Kek printje welquote:
lolquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:05 schreef YokiKater het volgende:
Mijn rug is naar de klote, mensen. Ik ben al de hele dag Advil aan het vreten.
kap ff manquote:
Die zijn leuk ja, die veters ook.quote:
Geen idee, het is er gewoon ingeschoten. Heb ik wel vaker, moet ik gewoon even wat oefeningen doen.quote:
ah okquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Geen idee, het is er gewoon ingeschoten. Heb ik wel vaker, moet ik gewoon even wat oefeningen doen.
quote:
Uhh nee hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is leuk als je 16 bent en Priscilla heet.
ik ook. alleen geen petje. wel spijkerbroek en trui.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:13 schreef arjan1112 het volgende:
ik denk dat ik als ik 70 ben er nog ongeveer hetzelfde uitzie als nu, en nu zie ik er hetzelfde uit als toen ik 16 was... spijkerbroek, petje trui...
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/N(...)ack-QS-/201368433329
Koopje.
Goeiekoperquote:
Zijn andere. Heb je geen winkel gevonden?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goeiekoper
http://www.ebay.com/itm/N(...)abrics-/181767901880
http://www.ebay.com/itm/N(...)8-9-10-/321777983573
Panterlegging en bontkraagje toch?quote:
Jij vindt ze mooi dat is wat anders.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze zijn wel mooi hoor jongens
[ afbeelding ]
Is ook leuk voor carnaval.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze zijn wel mooi hoor jongens
[ afbeelding ]
Klinkt wel goed ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Waterdichte stof die ademt. De laatste Nikes die ik had was ook Gore-Tex, topshow.
http://www.airmaxdamesbes(...)ley-wit-loopschoenenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:21 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom zijn ze nergens te koop behalve op Ebay.
Voor die prijs geloof ik er niks vanquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
http://www.airmaxdamesbes(...)ley-wit-loopschoenen
Al ziet het er nou niet bepaald betrouwbaar uit.
Welke?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga morgen een foto van mijn schoenen posten, ik wil die van jullie ook zien.
Die je die dag aan hebt denk ik.quote:
Oh, ik heb nu sokken aan.quote:
Jaja.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:27 schreef Specularium het volgende:
Als ik een grote spiegel had, had ik mijn hele outfit direct gepost.
Dus dat.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
http://www.scamadviser.co(...)com-a-fake-site.html
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga morgen een foto van mijn schoenen posten, ik wil die van jullie ook zien.
Nice.quote:
Zal wel oude collectie zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus dat.
Nja geef mijn zoektocht zo maar op denk ik.
Flinke stappers!quote:
Marcheer jij ook altijd met je rechterhand in de lucht?quote:
Altijd weer die beperktenquote:
Neuh.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Marcheer jij ook altijd met je rechterhand in de lucht?
Heb dit paar volgens mij al 10 jaar. Draag ze de laatste jaren alleen nauwelijks.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is ideaal, lekker overal doorheen stampen en je glijdt ook niet zo snel op je muil.
Roep je wel 'die waffen legt an'?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik vind het zeer prettig schoeisel. Er zijn wel betere zoals van Meindl of Haix maar die zijn ook 3 keer zo duur.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb dit paar volgens mij al 10 jaar. Draag ze de laatste jaren alleen nauwelijks.
Functioneel, maar toen ik weer op normale schoenen ging lopen merk je wel dat ze vrij kut lopen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind het zeer prettig schoeisel. Er zijn wel betere zoals van Meindl of Haix maar die zijn ook 3 keer zo duur.
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Roep je wel 'die waffen legt an'?Nee, ik zing altijd het Horst Wessel lied.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, als ik op sportschoenen loop dan is het ineens net alsof ik zweef.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Functioneel, maar toen ik weer op normale schoenen ging lopen merk je wel dat ze vrij kut lopen.
Vind ik meer wat voor Mani eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik zing altijd het Horst Wessel lied.
Die had ook wel een fout snorretje ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:49 schreef Specularium het volgende:
Mani zingt liever George Michael onder de douche.
Uhhh, hij is nog nooit in Groningen geweest, dus die kans is erg klein.quote:
Sneek, daar was ik vorige zomer nog. Leuke stad!quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uhhh, hij is nog nooit in Groningen geweest, dus die kans is erg klein.
De kans om hem te ontmoeten is in Sneek nog groter. Want daar is de setter trimmer.
Zozo, wereldburger.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Sneek, daar was ik vorige zomer nog. Leuke stad!
quote:
Ik ken het voornamelijk van de hond wegbrengen, dan twee uur chillen, hond ophalen en dan weer zu hause.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Sneek, daar was ik vorige zomer nog. Leuke stad!
Heet dat zo tegenwoordigquote:Op woensdag 10 juni 2015 01:05 schreef moemoe het volgende:
Johannes en ik hebben zin om te Sketchen.
Jullie ook?
Oh bootje varen heb ik niet eens gedaan. Volgende keer dan maar.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken het voornamelijk van de hond wegbrengen, dan twee uur chillen, hond ophalen en dan weer zu hause.
En van het varen in een bootje in het Snitser Mar.
Dat is geen onderdeel van wat ik gepland heb deze keer.quote:Op woensdag 10 juni 2015 01:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh bootje varen heb ik niet eens gedaan. Volgende keer dan maar.
Leuk om je een keer te spreken!quote:Op woensdag 10 juni 2015 03:31 schreef Fylax het volgende:
Dat was wel gezellig met moemoe en johannes
Dat is die vriendin van Badr.quote:Op woensdag 10 juni 2015 08:49 schreef Njosnavelin het volgende:
ONZ / Na Kim Kardashian, de volgende grote inspiratie voor vele meisjes
Dit lijkt me een onmisbaar boek in de boekenkast van elke onafhankelijke vrouw.
Waar gaat dit over? Over onze heilige NWS-SC?quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:55 schreef tong80 het volgende:
Topic weer gaat verwijderen.
Voegt niks toe.
Lekker. Ik ga vanmiddag mijn rijbewijs ophalen.quote:
Behalve LTKDV.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Tong blijft alleen als we het over Viola Holt gaan hebben, maar daar zit verder niemand op te wachten.
Onder of boven?quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:11 schreef Specularium het volgende:
Ik ga denk ik voor de bajeslook deze zomer.
Lekker alles millimeteren.
Alles?quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:11 schreef Specularium het volgende:
Ik ga denk ik voor de bajeslook deze zomer.
Lekker alles millimeteren.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind dit dus echt totaal niet grappig.
Van die warme hars op je balzak, lijkt me pijnlijk.quote:
Het pijnlijkste is denk ik als ze het in 1 ruk eraf trekkenquote:Op woensdag 10 juni 2015 10:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Van die warme hars op je balzak, lijkt me pijnlijk.
Ja, en die huid is daar ook dun, straks scheurt het ofzo.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Het pijnlijkste is denk ik als ze het in 1 ruk eraf trekken
OK geen wax voor mij al heb ik geen balzakquote:Op woensdag 10 juni 2015 10:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, en die huid is daar ook dun, straks scheurt het ofzo.
Allemaal de schuld van Maniquote:Op woensdag 10 juni 2015 10:40 schreef Elfletterig het volgende:
Ja, als we het hier gaan hebben over het waxen van de balzak snap ik wel dat mensen deze SC ontvluchten.
Nou ja beter gewaxde balzakken dan geschoren kuiten.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:40 schreef Elfletterig het volgende:
Ja, als we het hier gaan hebben over het waxen van de balzak snap ik wel dat mensen deze SC ontvluchten.
Ervaring mee?quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:50 schreef YokiKater het volgende:
Weet je wat pijn doet? Van die chemische Veet bende op je balzak, krijg je gewoon brandwonden van.
Volgens mij is dat spul daar ook helemaal niet voor bedoeld man.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:50 schreef YokiKater het volgende:
Weet je wat pijn doet? Van die chemische Veet bende op je balzak, krijg je gewoon brandwonden van.
Ja daar is ooit wel eens een beetje van op mijn scrotum terecht gekomen. En toen was het; hey, dat tintelt.. ah, dat prikt, auw, dat brand .. en toen ongeveer: ai ai ai ai ai ai ai!quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ervaring mee?
Heb die Veet wel eens geprobeerd op mijn benen, maar die haren bleven gewoon onverschillig zitten.
Nee, staat ook op de verpakking geloof ik.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is dat spul daar ook helemaal niet voor bedoeld man.
Toch benieuwd hoe het daar dan terecht komt.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja daar is ooit wel eens een beetje van op mijn scrotum terecht gekomen. En toen was het; hey, dat tintelt.. ah, dat prikt, auw, dat brand .. en toen ongeveer: ai ai ai ai ai ai ai!
[..]
Nee, staat ook op de verpakking geloof ik.
Het was van die mousse en dat had ik op mijn buik en toen viel er wat naar beneden.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Toch benieuwd hoe het daar dan terecht komt.
Maar waarom op je buik?quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het was van die mousse en dat had ik op mijn buik en toen viel er wat naar beneden.
Hm, laat de pics maar zitten dit keer.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:15 schreef Specularium het volgende:
Ik heb geen haar op mijn buik.
Wel zo een soort rups die richting mijn navel kruipt.
Ik weet dat jij groot liefhebber bent.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, laat de pics maar zitten dit keer.
Kost dit?quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:19 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
De Wesley Sneijder messenset![]()
![]()
.
Een keer een appel snijden en je kunt ze weggooien dus.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.senvi.com/nl/producten/sneijder-messenset
Ik ben al lid van een clubje.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Yoki!
Geen idee of je dit al kent, maar dacht misschien iets voor jou?
https://www.facebook.com/drones.nl
Hahahaha! Wat een fantastisch grapje weer van onze keyboardist.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je een staatslot gekocht?
Bedankt.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hahahaha! Wat een fantastisch grapje weer van onze keyboardist.
Gefeliciteerd! Geslaagd voor wat?quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
7. Geslaagd. Niet het cijfer wat ik wilde, maar in ieder geval geslaagd.
Thanks. HBOquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Geslaagd voor wat?
Ja, na een uur ben ik jou gewoon wel zat zoals gewoonlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Voor vannacht, toen je wegging uit het skype gesprek..
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
7. Geslaagd. Niet het cijfer wat ik wilde, maar in ieder geval geslaagd.
Ik had makkelijk kunnen winnenquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat je verloor met isketch![]()
Awwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik had makkelijk kunnen winnenmaar vond het anders zielig voor jullie.
Ja ben toch meer voor het epileren van de balzak.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat ik de balzak hars discussie gemist heb
Dit klinkt echt zo Fylax.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:01 schreef Peunage het volgende:
Danke, danke allen.
Maar ik wacht nog op een felicitatie van Specu want die zie ik echt wel als een soort vaderfiguur...
Nou inderdaad, snap niks van die harsers.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ben toch meer voor het epileren van de balzak.
Ik zou ook wel mee willen doen als jullie niet om 3 uur 's nachts zouden beginnen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel jammer dat Marianne en Specularium niet mee wilden doen.
Sow halloquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Omdat ze de diensten niet kunnen vullen kan ik vandaag van 1700 tot 0330 werken.
Is daar wat vreemds aan?quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou ook wel mee willen doen als jullie niet om 3 uur 's nachts zouden beginnen.
Veel moneys dusquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Omdat ze de diensten niet kunnen vullen kan ik vandaag van 1700 tot 0330 werken.
Vandaag mag je je viesdik eten, geniet er van.quote:
In sommige huishoudens is dat wat ongebruikelijk ja.quote:
3 kwartier.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Neem maar even aan dat je wel een uur pauze hebt dan
Taart uit 2007? Wil je Peunage vergiftigen of zo?quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Dat roept om taart
[ afbeelding ]
En dan?quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:07 schreef Fokker89 het volgende:
Misschien moet je hem maar even laten bellen naar je werkgever.
Heeft een hoge houdbaarheidsdatum.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Taart uit 2007? Wil je Peunage vergiftigen of zo?
Gefeliciteerd! Welke studie?quote:
Is dat een stapelbed voor babys?quote:
Precies:Dquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Handig als je opeens met je vierling gestrand bent op een vliegveld
Jeps die is er ookquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er ook nog een koffer waar papa en mama in kunnen duiken?
Daar gaat het nooit over.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als het in SHO ooit over Jessica Alba gaat moeten jullie mij een berichtje sturen.
Ok?
Zal ik doen, lees daar regelmatig.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als het in SHO ooit over Jessica Alba gaat moeten jullie mij een berichtje sturen.
Ok?
Dat weet ik, ik hou al je posts in de gaten.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal ik doen, lees daar regelmatig.
Precies, ze is niet spannend genoeg.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat ze van onbesproken gedrag is
Dat heb ik ook wel eens gelezen ja, dat één van die kinderen lelijk zou zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is wel eens een kwalijke opmerking geweest over haar kinderen. Terwijl het toch schitterende kinderen zijn, behalve het feit dan dat ik niet de vader ben maar dat kan de beste overkomen.
Je bent zelf niet spannend genoeg.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Precies, ze is niet spannend genoeg.
Jammer dat dat soort trolls niet aan de poorten van FOK! worden geweigerd.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gelezen ja, dat één van die kinderen lelijk zou zijn.
Kloptquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:40 schreef Mani89 het volgende:
Ik kom Jessica Alba anders regelmatig tegen in het celeb kinderen topic, ze heeft echt schattige kindertjes.
Klopt, daarom praat men ook nooit over mij in SHO.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf niet spannend genoeg.
Heb gehoord dat ze zelfs mensen toelaten die Arrested Development niet grappig vinden.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat dat soort trolls niet aan de poorten van FOK! worden geweigerd.
Misschien verandert dat als je een Beroemde Vlaming wordt. En dat kan best, aangezien ik naast de Pfaff's er geen een kan opnoemen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klopt, daarom praat men ook nooit over mij in SHO.
They made a huge mistakequote:Op woensdag 10 juni 2015 15:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb gehoord dat ze zelfs mensen toelaten die Arrested Development niet grappig vinden.
Riccardo Ricco?quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:43 schreef Mani89 het volgende:
Die leuke tafeldame bij DWDD is ook een BV'er.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Evi Hanssen, zit ook in 3 op reis. Vorige keer nog in bikini.
Beetje matige post weer zonder pics, Njosjedeposje.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Evi Hanssen, zit ook in 3 op reis. Vorige keer nog in bikini.
Ik 2quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:55 schreef arjan1112 het volgende:
ik ga één biertje drinken op mijn balkon.
Ik dacht al, waar zit ik nou toch heel de tijdquote:Op woensdag 10 juni 2015 17:12 schreef Fokker89 het volgende:
hihi, wat een kekke banner
[ afbeelding ]
Stel je niet aan, het is hier nog 28 graden.quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:13 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
[..]
stierf van de kou op dat klote balkon
En dan zaterdag weer 8 graden zeker?quote:
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar zit ik nou toch heel de tijd.
Waarom is die bij jou eigenlijk blauw?
jij woont zeker op de begane grond, ik woon op de 3de verdieping, het waait bijna altijd je kan daar alleen zitten als het 35 graden isquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stel je niet aan, het is hier nog 28 graden.
Als ik hier op het balkon ga zitten voelt het al 35 graden wanneer het 18 is.quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:51 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
jij woont zeker op de begane grond, ik woon op de 3de verdieping, het waait bijna altijd je kan daar alleen zitten als het 35 graden is
Misschien nog wel meer dan alleen mijn schoenen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:52 schreef Specularium het volgende:
Ging Mani nou nog pics van zijn schoenen posten?
Misschien wel dikke manboobs?quote:
Ik kwamquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb gewoon sokken aan.
[ afbeelding ]
Omdat ze van eind 2013 zijn en dus overal uitverkocht inmiddels.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:21 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom zijn ze nergens te koop behalve op Ebay.
TMIquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:20 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik heb knetterende spetterpoep. Ik denk, io deel het even
Dat is wel lekker, dat je voelt dat het daar een beetje nattig is en niet van de plas.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:21 schreef timmmmm het volgende:
Ik poepte net zelfs een beetje in mijn broek dankzij een onverwachte nies. #niks te schamen
Om kittens te wurgen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:21 schreef Specularium het volgende:
Wij gebruiken sokken voor hele andere dingen.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Die foto is wel enorm zie ik nu ik op mijn laptop zit. Jullie kunnen nu elke vezel van mijn sok bekijken.
quote:
Dit zou ik kunnen bestempelen als een terroristische aanslag.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:21 schreef timmmmm het volgende:
Ik poepte net zelfs een beetje in mijn broek dankzij een onverwachte nies. #niks te schamen
Dat kan ik me haast niet voorstellen, daar het waterdun is.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:35 schreef Mani89 het volgende:
En die Tunesische schoonmaaksters mogen straks zeker weer je plee ontstoppen.
En daarna gaat Tim de schoonmaaksters eens even lekker ontstoppenquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:35 schreef Mani89 het volgende:
En die Tunesische schoonmaaksters mogen straks zeker weer je plee ontstoppen.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat kan ik me haast niet voorstellen, daar het waterdun is.
Nou ja, niet helemaal. Het is een beetje raar, het is waterdun met hele keutels normale poep erin drijvend
Lekker de rest van de vakantie aan de schijterij.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat kan ik me haast niet voorstellen, daar het waterdun is.
Nou ja, niet helemaal. Het is een beetje raar, het is waterdun met hele keutels normale poep erin drijvend
quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:21 schreef Specularium het volgende:
Wij gebruiken sokken voor hele andere dingen.
Hij kijkt er maar sipjes bij.quote:
Die kraakt zeker als je hem aan hebt?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een van mijn sokken Alison genoemd.
Ik heb die sok al een tijdje geleden moeten afschrijven.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die kraakt zeker als je hem aan hebt?
Heb je hem wel ingelijst?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb die sok al een tijdje geleden moeten afschrijven.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb altijd van die stoute sokken die op mysterieuze wijze verdwijnen in de wasserette. Heb nu een verzameling van een stuk of 5 alleenstaande sokken. Het zijn meestal ook net de leukste en zachtste die kwijtraken.
Hij ligt nu ergens op een hoop, samen met o.a. Jennifer, Jessica, Eva, Kate en Claudia.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |