Je bent zelf niet spannend genoeg.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Precies, ze is niet spannend genoeg.
Jammer dat dat soort trolls niet aan de poorten van FOK! worden geweigerd.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gelezen ja, dat één van die kinderen lelijk zou zijn.
Kloptquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:40 schreef Mani89 het volgende:
Ik kom Jessica Alba anders regelmatig tegen in het celeb kinderen topic, ze heeft echt schattige kindertjes.
Klopt, daarom praat men ook nooit over mij in SHO.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf niet spannend genoeg.
Heb gehoord dat ze zelfs mensen toelaten die Arrested Development niet grappig vinden.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat dat soort trolls niet aan de poorten van FOK! worden geweigerd.
Misschien verandert dat als je een Beroemde Vlaming wordt. En dat kan best, aangezien ik naast de Pfaff's er geen een kan opnoemen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klopt, daarom praat men ook nooit over mij in SHO.
They made a huge mistakequote:Op woensdag 10 juni 2015 15:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb gehoord dat ze zelfs mensen toelaten die Arrested Development niet grappig vinden.
Riccardo Ricco?quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:43 schreef Mani89 het volgende:
Die leuke tafeldame bij DWDD is ook een BV'er.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Evi Hanssen, zit ook in 3 op reis. Vorige keer nog in bikini.
Beetje matige post weer zonder pics, Njosjedeposje.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Evi Hanssen, zit ook in 3 op reis. Vorige keer nog in bikini.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |