Ik gok ook maar eens op Force Indiaquote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:43 schreef Fer het volgende:
Ik ga maar eens op Force India gokken, ik denk dat zij zowel STR als Sauber voor blijven nu.
Lijkt me geen verbetering dat eerste. Tweede wel maar je kunt daarmee ook wachten.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:30 schreef Max23 het volgende:
Ik twijfel ook wel beetje. Of Nasr wisselen voor Verstappen of niet.
Daarnaast zou ik mijn manor onderdeel kunnen wisselen voor Sauber, maar als ik niet wissel en spaar kan ik de volgende race bijna zeker dat manor onderdeel wisselen voor force India
Vettel & force is prima, maar ook Nasr zie ik wel weer 90 punten pakken. Je compenseert waarschijnlijk met manor, dan moet je wel 40 punten compenseren met je nieuwe team. Daarbij zonde van de transactiekosten van koop en verkoop Vettel.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:39 schreef Meike26 het volgende:
Nasr is mijn minste onderdeel. Ik ben terug naar Vettel gegaan en 2 keer Force India in de team onderdelen. Denk dat dit, als alles naar normale omstandigheden verloopt, wel eens een goede score kan worden.
Mwah ach... ik word toch geen 1e meer. Leuk om mee te goochelen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:00 schreef RudyL het volgende:
[..]
Vettel & force is prima, maar ook Nasr zie ik wel weer 90 punten pakken. Je compenseert waarschijnlijk met manor, dan moet je wel 40 punten compenseren met je nieuwe team. Daarbij zonde van de transactiekosten van koop en verkoop Vettel.
Dezelfde kwali als vorige wedstrijd en uitvallen en ik doe ook een vreugdedansje (mits mijn team optimaal presteert)quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:03 schreef Nattekat het volgende:
Vettel die uitvalt zou ik geen problemen mee hebben, leuk om al die 'alles op 1' mensen door de mand te zien vallen
Dat is het ook, maar op het einde wil je niet nog je team moeten opvullen met een c coureur of onderdeel. Lange termijn, ik verlies deze ronde denk ik nog iets om straks hopelijk wat extra te kunnen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:01 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Mwah ach... ik word toch geen 1e meer. Leuk om mee te goochelen.
Heb je zeker gelijk in hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:03 schreef Nattekat het volgende:
Vettel die uitvalt zou ik geen problemen mee hebben, leuk om al die 'alles op 1' mensen door de mand te zien vallen
Dan is de Q1 niet leuk om te zien 🙈quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:14 schreef Fer het volgende:
Grosjean eruit, kon ik Perez en Hulkenberg kopen. Maar is een gokje, ik zie Grosjean en Sainz vergelijkbaar scoren. Ieder geval Sauber ipv manor en natuurlijk Ferrari.
Makkelijk. Vandaag van 140 naar 95 gegaan ofzo.... Buiten de top 50 zijn de puntenverschillen best klein hoor. Goed mogelijk dat ik volgende race weer naar 150 duikel ofzo...quote:Op maandag 22 juni 2015 10:01 schreef Max23 het volgende:
Van 139 naar 123, zal de top-100 nog haalbaar zijn?
welke update?quote:Op maandag 22 juni 2015 21:01 schreef Fom het volgende:
komt die update vandaag nog? anders zet ik de pc af
Bedankt voor de tip !quote:Op maandag 22 juni 2015 21:29 schreef Beach het volgende:
Vettel omgewisseld voor Rosberg.
Ik kon Nassar wel vervangen voor Sainz of Max maar dat schiet ook niet echt op.
quote:Op maandag 22 juni 2015 08:35 schreef Meike26 het volgende:
516 puntjes deze ronde.. erg blij meeZo laat ik hem nog even staan !
Ik neem aan dat jij precies hetzelfde team hebtquote:
Gestegen dus?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:00 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon veranderen; Ik ben van 504 naar 376 gezakt met hetzelfde team
Al komt dat vooral door het falen van Kimi.
Yes..quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:56 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
Ik neem aan dat jij precies hetzelfde team hebt
Ik ookquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:07 schreef Nattekat het volgende:
Vergeten te wisselen, heel dit topic vergeten en niet langs zien komen
daar gaat je klasseringquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:07 schreef Nattekat het volgende:
Vergeten te wisselen, heel dit topic vergeten en niet langs zien komen
Ah, het staat er al in. Ik ben 42 plekken gestegen, terug in de top 100. Mijn wissels hebben goed uitgepakt.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:20 schreef k_man het volgende:
Totaal 470, als ik goed heb gerekend. Hopelijk nu weer wat stijgen na drie keer gedaald te zijn.
Kan nu niet. Morgenavond pas weer.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:55 schreef Nattekat het volgende:
350 punten, nog slechter dan de vorige GP, die ook dramatisch verliep. Godverdomme ik ga nu mijn team onmiddelijk aanpassen, zodat ik het niet weer kan vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |