SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door VMSDKR op 05-06-2015 13:48:52 ]
vandaag ook niet gesuptquote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:42 schreef Awesome_ het volgende:
Goed idee VMS. ff vitamine D OD'en.
ewa mzzl
Vanmorgen 5x5x100 gesquatquote:
Naar een gala van zo'n middelbare school.quote:
VMBO alert.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Naar een gala van zo'n middelbare school.
Ze willen graag een film hebben van alle leerlingen die daar in auto's aankomen op de rode loper en alles.
Inb4 zwartwerkende gigolo.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:41 schreef Sapstengel het volgende:
Niet officieel zzp'er als in eigen bedrijf en alles, maar wordt soms wel gevraagd voor dingen.
het was hier net 33 graden in Haarlemquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:27 schreef G.R.S. het volgende:
damn, Maastricht is een sauna vergeleken met Amsterdam
picsquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus. Asocia fucking benauwd. En een enorme ladder in m'n panty maar te witte benen om commando te gaan. Gvd.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:50 schreef Ethanolic het volgende:
hoe gaan ze anders tan pakken?
kk dom clumsy
je bent fucking moslim manquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]ik tan niet van deze zon. Ik tan alleen als ik een kuurtje van 4xpw hardste stand zonnebank pak. Daarna heeft de zo'n enigszins effect. Volgende week maar ff doen.
Ja maar dié genen heb ik dan weer niet meegekregenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
je bent fucking moslim man
pak gwn tan
begin me haast af te vragen welke genen je wel mee hebt meegekregenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar dié genen heb ik dan weer niet meegekregenvrijwel elke kaaskop is bruiner dan ik
Laat iemand ff een bepaalde gif posten. Ik ga het niet doen want het is te kaolo heet nu.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
begin me haast af te vragen welke genen je wel mee hebt meegekregen
de craycray-genen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
begin me haast af te vragen welke genen je wel mee hebt meegekregen
heb je een zompi g poes ofzo.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Gvd NS, step up your game, die airco kan harder
goee editquote:
Ben je dedicated ofnie?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:23 schreef Beach het volgende:
hey is het verstandig om naar de gym te gaan met deze hitte
Zo voelt elke vrouw zich volgens mij als een man niet wil committen.quote:
poppetje dezequote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:28 schreef Beach het volgende:
http://www.guls-racing.com/guls.html
hey Dima leuk meisje voor je gevonden
Randstad faalhazenquote:
Turks, zelfde hobbies, goede baan.quote:
Nulty ik ben nooit verlaten.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:35 schreef McNulty het volgende:
C_c zeg je ook wel eens tegen jezelf dat je ckers wel the-one-that-got-away bent als een man je verlaat?
die is al getrouwd johquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:28 schreef Beach het volgende:
http://www.guls-racing.com/guls.html
hey Dima leuk meisje voor je gevonden
Egte maneater desequote:
Blond blauw?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:43 schreef Dimachaerus het volgende:
niet mn type ook verders
blond blauw haar masterrace
quote:
oh my badquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:43 schreef Dimachaerus het volgende:
niet mn type ook verders
blond blauw haar masterrace
was vandaag nog in die lelijke provincie van jequote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Randstad faalhazen
Hier nog gewoon 30 graden en geen regen voorspeld
Young bbq beseffings
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |