jouw feesie meid.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ben niet van plan te transformeren naar een 14-jarig jongetje.
ik had m'n konthaar moeten scherenquote:Op donderdag 4 juni 2015 14:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ook die foto dat Sander een naakte handstand glutespread deed?
Was wel beetje awkward.
Het is dat je er zo bij loopt anders had ik je gwn een poffert gegeven nu.quote:
Helemaal geen paardenkop.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:13 schreef McNulty het volgende:
Zo wordt je nooit meer gefriendzoned cc.
[ afbeelding ]
tis echt hoor. Awesome en ik overleggen dit soort zaken zelfs om te vermijden dat we elkaar tegen komen.quote:
voor ie een pak aantrok?quote:
Lolquote:
Mensen die claimen haters te hebbenquote:
Wil jou wel meeten, waar kan ik inschrijven?quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:48 schreef Awesome_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ghehehehehequote:Op donderdag 4 juni 2015 16:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
godver die eerste is lekker, die tweede maakt een goeie klapper en die met die gun zou ik wifenquote:Op donderdag 4 juni 2015 16:52 schreef Sapstengel het volgende:
Idd dit is de enige manier waarop ik om vrouwen kan lachen
precies. Uitlachen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:52 schreef Sapstengel het volgende:
Idd dit is de enige manier waarop ik om vrouwen kan lachen
klopt Marcquote:Op donderdag 4 juni 2015 17:02 schreef Awesome_ het volgende:
Mark vind ik echt geen naam voor een Schot maar goed, ik bemoei niet.
net al ff bij bloemendaal aan zee de zee in geweestquote:Op donderdag 4 juni 2015 17:20 schreef Beach het volgende:
lekker in de zon met een wijntje zo laters
lkr Bloomingdale vriend Ff kkharde tan gepakt of niet?quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
net al ff bij bloemendaal aan zee de zee in geweest
straks trainen
snapjequote:Op donderdag 4 juni 2015 17:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lkr Bloomingdale vriend Ff kkharde tan gepakt of niet?
quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:33 schreef Sapstengel het volgende:
Hey VMS
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=161429533
quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:33 schreef Sapstengel het volgende:
Hey VMS
ze apen ons gwn na manquote:Op donderdag 4 juni 2015 17:33 schreef Sapstengel het volgende:
Hey VMS
ohquote:Op donderdag 4 juni 2015 17:00 schreef Awesome_ het volgende:
Als ik om ze lach is het nooit omdat ze dat bewust zo bedoelde.
Tnx for mental imagequote:Op donderdag 4 juni 2015 18:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
daar heb ik net al fapje op gezet, godin
kutnonconformistquote:Op donderdag 4 juni 2015 18:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, Journey is echt takke-alternatief.
ey hou je kkbek tege Sandersquote:Op donderdag 4 juni 2015 18:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Jij noemde me dik en aandachtsgeil (which was true), ik wees je op je vroeg beginnende kaal worden en het feit dat je lichaam als een twijgje in tweeën geknapt kon worden (which was true), en toen werden we matties.
Good times, good times.
Sander en cc staan op het punt te haat sekse met elkaar.quote:
en rood.quote:Op donderdag 4 juni 2015 18:46 schreef no1uknow het volgende:
[..]
omg jij hebt ook een zwak voor blond
[ afbeelding ]
Jij probeert gewoon liev te zijn tege de boys hier, maar je wordt gwn elke keer gebtn.quote:
Waarom haar daar niet aanspreken, en dan straks zeker welquote:Op donderdag 4 juni 2015 19:02 schreef Sapstengel het volgende:
Kom net dit tegen op zo'n "hartstocht in .. " pagina
[ afbeelding ]
Dan is er toch iets serieus mis met je of nietAls een of andere creep een foto maken van zo'n meisje en dan als een faggot achteraf op internet vragen of iemand haar kent
Spreek haar dan gewoon aan als je er toch naast staat fucking beta.
Serieus dit soort gasten verdienen het niet eens om een chick te krijgen. Of eigenlijk verdienen ze het niet eens om mee te doen aan de maatschappij, stel socially awkward autisten.
Dit nog naast het feit dat het gewoon fucking creepy is om stiekem een foto te maken en met heel Facebook te delen.
Inderdaad ja, belooft niet veel goedsquote:Op donderdag 4 juni 2015 19:03 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Waarom haar daar niet aanspreken, en dan straks zeker wel
AMWF tog?quote:
wat is deze?quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:48 schreef Awesome_ het volgende:
elke van transformatie zou je goed doen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ben niet van plan te transformeren naar een 14-jarig jongetje.
Zoals een transformatie naar iemand die wél op je avances in zou gaan?quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
elke van transformatie zou je goed doen.
Oja, dat weet jij nog niet. We meeten tegenwoordig. Gymmeets zijn eindelijk geen hoax meerquote:
eindelijkquote:Op donderdag 4 juni 2015 21:32 schreef McNulty het volgende:
De koek is wel op voor vandaag hier.
PEACE OUT
lolquote:Op donderdag 4 juni 2015 21:56 schreef Beach het volgende:
vriend zegt ie dan
elke keer meeten maar als ik mn echte nr dm voor de whatsapp krijg ik een 'lol' als antwoord
Ja snap ik, iedereen weet dat Sander de groepsbeheerder is.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:56 schreef Beach het volgende:
vriend zegt ie dan
elke keer meeten maar als ik mn echte nr dm voor de whatsapp krijg ik een 'lol' als antwoord
Hey beach zullen wij een nieuwe whatsapp groep starten. Dm je nummerquote:
maat ik dacht dat je me trollde, iedereen zegt altijd dat ze mee willen gaan en in de app willen, maar als puntje bij paaltje komt ligt iedereen te trollen of krabbelen terug.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:56 schreef Beach het volgende:
vriend zegt ie dan
Blijf voortaan maar met je tengels van de pwo. Wat een taalgebruikquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:34 schreef VMSDKR het volgende:
Net terug van KEIHARD pompen in de GYM. wat is JOUW EXCUUS om in de ZOMER van 2015 niet KANKERRIPPED te ZIJN???????????????
een oneindige bulkquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:34 schreef VMSDKR het volgende:
Net terug van KEIHARD pompen in de GYM. wat is JOUW EXCUUS om in de ZOMER van 2015 niet KANKERRIPPED te ZIJN???????????????
QFTquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Blijf voortaan maar met je tengels van de pwo. Wat een taslgebruik
Heb je ook KEIHARDE ABS? Ben je een ZIEKE KUT? Ik heb geen excuses om KANKERSHREDDED te zijn. Rocksolide 8PACK INC.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:34 schreef VMSDKR het volgende:
#THEREISNOPROGRESSWITHOUTSTRUGGLEquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:44 schreef Ethanolic het volgende:
Morgen sta ik om 7 uur weer in de gym. Push workout. Sommige mensen noemen me verslaafd of gek in mijn hoofd. Ik noem het DEDICATION. Ik neem geen genoegen met AVERAGE.
Peace out, shredded cunts. Ik zie jullie morgen in de gym.
hey etha. Zomaar een vraagje he. Maar waarom was het vanmorgen eigenlijk niet door gegaan? Toen had je eigenlijk toch ook gepland om te gaan?quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:44 schreef Ethanolic het volgende:
Morgen sta ik om 7 uur weer in de gym. Push workout. Sommige mensen noemen me verslaafd of gek in mijn hoofd. Ik noem het DEDICATION.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:51 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
hey etha. Zomaar een vraagje he. Maar waarom was het vanmorgen eigenlijk niet door gegaan? Toen had je eigenlijk toch ook gepland om te gaan?
Laat nou niet doorschemeren dat je etha al hebt ontmoet, dan raakt no1 weer gekrenkt.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:51 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
hey etha. Zomaar een vraagje he. Maar waarom was het vanmorgen eigenlijk niet door gegaan? Toen had je eigenlijk toch ook gepland om te gaan?
surequote:Op donderdag 4 juni 2015 22:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Laat nou niet doorschemeren dat je etha al hebt ontmoet, dan raakt no1 weer gekrenkt.
Duits isvind ik een prachtige taal, vooral voor poëzie.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Er pflückt Blumen.
Wat een teringtaal. Maar goed dat we bevrijd zijn.
KALIMERA IS GOEIEMORGENquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:21 schreef Awesome_ het volgende:
Gewoon dat bassie en Adriaan liedje luisteren over Duitsland en je bent good to go.
Ga gwn vingerequote:
Vroeg erin, vroeg eruitquote:Op vrijdag 5 juni 2015 06:06 schreef fathank het volgende:
Rise and shine mofos
Wats deze iedereen vroeg op hier?
Nachricht gepost mit mein Handy.
Zeker met dit weerquote:
Ik las het ook in die melodie.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
KALIMERA IS GOEIEMORGEN
KALINICHTA IS GOEIENACHT
KLAPSO IS HUILEN
GELJO DAT IS EEN LACH
PARAKALO IS ALSJEBLIEFT
EFCHARIESTO IS DANKJEWEL
LUISTER HEEL GOED NAAR DIT LIEDJE
EN JE LEERT HET GRIEKS HEEL SNEL
Wat heeft die knakker nu weer gedaan?quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:01 schreef seto het volgende:
ik zal even voor deuce posten
[ [url=plaatje van hont]afbeelding[/url] ]
[ [url=plaatje van kk ordinair wijf]afbeelding[/url] ]
"kkinteressant hoor"
"reactie van msmessy gekopieerd en aangepast"
zo daar kunnen jullie wel weer 6 maandjes mee vooruit
Quest doen idd, goede artikelen, al zo lang het bestaat heb ik een aboquote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Yo ik mag blijkbaar een jaar lang een tijdschriftabonnement, gratuit. Iemand suggesties? Is de quest nog wat, tegenwoordig?
ohquote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:19 schreef clumsy_clown het volgende:
.. Ik sla de eerste paar lollige reacties wel over.
Was rondje hardlopen vriendje. 5Ktje. Gewoon voor de hitte snapje. 33graden Celsius hier vandaag. Morgen pullquote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
kk ziek vriend
Ben ziekelijk hard opgepompt.
Jouwe?
hehe. Zegt mn moeder ook altijd. En dan zo'n ondeugende afwachtende blik tot ze reageren met een smhquote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Wow met die grappen moet je radio-dj worden man.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:34 schreef seto het volgende:
vandaag lekker werken tot half 6
echt kanker veel zin in [ afbeelding ]
misschienquote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:39 schreef smegmanus het volgende:
Kan het gekanker ook wat minder? Het lijkt steeds meer gepost te worden.
afspraak in gelderland tot 2quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:34 schreef seto het volgende:
vandaag lekker werken tot half 6
echt kanker veel zin in [ afbeelding ]
Bedankt.quote:
hey smegmanus. zoek je beef??quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:39 schreef smegmanus het volgende:
Kan het gekanker ook wat minder? Het lijkt steeds meer gepost te worden.
wat een herriequote:
Lol hij deed het weer xdquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:09 schreef Ethanolic het volgende:
Wel lekker 1,5 uur in de auto met deze kankerhitte.
je maakt een grapje toch? Alsof het wegvallen van deuce ook maar enig effect heeft op mijn ranking.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:36 schreef Questular het volgende:
Jij hebt het niet voor het zeggen hier.... na je ban moet je weer die ladder beklimmen, en jij staat nog niet bovenaan. Door de ban van Deuce ben je wel een trede hoger komen te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |