Dat is wel lekker, dat je voelt dat het daar een beetje nattig is en niet van de plas.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:21 schreef timmmmm het volgende:
Ik poepte net zelfs een beetje in mijn broek dankzij een onverwachte nies. #niks te schamen
Om kittens te wurgen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:21 schreef Specularium het volgende:
Wij gebruiken sokken voor hele andere dingen.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Die foto is wel enorm zie ik nu ik op mijn laptop zit. Jullie kunnen nu elke vezel van mijn sok bekijken.
quote:
Dit zou ik kunnen bestempelen als een terroristische aanslag.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:21 schreef timmmmm het volgende:
Ik poepte net zelfs een beetje in mijn broek dankzij een onverwachte nies. #niks te schamen
Dat kan ik me haast niet voorstellen, daar het waterdun is.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:35 schreef Mani89 het volgende:
En die Tunesische schoonmaaksters mogen straks zeker weer je plee ontstoppen.
En daarna gaat Tim de schoonmaaksters eens even lekker ontstoppenquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:35 schreef Mani89 het volgende:
En die Tunesische schoonmaaksters mogen straks zeker weer je plee ontstoppen.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat kan ik me haast niet voorstellen, daar het waterdun is.
Nou ja, niet helemaal. Het is een beetje raar, het is waterdun met hele keutels normale poep erin drijvend
Lekker de rest van de vakantie aan de schijterij.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat kan ik me haast niet voorstellen, daar het waterdun is.
Nou ja, niet helemaal. Het is een beetje raar, het is waterdun met hele keutels normale poep erin drijvend
quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:21 schreef Specularium het volgende:
Wij gebruiken sokken voor hele andere dingen.
Hij kijkt er maar sipjes bij.quote:
Die kraakt zeker als je hem aan hebt?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een van mijn sokken Alison genoemd.
Ik heb die sok al een tijdje geleden moeten afschrijven.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die kraakt zeker als je hem aan hebt?
Heb je hem wel ingelijst?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb die sok al een tijdje geleden moeten afschrijven.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb altijd van die stoute sokken die op mysterieuze wijze verdwijnen in de wasserette. Heb nu een verzameling van een stuk of 5 alleenstaande sokken. Het zijn meestal ook net de leukste en zachtste die kwijtraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |