SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
egt zon zin in he:@:@ wae wordt zo kankertje hard.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:19 schreef no1uknow het volgende:
gaan we X en 4FMP anaal inbrengen bij elkaar awesome?![]()
waar ga jij sowieso heen?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
egt zon zin in he:@:@ wae wordt zo kankertje hard.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:44 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
naar de graf kk!
'oh awesome, leuk, waar ligt dat?'
VAN DE KAART xDD
lol niet de afkorting vdk gebruikenquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:44 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
naar de graf kk!
'oh awesome, leuk, waar ligt dat?'
VAN DE KAART xDD
Nah man. Het is niet heel echt future housy. Mike Mago en Philip George alleen. Geen idee wat ik daar van kan verwachten. Mike Mago ooit een half uurtje gezien vorig jaar bij WAE. Dat was wel tof opzich.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:46 schreef no1uknow het volgende:
hey awesome, zijn er ook dj's ala Tchiami? Welke moet ik checken?
hahaquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:45 schreef Awesome_ het volgende:
http://www.reddit.com/r/all
Zieke anarchy. Beetje hetzelfde als toen ze de gym op slot gooiden. Je wil ons echt niet over je forum heen hebben.
Kan altijd wel genieten van de kracht van de massa weetje. Gold zal wel een old time low hitten vandaag. Iedereen naait elkaar ook op om een adblocker te fixen en zo.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:54 schreef seto het volgende:
[..]
haha
fucking mooi dit
reddit gaat echt ten onder met die nieuwe CEO
Is ook een vrouw he. Dan weet je al dat het de verkeerde kant op gaat.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:54 schreef seto het volgende:
[..]
haha
fucking mooi dit
reddit gaat echt ten onder met die nieuwe CEO
niet alleen daardoor, je hebt ook van die zogenaamde powermods die mod zijn bij meer dan 100 subreddits en er niet voor schromen je van al die reddits te bannen als je mening hun niet bevaltquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is ook een vrouw he. Dan weet je al dat het de verkeerde kant op gaat.
Had je beter op moeten letten, had je nu precies geweten wat mijn figuur wasquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:24 schreef seto het volgende:
ik heb gehoord dat daar voornamelijk vrouwen posten die bang zijn dat de zonnebank in elkaar stort als ze erop liggen
quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Had je beter op moeten letten, had je nu precies geweten wat mijn figuur was
Zie ook nu pas dat een pro dit had gedaanquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:14 schreef Sapstengel het volgende:
Sicke photoshop skills wel deze
[ afbeelding ]
http://www.reddit.com/r/f(...)y_attempt_at_fixing/
dag kutjequote:Op donderdag 11 juni 2015 10:59 schreef Montelly het volgende:
Dit begint echt een vrouwonvriendelijk topic te worden. Ik ben weg.
Veel naar de Mac geweest dus. ;Pquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ben een beetje tot rust gekomen. Heb veel momentjes voor mezelf gehad.
Bij die handdoek zie je ook dat de strepen niet helemaal kloppen idd.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:50 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zie ook nu pas dat een pro dit had gedaan![]()
Zeker netjes een uitsnede van die vrouw gemaakt, die apart aanpassen en weer terugzetten. En dan is het een kwestie van de achtergrond bijwerken. Denk dat die handdoek het kutstuk is geweest.
Geile brunette dat je me dr bent. Zou je boren 4life jwz.quote:
1. Welcome back bruhquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nee. Wel vier dagen achter elkaar een 500ml pot Ben & Jerry's gehad, en vier dagen Subway.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:41 schreef McNulty het volgende:
[..]
Geile brunette dat je me dr bent. Zou je boren 4life jwz.
nou begin ik ook te twijfelenquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:18 schreef Questular het volgende:
He, stond hier niet net nog een post van No1?
Redditmods zijn weer bezigquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:19 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nou begin ik ook te twijfelen
al zou ik gepost hebben, dan was het niet ban-waardig, iets expliciets had ik wel onthouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |