Williams kiezen bij een regenrace is meestal geen goed idee. Ik had expres mijn Williams-motor ingeruild op een Ferrari-motor. Niet dat dat nou zo'n succes was, maar goed...quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:43 schreef Rossdale het volgende:
3 x Williams![]()
Gokken is niet mijn sterkste punt
nu welquote:Op zondag 15 november 2015 21:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Diskwalificatie van Massa ook meegenomen?
zo snel gaat het niet. Je moet over iets meer dan een half uur nog eens kijkenquote:Op zondag 15 november 2015 22:42 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Tof, dank je wel Massa...![]()
Ik ben nu 110e geworden ipv 112
Ik ben de laatste 3 races helemaal onderuit gekegeld door al het falen van Ferrari en Williamsquote:Op dinsdag 1 december 2015 10:03 schreef Nattekat het volgende:
Volgend jaar meer geluk
Op het hoogtepunt 45e, daarna drie slechte races op rij en eigenlijk kansloos om nog hoog te eindigen. Ben nu zelfs uit de top 200 gekegeld, maar dat omdat ik niks meer deed.
Ik had Sainz + TR 3 races op rij, precies de 3 dat hij uitvielquote:Op dinsdag 1 december 2015 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben de laatste 3 races helemaal onderuit gekegeld door al het falen van Ferrari en Williams
Zou mooi zijn als dat anders kan ja. Maar de vraag is hoe.quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:16 schreef Zorro het volgende:
Na de 473e plek na de eerste race toch nog kunnen opklimmen naar 36 met een PR van 707 in de laatste race
Volgend jaar maar een beetje beter beginnen, want met de regels van dit spel loop je anders financieel direct overal achter de feiten aan.
Dat is de grote vraag. Ik weet dat ik zo niet echt rechtvaardig vind, want degenen die het in het begin goed doen hebben meteen een grote voorsprong, maar ik heb ook geen idee hoe het anders zou moeten.quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als dat anders kan ja. Maar de vraag is hoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |