Ik gok ook maar eens op Force Indiaquote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:43 schreef Fer het volgende:
Ik ga maar eens op Force India gokken, ik denk dat zij zowel STR als Sauber voor blijven nu.
Lijkt me geen verbetering dat eerste. Tweede wel maar je kunt daarmee ook wachten.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:30 schreef Max23 het volgende:
Ik twijfel ook wel beetje. Of Nasr wisselen voor Verstappen of niet.
Daarnaast zou ik mijn manor onderdeel kunnen wisselen voor Sauber, maar als ik niet wissel en spaar kan ik de volgende race bijna zeker dat manor onderdeel wisselen voor force India
Vettel & force is prima, maar ook Nasr zie ik wel weer 90 punten pakken. Je compenseert waarschijnlijk met manor, dan moet je wel 40 punten compenseren met je nieuwe team. Daarbij zonde van de transactiekosten van koop en verkoop Vettel.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:39 schreef Meike26 het volgende:
Nasr is mijn minste onderdeel. Ik ben terug naar Vettel gegaan en 2 keer Force India in de team onderdelen. Denk dat dit, als alles naar normale omstandigheden verloopt, wel eens een goede score kan worden.
Mwah ach... ik word toch geen 1e meer. Leuk om mee te goochelen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:00 schreef RudyL het volgende:
[..]
Vettel & force is prima, maar ook Nasr zie ik wel weer 90 punten pakken. Je compenseert waarschijnlijk met manor, dan moet je wel 40 punten compenseren met je nieuwe team. Daarbij zonde van de transactiekosten van koop en verkoop Vettel.
Dezelfde kwali als vorige wedstrijd en uitvallen en ik doe ook een vreugdedansje (mits mijn team optimaal presteert)quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:03 schreef Nattekat het volgende:
Vettel die uitvalt zou ik geen problemen mee hebben, leuk om al die 'alles op 1' mensen door de mand te zien vallen
Dat is het ook, maar op het einde wil je niet nog je team moeten opvullen met een c coureur of onderdeel. Lange termijn, ik verlies deze ronde denk ik nog iets om straks hopelijk wat extra te kunnen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:01 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Mwah ach... ik word toch geen 1e meer. Leuk om mee te goochelen.
Heb je zeker gelijk in hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:03 schreef Nattekat het volgende:
Vettel die uitvalt zou ik geen problemen mee hebben, leuk om al die 'alles op 1' mensen door de mand te zien vallen
Dan is de Q1 niet leuk om te zien 🙈quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:14 schreef Fer het volgende:
Grosjean eruit, kon ik Perez en Hulkenberg kopen. Maar is een gokje, ik zie Grosjean en Sainz vergelijkbaar scoren. Ieder geval Sauber ipv manor en natuurlijk Ferrari.
Makkelijk. Vandaag van 140 naar 95 gegaan ofzo.... Buiten de top 50 zijn de puntenverschillen best klein hoor. Goed mogelijk dat ik volgende race weer naar 150 duikel ofzo...quote:Op maandag 22 juni 2015 10:01 schreef Max23 het volgende:
Van 139 naar 123, zal de top-100 nog haalbaar zijn?
welke update?quote:Op maandag 22 juni 2015 21:01 schreef Fom het volgende:
komt die update vandaag nog? anders zet ik de pc af
Bedankt voor de tip !quote:Op maandag 22 juni 2015 21:29 schreef Beach het volgende:
Vettel omgewisseld voor Rosberg.
Ik kon Nassar wel vervangen voor Sainz of Max maar dat schiet ook niet echt op.
quote:Op maandag 22 juni 2015 08:35 schreef Meike26 het volgende:
516 puntjes deze ronde.. erg blij meeZo laat ik hem nog even staan !
Ik neem aan dat jij precies hetzelfde team hebtquote:
Gestegen dus?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:00 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon veranderen; Ik ben van 504 naar 376 gezakt met hetzelfde team
Al komt dat vooral door het falen van Kimi.
Yes..quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:56 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
Ik neem aan dat jij precies hetzelfde team hebt
Ik ookquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:07 schreef Nattekat het volgende:
Vergeten te wisselen, heel dit topic vergeten en niet langs zien komen
daar gaat je klasseringquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:07 schreef Nattekat het volgende:
Vergeten te wisselen, heel dit topic vergeten en niet langs zien komen
Ah, het staat er al in. Ik ben 42 plekken gestegen, terug in de top 100. Mijn wissels hebben goed uitgepakt.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:20 schreef k_man het volgende:
Totaal 470, als ik goed heb gerekend. Hopelijk nu weer wat stijgen na drie keer gedaald te zijn.
Kan nu niet. Morgenavond pas weer.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:55 schreef Nattekat het volgende:
350 punten, nog slechter dan de vorige GP, die ook dramatisch verliep. Godverdomme ik ga nu mijn team onmiddelijk aanpassen, zodat ik het niet weer kan vergeten
uiteraard. De uitslag verzinnen wij ter plekke, dus hou rekening met verrassende scoresquote:Op maandag 6 juli 2015 21:09 schreef UAG het volgende:
De volgende ronde is de GP van Duitsland.
Mogen we bij deze denkbeeldige race ook denkbeeldige coureurs opstellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
quote:Op maandag 6 juli 2015 21:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
uiteraard. De uitslag verzinnen wij ter plekke, dus hou rekening met verrassende scoresManor 1 - 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Na een dramatische start (plek 503) na de openingsrace, een oplopende lijn (op oostenrijk na) waarbij ik bijna de top 100 ben binnen gedrongen door alternatieve tactieken te gebruiken.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:38 schreef Meike26 het volgende:
Wat is jullie progressie tot nu toe? Dus 1e GP, 4e GP en de laatste, de 9e GP die van Silverstone ?
Ik ben van de 1e GP op plekje 379 nar plek 134 gestegen ná de 4e GP en nu sta ik op de 78e plaats![]()
Mijn doel is dus om de top 40 binnen te komen eind van het jaar. Tot nu toe al mijn beste seizoen ever..En ik doe ook in nog geen één echte subleague mee, dus wie wil er nog puntjes scoren met zijn team ?
De race is er uit gehaaldquote:Op maandag 6 juli 2015 21:09 schreef UAG het volgende:
De volgende ronde is de GP van Duitsland.
Mogen we bij deze denkbeeldige race ook denkbeeldige coureurs opstellen?
1e GP: plek 247quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:38 schreef Meike26 het volgende:
Wat is jullie progressie tot nu toe? Dus 1e GP, 4e GP en de laatste, de 9e GP die van Silverstone ?
Of wiens team telkens teleurstelt en uitvalt. (Maldonado en Räikkönen afgelopen twee races)quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
Er zal een categorie deelnemers zijn die hun opstelling niet meer aanpassen (geen tijd/geen motivatie) en de boel de boel laten.
Dan komen de lagere actieve deelnemers vanzelf bovendrijven.
[ afbeelding ]
Oei, is dat jouw grafiekje? Dan heb je nog wel een weg te gaan!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
Er zal een categorie deelnemers zijn die hun opstelling niet meer aanpassen (geen tijd/geen motivatie) en de boel de boel laten.
Dan komen de lagere actieve deelnemers vanzelf bovendrijven.
[ afbeelding ]
Als je eenmaal achter loopt is het met 4 items bijna onmogelijk om nog bij de top 100 te komen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Oei, is dat jouw grafiekje? Dan heb je nog wel een weg te gaan!
Ik vraag me af of je met twee topcoureurs die Manor-troep compenseert. Als je één stapje hoger doet (Sauber) heb je nog wel eens kans op een goede positie. Manor rijdt gegarandeerd helemaal achteraan.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:09 schreef MrStock het volgende:
Ik kan nou in principe 2 topcoureurs met 2x Manor... ik twijfel nog erg....
Klopt. In de eerste paar races kun je nog grote sprongen maken. Inmiddels weet iedereen welke onderdelen je moet hebben om consequent goed te scoren. Iedereen wil die onderdelen, maar de mensen in de top hebben meer budget om die onderdelen daadwerkelijk te kopen. Die haal je dus nooit meer in.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als je eenmaal achter loopt is het met 4 items bijna onmogelijk om nog bij de top 100 te komen.
Daarvoor is de spreiding in de uitslagen te laag.
Vorige race was achteraan wel 12e en 13e... als er maar genoeg uit valt :pquote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je met twee topcoureurs die Manor-troep compenseert. Als je één stapje hoger doet (Sauber) heb je nog wel eens kans op een goede positie. Manor rijdt gegarandeerd helemaal achteraan.
Na-aperquote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:17 schreef Nattekat het volgende:
Rai/Mal/FI/SB omgegooid naar Ham/Sai/FI/TR
Twee races op rij bagger, hopelijk kan ik nu de top 50 weer in.
Rai wilde ik sowieso dumpen voor een zekere factor, Mal was gewoon bagger in de VT dus die ruilde ik in voor een goedkoper onderdeel, FI was prima en Sauber kon ik net aan inruilen voor STR dus heb ik dat ook gedaanquote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Na-aper![]()
Maar, ik heb een aantal races op rij niet slecht gescoord, dus ik verwacht binnenkort weer een verkeerde keuze te maken. Hopelijk (voor jou) is dat niet deze keer geweest
quote:Op zondag 26 juli 2015 19:18 schreef Rossdale het volgende:
Kimi, Hulk en 2 x FI
Het is dat de strafpunten weg zijn anders zou ik een negatieve score hebben volgens mij
Had ik de race ervoor al gedaan.... maar gelukkig had ik ook Maxquote:Op zondag 26 juli 2015 19:56 schreef Pino112 het volgende:
Deze ronde Vettel eruit gehaald voor Hamilton.
Ik zal even Peterselieman aan zijn staart trekken.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:21 schreef hmmmz het volgende:
Waarom is de manager nog niet open?
"De ronde GP van Hongarije is gesloten. De manager gaat weer open op maandag 27 juli 2015 19:59 uur."
Goed idee, regel dan meteen dat wij er een paar miljoen extra bij krijgen.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zal even Peterselieman aan zijn staart trekken.
Ik had voor de eerste keer bewust niet gewisseld (vanwege financiële redenen) maar helaas is dat niet de goede keuze gebleken. Hopelijk valt het morgen nog meequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:54 schreef Pino112 het volgende:
Weer vergeten te wisselen, wel 225 punten.
Je bent niet de enige, alle eitjes in het zelfde mandje op Hamilton na.quote:
Het is achter al gedeeld, dus even wachten nog. Niet vergeten dat pas om 20.00 de punten definitief zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:59 schreef MrStock het volgende:
Hoe kun je eigk (mogelijke) fouten in de puntentelling aankaarten? Bij wie moet dat...
Duidelijkquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is achter al gedeeld, dus even wachten nog. Niet vergeten dat pas om 20.00 de punten definitief zijn.
ik zie het al. Je hebt geen Ferrari-onderdeel, maar twee Sauberonderdelen, dus de score die je hebt gekregen klopt welquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:22 schreef MrStock het volgende:
Er is een fout gemaakt bij puntentelling. Ik heb er 526 gekregen afgelopen weekend, maar volgens de uitslag van race 11, Belgie, zou ik er 538 moeten krijgen:
Rosberg = 187
Massa = 137
Ferrari = 113
Sauber = 101
Opgeteld 538....
quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik zie het al. Je hebt geen Ferrari-onderdeel, maar twee Sauberonderdelen, dus de score die je hebt gekregen klopt wel
Perez is goedkoper, maar als je dat beetje extra geld toch hebt dan kan je beter Hulkenberg nemen.quote:
Meh. Vorige week was ik wat aan het prutsen en klikte ik per ongeluk op de bevestiging knop. Nu maar weer gewisseld naar een fatsoenlijker team maar er wel dik ingegaan wat betreft transactiekosten.quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Perez is goedkoper, maar als je dat beetje extra geld toch hebt dan kan je beter Hulkenberg nemen.
Het is sowieso slim om snel de 2 weer in te ruilen voor een betere coureur.
2 x Lotus, 1 x FIquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:59 schreef Nattekat het volgende:
100% Mercedes
Als Grosjean maar uit de problemen blijft, 3xFI durf ik niet echt aan.
Ik bedoelde meer dat er na Verstappen een heel groot gat is tot Massa waarbij een duurdere coureur niet perse een betere is die meer punten op gaat leveren. En aangezien het vrijwel onmogelijk (en onverstandig) is om in 1x van Verstappen over te stappen op Massa, kan je beter snel proberen om die sprong te maken.quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:31 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Meh. Vorige week was ik wat aan het prutsen en klikte ik per ongeluk op de bevestiging knop. Nu maar weer gewisseld naar een fatsoenlijker team maar er wel dik ingegaan wat betreft transactiekosten.
Ja klopt. Deze race heb ik twee keer FI+Hulk en Rosberg.quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat er na Verstappen een heel groot gat is tot Massa waarbij een duurdere coureur niet perse een betere is die meer punten op gaat leveren. En aangezien het vrijwel onmogelijk (en onverstandig) is om in 1x van Verstappen over te stappen op Massa, kan je beter snel proberen om die sprong te maken.
Geen Maldonado. Maar de vorige race scoorde ik er aardig wat punten mee. Nu Sauber chassis gewisseld voor FI.quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En Maldonado ben ik wel afgeleerd
Hmmm ik vind dat risico zeker wel te doen.. De Force India's vallen amper uit (helaas laastste gp wel) en zijn de laatste races steeds in de top 10 te vinden. Max moet ik nog maar zien of hij de race uit gaat rijden. Als hij halverwege nog steeds 13e ofzo ligt halen ze hem binnen en sparen ze de motor voor volgende race.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:36 schreef Max23 het volgende:
Mijn team toch maar zo gelaten.
Ham/Max/FI/FI
Ik had Max kunnen wisselen voor Hulk of Perez, maar toch maar niet gedaan, omdat ik het risico te groot vond om zoveel op FI te zetten
Ja, deze race verwacht ik ook niks van Max, maar dan spaar ik liever door, dan nu voor een Force India te gaan, omdat ik denk dat Max bij de volgende GP's zeker niet minder dan hun zal zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:55 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Hmmm ik vind dat risico zeker wel te doen.. De Force India's vallen amper uit (helaas laastste gp wel) en zijn de laatste races steeds in de top 10 te vinden. Max moet ik nog maar zien of hij de race uit gaat rijden. Als hij halverwege nog steeds 13e ofzo ligt halen ze hem binnen en sparen ze de motor voor volgende race.
Helaas had ik geen geld om Grosjean te wisselen. Ik had daarom Vettel maar gewisseld voor Hamilton.quote:
Die je het beter dan ik, met Hamilton/Grosjean/Lotus/FIquote:Op zondag 6 september 2015 15:43 schreef Nattekat het volgende:
Het zou me eens meezitten, opnieuw geen compleet team over de finish. Hamilton/FI/FI moet het voor mij doen.
Moeten we alvast een touw voor je gaan zoeken?quote:Op zondag 6 september 2015 16:13 schreef Nattekat het volgende:
Als Hamilton gediskwalificeerd wordt, hang ik mezelf op.
Heb al.quote:Op zondag 6 september 2015 16:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moeten we alvast een touw voor je gaan zoeken?
Dat is dan wel weer respect-waardigquote:Op zondag 6 september 2015 16:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb al.
Mijn laatste taak zou zijn om het artikel op FOK!sport te zetten.
520 punten, is alweer een tijdje geleden dat ik in de 500 zatquote:Op zondag 6 september 2015 21:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer respect-waardig
Gelukkig was het echter niet nodig!
Verpest het maar weer voor mequote:Op zondag 6 september 2015 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
609. Best aardig weer eens een keer.
Zeker.quote:Op zondag 6 september 2015 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verpest het maar weer voor me
3xFI zeker?
Ach, jij gaat nu vast een stuk beter dan ikquote:Op zondag 6 september 2015 23:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet zeuren. Ik sta er nog een stuk slechter voor dan jij
niet echtquote:Op zondag 6 september 2015 23:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, jij gaat nu vast een stuk beter dan ik
Dat dus, Lotus / Malle Nado en Grosjean zijn alle 3 afzonderlijk van elkaar niet te vertrouwen, Grosjean nog de minst onzekere factor. Alles bij elkaar is het een team wat ik maar zeer zelden overweeg in mijn manager.quote:Op zondag 6 september 2015 16:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, hallo. Wie koopt er dan ook Lotus-onderdelen?
Ik kan nu zelfs upgraden naar McLaren onderdelen. Beat that...quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:32 schreef Beach het volgende:
Leuk ik kan nu 'upgraden' van Perez naar een Lotus coureur en m'n FI spul voor Lotus
Ik weet hetquote:Op zondag 20 september 2015 16:35 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Je zou maar Hamilton, Grosjean en FI-onderdelen hebben.
gok is goed uitgepaktquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:56 schreef Meike26 het volgende:
Ik ben voor een totaal ander team gegaan !
Was :
Nico Rosberg
Nico Hulkenberg
ForceI chassis
ForceI motor
Nu:
Daniil Kvyat
Max Verstappen
RBR chassis
STR motor.
Heb je nu mazzelquote:Op zondag 27 september 2015 10:44 schreef k_man het volgende:
Vergeten te wisselen, dus ik baalde flink. Ik had Hulkenberg willen inruilen voor Massa...
Ja hier dus ook..quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:23 schreef k_man het volgende:
Rare race. De helft van mijn onderdelen is uitgevallen (één rijder, één motor, één chassis), de andere helft heeft het juist heel goed gedaan.
Fijn hequote:Op zondag 11 oktober 2015 18:56 schreef Max23 het volgende:
Al ingevoerd zie ik![]()
556, mijn hoogste score tot nu toe
Ah je hebt 6 puntjes meer dan mijquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:26 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ja hier dus ook..
Rosberg, Merhi, AMG en Force India. Verkeerde AMG coureur uitgevallen + nog eens Hulkie kwijt. Dank aan Hamilton en Perez voor 2 podium plekken. Riskant, maar denkdat ik dit laat staan tot na volgende GP.
Deze race precies hetzelfde verhaal. De ene helft valt uit, de andere helft eindigt op plaats 1, plaats 3 en plaats 5.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:23 schreef k_man het volgende:
Rare race. De helft van mijn onderdelen is uitgevallen (één rijder, één motor, één chassis), de andere helft heeft het juist heel goed gedaan (plaats 1, plaats 3 en plaats 4).
De ene helft valt uit, de andere helft eindigt 1 en 5quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Deze race precies hetzelfde verhaal. De ene helft valt uit, de andere helft eindigt op plaats 1, plaats 3 en plaats 5.
Het zijn 6 onderdelen. Twee rijders, twee motoren, twee chassis.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De ene helft valt uit, de andere helft eindigt 1 en 5
Hoe kan je met 4 onderdelen de helft verliezen en alsnog 3 plaatsen hebben
Chassis en motor zijn halve onderdelen, dus je bent maar 1/4 kwijt.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Het zijn 6 onderdelen. Twee rijders, twee motoren, twee chassis.![]()
Ik heb dus één rijder, één motor en één chassis aan de finish.
Ik heb Ham, Per, Ferrari Chassis en FI Motor...quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:50 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Max
Vettel
Ferrari meh
Force India meh
Paar puntjes meer door sterke optreden van Perez
559 zie ik idd.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:23 schreef Meike26 het volgende:
Puntjes zijn al verdeeld hoor, ik heb er 523 gescoord, had slechter verwacht
Williams kiezen bij een regenrace is meestal geen goed idee. Ik had expres mijn Williams-motor ingeruild op een Ferrari-motor. Niet dat dat nou zo'n succes was, maar goed...quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:43 schreef Rossdale het volgende:
3 x Williams![]()
Gokken is niet mijn sterkste punt
nu welquote:Op zondag 15 november 2015 21:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Diskwalificatie van Massa ook meegenomen?
zo snel gaat het niet. Je moet over iets meer dan een half uur nog eens kijkenquote:Op zondag 15 november 2015 22:42 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Tof, dank je wel Massa...![]()
Ik ben nu 110e geworden ipv 112
Ik ben de laatste 3 races helemaal onderuit gekegeld door al het falen van Ferrari en Williamsquote:Op dinsdag 1 december 2015 10:03 schreef Nattekat het volgende:
Volgend jaar meer geluk
Op het hoogtepunt 45e, daarna drie slechte races op rij en eigenlijk kansloos om nog hoog te eindigen. Ben nu zelfs uit de top 200 gekegeld, maar dat omdat ik niks meer deed.
Ik had Sainz + TR 3 races op rij, precies de 3 dat hij uitvielquote:Op dinsdag 1 december 2015 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben de laatste 3 races helemaal onderuit gekegeld door al het falen van Ferrari en Williams
Zou mooi zijn als dat anders kan ja. Maar de vraag is hoe.quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:16 schreef Zorro het volgende:
Na de 473e plek na de eerste race toch nog kunnen opklimmen naar 36 met een PR van 707 in de laatste race
Volgend jaar maar een beetje beter beginnen, want met de regels van dit spel loop je anders financieel direct overal achter de feiten aan.
Dat is de grote vraag. Ik weet dat ik zo niet echt rechtvaardig vind, want degenen die het in het begin goed doen hebben meteen een grote voorsprong, maar ik heb ook geen idee hoe het anders zou moeten.quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als dat anders kan ja. Maar de vraag is hoe.
Dan wordt het gat alleen maar groter.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:05 schreef nils7 het volgende:
Dit jaar was inderdaad degene die in Australie Sauber hadden genomen, hadden dikke punten en dat loop je niet meer in
Of er iets anders kan komen....geen idee
Misschien meer fluctuatie in wat een rijder of onderdeel kost.
Dus dynamischer per race, nu waren Button en Alonso en alles van McLaren vrij duur voor wat ze presteerden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |