SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door VMSDKR op 05-06-2015 13:48:52 ]
vandaag ook niet gesuptquote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:42 schreef Awesome_ het volgende:
Goed idee VMS. ff vitamine D OD'en.
ewa mzzl
Vanmorgen 5x5x100 gesquatquote:
Naar een gala van zo'n middelbare school.quote:
VMBO alert.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Naar een gala van zo'n middelbare school.
Ze willen graag een film hebben van alle leerlingen die daar in auto's aankomen op de rode loper en alles.
Inb4 zwartwerkende gigolo.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:41 schreef Sapstengel het volgende:
Niet officieel zzp'er als in eigen bedrijf en alles, maar wordt soms wel gevraagd voor dingen.
het was hier net 33 graden in Haarlemquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:27 schreef G.R.S. het volgende:
damn, Maastricht is een sauna vergeleken met Amsterdam
picsquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus. Asocia fucking benauwd. En een enorme ladder in m'n panty maar te witte benen om commando te gaan. Gvd.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:50 schreef Ethanolic het volgende:
hoe gaan ze anders tan pakken?
kk dom clumsy
je bent fucking moslim manquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]ik tan niet van deze zon. Ik tan alleen als ik een kuurtje van 4xpw hardste stand zonnebank pak. Daarna heeft de zo'n enigszins effect. Volgende week maar ff doen.
Ja maar dié genen heb ik dan weer niet meegekregenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
je bent fucking moslim man
pak gwn tan
begin me haast af te vragen welke genen je wel mee hebt meegekregenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar dié genen heb ik dan weer niet meegekregenvrijwel elke kaaskop is bruiner dan ik
Laat iemand ff een bepaalde gif posten. Ik ga het niet doen want het is te kaolo heet nu.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
begin me haast af te vragen welke genen je wel mee hebt meegekregen
de craycray-genen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
begin me haast af te vragen welke genen je wel mee hebt meegekregen
heb je een zompi g poes ofzo.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Gvd NS, step up your game, die airco kan harder
goee editquote:
Ben je dedicated ofnie?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:23 schreef Beach het volgende:
hey is het verstandig om naar de gym te gaan met deze hitte
Zo voelt elke vrouw zich volgens mij als een man niet wil committen.quote:
poppetje dezequote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:28 schreef Beach het volgende:
http://www.guls-racing.com/guls.html
hey Dima leuk meisje voor je gevonden
Randstad faalhazenquote:
Turks, zelfde hobbies, goede baan.quote:
Nulty ik ben nooit verlaten.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:35 schreef McNulty het volgende:
C_c zeg je ook wel eens tegen jezelf dat je ckers wel the-one-that-got-away bent als een man je verlaat?
die is al getrouwd johquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:28 schreef Beach het volgende:
http://www.guls-racing.com/guls.html
hey Dima leuk meisje voor je gevonden
Egte maneater desequote:
Blond blauw?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:43 schreef Dimachaerus het volgende:
niet mn type ook verders
blond blauw haar masterrace
quote:
oh my badquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:43 schreef Dimachaerus het volgende:
niet mn type ook verders
blond blauw haar masterrace
was vandaag nog in die lelijke provincie van jequote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Randstad faalhazen
Hier nog gewoon 30 graden en geen regen voorspeld
Young bbq beseffings
Als het bij een keer blijft ben je heteroflexibel.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:56 schreef McNulty het volgende:
Als ik aaron in de poepert neem ben ik dan hommo?
Beter ga je Hoogte80quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey Henk ik kom zo langs sonsbeek ff zwaaien
Blijf lekker in die vreselijke randstad van je met je Grote Bank VW UP truttenschudder.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
was vandaag nog in die lelijke provincie van je
mooiste was de a1 terug
voelde wel beetje raar zo in de provinciequote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Blijf lekker in die vreselijke randstad van je met je Grote Bank VW UP truttenschudder.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
voelde wel beetje raar zo in de provincie
Echt alsof ik in een ander land was ofzo. Al die mensen raar praten :s
mwehehe net suri daar of no gquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:01 schreef McNulty het volgende:
Heb ik ook wel eens wanneer ik buiten de bijlmer kom.
De dag dat ik naar jouw approval ga verlangen is de dag dat ik.......quote:
All hype cuz no pics.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:30 schreef seto het volgende:
mcnulty die doet alsof hij niet geobsedeerd is door JB is echt cute
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:10 schreef Sapstengel het volgende:
Double cheeseburger is terug bij de Mac.
Een man naar mijn hartquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:23 schreef Sapstengel het volgende:
Whaha m'n vader heeft zo'n stappenteller op zijn telefoon.
moeder: "gooi jij het afval even weg?"
"ik heb al meer dan 10.000 stappen gelopen vandaag, doe jij het maar"
lol
Dat laatste denk ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:05 schreef McNulty het volgende:
Suggereer je nou dat cc een strakke doos heeft of henk een grote dikke? Of allebei?
Vewarrend deze bietsj. Je kan gewoon zo veel richtingen hiermee op.
nee man morgen pasquote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:13 schreef seto het volgende:
wooow waren jullie toen ook aan de drugs? dat is echt stoer
Op het spoor plassen. Boodschap duidelijk en de NS gooit het zelf daar ook neer.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Geen toilet op het station. Wats de boete voor wildplassen?
Dan moet ik op het spoor gaan staan. Suïcidale gedachten zijn op een minimum vandaag.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:17 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Op het spoor plassen. Boodschap duidelijk en de NS gooit het zelf daar ook neer.
Richting busstation lopen rechtsaf bij starbucks daar voorbij toiletten aan je rechterhand.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Geen toilet op het station. Wats de boete voor wildplassen?
Er rijd toch geen trein?!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan moet ik op het spoor gaan staan. Suïcidale gedachten zijn op een minimum vandaag.
Is dicht. Maar er komt zo wen trein geloof ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Richting busstation lopen rechtsaf bij starbucks daar voorbij toiletten aan de je rechterhand.
Je fantasie slaat weer op hol nultyquote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:41 schreef McNulty het volgende:
Je moet toch wat over hebben voor een bootycall
Dat gewillige stoeipoes imago heb je gwn aan jezelf te danken madamme.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je fantasie slaat weer op hol nulty
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 01:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik bedoel dit echt niet zero negatief ofzo, maar de huidige Marokkaanse jeugd is echt de aids van deze maatschappij.
rot op homoquote:Op zaterdag 6 juni 2015 01:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik bedoel dit echt niet negatief ofzo, maar de huidige Marokkaanse jeugd is echt de aids van deze maatschappij.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:24 schreef Fripsel het volgende:
Nou die tan pakken is wel geluktben mooi bruin geworden.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:24 schreef Fripsel het volgende:
stuur is progressie foto via de whatsappquote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:24 schreef Fripsel het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Woord van de dag: vilein.
Mooi woord.
#showerthoughts
Niet zo met kanker schelden alsjeblieft. Smegma's humor is daaraan overleden.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:33 schreef seto het volgende:
mijn woord van de dag is kankerdik
weet niet hoe ik daar ineens bij kwam
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:49 schreef Awesome_ het volgende:
uit de hand gelopen ongeremde celdeling!
wat een herriequote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:01 schreef VMSDKR het volgende:
Awesome, met deze BANGER mashUP STUUR ik jou het WEEKEND in!!!!!!
Lekker hoor, paar mollys erbij.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:54 schreef VMSDKR het volgende:
JONGES GAAN WE LKKR FEESJT BOUWE DEZE WEEKEND
Hey cc, was je in wittedewith gisteren toevallig?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey sap jij woont toch op het boerenland? Heb je niet al geitjes? Die dingen zijn chickmagnets hoor, puppies zijn passé
Nee, hoezo?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey cc, was je in wittedewith gisteren toevallig?
Whoopwhoop!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:01 schreef VMSDKR het volgende:
Deze wilde ik posten hommo.quote:
Groeten van FYMquote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:47 schreef Ethanolic het volgende:
Ik pak Ff de nimbus2000 van Henk naar AOA. Laterzzz
Whaha ik denk zelf niet dat ik het ben, lijk er niet eens op tbh.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:18 schreef Awesome_ het volgende:
Sap die denkt dat ie een Turk is is hetzelfde als Fanta die dacht dat ze latina was of de postbode die aan panzer vroeg of die aan de anabolen zat
#gymmemes
Je ging toch wel terug rochelen?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha ik denk zelf niet dat ik het ben, lijk er niet eens op tbh.
Maarja blijkbaar dacht zij van wel. Of ze kon gewoon geen Nederlands.
quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:13 schreef Ethanolic het volgende:
Dnp kuurtje altijd lekker voor de zomer icm winny en var
quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:17 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Op het spoor plassen. Boodschap duidelijk en de NS gooit het zelf daar ook neer.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:01 schreef VMSDKR het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:04 schreef Sapstengel het volgende:
Net in de supermarkt een vrouw die me ineens in het Turks aansprak
Hey Weissman
Hey /dagboek
Hey misschien moet ik me scheren
quote:
Lobi aan alle gymmers..quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:18 schreef Awesome_ het volgende:
Sap die denkt dat ie een Turk is is hetzelfde als Fanta die dacht dat ze latina was of de postbode die aan panzer vroeg of die aan de anabolen zat
#gymmemes
ik ben mobiel..kk.quote:
waar heb je in godsnaam allemaal over? gvdquote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh. Die 21-jarige die beter is dan ik typt hele facebookposts met "me ouders" en d/t-fouten..
Nja. Je zal er wel niets van voelen he..
.
Gaat dit over die ene gast die een jong bloempje had gekozen over jou?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh. Die 21-jarige die beter is dan ik typt hele facebookposts met "me ouders" en d/t-fouten..
Nja. Je zal er wel niets van voelen he..
.
wat is dit voor bitchquote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Lobi aan alle gymmers..
suuuuuuuuuurequote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
waar heb je in godsnaam allemaal over? gvd
f1 alleen ff de startquote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:04 schreef Beach het volgende:
Dima ga je nog vh weekend F1 of world superbike kijken
opknkernnquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:08 schreef Magnetronbroodje het volgende:
Effe zo doorgaan en je kans op meloewa,rar is helemaal verkeken
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahawaarom doen mensen dat, hun piemel in zo'n ding.
Ha ha redelijk entertaining. Dat al beter dan dat het slaapverwekkend gevonden wordt zoals bij Fripzzzzzzzel.quote:
Ok dr Phil.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:27 schreef Magnetronbroodje het volgende:
Nope, maar als je plasproblemen geen grapjes waren mag je jezelf serieus afvragen hoe je het in een vreemd land gaat overleven. Tenzij je daar een kerel om je vingers windt natuurlijk die alles voor je doet en regelt. Sad but true.
Boeie! Meloewa is zo tweeduizendwhatever. Alleen maar goed op herinneringen op te halen over hoe het vroeger was. Zoiets als een ex. Je wil d'r niet meer in het echt zien maar er zijn momenten dat je blij bent dat je de foto's nog hebt.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
opknkernn
ik heb zelfs viddy van haar in string waar ze knijpt in dr billen enzo
kk goeie asser
Niet meer? Stond jij laatst aan haar voordeur?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:48 schreef Magnetronbroodje het volgende:
[..]
Boeie! Meloewa is zo tweeduizendwhatever. Alleen maar goed op herinneringen op te halen over hoe het vroeger was. Zoiets als een ex. Je wil d'r niet meer in het echt zien maar er zijn momenten dat je blij bent dat je de foto's nog hebt.
BABY GIRL YOU SO DAMN FINE THOUGHquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet meer? Stond jij laatst aan haar voordeur?
Als je het vinden van een toilet al serieus een groot avontuur vindt dan vraag me (terecht) af hoe je het dan in het buitenland gaat redden. Da's alles wat ik zeg. Ik zeg het misschien wat debiel en in grapjes verpakt maar het is een terecht vraag die bij mij opkomt (als je het serieus een groot avontuur vond). Verder niet persoonlijk bedoeld of zo.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok dr Phil.
Ik reis regelmatig op de bonnefooi en alleen in het buitenland, maar verder heb je helemaal gelijk. Pls. Ga.
Ik ruik no1 of ossumquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:00 schreef Magnetronbroodje het volgende:
[..]
Als je het vinden van een toilet al serieus een groot avontuur vindt dan vraag me (terecht) af hoe je het dan in het buitenland gaat redden. Da's alles wat ik zeg. Ik zeg het misschien wat debiel en in grapjes verpakt maar het is een terecht vraag die bij mij opkomt (als je het serieus een groot avontuur vond). Verder niet persoonlijk bedoeld of zo.
whehequote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik sta hier bekend als de lurker, niet als de stalker...quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Welke plaatsen heb je allemaal bezocht?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok dr Phil.
Ik reis regelmatig op de bonnefooi en alleen in het buitenland, maar verder heb je helemaal gelijk. Pls. Ga.
Een geuzennaam Beach, een geuzennaam.quote:
Je moeder is nutty.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:17 schreef Magnetronbroodje het volgende:
[..]
Een geuzennaam Beach, een geuzennaam.
Nee, dan McNutty die een dm stuurt en Meloewa.rar wil als bewijs dat ik geen kutkloon ben. Blackmail zeg ik je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |