Nou ja beter gewaxde balzakken dan geschoren kuiten.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:40 schreef Elfletterig het volgende:
Ja, als we het hier gaan hebben over het waxen van de balzak snap ik wel dat mensen deze SC ontvluchten.
Ervaring mee?quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:50 schreef YokiKater het volgende:
Weet je wat pijn doet? Van die chemische Veet bende op je balzak, krijg je gewoon brandwonden van.
Volgens mij is dat spul daar ook helemaal niet voor bedoeld man.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:50 schreef YokiKater het volgende:
Weet je wat pijn doet? Van die chemische Veet bende op je balzak, krijg je gewoon brandwonden van.
Ja daar is ooit wel eens een beetje van op mijn scrotum terecht gekomen. En toen was het; hey, dat tintelt.. ah, dat prikt, auw, dat brand .. en toen ongeveer: ai ai ai ai ai ai ai!quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ervaring mee?
Heb die Veet wel eens geprobeerd op mijn benen, maar die haren bleven gewoon onverschillig zitten.
Nee, staat ook op de verpakking geloof ik.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is dat spul daar ook helemaal niet voor bedoeld man.
Toch benieuwd hoe het daar dan terecht komt.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja daar is ooit wel eens een beetje van op mijn scrotum terecht gekomen. En toen was het; hey, dat tintelt.. ah, dat prikt, auw, dat brand .. en toen ongeveer: ai ai ai ai ai ai ai!
[..]
Nee, staat ook op de verpakking geloof ik.
Het was van die mousse en dat had ik op mijn buik en toen viel er wat naar beneden.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Toch benieuwd hoe het daar dan terecht komt.
Maar waarom op je buik?quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het was van die mousse en dat had ik op mijn buik en toen viel er wat naar beneden.
Hm, laat de pics maar zitten dit keer.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:15 schreef Specularium het volgende:
Ik heb geen haar op mijn buik.
Wel zo een soort rups die richting mijn navel kruipt.
Ik weet dat jij groot liefhebber bent.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, laat de pics maar zitten dit keer.
Kost dit?quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:19 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
De Wesley Sneijder messenset![]()
![]()
.
Een keer een appel snijden en je kunt ze weggooien dus.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.senvi.com/nl/producten/sneijder-messenset
Ik ben al lid van een clubje.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Yoki!
Geen idee of je dit al kent, maar dacht misschien iets voor jou?
https://www.facebook.com/drones.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |